abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220614251
Wat een fijn mandje en wat een emoosies O+ ;(
pi_220614440
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Ach... zijn ze al zo groot?
Kan me voorstellen dat het lastig was. Zeker omdat het van jullie eigenste Mooitje is. Ik was vaak al wat sippig als ik pleegnesten uitzwaaide.

quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Die geven geen krimp :')
Ik had niet anders verwacht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220614512
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach... zijn ze al zo groot?
6½ kg, dit exemplaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 18:56:15 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220614550
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 18:53 schreef sigme het volgende:

[..]
6½ kg, dit exemplaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft zo'n blik van "waar verdwijnen die vriendjes van mij heen?"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220614562
Die bruine O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220614635
En iedereen maar menselijke emoties op de puppjes plakken..

Dat gaat bij hen echt nog niet zo diep hoor. Die zijn klaar voor nieuw avontuur.
Geef het een jaar of 17, dan komt dat wel :P Ik had gisteravond twee luid spinnende bejaarden op schoot O+

Buurvrouw had me woensdag al gevraagd of ik even op mijn camera wilde kijken of alles in orde was want poes had zo hard zitten miauwen ;( Lag inmiddels te :Z op de bank.
Maar dat zal wel de 'waar beeeeeeen je!!!' roep zijn geweest. Ook als ik thuis ben echoot dat zo fantastisch door de gang.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220614669
Ik heb natuurlijk driemaal zelf een pup ergens opgehaald.
Zo'n pup geeft geen kik, en hecht direct aan z'n nieuwe mens(en).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 19:32:23 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220614824
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik had niet anders verwacht.
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220614920
Ik zie wel eens filmpjes langskomen van loeiende katten, echt erg. Ben dan blij dat Elin over het algemeen een zacht miauwtje heeft.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 19:42:27 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220614944
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 19:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.
Ik had het ook over de blik, niet over een psychologisch proces :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 19:53:59 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615200


Groetjes vanuit Neuss Hbf. Vanwege spoorloper omleiding vanuit Köln, normaal ga je via Leverkusen naar Düsseldorf. De rest al gedag gezegd, hun trein ging eerder richting Düsseldorf en neemt aan andere omleiding. Afwachten wie er eerder is
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 april 2026 @ 20:09:32 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220615387
Hier kwamen hele series foto's binnen van een zonovergoten Parijs; ondertussen kon ik lekker aan m'n knutselproject werken, en uk slapen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:11:21 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615410
Was verder gezellig met de heren en dame. Niet super veel van de stad gezien maar dat is inherent aan kort bezoek en ging ook voor de gezelligheid. Wat ik sowieso wou was beetje fotograferen daar in de bibliotheek.

Vind het wel bijzonder dat je nergens de indruk hebt in een stad met 650.000 inwoners te zijn, op veel plekken had je uitzicht op een plek buiten de stad. Heuvels met groen en zo.



Onverwachte bonus deze museumtrein op het station. Leuk detail waren de wagons van het Bahnpostmuseum. In treinen werd al rijdend de post gesorteerd met postzakken voor verschillende bestemmingen. Het rijtuig zelf had ook een brievenbus :D




Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220615510
Ach, schattige PuP # 1 is naar zijn ?haar? nieuwe huis.
Ook verliefde kinderen in haar nieuwe huis?

Lastig afscheid nemen begrijp ik wel. 😢

@derLudolf lang geleden had de trolley bus in Grun ook een brievenbus achterop. Moest ik van oma, waar ik logeerde, de post indoen naar mijn moeder in Den Haag.

En die Bieb _O_ het lijkt het IJspaleis = stadhuis van Den Haag zeg!
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:23:56 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615511
Mmm de kip masala die geserveerd wordt in de ICE ruikt niet verkeerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:31:28 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615565
Die bieb was gaaf ja, maar had met dit zonnige doch niet super warme weer direct een ontwerpfout ontdekt. Het is er nu in het voorjaar al warm.

Toen vroeg iemand me buiten wat foto's te maken. Heel gesprek mee gehad maar die bevestigde wat ik dacht. Was een Syriër, maar dat zijn wel ijdeltuiten of niet @Kaatje1 Die indruk had ik al eerder maar ik moest nu steeds tien foto's maken vanuit vijf verschillende standpunten _O- Moest het gesprek nadien op een gegeven moment echt afkappen. De rest wachtte op me op een terras.

[ Bericht 1% gewijzigd door derLudolf op 19-04-2026 20:41:22 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220615614
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 20:31 schreef derLudolf het volgende:
Die bieb was gaaf ja, maar had met dit zonnige doch niet super warme weer direct een ontwerpfout ontdekt. Het is er nu in het voorjaar al warm.

Toen vroeg iemand me buiten wat foto's te maken. Heel gesprek mee gehad maar die bevestigde wat ik dacht. Was een Syriër, maar dat zijn wel ijdeltuiten of niet @:Kaatje1 Die indruk had ik al eerder maar ik moest nu steeds tien foto's maken vanuit vijf verschillende standpunten _O- Moest heb op een gegeven moment echt afkappen. De rest wachtte op me op een terras.
Yep, echt niet allemaal maar mannen en vrouwen zijn bovengemiddeld ijdel.
Jaar of 2 geleden had iemand waarschijnlijk een grootverpakking zwarte haarverf op de kop getikt, heel veel mannen hadden gitzwart haar maar grijze baarden en snorren
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 21:03:02 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220615790
Zo. Thuis :)
In augustus ben ik weer eerste bediende.

Deze week echt meegemaakt dat Poes volgende maand al weer 15 wordt. Als het gaat om springen, klimmen enz is het nee geen zin in. Op dat vlak is ze (voor mijn gevoel) eerder oud aan het worden dan Bellefleur. Maar goed met 15 ben je al een oud beestje.
Wat ik al eerder zei ze is ook wat aanhankelijker. Op dag 1 lag ze direct op schoot alsof ik nooit was weggeweest. Dat was de afgelopen jaren echt niet. Dan duurde het 1,5 week voordat ze op schoot kwam.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220616094
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:03 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis :)
In augustus ben ik weer eerste bediende.

Deze week echt meegemaakt dat Poes volgende maand al weer 15 wordt. Als het gaat om springen, klimmen enz is het nee geen zin in. Op dat vlak is ze (voor mijn gevoel) eerder oud aan het worden dan Bellefleur. Maar goed met 15 ben je al een oud beestje.
Wat ik al eerder zei ze is ook wat aanhankelijker. Op dag 1 lag ze direct op schoot alsof ik nooit was weggeweest. Dat was de afgelopen jaren echt niet. Dan duurde het 1,5 week voordat ze op schoot kwam.
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
  zondag 19 april 2026 @ 22:18:18 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616130
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 22:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
Zo ging dat met Piep zeker. Je denkt dat ze ouder wordt, geen zin heeft, lui is of wat dan ook. Uiteindelijk had ze gewoon pijn ;(
Spoilers!
pi_220616131
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 22:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
Daar moet ik bij Elin ook op letten van de dierenarts. Maar nog regelmatig (niet meer zo vaak) vliegt ze door de kamer, bovenop de (hoge) krabpaal en dat meerdere keren achter elkaar. Lampje is ook nog steeds zo leuk
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 22:19:45 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616141
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar moet ik bij Elin ook op letten van de dierenarts. Maar nog regelmatig (niet meer zo vaak) vliegt ze door de kamer, bovenop de (hoge) krabpaal en dat meerdere keren achter elkaar. Lampje is ook nog steeds zo leuk
O+
Staart achterna zitten en goed naar de bak kunnen vond ik ook een goede graadmeter.
Spoilers!
pi_220616254
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+
Staart achterna zitten en goed naar de bak kunnen vond ik ook een goede graadmeter.
Staart achterna zitten heeft Elin nooit gedaan, Nika ook niet, maar de twee hiervoor juist heel vaak, vond dat altijd zo grappig
We have far more in common than that which devides us..
pi_220616258
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo ging dat met Piep zeker. Je denkt dat ze ouder wordt, geen zin heeft, lui is of wat dan ook. Uiteindelijk had ze gewoon pijn ;(
Hier ook eentje :Y

Als ik zie hoe hij nu met zijn poten in standjes slaapt waar een turner jaloers op zou zijn... hoera voor Solensia!
Woeste krabpaalfeestjes zijn er nog steeds niet bij, maar dat heeft hij nooit echt veel gedaan. Maar indien nodig springt hij als de beste.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2026 @ 22:57:18 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616372
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Staart achterna zitten heeft Elin nooit gedaan, Nika ook niet, maar de twee hiervoor juist heel vaak, vond dat altijd zo grappig
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')