abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220611440
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken ;)
pi_220611512
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken ;)
Met iets nieuws kook ik eigenlijk altijd op recept en zet er meteen bij wat ik raar vind of waarvan ik denk dat het beter/anders kan. En vaak pas ik dat meteen aan, maar ik begin wel met het recept
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 12:40:26 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220611541
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden :P

Ik ga vanavond weer naar Haarlem. Na de Bekerfinale denk ik. Ma is rond 17u weer hier.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220611550
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:40 schreef borisz het volgende:
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden :P

Allemaal bekende plekjes voor mij ^O^
pi_220611657
Goeie timmerskills @Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.

Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen
Gister plaattaart met asperges en zalm. Het kooknat overgehouden en vandaag aan de soep.
Alhoewel: als ik het recept goed lees: ook nog een nachtje laten staan…

#soap
  zondag 19 april 2026 @ 13:15:59 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220611749
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 07:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Fris!
[ afbeelding ]
Woef! Gistermiddag reden uk en ik zwaaiend langs. Uk: dat was goed lam! :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220611835
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 12:57 schreef AnneX het volgende:
Goeie timmerskills @:Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.

Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen


#soap
Zo ongeveer doet g het ook geloof ik :9
pi_220611861
Heb net al mijn, bij mn afscheid gekregen, bakken met druifjes en narcisjes die nog niet helemaal uitgebloeid waren, overgezet in de voorpostzegel *O*

Nu lekker in de tuin in zon zitten met een overvliegende, klepperende ooievaar en koolmeesjes die in en uit het huisje aan de boom vliegen.

Wat heeft een mens nog meer nodig O+
  zondag 19 april 2026 @ 13:39:54 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220611918
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220611925
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
Team Parkside *O* gisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220612146
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂
  zondag 19 april 2026 @ 14:10:14 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220612160
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂
Sowieso, die laatste twee passeerpogingen van de audi... dat waren pareltjes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 14:35:23 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220612440
Oow.. Nu zit er een gat in.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220612719
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 13:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Team Parkside *O* gisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag ^O^
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220612917
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 15:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Die tweede heb ik ook, en een recipozaag. Net ook de hedera mee gekortwiekt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220613301
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220613322
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Awww knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220613371
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 16:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Awww knuffel
Dankjewel Sararaats *;
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220613441
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
We have far more in common than that which devides us..
pi_220614051
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
Die geven geen krimp :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614076
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. O+ Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
Maar wel een gouden mandje hoor O+
pi_220614087
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
Baasje ging Heel Hard Huilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614099
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 18:07 schreef sigme het volgende:
Baasje ging Heel Hard Huilen.
Aaaahw...
pi_220614102
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @Leintjeuh
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614193
quote:
3s.gif Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @:leintjeuh
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')