https://share.google/qb4Q8G37fGpafFtjlquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?
* flipsen is liever lui dan moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
O, prima deal zo!quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Prachtige stukken, zou daar weken kunnen doorbrengenquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk![]()
En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd'. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidigequote:Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Heerlijk![]()
En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd'. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Zijn beide ook leuke programma's Van Rossem in Utrecht en dit geschiedenisprogramma op NH De Verdwenen Stad. Nu Dan Verdwenen Kastelen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:51 schreef Blues het volgende:
[..]
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige![]()
Bosch heeft AMPsharequote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Zo profiquote:Op zondag 19 april 2026 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje
https://www.powerforall-alliance.com/nl/quote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Te zuur helaas. Wel met wat suiker proberen op te lossen, maar ik weet ook al wat ik gedaan heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |