abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:46:15 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603738
Jup rest is (eer)gisteren al die kant opgegaan. Heb momenteel andere prioriteiten voor geld en snipperdagen dus ik hou het bij een nachtje :Y Bliksembezoekje.

Vorig jaar lukte het ook al niet gezamenlijk wat te eten op de terugweg en dat gaat nu ook alweer niet lukken.
Terugweg zo gepland dat we 1:45 tijd hadden in Köln maar nu komt trein daar pas om 17:38 ipv 17:02 aan omdat de trein waarschijnlijk een andere route neemt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220604028
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:36 schreef derLudolf het volgende:
Tokkies met luidsprekers in de trein. Weet ook weer waarom ik anders eerste klas reis :{
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie? :+

Veel plezier!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 10:44:05 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220604301
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef mjan het volgende:

[..]
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie? :+

Veel plezier!
Nee die zit in een ander rijtuig, denk 1e klas want dat was helemaal voorin.

Aantal mensen hadden ook al geïrriteerd gekeken. Gewacht toen iemand anders ging koppelen. Ik was eerder en speelde een mars over een mooi paars bloempje. Toen werden mensen boos en zeiden dat ze dat kutding uit moesten doen _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 11:24:19 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220604601
"wat gaat de trein langzaam"
Bleek nog steeds 160km/u en die sneller dan treinen op regulier Nederlands spoor (maximaal 140km/u)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220604659
Zoon van bieb collega komt voor Mantelzorg eind april met de auto uit Noord Duitsland, omdat treinen nu al omleidingen en oponthoud aangaven.
Veel plezier. 🚂

De man voor inmeten en plaatsen hor raam was er eventjes.
Met zijn ervaren blik had hij het snel gezien en gemeten.
Levertijd 3 weken. Even wachten op meerdere bestellingen, want anders toeslag ¤ 30 kleine levering, en soberso brandstof toeslag!
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:09:54 #131
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604930
Schaamteloze corosspost
Was vanmorgen bij Bauernmarkt Lindchen, (tussen Kalkar en Gogh) na het inslaan op de parkeerplaats raakte ik aan de praat met de eigenaar, man is heel gepassioneerd over de spullen die hij verkoopt en over “zijn” Pfalzdorfer Landschwein. Een vrij uniek varken dat ze zelf gekruist hebben.
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:12:19 #132
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604945
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 11:33 schreef AnneX het volgende:
Zoon van bieb collega komt voor Mantelzorg eind april met de auto uit Noord Duitsland, omdat treinen nu al omleidingen en oponthoud aangaven.
Veel plezier. 🚂

De man voor inmeten en plaatsen hor raam was er eventjes.
Met zijn ervaren blik had hij het snel gezien en gemeten.
Levertijd 3 weken. Even wachten op meerdere bestellingen, want anders toeslag ¤ 30 kleine levering, en soberso brandstof toeslag!
Horren zijn heerlijk. Heb ze voor alle ramen, lekker de boel tegen elkaar open zonder insecten in huis.
Hoewel vliegende insecten in veel regio’s eerder zeldzaam zijn geworden.
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:14:18 #133
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604953
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 05:50 schreef derLudolf het volgende:
:W onderweg naar Stuttgart [ afbeelding ]
Ah, have fun in Stuttgart. Mooie musea daar, en in de omgeving goede restaurants
pi_220605026
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Heeeeftaaaagh!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220605032
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220605060
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)
\\
O+ arrrrrrr O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220605409
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220605897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
pi_220605913
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Horror terugvlucht -O-
Kinderen hadden dat een paar jaar geleden ook, die hebben toen over de terugvlucht iets van 72 uur gedaan.
pi_220605915
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Of jullie :M
pi_220606242
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Geen idee wat ze zouden vliegen. Heen waren met Emirates gekomen naar Amsterdam. Maar ze zouden niet terugkomen in Amsterdam voor de terugvlucht.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 april 2026 @ 15:39:05 #142
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220606463
Stakingen, oorlog in het MO en een tekort aan kerosine... Ik ben blij dat het seizoen in Zuid-Amerika pas in oktober begint :X

En dan mag je 3x raden wanneer het internationale vliegveld van de stad 3-4 weken dichtgaat ivm werkzaamheden aan de start- en landingsbaan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220606470
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Of jullie :M
Juist.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 16:20:43 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220606665
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf heerlijk op smaak gemaakt. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 18-04-2026 16:31:10 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220606698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)
Wij ook :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_220606807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:17:30 #147
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220606931
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?

* flipsen is liever lui dan moe
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220606964
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf heerlijk op smaak gemaakt. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)
Wij ook :9

Leuk en lekker zo Boor.
pi_220607006
KPN heeft ook geluisterd naar vaste klanten en een keuze aan "welkomst cadeautjes" gegeven. Op internet 12 maanden 10 euro korting en op tv abo diverse aanbiedingen waaronder gratis netflix (ook een sport of een kinder zender).
Alles net aangezet of ingevuld en bevestigingen gekregen. Netflix heb ik een paar jaar gehad, keek er niet zoveel naar maar wanneer het gratis is...dikke prima.
Nou nog tijd zoeken, hoe deed ik dat met een 34 urige werkweek???
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:41:14 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220607060
zo, ik had een dagje schaaaapen.
ik kocht via marktplaats een aantal schapen hekken , de ik hier thuis uit elkaar moest knutselen. de schapen kregen een "weekend snack" in de boomgaard, en dat had nog wel wat voeten in de aarde.. moeders die niet snapten hoe hun kinders nou toch aan de ander kant van het hek kwamen enzo :+

een vriend van chef die timmerman is , is hier voor het weekend, dus die heeft nu ook de zijkant van de schapenshuur gefixt (en allerlei ander kleine klusjes), en morgen gaan we 150 palen in de grond rammen zodat de schapen nog meer ruimte hebben :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')