abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220621145
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de puf niet meer heb om daar achteraan te moeten/te moeten bewijzen. Voor de woningbouw heb ik al vanalles moeten loggen en daar is ook nooit iets meegedaan maar neemt wel mijn hele leven over.
  maandag 20 april 2026 @ 17:55:24 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220621323
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
pi_220621544
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oh, da’s echt heel vervelend
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621862
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇

Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne. :Y)
Nu 25 min rust.
  maandag 20 april 2026 @ 19:56:57 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220622340
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇

Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne. :Y)
Nu 25 min rust.
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:58:24 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220622356
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 april 2026 @ 20:06:40 #257
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220622475
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
Geen idee
pi_220622501
Balen!!
  maandag 20 april 2026 @ 20:17:00 #259
370431 drakin
vurig typje
pi_220622582
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
O jee watskebeurd :o

Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 22:34:11 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623476
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 20:17 schreef drakin het volgende:

[..]
O jee watskebeurd :o

Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet

Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet.. :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220624195
Mogge!

Foto van het avondlicht :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220624330
Goedemorgen :O wat een slechte nacht, hoop gepieker
pi_220624551
Mogge
🫂 @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
pi_220624598
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet.. :')
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
pi_220624618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220624734
Verder mogge :W

SPOILER: kattensores en vraag voor Candaasje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tldr: kat heeft diarree en ik moet van drie dagen ontlasting verzamelen.

De sample vanochtend haalde ik om 5.30 uit de bak toen ik hem hoorde graven en hoopte vers op te kunnen vangen, maar hij het alleen nog beter probeerde te begraven (kon op camera terugzien dat ie om 4u al was geweest), dus ben wel beetje chagrijnig van moe nu :') .

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 21-04-2026 09:43:04 ]
pi_220625185
Beterschap aan kat @vlindertje89 :*
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:00:47 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220625215
Even een @Candaasje voor @vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
Spoilers!
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:16:42 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220625294
morguh,
:O
waardeloze nacht weer, dus maar ziekgemed op werk. vandaag beetje bijslapen. gister viel ik voor mn computer bijna in slaap, en de rit naar huis was ook niet zo best :X

zo maar eens de huisarts bellen dan.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220625301
Beterschap voor de kat @vlindertje89 :*

En ook voor @Barreltje :*
pi_220625371
Beterschap voor de vlinderkat :*
pi_220625399
Rant over appende (en nu ook weer bellende ! ) coll gepost en weer weggehaald. _O-

Nu ergernis laten wegvloeien, laat lossssssssssssss :D
pi_220625425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:37 schreef Blues het volgende:
Rant over appende (en nu ook weer bellende ! ) coll gepost en weer weggehaald. _O-

Nu ergernis laten wegvloeien, laat lossssssssssssss :D
Deze energie vreters kun je ook blokken.
Als men het dan niet snapt…moet men het maar leren.

Gister hoorde ik dat 4 jochies uit groep 8 met een bolderkar met ‘spullen’ langs de huizen gaan met de vraag of u wil ruilen of anders ‘iets’ voor de kar heeft. Om straks op de kleedjes markt op Koningsdag uit te stallen.

#handelsgeest

Oh en beterschap voor mensen en katten in de lappenmand. 💐
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:46:40 #274
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625456
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220625458
Slim vd jochies!

Nee ik kan haar echt niet blokken, dat voelt echt niet goed qua signaal.
Ze mist me, dat weet ik, ze wil me dingen laten weten zoals; nieuwe coll aangenomen voor mij in de plaats en ze ging stukje rijden met doodzieke ex-coll, ja daar zit ze ook bovenop heb ik het idee, of ik plannen had en meewilde.

Ik ga mijn gevoel hier over veranderen, want ik kan haar niet veranderen :+ *gedragstherapie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')