abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2026 @ 16:49:37 #241
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220620850
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken :o
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220620853
De buren hebben weer een feestje -O-
Met alle ramen, deuren dicht, tv aan, vaatwasser aan (die altijd aardig wat geluid maakt) horen we ze nog schreeuwen.

Deze week kijken of we contact kunnen krijgen met de woningbouw, na buurtbemiddeling voorstellen hebben ze niets meer gedaan.

En ik lijk mijn man toch eindelijk zo ver te krijgen om in ieder geval eens met de hypotheker te gaan praten.
pi_220620894
:W Hoihoi,
Wat ellendig @Sarabi -O-

Hele drukke dag op de boten. Veel administratief puzzelwerk en ook wat afspraken. Morgen een halve dag daar en in de middag thuis. Daarna moest ik even naar de apotheek en toen ik daar wegreed kwam er een man me tegemoet fietsen al zwaaiend “hallo mevrouw hoe gaat het met u, tot morgen”. _O- Een bewoner die vaak voor ons vertaalt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621009
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:57 schreef Kaatje1 het volgende:
:W Hoihoi,
Wat ellendig @:sarabi -O-

Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
pi_220621046
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
Aan familie van de buren?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621089
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aan familie van de buren?
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen :')
  maandag 20 april 2026 @ 17:25:30 #247
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220621102
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aan familie van de buren?
:D

Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220621126
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen :')
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 20 april 2026 @ 17:29:14 #249
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220621129
quote:
80s.gif Op maandag 20 april 2026 16:49 schreef flipsen het volgende:
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken :o
Nou en. Ik heb ook weleens een storing :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220621130
quote:
80s.gif Op maandag 20 april 2026 17:25 schreef flipsen het volgende:

[..]
:D

Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Je moet wel heel wanhopig zijn als je continu in een wietgeur wil leven met schreeuwende Polen naast je.
Misschien dat het in de wintermaanden lukt, als ze toch iets meer binnen leven.

Geen directe buren klinkt als de hemel. Ik dacht dat we hier wel goed zaten aangezien het halfvrijstaand is. Maarja toen wisten we nog niet welke buren we aan die ene kant zouden krijgen.

Ik ben ook wel bang dat als we ooit verhuizen en ik krijg normale buren dat zelfs normale leefgeluiden mij stress zullen bezorgen.
pi_220621145
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de puf niet meer heb om daar achteraan te moeten/te moeten bewijzen. Voor de woningbouw heb ik al vanalles moeten loggen en daar is ook nooit iets meegedaan maar neemt wel mijn hele leven over.
  maandag 20 april 2026 @ 17:55:24 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220621323
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
pi_220621544
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oh, da’s echt heel vervelend
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621862
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇

Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne. :Y)
Nu 25 min rust.
  maandag 20 april 2026 @ 19:56:57 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220622340
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇

Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne. :Y)
Nu 25 min rust.
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:58:24 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220622356
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 april 2026 @ 20:06:40 #257
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220622475
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
Geen idee
pi_220622501
Balen!!
  maandag 20 april 2026 @ 20:17:00 #259
370431 drakin
vurig typje
pi_220622582
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
O jee watskebeurd :o

Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 22:34:11 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623476
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 20:17 schreef drakin het volgende:

[..]
O jee watskebeurd :o

Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet

Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet.. :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220624195
Mogge!

Foto van het avondlicht :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220624330
Goedemorgen :O wat een slechte nacht, hoop gepieker
pi_220624551
Mogge
🫂 @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
pi_220624598
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet.. :')
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
pi_220624618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220624734
Verder mogge :W

SPOILER: kattensores en vraag voor Candaasje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tldr: kat heeft diarree en ik moet van drie dagen ontlasting verzamelen.

De sample vanochtend haalde ik om 5.30 uit de bak toen ik hem hoorde graven en hoopte vers op te kunnen vangen, maar hij het alleen nog beter probeerde te begraven (kon op camera terugzien dat ie om 4u al was geweest), dus ben wel beetje chagrijnig van moe nu :') .

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 21-04-2026 09:43:04 ]
pi_220625185
Beterschap aan kat @vlindertje89 :*
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:00:47 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220625215
Even een @Candaasje voor @vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
Spoilers!
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:16:42 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220625294
morguh,
:O
waardeloze nacht weer, dus maar ziekgemed op werk. vandaag beetje bijslapen. gister viel ik voor mn computer bijna in slaap, en de rit naar huis was ook niet zo best :X

zo maar eens de huisarts bellen dan.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220625301
Beterschap voor de kat @vlindertje89 :*

En ook voor @Barreltje :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')