Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.quote:
Aan familie van de buren?quote:Op maandag 20 april 2026 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
quote:
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?quote:Op maandag 20 april 2026 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen
Nou en. Ik heb ook weleens een storingquote:Op maandag 20 april 2026 16:49 schreef flipsen het volgende:
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken
Je moet wel heel wanhopig zijn als je continu in een wietgeur wil leven met schreeuwende Polen naast je.quote:Op maandag 20 april 2026 17:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de puf niet meer heb om daar achteraan te moeten/te moeten bewijzen. Voor de woningbouw heb ik al vanalles moeten loggen en daar is ook nooit iets meegedaan maar neemt wel mijn hele leven over.quote:Op maandag 20 april 2026 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
Oh, da’s echt heel vervelendquote:Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oef!quote:Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Is waarschijnlijk al langerquote:Op maandag 20 april 2026 19:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇
Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne.![]()
Nu 25 min rust.
Geen ideequote:Op maandag 20 april 2026 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
O jee watskebeurdquote:Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet..quote:Op maandag 20 april 2026 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O jee watskebeurd![]()
Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?quote:Op maandag 20 april 2026 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet..
quote:Op dinsdag 21 april 2026 09:17 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
SPOILER: kattensores en vraag voor CandaasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr: kat heeft diarree en ik moet van drie dagen ontlasting verzamelen.
De sample vanochtend haalde ik om 5.30 uit de bak toen ik hem hoorde graven en hoopte vers op te kunnen vangen, maar hij het alleen nog beter probeerde te begraven (kon op camera terugzien dat ie om 4u al was geweest), dus ben wel beetje chagrijnig van moe nu.
[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 21-04-2026 09:43:04 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |