Aan de staartlengte ligt het nietquote:Op zondag 19 april 2026 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.
Foto?quote:Op zondag 19 april 2026 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier ook eentje
Als ik zie hoe hij nu met zijn poten in standjes slaapt waar een turner jaloers op zou zijn... hoera voor Solensia!
Woeste krabpaalfeestjes zijn er nog steeds niet bij, maar dat heeft hij nooit echt veel gedaan. Maar indien nodig springt hij als de beste.
quote:Op maandag 20 april 2026 07:05 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook geen staartjager. Kat bij m’n ouders deed dat ook wel ja![]()
Mijn opmerking was trouwens niet bedoeld om je te berispen @:borisz , mocht dat zo overkomen![]()
Maar pijn en ongemak bij katten is een beetje een overschoven kindje. Bij honden zijn we er vaker en eerder bij (en ook nog heel vaak niet) maar bij katten is het lastiger doordat de signalen vaak subtieler zijn, en daarbij is medicatie toedienen niet zelden wat lastiger. Want kat![]()
Ik zie hetquote:Tevens: mogguh. Vroeg.
Ik LOLdequote:Op maandag 20 april 2026 09:54 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater
Dacht even dat ik op der Postillion zat
https://www.berliner-zeit(...)eukoelln-li.10030206
Am Hals trägt er ein frisches Tattoo: einen dekonstruierten U-Bahn-Plan, der aussieht, als wäre ein Dreijähriger mit dem Edding abgerutscht, was Jonas aber jedem ungefragt als tiefe Reflexion über städtische Entwurzelung verkauft
![]()
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispelquote:Op maandag 20 april 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
Staart? Een klein knuppie van 5 cm is de staart van kat hier.
Goedemorgen
Kwispelen lukt nog met het stumpjequote:Op maandag 20 april 2026 12:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispel
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.quote:
Aan familie van de buren?quote:Op maandag 20 april 2026 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
quote:
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?quote:Op maandag 20 april 2026 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen
Nou en. Ik heb ook weleens een storingquote:Op maandag 20 april 2026 16:49 schreef flipsen het volgende:
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken
Je moet wel heel wanhopig zijn als je continu in een wietgeur wil leven met schreeuwende Polen naast je.quote:Op maandag 20 april 2026 17:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |