abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 23:02:20 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220616403
Ik heb nog nog nooit een kat gehad die zijn staart achterna jaagde :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 19 april 2026 @ 23:04:20 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220616415
Die van ons beten er soms zo hard zelf in dat er een "IEKS!" uit kwam. Uit de poes.
En ze deden het zelf, niet bij elkaar gelukkig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220616545
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.
Aan de staartlengte ligt het niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220616623
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier ook eentje :Y

Als ik zie hoe hij nu met zijn poten in standjes slaapt waar een turner jaloers op zou zijn... hoera voor Solensia!
Woeste krabpaalfeestjes zijn er nog steeds niet bij, maar dat heeft hij nooit echt veel gedaan. Maar indien nodig springt hij als de beste.
Foto?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220616864
Hier ook geen staartjager. Kat bij m’n ouders deed dat ook wel ja :Y

Mijn opmerking was trouwens niet bedoeld om je te berispen @borisz , mocht dat zo overkomen :*
Maar pijn en ongemak bij katten is een beetje een overschoven kindje. Bij honden zijn we er vaker en eerder bij (en ook nog heel vaak niet) maar bij katten is het lastiger doordat de signalen vaak subtieler zijn, en daarbij is medicatie toedienen niet zelden wat lastiger. Want kat :+


Tevens: mogguh. Vroeg. :O
  maandag 20 april 2026 @ 07:38:59 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_220616923
Staart? Een klein knuppie van 5 cm is de staart van kat hier.

Goedemorgen c_/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220616949
Hallo.

Alles gaat goed hier hoor. Weinig met laptop op schoot. Het is nog niet zo druk qu werk maar kabbelt wel lekker. Vanaf vrijdag tot de woensdag er op wel uh veel. :+

Niet zo druk op werk geeft ruimte om te trainen dus dat gaat lekker. Is mooi want ik heb dat deel van mezelf wel gemist. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220616982
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 07:05 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook geen staartjager. Kat bij m’n ouders deed dat ook wel ja :Y

Mijn opmerking was trouwens niet bedoeld om je te berispen @:borisz , mocht dat zo overkomen :*
Maar pijn en ongemak bij katten is een beetje een overschoven kindje. Bij honden zijn we er vaker en eerder bij (en ook nog heel vaak niet) maar bij katten is het lastiger doordat de signalen vaak subtieler zijn, en daarbij is medicatie toedienen niet zelden wat lastiger. Want kat :+
:o
quote:
Tevens: mogguh. Vroeg. :O
Ik zie het :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 20 april 2026 @ 09:12:03 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220617244
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220617376
Goedemorgen :W
Het was weer een druk weekend, maar wel gezellig. En gisteren ook nog een goed festival gedraaid *O*
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 09:54:18 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220617478
@Jan_Onderwater

Dacht even dat ik op der Postillion zat

https://www.berliner-zeit(...)eukoelln-li.10030206

Am Hals trägt er ein frisches Tattoo: einen dekonstruierten U-Bahn-Plan, der aussieht, als wäre ein Dreijähriger mit dem Edding abgerutscht, was Jonas aber jedem ungefragt als tiefe Reflexion über städtische Entwurzelung verkauft
_O- _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 april 2026 @ 09:59:19 #237
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220617507
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 09:54 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater

Dacht even dat ik op der Postillion zat

https://www.berliner-zeit(...)eukoelln-li.10030206

Am Hals trägt er ein frisches Tattoo: einen dekonstruierten U-Bahn-Plan, der aussieht, als wäre ein Dreijähriger mit dem Edding abgerutscht, was Jonas aber jedem ungefragt als tiefe Reflexion über städtische Entwurzelung verkauft
_O- _O-
Ik LOLde
Heerlijk Artikel, het ravenzwarte sarcasme loopt er in stralen van af.
  maandag 20 april 2026 @ 12:33:51 #238
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220619191
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
Staart? Een klein knuppie van 5 cm is de staart van kat hier.

Goedemorgen c_/
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispel O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 20 april 2026 @ 12:54:45 #239
370431 drakin
vurig typje
pi_220619297
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:33 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispel O+
Kwispelen lukt nog met het stumpje

En haar naam staat los van uiterlijk, ze heet Lila
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 13:36:41 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220619759
Hier hele chille katten..



:+

Tevens is het spam Barreltje dag geloof ik, smsjes en belletjes vanuit polen..
En dst op mn lokale nummer.. redelijk irritant
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 20 april 2026 @ 16:49:37 #241
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220620850
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken :o
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220620853
De buren hebben weer een feestje -O-
Met alle ramen, deuren dicht, tv aan, vaatwasser aan (die altijd aardig wat geluid maakt) horen we ze nog schreeuwen.

Deze week kijken of we contact kunnen krijgen met de woningbouw, na buurtbemiddeling voorstellen hebben ze niets meer gedaan.

En ik lijk mijn man toch eindelijk zo ver te krijgen om in ieder geval eens met de hypotheker te gaan praten.
pi_220620894
:W Hoihoi,
Wat ellendig @Sarabi -O-

Hele drukke dag op de boten. Veel administratief puzzelwerk en ook wat afspraken. Morgen een halve dag daar en in de middag thuis. Daarna moest ik even naar de apotheek en toen ik daar wegreed kwam er een man me tegemoet fietsen al zwaaiend “hallo mevrouw hoe gaat het met u, tot morgen”. _O- Een bewoner die vaak voor ons vertaalt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621009
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:57 schreef Kaatje1 het volgende:
:W Hoihoi,
Wat ellendig @:sarabi -O-

Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
pi_220621046
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
Aan familie van de buren?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621089
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aan familie van de buren?
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen :')
  maandag 20 april 2026 @ 17:25:30 #247
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220621102
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aan familie van de buren?
:D

Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220621126
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen :')
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 20 april 2026 @ 17:29:14 #249
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220621129
quote:
80s.gif Op maandag 20 april 2026 16:49 schreef flipsen het volgende:
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken :o
Nou en. Ik heb ook weleens een storing :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220621130
quote:
80s.gif Op maandag 20 april 2026 17:25 schreef flipsen het volgende:

[..]
:D

Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Je moet wel heel wanhopig zijn als je continu in een wietgeur wil leven met schreeuwende Polen naast je.
Misschien dat het in de wintermaanden lukt, als ze toch iets meer binnen leven.

Geen directe buren klinkt als de hemel. Ik dacht dat we hier wel goed zaten aangezien het halfvrijstaand is. Maarja toen wisten we nog niet welke buren we aan die ene kant zouden krijgen.

Ik ben ook wel bang dat als we ooit verhuizen en ik krijg normale buren dat zelfs normale leefgeluiden mij stress zullen bezorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')