abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220614087
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
Baasje ging Heel Hard Huilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614099
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 18:07 schreef sigme het volgende:
Baasje ging Heel Hard Huilen.
Aaaahw...
pi_220614102
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @Leintjeuh
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614193
quote:
3s.gif Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @:leintjeuh
O+
pi_220614251
Wat een fijn mandje en wat een emoosies O+ ;(
pi_220614440
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Ach... zijn ze al zo groot?
Kan me voorstellen dat het lastig was. Zeker omdat het van jullie eigenste Mooitje is. Ik was vaak al wat sippig als ik pleegnesten uitzwaaide.

quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Die geven geen krimp :')
Ik had niet anders verwacht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220614512
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach... zijn ze al zo groot?
6½ kg, dit exemplaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 18:56:15 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220614550
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 18:53 schreef sigme het volgende:

[..]
6½ kg, dit exemplaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft zo'n blik van "waar verdwijnen die vriendjes van mij heen?"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220614562
Die bruine O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220614635
En iedereen maar menselijke emoties op de puppjes plakken..

Dat gaat bij hen echt nog niet zo diep hoor. Die zijn klaar voor nieuw avontuur.
Geef het een jaar of 17, dan komt dat wel :P Ik had gisteravond twee luid spinnende bejaarden op schoot O+

Buurvrouw had me woensdag al gevraagd of ik even op mijn camera wilde kijken of alles in orde was want poes had zo hard zitten miauwen ;( Lag inmiddels te :Z op de bank.
Maar dat zal wel de 'waar beeeeeeen je!!!' roep zijn geweest. Ook als ik thuis ben echoot dat zo fantastisch door de gang.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220614669
Ik heb natuurlijk driemaal zelf een pup ergens opgehaald.
Zo'n pup geeft geen kik, en hecht direct aan z'n nieuwe mens(en).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 19:32:23 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220614824
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik had niet anders verwacht.
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220614920
Ik zie wel eens filmpjes langskomen van loeiende katten, echt erg. Ben dan blij dat Elin over het algemeen een zacht miauwtje heeft.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 19:42:27 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220614944
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 19:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.
Ik had het ook over de blik, niet over een psychologisch proces :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 19:53:59 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615200


Groetjes vanuit Neuss Hbf. Vanwege spoorloper omleiding vanuit Köln, normaal ga je via Leverkusen naar Düsseldorf. De rest al gedag gezegd, hun trein ging eerder richting Düsseldorf en neemt aan andere omleiding. Afwachten wie er eerder is
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 april 2026 @ 20:09:32 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220615387
Hier kwamen hele series foto's binnen van een zonovergoten Parijs; ondertussen kon ik lekker aan m'n knutselproject werken, en uk slapen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:11:21 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615410
Was verder gezellig met de heren en dame. Niet super veel van de stad gezien maar dat is inherent aan kort bezoek en ging ook voor de gezelligheid. Wat ik sowieso wou was beetje fotograferen daar in de bibliotheek.

Vind het wel bijzonder dat je nergens de indruk hebt in een stad met 650.000 inwoners te zijn, op veel plekken had je uitzicht op een plek buiten de stad. Heuvels met groen en zo.



Onverwachte bonus deze museumtrein op het station. Leuk detail waren de wagons van het Bahnpostmuseum. In treinen werd al rijdend de post gesorteerd met postzakken voor verschillende bestemmingen. Het rijtuig zelf had ook een brievenbus :D




Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220615510
Ach, schattige PuP # 1 is naar zijn ?haar? nieuwe huis.
Ook verliefde kinderen in haar nieuwe huis?

Lastig afscheid nemen begrijp ik wel. 😢

@derLudolf lang geleden had de trolley bus in Grun ook een brievenbus achterop. Moest ik van oma, waar ik logeerde, de post indoen naar mijn moeder in Den Haag.

En die Bieb _O_ het lijkt het IJspaleis = stadhuis van Den Haag zeg!
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:23:56 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615511
Mmm de kip masala die geserveerd wordt in de ICE ruikt niet verkeerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:31:28 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615565
Die bieb was gaaf ja, maar had met dit zonnige doch niet super warme weer direct een ontwerpfout ontdekt. Het is er nu in het voorjaar al warm.

Toen vroeg iemand me buiten wat foto's te maken. Heel gesprek mee gehad maar die bevestigde wat ik dacht. Was een Syriër, maar dat zijn wel ijdeltuiten of niet @Kaatje1 Die indruk had ik al eerder maar ik moest nu steeds tien foto's maken vanuit vijf verschillende standpunten _O- Moest het gesprek nadien op een gegeven moment echt afkappen. De rest wachtte op me op een terras.

[ Bericht 1% gewijzigd door derLudolf op 19-04-2026 20:41:22 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220615614
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 20:31 schreef derLudolf het volgende:
Die bieb was gaaf ja, maar had met dit zonnige doch niet super warme weer direct een ontwerpfout ontdekt. Het is er nu in het voorjaar al warm.

Toen vroeg iemand me buiten wat foto's te maken. Heel gesprek mee gehad maar die bevestigde wat ik dacht. Was een Syriër, maar dat zijn wel ijdeltuiten of niet @:Kaatje1 Die indruk had ik al eerder maar ik moest nu steeds tien foto's maken vanuit vijf verschillende standpunten _O- Moest heb op een gegeven moment echt afkappen. De rest wachtte op me op een terras.
Yep, echt niet allemaal maar mannen en vrouwen zijn bovengemiddeld ijdel.
Jaar of 2 geleden had iemand waarschijnlijk een grootverpakking zwarte haarverf op de kop getikt, heel veel mannen hadden gitzwart haar maar grijze baarden en snorren
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 21:03:02 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220615790
Zo. Thuis :)
In augustus ben ik weer eerste bediende.

Deze week echt meegemaakt dat Poes volgende maand al weer 15 wordt. Als het gaat om springen, klimmen enz is het nee geen zin in. Op dat vlak is ze (voor mijn gevoel) eerder oud aan het worden dan Bellefleur. Maar goed met 15 ben je al een oud beestje.
Wat ik al eerder zei ze is ook wat aanhankelijker. Op dag 1 lag ze direct op schoot alsof ik nooit was weggeweest. Dat was de afgelopen jaren echt niet. Dan duurde het 1,5 week voordat ze op schoot kwam.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220616094
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:03 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis :)
In augustus ben ik weer eerste bediende.

Deze week echt meegemaakt dat Poes volgende maand al weer 15 wordt. Als het gaat om springen, klimmen enz is het nee geen zin in. Op dat vlak is ze (voor mijn gevoel) eerder oud aan het worden dan Bellefleur. Maar goed met 15 ben je al een oud beestje.
Wat ik al eerder zei ze is ook wat aanhankelijker. Op dag 1 lag ze direct op schoot alsof ik nooit was weggeweest. Dat was de afgelopen jaren echt niet. Dan duurde het 1,5 week voordat ze op schoot kwam.
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
  zondag 19 april 2026 @ 22:18:18 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616130
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 22:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
Zo ging dat met Piep zeker. Je denkt dat ze ouder wordt, geen zin heeft, lui is of wat dan ook. Uiteindelijk had ze gewoon pijn ;(
Spoilers!
pi_220616131
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 22:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
Daar moet ik bij Elin ook op letten van de dierenarts. Maar nog regelmatig (niet meer zo vaak) vliegt ze door de kamer, bovenop de (hoge) krabpaal en dat meerdere keren achter elkaar. Lampje is ook nog steeds zo leuk
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 22:19:45 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616141
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar moet ik bij Elin ook op letten van de dierenarts. Maar nog regelmatig (niet meer zo vaak) vliegt ze door de kamer, bovenop de (hoge) krabpaal en dat meerdere keren achter elkaar. Lampje is ook nog steeds zo leuk
O+
Staart achterna zitten en goed naar de bak kunnen vond ik ook een goede graadmeter.
Spoilers!
pi_220616254
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+
Staart achterna zitten en goed naar de bak kunnen vond ik ook een goede graadmeter.
Staart achterna zitten heeft Elin nooit gedaan, Nika ook niet, maar de twee hiervoor juist heel vaak, vond dat altijd zo grappig
We have far more in common than that which devides us..
pi_220616258
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo ging dat met Piep zeker. Je denkt dat ze ouder wordt, geen zin heeft, lui is of wat dan ook. Uiteindelijk had ze gewoon pijn ;(
Hier ook eentje :Y

Als ik zie hoe hij nu met zijn poten in standjes slaapt waar een turner jaloers op zou zijn... hoera voor Solensia!
Woeste krabpaalfeestjes zijn er nog steeds niet bij, maar dat heeft hij nooit echt veel gedaan. Maar indien nodig springt hij als de beste.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2026 @ 22:57:18 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616372
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Staart achterna zitten heeft Elin nooit gedaan, Nika ook niet, maar de twee hiervoor juist heel vaak, vond dat altijd zo grappig
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.
Spoilers!
  zondag 19 april 2026 @ 23:02:20 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220616403
Ik heb nog nog nooit een kat gehad die zijn staart achterna jaagde :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 19 april 2026 @ 23:04:20 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220616415
Die van ons beten er soms zo hard zelf in dat er een "IEKS!" uit kwam. Uit de poes.
En ze deden het zelf, niet bij elkaar gelukkig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220616545
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.
Aan de staartlengte ligt het niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220616623
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier ook eentje :Y

Als ik zie hoe hij nu met zijn poten in standjes slaapt waar een turner jaloers op zou zijn... hoera voor Solensia!
Woeste krabpaalfeestjes zijn er nog steeds niet bij, maar dat heeft hij nooit echt veel gedaan. Maar indien nodig springt hij als de beste.
Foto?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220616864
Hier ook geen staartjager. Kat bij m’n ouders deed dat ook wel ja :Y

Mijn opmerking was trouwens niet bedoeld om je te berispen @borisz , mocht dat zo overkomen :*
Maar pijn en ongemak bij katten is een beetje een overschoven kindje. Bij honden zijn we er vaker en eerder bij (en ook nog heel vaak niet) maar bij katten is het lastiger doordat de signalen vaak subtieler zijn, en daarbij is medicatie toedienen niet zelden wat lastiger. Want kat :+


Tevens: mogguh. Vroeg. :O
  maandag 20 april 2026 @ 07:38:59 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_220616923
Staart? Een klein knuppie van 5 cm is de staart van kat hier.

Goedemorgen c_/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220616949
Hallo.

Alles gaat goed hier hoor. Weinig met laptop op schoot. Het is nog niet zo druk qu werk maar kabbelt wel lekker. Vanaf vrijdag tot de woensdag er op wel uh veel. :+

Niet zo druk op werk geeft ruimte om te trainen dus dat gaat lekker. Is mooi want ik heb dat deel van mezelf wel gemist. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220616982
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 07:05 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook geen staartjager. Kat bij m’n ouders deed dat ook wel ja :Y

Mijn opmerking was trouwens niet bedoeld om je te berispen @:borisz , mocht dat zo overkomen :*
Maar pijn en ongemak bij katten is een beetje een overschoven kindje. Bij honden zijn we er vaker en eerder bij (en ook nog heel vaak niet) maar bij katten is het lastiger doordat de signalen vaak subtieler zijn, en daarbij is medicatie toedienen niet zelden wat lastiger. Want kat :+
:o
quote:
Tevens: mogguh. Vroeg. :O
Ik zie het :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 20 april 2026 @ 09:12:03 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220617244
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220617376
Goedemorgen :W
Het was weer een druk weekend, maar wel gezellig. En gisteren ook nog een goed festival gedraaid *O*
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 09:54:18 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220617478
@Jan_Onderwater

Dacht even dat ik op der Postillion zat

https://www.berliner-zeit(...)eukoelln-li.10030206

Am Hals trägt er ein frisches Tattoo: einen dekonstruierten U-Bahn-Plan, der aussieht, als wäre ein Dreijähriger mit dem Edding abgerutscht, was Jonas aber jedem ungefragt als tiefe Reflexion über städtische Entwurzelung verkauft
_O- _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 april 2026 @ 09:59:19 #237
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220617507
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 09:54 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater

Dacht even dat ik op der Postillion zat

https://www.berliner-zeit(...)eukoelln-li.10030206

Am Hals trägt er ein frisches Tattoo: einen dekonstruierten U-Bahn-Plan, der aussieht, als wäre ein Dreijähriger mit dem Edding abgerutscht, was Jonas aber jedem ungefragt als tiefe Reflexion über städtische Entwurzelung verkauft
_O- _O-
Ik LOLde
Heerlijk Artikel, het ravenzwarte sarcasme loopt er in stralen van af.
  maandag 20 april 2026 @ 12:33:51 #238
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220619191
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
Staart? Een klein knuppie van 5 cm is de staart van kat hier.

Goedemorgen c_/
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispel O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 20 april 2026 @ 12:54:45 #239
370431 drakin
vurig typje
pi_220619297
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:33 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispel O+
Kwispelen lukt nog met het stumpje

En haar naam staat los van uiterlijk, ze heet Lila
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 13:36:41 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220619759
Hier hele chille katten..



:+

Tevens is het spam Barreltje dag geloof ik, smsjes en belletjes vanuit polen..
En dst op mn lokale nummer.. redelijk irritant
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 20 april 2026 @ 16:49:37 #241
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220620850
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken :o
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220620853
De buren hebben weer een feestje -O-
Met alle ramen, deuren dicht, tv aan, vaatwasser aan (die altijd aardig wat geluid maakt) horen we ze nog schreeuwen.

Deze week kijken of we contact kunnen krijgen met de woningbouw, na buurtbemiddeling voorstellen hebben ze niets meer gedaan.

En ik lijk mijn man toch eindelijk zo ver te krijgen om in ieder geval eens met de hypotheker te gaan praten.
pi_220620894
:W Hoihoi,
Wat ellendig @Sarabi -O-

Hele drukke dag op de boten. Veel administratief puzzelwerk en ook wat afspraken. Morgen een halve dag daar en in de middag thuis. Daarna moest ik even naar de apotheek en toen ik daar wegreed kwam er een man me tegemoet fietsen al zwaaiend “hallo mevrouw hoe gaat het met u, tot morgen”. _O- Een bewoner die vaak voor ons vertaalt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621009
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:57 schreef Kaatje1 het volgende:
:W Hoihoi,
Wat ellendig @:sarabi -O-

Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
pi_220621046
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
Aan familie van de buren?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621089
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aan familie van de buren?
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen :')
  maandag 20 april 2026 @ 17:25:30 #247
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220621102
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aan familie van de buren?
:D

Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220621126
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen :')
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 20 april 2026 @ 17:29:14 #249
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220621129
quote:
80s.gif Op maandag 20 april 2026 16:49 schreef flipsen het volgende:
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken :o
Nou en. Ik heb ook weleens een storing :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220621130
quote:
80s.gif Op maandag 20 april 2026 17:25 schreef flipsen het volgende:

[..]
:D

Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Je moet wel heel wanhopig zijn als je continu in een wietgeur wil leven met schreeuwende Polen naast je.
Misschien dat het in de wintermaanden lukt, als ze toch iets meer binnen leven.

Geen directe buren klinkt als de hemel. Ik dacht dat we hier wel goed zaten aangezien het halfvrijstaand is. Maarja toen wisten we nog niet welke buren we aan die ene kant zouden krijgen.

Ik ben ook wel bang dat als we ooit verhuizen en ik krijg normale buren dat zelfs normale leefgeluiden mij stress zullen bezorgen.
pi_220621145
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de puf niet meer heb om daar achteraan te moeten/te moeten bewijzen. Voor de woningbouw heb ik al vanalles moeten loggen en daar is ook nooit iets meegedaan maar neemt wel mijn hele leven over.
  maandag 20 april 2026 @ 17:55:24 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220621323
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
pi_220621544
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oh, da’s echt heel vervelend
We have far more in common than that which devides us..
pi_220621862
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇

Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne. :Y)
Nu 25 min rust.
  maandag 20 april 2026 @ 19:56:57 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220622340
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇

Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne. :Y)
Nu 25 min rust.
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:58:24 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220622356
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 april 2026 @ 20:06:40 #257
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220622475
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
Geen idee
pi_220622501
Balen!!
  maandag 20 april 2026 @ 20:17:00 #259
370431 drakin
vurig typje
pi_220622582
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
O jee watskebeurd :o

Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 22:34:11 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623476
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 20:17 schreef drakin het volgende:

[..]
O jee watskebeurd :o

Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet

Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet.. :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220624195
Mogge!

Foto van het avondlicht :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220624330
Goedemorgen :O wat een slechte nacht, hoop gepieker
pi_220624551
Mogge
🫂 @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
pi_220624598
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet.. :')
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
pi_220624618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220624734
Verder mogge :W

SPOILER: kattensores en vraag voor Candaasje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tldr: kat heeft diarree en ik moet van drie dagen ontlasting verzamelen.

De sample vanochtend haalde ik om 5.30 uit de bak toen ik hem hoorde graven en hoopte vers op te kunnen vangen, maar hij het alleen nog beter probeerde te begraven (kon op camera terugzien dat ie om 4u al was geweest), dus ben wel beetje chagrijnig van moe nu :') .

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 21-04-2026 09:43:04 ]
pi_220625185
Beterschap aan kat @vlindertje89 :*
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:00:47 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220625215
Even een @Candaasje voor @vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
Spoilers!
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:16:42 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220625294
morguh,
:O
waardeloze nacht weer, dus maar ziekgemed op werk. vandaag beetje bijslapen. gister viel ik voor mn computer bijna in slaap, en de rit naar huis was ook niet zo best :X

zo maar eens de huisarts bellen dan.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220625301
Beterschap voor de kat @vlindertje89 :*

En ook voor @Barreltje :*
pi_220625371
Beterschap voor de vlinderkat :*
pi_220625399
Rant over appende (en nu ook weer bellende ! ) coll gepost en weer weggehaald. _O-

Nu ergernis laten wegvloeien, laat lossssssssssssss :D
pi_220625425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:37 schreef Blues het volgende:
Rant over appende (en nu ook weer bellende ! ) coll gepost en weer weggehaald. _O-

Nu ergernis laten wegvloeien, laat lossssssssssssss :D
Deze energie vreters kun je ook blokken.
Als men het dan niet snapt…moet men het maar leren.

Gister hoorde ik dat 4 jochies uit groep 8 met een bolderkar met ‘spullen’ langs de huizen gaan met de vraag of u wil ruilen of anders ‘iets’ voor de kar heeft. Om straks op de kleedjes markt op Koningsdag uit te stallen.

#handelsgeest

Oh en beterschap voor mensen en katten in de lappenmand. 💐
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:46:40 #274
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625456
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220625458
Slim vd jochies!

Nee ik kan haar echt niet blokken, dat voelt echt niet goed qua signaal.
Ze mist me, dat weet ik, ze wil me dingen laten weten zoals; nieuwe coll aangenomen voor mij in de plaats en ze ging stukje rijden met doodzieke ex-coll, ja daar zit ze ook bovenop heb ik het idee, of ik plannen had en meewilde.

Ik ga mijn gevoel hier over veranderen, want ik kan haar niet veranderen :+ *gedragstherapie
pi_220625461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Haha ik heb al honTjes gekeken. Dat verzacht de boel O+ :D
Straks ff samen er uit en daarna rij ik door naar de lepelaarskolonie *G*
pi_220625462
a8b27643533d6d8cd36863a48c5029e49ee31586.jpg?1776764853
O+

Slaapkamer is klaar qua schilderen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220625467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag?
Zeker niet.
Ik speelde de ochtend aan in de ochtendzon zevenblad trekken/grastrimmeren. Heel mindful, dat werk.
Dat het nog maar lang overleeft, heel gezond voor mijn brein.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220625468
Pinnenpoes, let op! Achter je! Zebra's :o !
pi_220625487
12bb2cd9e43fa46d01a481ab45c80c5276f26515.jpg?1776765135
of stond die hier al?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220625551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Goeie kleur👍🏼
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:07:42 #282
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderen :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220625612
In mijn kleine Utregse huurhuisje na scheiding, was er een muur zwart met gele stippen :D
Bevriende schilder heeft dat prima over kunnen schilderen. Was echt zo blij met hem. O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 12:15:04 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220625638
Nou het is zover. Appartement oom staat online. oO<
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220625657
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderen :D
Ik heb rustgevend paars gekozen ivm gemoedstoestand
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220625658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef Blues het volgende:
Slim vd jochies!

Nee ik kan haar echt niet blokken, dat voelt echt niet goed qua signaal.
Ze mist me, dat weet ik, ze wil me dingen laten weten zoals; nieuwe coll aangenomen voor mij in de plaats en ze ging stukje rijden met doodzieke ex-coll, ja daar zit ze ook bovenop heb ik het idee, of ik plannen had en meewilde.

Ik ga mijn gevoel hier over veranderen, want ik kan haar niet veranderen :+ *gedragstherapie
Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar... :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:23:05 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220625685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Ja morgen of obermorgen misschien, als mijn volgende en voorlopig wel even laatste nieuwe aanwinst binnenkomt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220625724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een @:candaasje voor @:vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
Lief!
Het was toen ik m eerste keer postte nog geen spoiler :@ maar ik vond het zo'n lap tekst dat ik er daarna alsnog een spoiler van heb gemaakt haha.

Dank voor alle beterschapswensen voor kat O+
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:34:06 #289
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220625748
En iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft, kan gebruiken of gewoon graag wil *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220625852
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar... :D
:P
pi_220625878
Paars! Diep paars… O+ in mijn eerste flat in Ehvn kocht een paar vierkante meters diep paars vilt en spande tegen de achterwand van de voorkamer waar ik woonde.
Je weet wel: een kasten wand en een deur naar een achterkamer waar iemand anders woonde.
Als de resterende verhuisdozen nog eens worden opgeruimd in de hal, heb ik al oog op een behangetje van Wallism.nl 🥰

Gister ging de pepermolen stuk. Palletje afgebroken.
Nieuwe besteld en nù nu nu al binnen. Poeh zeg.
Van keukenmesjes.nl met een vlijmscherp keukenmesje als bedankje in de doos. Leuk gebaar 👍🏼
pi_220625880
Balen voor kat (en jou) @vlindertje89 Hopelijk snel en positief antwoord (heb gemerkt dat stress het bij elin veroorzaakt)

Hopelijk kan je even wat rust krijgen @Barreltje zo moe achter het stuur is best eng

Wat slim van die jochies

En oef @Blues Wat moet je daar nou mee behalve misschien een keer bot zijn. Maar dat wil je ook niet want zij denk dat ze attent is. Moeilijk.

Spreekuur was rustig maar echt een kerel ertussen, die verpest het echt voor anderen. Hij had afwijzing gehad maar wil toch asiel want kan werken als chauffeur of een bedrijf starten. Of ik IND wilde bellen. Snapte niet dat dat geen grond voor asiel. Toen opeens had hij wel moeilijkheden in thuisland gehad en ik moest beter m’n best doen, daar werd ik voor betaald _O- . Maar even laten weten dat ik het gratis doe en een flinke stilte laten vallen (de tolk moest lachen)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:04:26 #293
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:15 schreef borisz het volgende:
Nou het is zover. Appartement oom staat online. oO<
Ik kijk nog even verder :) Maar wel een ok prijs denk ik, vandaag de dag, voor Haarlem.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 13:20:06 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220626069
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:04 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik kijk nog even verder :) Maar wel een ok prijs denk ik, vandaag de dag, voor Haarlem.
Heb inmiddels geleerd dat je deze appartementen beter iets te laag in de markt kan zetten dan te hoog. Want dan komt er een biedingenstrijd en bij te hoog denkt iedereen laat maar.
Startersmarkt is nog altijd gunstig.
De markt daarboven koelt nu wel af door alle onrust en een hogere rente.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')