Haha ik heb al honTjes gekeken. Dat verzacht de boelquote:Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke fotoMisschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen
Zeker niet.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag?
Goeie kleur👍🏼quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderenquote:Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Ik heb rustgevend paars gekozen ivm gemoedstoestandquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderen
Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar...quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef Blues het volgende:
Slim vd jochies!
Nee ik kan haar echt niet blokken, dat voelt echt niet goed qua signaal.
Ze mist me, dat weet ik, ze wil me dingen laten weten zoals; nieuwe coll aangenomen voor mij in de plaats en ze ging stukje rijden met doodzieke ex-coll, ja daar zit ze ook bovenop heb ik het idee, of ik plannen had en meewilde.
Ik ga mijn gevoel hier over veranderen, want ik kan haar niet veranderen*gedragstherapie
Ja morgen of obermorgen misschien, als mijn volgende en voorlopig wel even laatste nieuwe aanwinst binnenkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke fotoMisschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen
Lief!quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een @:candaasje voor @:vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar...
Ik kijk nog even verderquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:15 schreef borisz het volgende:
Nou het is zover. Appartement oom staat online.
Heb inmiddels geleerd dat je deze appartementen beter iets te laag in de markt kan zetten dan te hoog. Want dan komt er een biedingenstrijd en bij te hoog denkt iedereen laat maar.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kijk nog even verderMaar wel een ok prijs denk ik, vandaag de dag, voor Haarlem.
Ik vroeg inderdaad ook al of het van stress kan komen, omdat ik twee weken geleden natuurlijk ben begonnen met werken bij andere uni en daardoor ineens veel meer van huis ben dan eerder (eerder gemiddeld 2d pw op uni en dan rond 8.30-9u pas weg en ergens tussen 14-17u weer thuis, nu 3-4 dagen en dan ook zowel 7-8 al weg als tussen 17-19 pas thuis. En dan had ik ook het weekend nog best wat buiten-de-deur tijd, met name zondag, toen van 9.45-19.30 deur uit. En deze kat heeft ook al een keer een stress-blaasontsteking gehad waar ik als enige trigger van kon bedenken dat ik de plaid die over de bank lag en de bankdekentjes alledrie tegelijk had gewassenquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Balen voor kat (en jou) @:vlindertje89 Hopelijk snel en positief antwoord (heb gemerkt dat stress het bij elin veroorzaakt)
quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:54 schreef Blues het volgende:
Mooi, maar moeilijk verzoek gekregen van doodzieke M.
Of ik haar met haar 2 dochters wil fotograferen a.s. zondagochtend met mijn goeie camera nog voor de zware chemokuren beginnen.![]()
We gaan een mooie plek bedenken en natuurlijk doe ik dat met liefde. Maar...pfoe ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |