SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En bedankt. Ik nu ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
Dankzij deze TT heb ik een liedje van Django Wagner in mijn hoofd.
Speaking of Twents.quote:
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Speaking of Twents.
Zijn de Twentenaren hier bekend met de "spaghettirellen" uit de jaren `60 ?
Vanavond op NPO1 is daar een film over, "Tegendraads"
Zeker! Mijn woonplaats was de hotspot voor de Spaghettirellenquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Speaking of Twents.
Zijn de Twentenaren hier bekend met de "spaghettirellen" uit de jaren `60 ?
Vanavond op NPO1 is daar een film over, "Tegendraads"
CAAAAAAAAARRRRIIIIII IK MIS JE CAAAAAAARRRIIIIIquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf je het aan om te kijken ?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker! Mijn woonplaats was de hotspot voor de Spaghettirellen
Ik heb er regelmatig over gelezen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Arizona het volgende:
@:H_TJe vergeet het belangrijksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee, we gaan lekker the Masked Singer kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Durf je het aan om te kijken ?
Ik weet niet hoe goed Holly Mae Brood haar Twents is
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Waylon nu in the masked singer.
Tenminste, dat denk ik
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijksteWitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi!quote:
We hadden vandaag een team meeting op 140 km rijden (enkele reis) en mijn autoradio staat op Radio10.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
CAAAAAAAAARRRRIIIIII IK MIS JE CAAAAAAARRRIIIII
Verdomd lekker liedje om te zingen
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschedequote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De serie over de vuurwerkramp in Enschede is grotendeels opgenomen in Koog aan de Zaan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschede
quote:AI-overzicht
De film Tegendraads is voornamelijk opgenomen in Twente (Enschede, wijk Pathmos) en bij DeFabrique in Utrecht, met scènes die het Twentse leven in de jaren '60 weerspiegelen, inclusief de historische Spaghettirellen. Ook in het buitenland werd gedraaid; in het Britse Lancashire bij het Queen Street Mill Textile Museum, dat de Twentse weverijen nabootste.
We zijn niet filmwaardig genoeg als onszelf, klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De serie over de vuurwerkramp in Enschede is grotendeels opgenomen in Koog aan de Zaan.
Het Twente van nu is het Twente van vroeger niet meer,
[..]
Ach Abbey Hoes is ooit weggekomen met een slecht Gronings accent.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik blij dat ik weinig ken van zijn oeuvrequote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk, dank je wel! Ik kijk hem later, want dit weekend ben ik nogal druk. Morgenavond optreden met de toneelclubquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe in het Twents video @:H_T
@:H_TAh, dus Robert is goed bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je mag al blij zijn dat ze niet Winterswijk hebben laten zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschede
En was deze versierpoging een beetje gelukt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor vanavond afgesproken met iemand uit Sanremo. Nu jullie weer!
Dát is nog eens toewijding.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo die ga ik proberen in het café dit weekend
Ohh helemaal vergetenquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En was deze versierpoging een beetje gelukt?
[..]
@:H_TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Lig je ondertussen wel dubbelgevouwen van het lachen om de opmerking?quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:12 schreef H_T het volgende:
* H_T heeft moeite geen calzone-gerelateerde opmerking te maken
Je zit alleen achter het stuur. Wie maakt je wat?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We hadden vandaag een team meeting op 140 km rijden (enkele reis) en mijn autoradio staat op Radio10.
En ze hadden meezing vrijdag. En ik betrapte mijzelf erop dat ik soms ook echt zat mee te zingen.
Misschien ook omdat het verkeer heel erg mee viel. Zowel heen als terug keurig in 1.5 uur.
Ja ik vond vooral het laatste half uurtje erg gezellig!quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer gezellig. Maar nu tijd voor bed.
Oei, daar schrik ik wel even van.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Voormalig ESF-moderator Tha_Erik (36) overleden.
Ik heb hem lang geleden gemeet, toffe gastquote:Op zaterdag 20 december 2025 05:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, daar schrik ik wel even van.
Veel mee gepraat hier in de SC en op de verschillende meets.
Gelukkig is Marbella heel verquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani kijk eens wie er heel tranquilo naar Spanje komt
Jan Smit overweegt om te emigreren naar Spanje: 'Het kriebelt'
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik was eigenlijk al begonnen.
Dat klinkt niet goed. Verdwijnen op fok bedoel je hopelijk? Zou nog steeds jammer zijn. Het was ook gezellig met jouquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mocht ik ineens verdwijnen, het was gezellig met jullie
Ja, zou ik ook jammer vinden..quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Verdwijnen op fok bedoel je hopelijk? Zou nog steeds jammer zijn. Het was ook gezellig met jou
Je kan het maar beter te vroeg zeggen dan nooit, ik vind het ook gezellig met julliequote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
Hoezo ineens?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Trein + hotel voor Londen zijn geboekt
Ik heb het idee dat @Arizona niet deze kerst naar London gaat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]kerstmarkt in London bezoeken?
Ik heb vast weer iets gemist.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat @:Arizona niet deze kerst naar London gaat.
Dat ook. Maar als je nu zou boeken voor kerst naar London betaal je de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vast weer iets gemist.
Je kent me inmiddels goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar als je nu zou boeken voor kerst naar London betaal je de hoofdprijs.
En Arizona is juist van het vooruit plannen.
Alvast veel plezier. En leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels goedWe gaan in april
Wil je wel aankondigen als je nog een keer van plan bent te verdwijnen ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik verdwijn ook nog wel eens, maar ik vind het ook best gezellig hier hoor.
Ik zal proberen eraan te denken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wil je wel aankondigen als je nog een keer van plan bent te verdwijnen ?
@:GeorgeM is hier ook al lang niet geweest. Ik hoop dat het goed gaat met haar.
We hebben het waarschijnlijk te weinig over Irama.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wil je wel aankondigen als je nog een keer van plan bent te verdwijnen ?
Laatst gepost in esf feedback, hoop niet dat ze daarom weg is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:11 schreef usagi414 het volgende:
101 meer dit jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:27 schreef zorro28 het volgende:
Ik zat even de userstatistieken van vorig jaar van deze reeks met dit jaar de vergelijken, sommige mensen zijn wel behoorlijk constant![]()
Top 10 dit jaar:
1 4309 Redefine
2 4141 Strani
3 3183 Luctor.et.Emergo
4 2478 NailQueen
5 2217 Arizona
6 2141 Fred_B
7 1819 H_T
8 1540 BillDauterive
9 869 GeorgeM
10 845 Meke
Top 10 vorig jaar:
nr aantal posts gebruiker
1 4252 Strani
2 3548 H_T
3 3082 Luctor.et.Emergo
4 3040 Redefine
5 2434 NailQueen
6 2227 Arizona
7 2161 Fred_B
8 1919 Roger_Epiales
9 1786 BillDauterive
10 1682 Em31
Is dat het Steven Kazan effect?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik verdwijn ook nog wel eens, maar ik vind het ook best gezellig hier hoor.
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van deze Steven en zijn effecten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is dat het Steven Kazan effect?
Ja, en ik post dit jaar nog wel een paar keer.quote:
Kleine verschillen ja. Uitgezonderd ik dan, maar dat kwam omdat ik vorig jaar delen van het jaar nauwelijks gepost heb..quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:27 schreef zorro28 het volgende:
Ik zat even de userstatistieken van vorig jaar van deze reeks met dit jaar de vergelijken, sommige mensen zijn wel behoorlijk constant![]()
Top 10 dit jaar:
1 4309 Redefine
2 4141 Strani
3 3183 Luctor.et.Emergo
4 2478 NailQueen
5 2217 Arizona
6 2141 Fred_B
7 1819 H_T
8 1540 BillDauterive
9 869 GeorgeM
10 845 Meke
Top 10 vorig jaar:
nr aantal posts gebruiker
1 4252 Strani
2 3548 H_T
3 3082 Luctor.et.Emergo
4 3040 Redefine
5 2434 NailQueen
6 2227 Arizona
7 2161 Fred_B
8 1919 Roger_Epiales
9 1786 BillDauterive
10 1682 Em31
Ik heb ook wel een klein verschil met vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kleine verschillen ja. Uitgezonderd ik dan, maar dat kwam omdat ik vorig jaar delen van het jaar nauwelijks gepost heb..
Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een klein verschil met vorig jaar.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een klein verschil met vorig jaar.
Ik denk vanwege mijn nieuwe schoenen.quote:
No one knows.quote:
Klinkt heel plausibel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk vanwege mijn nieuwe schoenen.
Inmiddels niet meer zo nieuw, maar vorig jaar had ik ze nog niet, dus...
Zoals gezegd, inmiddels niet zo heel nieuw meer, maar ben er wel erg blij mee. Zitten echt lekker.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je nieuwe schoenen hebt.
En hoe lopen ze?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals gezegd, inmiddels niet zo heel nieuw meer, maar ben er wel erg blij mee. Zitten echt lekker.
[ afbeelding ]
Lopen?quote:
Nog steeds niet helemaal in je rol van nachtcrew gesetteld?quote:
Dus Nancy Sinatra heeft dat gewoon verzonnenquote:Op zondag 21 december 2025 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lopen?![]()
Kan je dat ook met schoenen aan?
Leestekens en update OP zoek ik later wel uitquote:Op zondag 21 december 2025 00:48 schreef NailQueen het volgende:
Een oproep voor alle mods: Albanië heeft een winnaar gekozen.
Momo kan de TT niet meer gelijk aanpassen. Daar moeten we nog steeds aan wennen
quote:Op zondag 21 december 2025 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lopen?![]()
Kan je dat ook met schoenen aan?
Ik heb dat weer teruggegeven aan @NailQueenquote:Op zondag 21 december 2025 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal in je rol van nachtcrew gesetteld?
Veel plezier daar! Hoelang blijven jullie? Nog wat leuke uitjes of activiteiten op de planning staan?quote:
In totaal ruim twee weken. Het was een beetje laat en spontaan besloten om nog eens te gaan. Maar hier in de buurt zijn genoeg leuke tripjes te bedenken, dus dat deel komt wel goed.quote:Op zondag 21 december 2025 08:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier daar! Hoelang blijven jullie? Nog wat leuke uitjes of activiteiten op de planning staan?
Ik zou in Shanghai wel snellere wifi verwachten eigenlijk.quote:Op zondag 21 december 2025 09:00 schreef Fred_B het volgende:
FOK werkt hier niet echt lekker trouwens. Ik heb zo’n e-sim waarmee je makkelijk het hele internet op kan zonder beperkingen. Dat gaat allemaal als een trein, en vlotter dan mijn Belgische abonnement thuis. Maar FOK heeft bezoekers die dat gebruiken automatisch geblokkeerd, dus ik kan hier nu alleen komen via de poeptrage wifi.
Dat is meestal ook wel zo, maar het thuisnetwerk van mijn schoonfamilie haalt het gemiddelde niet echt omhoog, zeg maar.quote:Op zondag 21 december 2025 09:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zou in Shanghai wel snellere wifi verwachten eigenlijk.
FOK! wil ook liever geen gebruikers.quote:Op zondag 21 december 2025 09:00 schreef Fred_B het volgende:
FOK werkt hier niet echt lekker trouwens. Ik heb zo’n e-sim waarmee je makkelijk het hele internet op kan zonder beperkingen. Dat gaat allemaal als een trein, en vlotter dan mijn Belgische abonnement thuis. Maar FOK heeft bezoekers die dat gebruiken automatisch geblokkeerd, dus ik kan hier nu alleen komen via de poeptrage wifi.
En waarschijnlijk al helemaal niet gebruikt worden door buitenlanders (of mensen in het buitenland)quote:Op zondag 21 december 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
FOK! wil ook liever geen gebruikers.
Nou, dat zeg ik niet per se. Ik heb het alleen altijd wel een vreemd liedje gevonden.quote:Op zondag 21 december 2025 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus Nancy Sinatra heeft dat gewoon verzonnen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb geen idee meer Luctor, ik ben helemaal in de war.quote:Op zondag 21 december 2025 06:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat deed ik wel altijd.
Heb ik het dan altijd verkeerd gedaan?
Ah vandaar.quote:Op zondag 21 december 2025 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is meestal ook wel zo, maar het thuisnetwerk van mijn schoonfamilie haalt het gemiddelde niet echt omhoog, zeg maar.
Maar daar gaan het over "boots", dus laarzen, niet over schoenen.quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer Luctor, ik ben helemaal in de war.![]()
Dat liedje wat @:Redefine postte doet vermoeden dat vrouwen het iig wel kunnen...
Ik had even een weekendje vrij genomenquote:Op zondag 21 december 2025 06:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat weer teruggegeven aan @:nailqueen
Dat mag.quote:Op zondag 21 december 2025 12:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had even een weekendje vrij genomen
Ja.quote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb rugpijn door het stofzuigen. Of ik moet meer gaan sporten of ik word langzaam oud
Het is eigenlijk mooi weer om te fietsen maar ik vind het veel te koudquote:
wedstrijd ging bij ons vandaag niet door, dus ik ben maar naar de sportschool geweest. Was wel frisjes op de fiets, ja. Maar op de terugweg vond ik het warm met muts en handschoenen aan.quote:Op zondag 21 december 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk mooi weer om te fietsen maar ik vind het veel te koud
En omdat mijn tattoo vorig week is bijgewerkt mag ik nog niet zwemmen. Dat wordt volgend jaar pas weer.
Wij hebben meegedaan aan een georganiseerde wandeling, de Twentse Midwinterhoornwandeling. Bijna 13 km in de benen (van en naar de parkeerplaats tot aan het startpunt was bijna 1,5 kmquote:Op zondag 21 december 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk mooi weer om te fietsen maar ik vind het veel te koud
En omdat mijn tattoo vorig week is bijgewerkt mag ik nog niet zwemmen. Dat wordt volgend jaar pas weer.
Ik kan bevestigen dat ik, vrouw, kan lopen op schoenen! Zojuist dus nog uitgebreid getest!quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer Luctor, ik ben helemaal in de war.![]()
Dat liedje wat @:Redefine postte doet vermoeden dat vrouwen het iig wel kunnen...
Dat er juist geen effect is. We denken dat we (gaan verdwijnen en komen toch terug voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van deze Steven en zijn effecten.
Dat laatste sowiesoquote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb rugpijn door het stofzuigen. Of ik moet meer gaan sporten of ik word langzaam oud
Het goede nieuws is dat dat langzaam oud worden tijdelijk is. Op een gegeven moment verandert dat namelijk in snel oud wordenquote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Dat is wel een geruststellende gedachte.quote:Op zondag 21 december 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat dat langzaam oud worden tijdelijk is. Op een gegeven moment verandert dat namelijk in snel oud worden
Ik hoop mijn hele leven per dag een dag ouder te wordenquote:Op zondag 21 december 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat dat langzaam oud worden tijdelijk is. Op een gegeven moment verandert dat namelijk in snel oud worden
Je hebt ook mensen die helemaal niet oud worden.quote:Op zondag 21 december 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer ja.quote:Op zondag 21 december 2025 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
Zonde Agnes! Nu dus friet met friet eten?
Of minder stofzuigenquote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef NailQueen het volgende:
En hoeveel midwinterhoorns moet je leegdrinken in die tijd?quote:Op zondag 21 december 2025 15:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben meegedaan aan een georganiseerde wandeling, de Twentse Midwinterhoornwandeling. Bijna 13 km in de benen (van en naar de parkeerplaats tot aan het startpunt was bijna 1,5 km) . Het was echt heerlijk wandelweer en suuuuperdruk! Maar ook heel erg leuk.
Die van mij maar een dagquote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik realiseerde me vanavond dat mijn komende werkweek slechts twee dagen lang is
Uhhh ik heb een warme chocolademelk en een ranja gehad, maar die zaten in papieren bekertjesquote:Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoeveel midwinterhoorns moet je leegdrinken in die tijd?
Nooquote:
Die van mij ook. En daarna lekker anderhalf week vrijquote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik realiseerde me vanavond dat mijn komende werkweek slechts twee dagen lang is
Jij hebt vakantiequote:Op zondag 21 december 2025 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, het weekend is weer voorbij.
Maandag, dinsdag, woensdag, zaterdag.quote:
Klopt, daarom was het weekend ook later klaar dan normaal.quote:
Is ie alweer aan het rijden?quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Die Chris Rea is wel lang onderweg he?
Die arme man is al dik twee weken onderwegquote:Op maandag 22 december 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ie alweer aan het rijden?
Wordt eens tijd dat zijn familie eens naar hem gaan en dat hij thuis kan blijven.quote:Op maandag 22 december 2025 10:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die arme man is al dik twee weken onderweg
Ik kán niet meerquote:Op maandag 22 december 2025 10:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kerstgedachte zo op je werk
Wordt eens tijd voor een goed navigatiesysteem, want hij kan alleen maar zolang onderweg zijn als die steeds verkeerd rijdt.quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Misschien kan zijn auto gewoon niet zo snel.quote:Op maandag 22 december 2025 11:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt eens tijd voor een goed navigatiesysteem, want hij kan alleen maar zolang onderweg zijn als die steeds verkeerd rijdt.
Misschien is het wel een tractor die hij rijdtquote:Op maandag 22 december 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan zijn auto gewoon niet zo snel.
Ja, precies. Dat weten we niet. Of zo'n oldtimer.quote:Op maandag 22 december 2025 12:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een tractor die hij rijdt
En misschien is home dan wel ergens in India, dan ben je lang onderweg inderdaadquote:Op maandag 22 december 2025 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat weten we niet. Of zo'n oldtimer.
Ja, dat is een aardig ritje.quote:Op maandag 22 december 2025 13:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En misschien is home dan wel ergens in India, dan ben je lang onderweg inderdaad
Kan je er een kerstthema aan geven door kransjes en glühwein klaar te zetten?quote:
Misschien wil @Koen66 je wel wat uitlenen.quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
En ik wil eggnog maken, maar daar moet rum in. Dat drink ik niet, ik doe vrijwel niet aan sterke drank. Kennelijk verkoopt de supermarkt geen kleine flesjes, dus ga ik maar wat anders maken.
@:Koen66 (vanwege de rum)
Dit was niet mijn bedoeling!!quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was niet mijn bedoeling!!![]()
Driving Home for Christmas-zanger Chris Rea (74) overleden
[..]
Ik werk thuis, dat scheelt. Ik zit aan versgebakken kerstkoekjes.quote:Op maandag 22 december 2025 14:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je er een kerstthema aan geven door kransjes en glühwein klaar te zetten?
[..]
En dat zeg je nou wel, dat het je niet jouw bedoeling was.quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat wel al ie jaren met "home".quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ook ónbedoeld kun je vreselijke dingen doen!
Ik maakte me gewoon zorgen of hij wel op tijd thuis kwamquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat zeg je nou wel, dat het je niet jouw bedoeling was.
Supermarkten in Nederland verkopen sowieso geen flessen (of flesjes) sterke drankquote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
En ik wil eggnog maken, maar daar moet rum in. Dat drink ik niet, ik doe vrijwel niet aan sterke drank. Kennelijk verkoopt de supermarkt geen kleine flesjes, dus ga ik maar wat anders maken.
@:Koen66 (vanwege de rum)
Heerlijkquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werk thuis, dat scheelt. Ik zit aan versgebakken kerstkoekjes.
Dit was wel heel bijzonder jaquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Plottwistquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu vrees ik voor Jetney Kaagman en de leden van Scooterquote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu vrees ik voor Jetney Kaagman en de leden van Scooter
één van z`n andere nummers heet The Road to Hellquote:
[..]
Supermarkten hebben soms wel een slijterij in hun winkelquote:Op maandag 22 december 2025 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Supermarkten in Nederland verkopen sowieso geen flessen (of flesjes) sterke drankWant dat mag niet. Enige wat ze verkopen met meer dan 15% alcohol is sommige soorten port. De slijter heeft vast wel een klein flesje voor je
Vind ik toch niet echt tellenquote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Supermarkten hebben soms wel een slijterij in hun winkelDaar was ik!
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ookquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of Putin.quote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ook
Vanwege kerst hadden ze em sowieso open gegooid en stond er al standaard iemand in. Handig, want ik had zeker niet aangebeld!quote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind ik toch niet echt tellenZeker niet als je eerst moet aanbellen om erin te mogen
Als ik moet aanbellen en ik weet niet zeker dat ze iets hebben dat ik wil kopen sla ik het vaak gewoon meteen over. Ik heb bij die slijterijhoeken nooit het idee dat even rustig rondkijken een optie is, ook al is dat misschien wel zoquote:Op maandag 22 december 2025 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vanwege kerst hadden ze em sowieso open gegooid en stond er al standaard iemand in. Handig, want ik had zeker niet aangebeld!
MaAr MaRcO iS oNsChUlDiGquote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ook
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijkquote:
In Nederland ben je sowieso onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijk
Ja, herkenbaar. In die hoeken moeten de medewerkers ook helemaal vanuit de andere kant van de winkel naar de slijterij komen. Dan voel ik me al verplicht om iets te kopenquote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik moet aanbellen en ik weet niet zeker dat ze iets hebben dat ik wil kopen sla ik het vaak gewoon meteen over. Ik heb bij die slijterijhoeken nooit het idee dat even rustig rondkijken een optie is, ook al is dat misschien wel zo
Ik zie er minimaal 3 op Google Maps. En ach, dan heb je ook weer wat beweging gehadquote:Op maandag 22 december 2025 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. In die hoeken moeten de medewerkers ook helemaal vanuit de andere kant van de winkel naar de slijterij komen. Dan voel ik me al verplicht om iets te kopenWel een top idee om naar de slijterij te gaan. Zo'n klein flesje is eigenlijk meer dan genoeg en dan blijf ik niet zitten met allemaal rum. Volgens mij is de enige slijterij in mijn stad best een stukje fietsen, ik zal morgen eens kijken
Ja, maar twee ervan zijn eigenlijk wijn en whiskey winkels. Bij Gall & Gall heb ik meer kans dat het luktquote:Op maandag 22 december 2025 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie er minimaal 3 op Google Maps. En ach, dan heb je ook weer wat beweging gehad
quote:
quote:
Sympathiek dat je wakker bent voor de mensen die moeten werkenquote:
quote:
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoestquote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoest
Zo ben ik, dat weet je.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sympathiek dat je wakker bent voor de mensen die moeten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Uiteraard. Maar zo denkt niet iedereen erover.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:59 schreef Yesse het volgende:
PlottwistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Beterschap! Hier is dochter ziek. Ook koortz en bijholte-ontsteking.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoest![]()
![]()
Bij Marco zijn het ook nog dingen die hij zelf toegegeven heeft die nogal dubieus zijn. Maar dat is men spontaan vergeten nu die is vrijgesprokenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zo denkt niet iedereen erover.
Naast Vieze Jeroentje, hebben we ook Vieze Marco.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Oh jammer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
De grijsheid heeft haar opgevreten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat vroeg Willeke zich ook ooit af.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Wij waren vandaag in Legoland Shanghai! Dat was een bijzonder vermakelijke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag in Legoland Shanghai! Dat was een bijzonder vermakelijke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb geen schoonfamilie meer dus een rustige kerstZelfs m'n eigen moeder heeft aangegeven dat het voor haar niet zo hoeft, die hele kerst. Dus ik vier het grotendeels lekker rustig alleen thuis. Maar ik maak er gewoon wat gezelligs van met wat lekker eten en zo
![]()
![]()
Ik heb ook geen schoonfamilie maar 'meer' kan ik achterwegen latenIk vier kerst met mijn familie maar dat is lekker chill en dramavrij. Oudjaarsavond blijf ik altijd lekker thuis met snacks
![]()
Ja het is het een of het ander he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij zou met kerst moeten komen, wordt het wel gelijk onder nulBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ook, met oudjaarsavondquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:20 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb ook geen schoonfamilie maar 'meer' kan ik achterwegen latenIk vier kerst met mijn familie maar dat is lekker chill en dramavrij. Oudjaarsavond blijf ik altijd lekker thuis met snacks
Wel wat uitnodigingen afgeslagen want ik wil gewoon lekker op de bank zitten en m'n eigen reflectiemoment hebben die avond, zonder dronken mensen om me heen. En ik maak oliebollen.
![]()
Ik ga de eerste kerstdag naar mijn nichtje en haar man en twee kinderen, dat wordt gezellig. Haar schoonouders zijn er ook bij. Daar heb ik niet heel veel mee, maar het zijn wel aardige mensen, dus dat komt ook wel goed.
Tweede kerstdag heb ik (nog) niets. Ik zou het niet erg vinden als dat zo blijft, maar goed, dat zien we over drie dagen welMijn oma heeft me wel uitgenodigd, maar omdat ze op 5 minuten van mijn nichtje woont, denk ik dat ik daar gewoon even op eerste kerstdag heen ga.
Morgenavond ga ik bij vrienden eten en daarna waarschijnlijk spelletjes spelen. De 27ste heb ik met andere vrienden een potluck dinner. Dat wordt wel interessant. Sommigen kunnen goed koken en maken dan iets heerlijks en anderen nemen mini-worstenbroodjes mee
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.![]()
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meequote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de eerste kerstdag naar mijn nichtje en haar man en twee kinderen, dat wordt gezellig. Haar schoonouders zijn er ook bij. Daar heb ik niet heel veel mee, maar het zijn wel aardige mensen, dus dat komt ook wel goed.
Tweede kerstdag heb ik (nog) niets. Ik zou het niet erg vinden als dat zo blijft, maar goed, dat zien we over drie dagen welMijn oma heeft me wel uitgenodigd, maar omdat ze op 5 minuten van mijn nichtje woont, denk ik dat ik daar gewoon even op eerste kerstdag heen ga.
Morgenavond ga ik bij vrienden eten en daarna waarschijnlijk spelletjes spelen. De 27ste heb ik met andere vrienden een potluck dinner. Dat wordt wel interessant. Sommigen kunnen goed koken en maken dan iets heerlijks en anderen nemen mini-worstenbroodjes mee
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.Ik vind het veel te veel gedoe allemaal.
![]()
Hier is het niet per se populair, met die vriendengroep is het de tweede keer. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meeIk vind het veel te veel gedoe allemaal.
![]()
![]()
Wat is een potluck dinner?👵🏻quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah, wist niet dat het zo genoemd werdquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een "Breng-je-eigen-gerecht-mee" dinner
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Voor iemand die een week of wat geleden nog helemaal nietd had heb je een behoorlijk volle agendaquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als Nederlander kom je wel weg met een zak oliebollen toch?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meeIk vind het veel te veel gedoe allemaal.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ik had alleen met kerst niets, daarbuiten zat de agenda wel volquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor iemand die een week of wat geleden nog helemaal nietd had heb je een behoorlijk volle agendaMaar ja, eigenlijk is het dan ook niet zo erg om met kerst wat minder te hebben, als ik daarbuiten al veel heb.
![]()
Dat spookt hij dus uit in Singapore!quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:25 schreef Redefine het volgende:
@:Fred_B is weer bezig geweestNWS / Na voet vindt politie ook lichaam onder Freds woonboot
![]()
Shanghai is een dekmantel voor zijn criminele activiteitenquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat spookt hij dus uit in Singapore!
Ik wel nog steedsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Ook dit jaar de Whamaggedon niet overleeft
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 23-12-2025 16:07:29 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het was dat ik al af was, anders was ik dat vandaag alsnog toen ik de radio aanzette, gelijk Wham.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Of alleen naar Dirk. Daar draaien ze geen kerstmuziek, geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dus![]()
![]()
Ik was vorige week ineens afquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heeft dat überhaupt aangestaan vandaag?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft buiten het licht uitgedaan? Het is nog niet eens 16.00 uur!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Daar hoef ik voor de kerst ook niet meer naartoequote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dus
Bij mijn supermarkt draaien ze geloof ik helemaal geen muziek. I.i.g. nooit echt opgevallen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of alleen naar Dirk. Daar draaien ze geen kerstmuziek, geloof ikBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter onsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Niet zo klagen jongens. De dagen worden weer langer, geniet er nou maar van
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter onsAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter onsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Niet zo klagen jongens. De dagen worden weer langer, geniet er nou maar van
Dat gaat niet gelijk met een kwartier per dag hequote:Op dinsdag 23 december 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.
Daar verloor ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dusIn de Jumbo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het zo genoemd werd![]()
Wij doen dat eigenlijk met de kerstbrunch ook altijd. Wij gaan naar mijn ouders. Ik maak dit jaar een quiche en mijn broertje neemt weer wat anders mee. En mijn ouders zorgen voor broodjes en beleg![]()
![]()
Zulke grijze dagen als vandaag lijken altijd donkerder.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.
Het feit dat ik uiteindelijk nog DRIE meetings had vanmiddag, hielp ook niet mee![]()
![]()
Was dus weer een uitermate productieve dag.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zulke grijze dagen als vandaag lijken altijd donkerder.
Het feit dat ik uiteindelijk nog DRIE meetings had vanmiddag, hielp ook niet mee
Fuck the EBU.![]()
Het was echt verschrikkelijk. De dag voor mijn vrije dagen 4 meetings.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dus weer een uitermate productieve dag.
Maar nu!! Ben ik 5 dagen vrij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk. De dag voor mijn vrije dagen 4 meetings.
Maar nu!! Ben ik 5 dagen vrij
Fuck the EBU.![]()
Ik ga morgen proberen gluhweineis te maken voor het kerstdiner
Ik ben de kleur MAGENTA
Die lak functie is wel een uitkomst.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchtingOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jaaa zó blij meequote:Op dinsdag 23 december 2025 20:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die lak functie is wel een uitkomst.![]()
![]()
Vandaag in de supermarkt nog wat extra hapjes gekocht voor de komende dagenMisschien strikt genomen niet noodzakelijk, maar wel lekker
Ik ben de kleur MAGENTA
Maar dat komt omdat ze slachtoffers zoals jou in bescherming nemen he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchtingBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Moeten we rekening houden met die mogelijkheid dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchting![]()
![]()
quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moeten we rekening houden met die mogelijkheid dan?![]()
Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchtingReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Het zal toch nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?![]()
![]()
Ik zou bijna gaan denken dat het haast niet anders kan.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Onthullingen op die grote schermen op Times Square en allesquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?![]()
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onthullingen op die grote schermen op Times Square en alles
Ik wil niet weten hoeveel meldingen hij dan wel niet krijgt, met heel groot @Strani overal live op TV en zo.Reality is for people who can't imagine anything better.
Ja voor je het weet moeten ze jouw naam weer schrappen bij het Strani Kennedy Center for the Performing Artsquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En ga je dat dan in een pannetje opwarmen voor bij het kerstdiner?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:05 schreef H_T het volgende:
Ik ga morgen proberen gluhweineis te maken voor het kerstdiner![]()
Nee, dat pannetje heb ik nodig voor de bijbehorende satésaus!quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ga je dat dan in een pannetje opwarmen voor bij het kerstdiner?Ik ben de kleur MAGENTA
Goed gesproken NailQueenquote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoho het is vakantie! We hoeven helemaal niet naar bed![]()
[ afbeelding ]
Ik ben de kleur MAGENTA
Nou. Dan ga je niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik zie dit nu pas, schande!quote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!Reality is for people who can't imagine anything better.
Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, schande!
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik heb net schoongemaakt in de keuken, telt dat?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!Ik ben de kleur MAGENTA
Kwart voor twaalf in de ochtend, uitstekend moment om glühwein op te warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:45 schreef H_T het volgende:
Kwart voor twaalf in de ochtend, uitstekend moment om glühwein op te warmenMaar wel toevallig per ongeluk een glaasje of drie gemorst in je mond hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niets daarvan! Lekker uitslapen en rustig aan doen!quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!![]()
![]()
Doe nou niet. Anders ben jij straks weer dronken aan het postenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lust ook wel een glaasje hoor
Vandaag schijnt de zon (hier) overigens wel volop
Nog helemaal niks gemorstquote:Op woensdag 24 december 2025 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wel toevallig per ongeluk een glaasje of drie gemorst in je mond hè
Ik ben de kleur MAGENTA
Hier vandaag juist weer niet. Gisteren nog wel. En het is slechts 12 graden dus iedereen loopt rond in dikke winterjassen en mutsenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:11 schreef Redefine het volgende:
Vandaag schijnt de zon (hier) overigens wel volop![]()
![]()
Dat zal de komende week wel weer een keer gebeurenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe nou niet. Anders ben jij straks weer dronken aan het posten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: