Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter onsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Niet zo klagen jongens. De dagen worden weer langer, geniet er nou maar van
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter ons
Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter onsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Niet zo klagen jongens. De dagen worden weer langer, geniet er nou maar van
Dat gaat niet gelijk met een kwartier per dag hequote:Op dinsdag 23 december 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.
Daar verloor ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dus
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het zo genoemd werd
Zulke grijze dagen als vandaag lijken altijd donkerder.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.
Was dus weer een uitermate productieve dag.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zulke grijze dagen als vandaag lijken altijd donkerder.
Het feit dat ik uiteindelijk nog DRIE meetings had vanmiddag, hielp ook niet mee
Het was echt verschrikkelijk. De dag voor mijn vrije dagen 4 meetings.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dus weer een uitermate productieve dag.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk. De dag voor mijn vrije dagen 4 meetings.
Maar nu!! Ben ik 5 dagen vrij
Die lak functie is wel een uitkomst.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchting
Jaaa zó blij meequote:Op dinsdag 23 december 2025 20:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die lak functie is wel een uitkomst.
Maar dat komt omdat ze slachtoffers zoals jou in bescherming nemen he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchting
Moeten we rekening houden met die mogelijkheid dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
quote:
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moeten we rekening houden met die mogelijkheid dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |