Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoestquote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoest
Zo ben ik, dat weet je.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sympathiek dat je wakker bent voor de mensen die moeten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Uiteraard. Maar zo denkt niet iedereen erover.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:59 schreef Yesse het volgende:
PlottwistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Beterschap! Hier is dochter ziek. Ook koortz en bijholte-ontsteking.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoest![]()
![]()
Bij Marco zijn het ook nog dingen die hij zelf toegegeven heeft die nogal dubieus zijn. Maar dat is men spontaan vergeten nu die is vrijgesprokenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zo denkt niet iedereen erover.
Naast Vieze Jeroentje, hebben we ook Vieze Marco.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Oh jammer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
De grijsheid heeft haar opgevreten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat vroeg Willeke zich ook ooit af.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Wij waren vandaag in Legoland Shanghai! Dat was een bijzonder vermakelijke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag in Legoland Shanghai! Dat was een bijzonder vermakelijke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb geen schoonfamilie meer dus een rustige kerstZelfs m'n eigen moeder heeft aangegeven dat het voor haar niet zo hoeft, die hele kerst. Dus ik vier het grotendeels lekker rustig alleen thuis. Maar ik maak er gewoon wat gezelligs van met wat lekker eten en zo
![]()
![]()
Ik heb ook geen schoonfamilie maar 'meer' kan ik achterwegen latenIk vier kerst met mijn familie maar dat is lekker chill en dramavrij. Oudjaarsavond blijf ik altijd lekker thuis met snacks
![]()
Ja het is het een of het ander he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij zou met kerst moeten komen, wordt het wel gelijk onder nulBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ook, met oudjaarsavondquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:20 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb ook geen schoonfamilie maar 'meer' kan ik achterwegen latenIk vier kerst met mijn familie maar dat is lekker chill en dramavrij. Oudjaarsavond blijf ik altijd lekker thuis met snacks
Wel wat uitnodigingen afgeslagen want ik wil gewoon lekker op de bank zitten en m'n eigen reflectiemoment hebben die avond, zonder dronken mensen om me heen. En ik maak oliebollen.
![]()
Ik ga de eerste kerstdag naar mijn nichtje en haar man en twee kinderen, dat wordt gezellig. Haar schoonouders zijn er ook bij. Daar heb ik niet heel veel mee, maar het zijn wel aardige mensen, dus dat komt ook wel goed.
Tweede kerstdag heb ik (nog) niets. Ik zou het niet erg vinden als dat zo blijft, maar goed, dat zien we over drie dagen welMijn oma heeft me wel uitgenodigd, maar omdat ze op 5 minuten van mijn nichtje woont, denk ik dat ik daar gewoon even op eerste kerstdag heen ga.
Morgenavond ga ik bij vrienden eten en daarna waarschijnlijk spelletjes spelen. De 27ste heb ik met andere vrienden een potluck dinner. Dat wordt wel interessant. Sommigen kunnen goed koken en maken dan iets heerlijks en anderen nemen mini-worstenbroodjes mee
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.![]()
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meequote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de eerste kerstdag naar mijn nichtje en haar man en twee kinderen, dat wordt gezellig. Haar schoonouders zijn er ook bij. Daar heb ik niet heel veel mee, maar het zijn wel aardige mensen, dus dat komt ook wel goed.
Tweede kerstdag heb ik (nog) niets. Ik zou het niet erg vinden als dat zo blijft, maar goed, dat zien we over drie dagen welMijn oma heeft me wel uitgenodigd, maar omdat ze op 5 minuten van mijn nichtje woont, denk ik dat ik daar gewoon even op eerste kerstdag heen ga.
Morgenavond ga ik bij vrienden eten en daarna waarschijnlijk spelletjes spelen. De 27ste heb ik met andere vrienden een potluck dinner. Dat wordt wel interessant. Sommigen kunnen goed koken en maken dan iets heerlijks en anderen nemen mini-worstenbroodjes mee
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.Ik vind het veel te veel gedoe allemaal.
![]()
Hier is het niet per se populair, met die vriendengroep is het de tweede keer. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meeIk vind het veel te veel gedoe allemaal.
![]()
![]()
Wat is een potluck dinner?👵🏻quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah, wist niet dat het zo genoemd werdquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een "Breng-je-eigen-gerecht-mee" dinner
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Voor iemand die een week of wat geleden nog helemaal nietd had heb je een behoorlijk volle agendaquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als Nederlander kom je wel weg met een zak oliebollen toch?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meeIk vind het veel te veel gedoe allemaal.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ik had alleen met kerst niets, daarbuiten zat de agenda wel volquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor iemand die een week of wat geleden nog helemaal nietd had heb je een behoorlijk volle agendaMaar ja, eigenlijk is het dan ook niet zo erg om met kerst wat minder te hebben, als ik daarbuiten al veel heb.
![]()
Dat spookt hij dus uit in Singapore!quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:25 schreef Redefine het volgende:
@:Fred_B is weer bezig geweestNWS / Na voet vindt politie ook lichaam onder Freds woonboot
![]()
Shanghai is een dekmantel voor zijn criminele activiteitenquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat spookt hij dus uit in Singapore!
Ik wel nog steedsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Ook dit jaar de Whamaggedon niet overleeft
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 23-12-2025 16:07:29 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het was dat ik al af was, anders was ik dat vandaag alsnog toen ik de radio aanzette, gelijk Wham.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Of alleen naar Dirk. Daar draaien ze geen kerstmuziek, geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dus![]()
![]()
Ik was vorige week ineens afquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heeft dat überhaupt aangestaan vandaag?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft buiten het licht uitgedaan? Het is nog niet eens 16.00 uur!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Daar hoef ik voor de kerst ook niet meer naartoequote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dus
Bij mijn supermarkt draaien ze geloof ik helemaal geen muziek. I.i.g. nooit echt opgevallen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of alleen naar Dirk. Daar draaien ze geen kerstmuziek, geloof ikBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter onsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Niet zo klagen jongens. De dagen worden weer langer, geniet er nou maar van
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter onsAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja precies. De korste dag ligt alweer twee dagen achter onsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Niet zo klagen jongens. De dagen worden weer langer, geniet er nou maar van
Dat gaat niet gelijk met een kwartier per dag hequote:Op dinsdag 23 december 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.
Daar verloor ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dusIn de Jumbo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het zo genoemd werd![]()
Wij doen dat eigenlijk met de kerstbrunch ook altijd. Wij gaan naar mijn ouders. Ik maak dit jaar een quiche en mijn broertje neemt weer wat anders mee. En mijn ouders zorgen voor broodjes en beleg![]()
![]()
Zulke grijze dagen als vandaag lijken altijd donkerder.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt zggen dat ik er iets van merk.
Het feit dat ik uiteindelijk nog DRIE meetings had vanmiddag, hielp ook niet mee![]()
![]()
Was dus weer een uitermate productieve dag.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zulke grijze dagen als vandaag lijken altijd donkerder.
Het feit dat ik uiteindelijk nog DRIE meetings had vanmiddag, hielp ook niet mee
Fuck the EBU.![]()
Het was echt verschrikkelijk. De dag voor mijn vrije dagen 4 meetings.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dus weer een uitermate productieve dag.
Maar nu!! Ben ik 5 dagen vrij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk. De dag voor mijn vrije dagen 4 meetings.
Maar nu!! Ben ik 5 dagen vrij
Fuck the EBU.![]()
Ik ga morgen proberen gluhweineis te maken voor het kerstdiner
Ik ben de kleur MAGENTA
Die lak functie is wel een uitkomst.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchtingOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jaaa zó blij meequote:Op dinsdag 23 december 2025 20:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die lak functie is wel een uitkomst.![]()
![]()
Vandaag in de supermarkt nog wat extra hapjes gekocht voor de komende dagenMisschien strikt genomen niet noodzakelijk, maar wel lekker
Ik ben de kleur MAGENTA
Maar dat komt omdat ze slachtoffers zoals jou in bescherming nemen he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchtingBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Moeten we rekening houden met die mogelijkheid dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchting![]()
![]()
quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moeten we rekening houden met die mogelijkheid dan?![]()
Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchtingReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Het zal toch nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?![]()
![]()
Ik zou bijna gaan denken dat het haast niet anders kan.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Onthullingen op die grote schermen op Times Square en allesquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?![]()
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onthullingen op die grote schermen op Times Square en alles
Ik wil niet weten hoeveel meldingen hij dan wel niet krijgt, met heel groot @Strani overal live op TV en zo.Reality is for people who can't imagine anything better.
Ja voor je het weet moeten ze jouw naam weer schrappen bij het Strani Kennedy Center for the Performing Artsquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En ga je dat dan in een pannetje opwarmen voor bij het kerstdiner?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:05 schreef H_T het volgende:
Ik ga morgen proberen gluhweineis te maken voor het kerstdiner![]()
Nee, dat pannetje heb ik nodig voor de bijbehorende satésaus!quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ga je dat dan in een pannetje opwarmen voor bij het kerstdiner?Ik ben de kleur MAGENTA
Goed gesproken NailQueenquote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoho het is vakantie! We hoeven helemaal niet naar bed![]()
[ afbeelding ]
Ik ben de kleur MAGENTA
Nou. Dan ga je niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik zie dit nu pas, schande!quote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!Reality is for people who can't imagine anything better.
Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, schande!
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik heb net schoongemaakt in de keuken, telt dat?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!Ik ben de kleur MAGENTA
Kwart voor twaalf in de ochtend, uitstekend moment om glühwein op te warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:45 schreef H_T het volgende:
Kwart voor twaalf in de ochtend, uitstekend moment om glühwein op te warmenMaar wel toevallig per ongeluk een glaasje of drie gemorst in je mond hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niets daarvan! Lekker uitslapen en rustig aan doen!quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!![]()
![]()
Doe nou niet. Anders ben jij straks weer dronken aan het postenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lust ook wel een glaasje hoor
Vandaag schijnt de zon (hier) overigens wel volop
Nog helemaal niks gemorstquote:Op woensdag 24 december 2025 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wel toevallig per ongeluk een glaasje of drie gemorst in je mond hè
Ik ben de kleur MAGENTA
Hier vandaag juist weer niet. Gisteren nog wel. En het is slechts 12 graden dus iedereen loopt rond in dikke winterjassen en mutsenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:11 schreef Redefine het volgende:
Vandaag schijnt de zon (hier) overigens wel volop![]()
![]()
Dat zal de komende week wel weer een keer gebeurenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe nou niet. Anders ben jij straks weer dronken aan het posten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: