Wordt eens tijd voor een goed navigatiesysteem, want hij kan alleen maar zolang onderweg zijn als die steeds verkeerd rijdt.quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Die Chris Rea is wel lang onderweg he?
Misschien kan zijn auto gewoon niet zo snel.quote:Op maandag 22 december 2025 11:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt eens tijd voor een goed navigatiesysteem, want hij kan alleen maar zolang onderweg zijn als die steeds verkeerd rijdt.
Misschien is het wel een tractor die hij rijdtquote:Op maandag 22 december 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan zijn auto gewoon niet zo snel.
Ja, precies. Dat weten we niet. Of zo'n oldtimer.quote:Op maandag 22 december 2025 12:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een tractor die hij rijdt
En misschien is home dan wel ergens in India, dan ben je lang onderweg inderdaadquote:Op maandag 22 december 2025 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat weten we niet. Of zo'n oldtimer.
Ja, dat is een aardig ritje.quote:Op maandag 22 december 2025 13:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En misschien is home dan wel ergens in India, dan ben je lang onderweg inderdaad
Kan je er een kerstthema aan geven door kransjes en glühwein klaar te zetten?quote:
Misschien wil @Koen66 je wel wat uitlenen.quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
En ik wil eggnog maken, maar daar moet rum in. Dat drink ik niet, ik doe vrijwel niet aan sterke drank. Kennelijk verkoopt de supermarkt geen kleine flesjes, dus ga ik maar wat anders maken.
@:Koen66 (vanwege de rum)
Dit was niet mijn bedoeling!!quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Die Chris Rea is wel lang onderweg he?
quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was niet mijn bedoeling!!![]()
Driving Home for Christmas-zanger Chris Rea (74) overleden
[..]
Ik werk thuis, dat scheelt. Ik zit aan versgebakken kerstkoekjes.quote:Op maandag 22 december 2025 14:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je er een kerstthema aan geven door kransjes en glühwein klaar te zetten?
[..]
En dat zeg je nou wel, dat het je niet jouw bedoeling was.quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat wel al ie jaren met "home".quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ook ónbedoeld kun je vreselijke dingen doen!
Ik maakte me gewoon zorgen of hij wel op tijd thuis kwamquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat zeg je nou wel, dat het je niet jouw bedoeling was.
Supermarkten in Nederland verkopen sowieso geen flessen (of flesjes) sterke drankquote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
En ik wil eggnog maken, maar daar moet rum in. Dat drink ik niet, ik doe vrijwel niet aan sterke drank. Kennelijk verkoopt de supermarkt geen kleine flesjes, dus ga ik maar wat anders maken.
@:Koen66 (vanwege de rum)
Heerlijkquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werk thuis, dat scheelt. Ik zit aan versgebakken kerstkoekjes.
Dit was wel heel bijzonder jaquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Plottwistquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu vrees ik voor Jetney Kaagman en de leden van Scooterquote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu vrees ik voor Jetney Kaagman en de leden van Scooter
één van z`n andere nummers heet The Road to Hellquote:
[..]
Supermarkten hebben soms wel een slijterij in hun winkelquote:Op maandag 22 december 2025 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Supermarkten in Nederland verkopen sowieso geen flessen (of flesjes) sterke drankWant dat mag niet. Enige wat ze verkopen met meer dan 15% alcohol is sommige soorten port. De slijter heeft vast wel een klein flesje voor je
Vind ik toch niet echt tellenquote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Supermarkten hebben soms wel een slijterij in hun winkelDaar was ik!
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ookquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of Putin.quote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ook
Vanwege kerst hadden ze em sowieso open gegooid en stond er al standaard iemand in. Handig, want ik had zeker niet aangebeld!quote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind ik toch niet echt tellenZeker niet als je eerst moet aanbellen om erin te mogen
Als ik moet aanbellen en ik weet niet zeker dat ze iets hebben dat ik wil kopen sla ik het vaak gewoon meteen over. Ik heb bij die slijterijhoeken nooit het idee dat even rustig rondkijken een optie is, ook al is dat misschien wel zoquote:Op maandag 22 december 2025 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vanwege kerst hadden ze em sowieso open gegooid en stond er al standaard iemand in. Handig, want ik had zeker niet aangebeld!
MaAr MaRcO iS oNsChUlDiGquote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ook
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijkquote:
In Nederland ben je sowieso onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijk
Ja, herkenbaar. In die hoeken moeten de medewerkers ook helemaal vanuit de andere kant van de winkel naar de slijterij komen. Dan voel ik me al verplicht om iets te kopenquote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik moet aanbellen en ik weet niet zeker dat ze iets hebben dat ik wil kopen sla ik het vaak gewoon meteen over. Ik heb bij die slijterijhoeken nooit het idee dat even rustig rondkijken een optie is, ook al is dat misschien wel zo
Ik zie er minimaal 3 op Google Maps. En ach, dan heb je ook weer wat beweging gehadquote:Op maandag 22 december 2025 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. In die hoeken moeten de medewerkers ook helemaal vanuit de andere kant van de winkel naar de slijterij komen. Dan voel ik me al verplicht om iets te kopenWel een top idee om naar de slijterij te gaan. Zo'n klein flesje is eigenlijk meer dan genoeg en dan blijf ik niet zitten met allemaal rum. Volgens mij is de enige slijterij in mijn stad best een stukje fietsen, ik zal morgen eens kijken
Ja, maar twee ervan zijn eigenlijk wijn en whiskey winkels. Bij Gall & Gall heb ik meer kans dat het luktquote:Op maandag 22 december 2025 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie er minimaal 3 op Google Maps. En ach, dan heb je ook weer wat beweging gehad
quote:
quote:
Sympathiek dat je wakker bent voor de mensen die moeten werkenquote:
quote:
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoestquote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoest
Zo ben ik, dat weet je.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sympathiek dat je wakker bent voor de mensen die moeten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Uiteraard. Maar zo denkt niet iedereen erover.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:59 schreef Yesse het volgende:
PlottwistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Beterschap! Hier is dochter ziek. Ook koortz en bijholte-ontsteking.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoest![]()
![]()
Bij Marco zijn het ook nog dingen die hij zelf toegegeven heeft die nogal dubieus zijn. Maar dat is men spontaan vergeten nu die is vrijgesprokenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zo denkt niet iedereen erover.
Naast Vieze Jeroentje, hebben we ook Vieze Marco.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Oh jammer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
De grijsheid heeft haar opgevreten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat vroeg Willeke zich ook ooit af.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Wij waren vandaag in Legoland Shanghai! Dat was een bijzonder vermakelijke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag in Legoland Shanghai! Dat was een bijzonder vermakelijke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb geen schoonfamilie meer dus een rustige kerstZelfs m'n eigen moeder heeft aangegeven dat het voor haar niet zo hoeft, die hele kerst. Dus ik vier het grotendeels lekker rustig alleen thuis. Maar ik maak er gewoon wat gezelligs van met wat lekker eten en zo
![]()
![]()
Ik heb ook geen schoonfamilie maar 'meer' kan ik achterwegen latenIk vier kerst met mijn familie maar dat is lekker chill en dramavrij. Oudjaarsavond blijf ik altijd lekker thuis met snacks
![]()
Ja het is het een of het ander he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij zou met kerst moeten komen, wordt het wel gelijk onder nulBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: