Maandag, dinsdag, woensdag, zaterdag.quote:
Klopt, daarom was het weekend ook later klaar dan normaal.quote:
Is ie alweer aan het rijden?quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Die Chris Rea is wel lang onderweg he?
Die arme man is al dik twee weken onderwegquote:Op maandag 22 december 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ie alweer aan het rijden?
Wordt eens tijd dat zijn familie eens naar hem gaan en dat hij thuis kan blijven.quote:Op maandag 22 december 2025 10:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die arme man is al dik twee weken onderweg
Ik kán niet meerquote:Op maandag 22 december 2025 10:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kerstgedachte zo op je werk
Wordt eens tijd voor een goed navigatiesysteem, want hij kan alleen maar zolang onderweg zijn als die steeds verkeerd rijdt.quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Misschien kan zijn auto gewoon niet zo snel.quote:Op maandag 22 december 2025 11:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt eens tijd voor een goed navigatiesysteem, want hij kan alleen maar zolang onderweg zijn als die steeds verkeerd rijdt.
Misschien is het wel een tractor die hij rijdtquote:Op maandag 22 december 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan zijn auto gewoon niet zo snel.
Ja, precies. Dat weten we niet. Of zo'n oldtimer.quote:Op maandag 22 december 2025 12:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een tractor die hij rijdt
En misschien is home dan wel ergens in India, dan ben je lang onderweg inderdaadquote:Op maandag 22 december 2025 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat weten we niet. Of zo'n oldtimer.
Ja, dat is een aardig ritje.quote:Op maandag 22 december 2025 13:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En misschien is home dan wel ergens in India, dan ben je lang onderweg inderdaad
Kan je er een kerstthema aan geven door kransjes en glühwein klaar te zetten?quote:
Misschien wil @Koen66 je wel wat uitlenen.quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
En ik wil eggnog maken, maar daar moet rum in. Dat drink ik niet, ik doe vrijwel niet aan sterke drank. Kennelijk verkoopt de supermarkt geen kleine flesjes, dus ga ik maar wat anders maken.
@:Koen66 (vanwege de rum)
Dit was niet mijn bedoeling!!quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was niet mijn bedoeling!!![]()
Driving Home for Christmas-zanger Chris Rea (74) overleden
[..]
Ik werk thuis, dat scheelt. Ik zit aan versgebakken kerstkoekjes.quote:Op maandag 22 december 2025 14:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je er een kerstthema aan geven door kransjes en glühwein klaar te zetten?
[..]
En dat zeg je nou wel, dat het je niet jouw bedoeling was.quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat wel al ie jaren met "home".quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ook ónbedoeld kun je vreselijke dingen doen!
Ik maakte me gewoon zorgen of hij wel op tijd thuis kwamquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat zeg je nou wel, dat het je niet jouw bedoeling was.
Supermarkten in Nederland verkopen sowieso geen flessen (of flesjes) sterke drankquote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
En ik wil eggnog maken, maar daar moet rum in. Dat drink ik niet, ik doe vrijwel niet aan sterke drank. Kennelijk verkoopt de supermarkt geen kleine flesjes, dus ga ik maar wat anders maken.
@:Koen66 (vanwege de rum)
Heerlijkquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werk thuis, dat scheelt. Ik zit aan versgebakken kerstkoekjes.
Dit was wel heel bijzonder jaquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |