En hoeveel midwinterhoorns moet je leegdrinken in die tijd?quote:Op zondag 21 december 2025 15:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben meegedaan aan een georganiseerde wandeling, de Twentse Midwinterhoornwandeling. Bijna 13 km in de benen (van en naar de parkeerplaats tot aan het startpunt was bijna 1,5 km) . Het was echt heerlijk wandelweer en suuuuperdruk! Maar ook heel erg leuk.
Die van mij maar een dagquote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik realiseerde me vanavond dat mijn komende werkweek slechts twee dagen lang is
Uhhh ik heb een warme chocolademelk en een ranja gehad, maar die zaten in papieren bekertjesquote:Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoeveel midwinterhoorns moet je leegdrinken in die tijd?
Nooquote:
Die van mij ook. En daarna lekker anderhalf week vrijquote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik realiseerde me vanavond dat mijn komende werkweek slechts twee dagen lang is
Jij hebt vakantiequote:Op zondag 21 december 2025 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, het weekend is weer voorbij.
Maandag, dinsdag, woensdag, zaterdag.quote:
Klopt, daarom was het weekend ook later klaar dan normaal.quote:
Is ie alweer aan het rijden?quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Die Chris Rea is wel lang onderweg he?
Die arme man is al dik twee weken onderwegquote:Op maandag 22 december 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ie alweer aan het rijden?
Wordt eens tijd dat zijn familie eens naar hem gaan en dat hij thuis kan blijven.quote:Op maandag 22 december 2025 10:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die arme man is al dik twee weken onderweg
Ik kán niet meerquote:Op maandag 22 december 2025 10:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kerstgedachte zo op je werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |