Ah vandaar.quote:Op zondag 21 december 2025 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is meestal ook wel zo, maar het thuisnetwerk van mijn schoonfamilie haalt het gemiddelde niet echt omhoog, zeg maar.
Maar daar gaan het over "boots", dus laarzen, niet over schoenen.quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer Luctor, ik ben helemaal in de war.![]()
Dat liedje wat @:Redefine postte doet vermoeden dat vrouwen het iig wel kunnen...
Ik had even een weekendje vrij genomenquote:Op zondag 21 december 2025 06:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat weer teruggegeven aan @:nailqueen
Dat mag.quote:Op zondag 21 december 2025 12:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had even een weekendje vrij genomen
Ja.quote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb rugpijn door het stofzuigen. Of ik moet meer gaan sporten of ik word langzaam oud
Het is eigenlijk mooi weer om te fietsen maar ik vind het veel te koudquote:
wedstrijd ging bij ons vandaag niet door, dus ik ben maar naar de sportschool geweest. Was wel frisjes op de fiets, ja. Maar op de terugweg vond ik het warm met muts en handschoenen aan.quote:Op zondag 21 december 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk mooi weer om te fietsen maar ik vind het veel te koud
En omdat mijn tattoo vorig week is bijgewerkt mag ik nog niet zwemmen. Dat wordt volgend jaar pas weer.
Wij hebben meegedaan aan een georganiseerde wandeling, de Twentse Midwinterhoornwandeling. Bijna 13 km in de benen (van en naar de parkeerplaats tot aan het startpunt was bijna 1,5 kmquote:Op zondag 21 december 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk mooi weer om te fietsen maar ik vind het veel te koud
En omdat mijn tattoo vorig week is bijgewerkt mag ik nog niet zwemmen. Dat wordt volgend jaar pas weer.
Ik kan bevestigen dat ik, vrouw, kan lopen op schoenen! Zojuist dus nog uitgebreid getest!quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer Luctor, ik ben helemaal in de war.![]()
Dat liedje wat @:Redefine postte doet vermoeden dat vrouwen het iig wel kunnen...
Dat er juist geen effect is. We denken dat we (gaan verdwijnen en komen toch terug voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van deze Steven en zijn effecten.
Dat laatste sowiesoquote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb rugpijn door het stofzuigen. Of ik moet meer gaan sporten of ik word langzaam oud
Het goede nieuws is dat dat langzaam oud worden tijdelijk is. Op een gegeven moment verandert dat namelijk in snel oud wordenquote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Dat is wel een geruststellende gedachte.quote:Op zondag 21 december 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat dat langzaam oud worden tijdelijk is. Op een gegeven moment verandert dat namelijk in snel oud worden
Ik hoop mijn hele leven per dag een dag ouder te wordenquote:Op zondag 21 december 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat dat langzaam oud worden tijdelijk is. Op een gegeven moment verandert dat namelijk in snel oud worden
Je hebt ook mensen die helemaal niet oud worden.quote:Op zondag 21 december 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer ja.quote:Op zondag 21 december 2025 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
Zonde Agnes! Nu dus friet met friet eten?
Of minder stofzuigenquote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef NailQueen het volgende:
En hoeveel midwinterhoorns moet je leegdrinken in die tijd?quote:Op zondag 21 december 2025 15:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben meegedaan aan een georganiseerde wandeling, de Twentse Midwinterhoornwandeling. Bijna 13 km in de benen (van en naar de parkeerplaats tot aan het startpunt was bijna 1,5 km) . Het was echt heerlijk wandelweer en suuuuperdruk! Maar ook heel erg leuk.
Die van mij maar een dagquote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik realiseerde me vanavond dat mijn komende werkweek slechts twee dagen lang is
Uhhh ik heb een warme chocolademelk en een ranja gehad, maar die zaten in papieren bekertjesquote:Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoeveel midwinterhoorns moet je leegdrinken in die tijd?
Nooquote:
Die van mij ook. En daarna lekker anderhalf week vrijquote:Op zondag 21 december 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Ik realiseerde me vanavond dat mijn komende werkweek slechts twee dagen lang is
Jij hebt vakantiequote:Op zondag 21 december 2025 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, het weekend is weer voorbij.
Maandag, dinsdag, woensdag, zaterdag.quote:
Klopt, daarom was het weekend ook later klaar dan normaal.quote:
Is ie alweer aan het rijden?quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Die Chris Rea is wel lang onderweg he?
Die arme man is al dik twee weken onderwegquote:Op maandag 22 december 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ie alweer aan het rijden?
Wordt eens tijd dat zijn familie eens naar hem gaan en dat hij thuis kan blijven.quote:Op maandag 22 december 2025 10:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die arme man is al dik twee weken onderweg
Ik kán niet meerquote:Op maandag 22 december 2025 10:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kerstgedachte zo op je werk
Wordt eens tijd voor een goed navigatiesysteem, want hij kan alleen maar zolang onderweg zijn als die steeds verkeerd rijdt.quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Misschien kan zijn auto gewoon niet zo snel.quote:Op maandag 22 december 2025 11:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt eens tijd voor een goed navigatiesysteem, want hij kan alleen maar zolang onderweg zijn als die steeds verkeerd rijdt.
Misschien is het wel een tractor die hij rijdtquote:Op maandag 22 december 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan zijn auto gewoon niet zo snel.
Ja, precies. Dat weten we niet. Of zo'n oldtimer.quote:Op maandag 22 december 2025 12:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een tractor die hij rijdt
En misschien is home dan wel ergens in India, dan ben je lang onderweg inderdaadquote:Op maandag 22 december 2025 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat weten we niet. Of zo'n oldtimer.
Ja, dat is een aardig ritje.quote:Op maandag 22 december 2025 13:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En misschien is home dan wel ergens in India, dan ben je lang onderweg inderdaad
Kan je er een kerstthema aan geven door kransjes en glühwein klaar te zetten?quote:
Misschien wil @Koen66 je wel wat uitlenen.quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
En ik wil eggnog maken, maar daar moet rum in. Dat drink ik niet, ik doe vrijwel niet aan sterke drank. Kennelijk verkoopt de supermarkt geen kleine flesjes, dus ga ik maar wat anders maken.
@:Koen66 (vanwege de rum)
Dit was niet mijn bedoeling!!quote:Op maandag 22 december 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was niet mijn bedoeling!!![]()
Driving Home for Christmas-zanger Chris Rea (74) overleden
[..]
Ik werk thuis, dat scheelt. Ik zit aan versgebakken kerstkoekjes.quote:Op maandag 22 december 2025 14:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je er een kerstthema aan geven door kransjes en glühwein klaar te zetten?
[..]
En dat zeg je nou wel, dat het je niet jouw bedoeling was.quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat wel al ie jaren met "home".quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ook ónbedoeld kun je vreselijke dingen doen!
Ik maakte me gewoon zorgen of hij wel op tijd thuis kwamquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat zeg je nou wel, dat het je niet jouw bedoeling was.
Supermarkten in Nederland verkopen sowieso geen flessen (of flesjes) sterke drankquote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
En ik wil eggnog maken, maar daar moet rum in. Dat drink ik niet, ik doe vrijwel niet aan sterke drank. Kennelijk verkoopt de supermarkt geen kleine flesjes, dus ga ik maar wat anders maken.
@:Koen66 (vanwege de rum)
Heerlijkquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werk thuis, dat scheelt. Ik zit aan versgebakken kerstkoekjes.
Dit was wel heel bijzonder jaquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Plottwistquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu vrees ik voor Jetney Kaagman en de leden van Scooterquote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu vrees ik voor Jetney Kaagman en de leden van Scooter
één van z`n andere nummers heet The Road to Hellquote:
[..]
Supermarkten hebben soms wel een slijterij in hun winkelquote:Op maandag 22 december 2025 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Supermarkten in Nederland verkopen sowieso geen flessen (of flesjes) sterke drankWant dat mag niet. Enige wat ze verkopen met meer dan 15% alcohol is sommige soorten port. De slijter heeft vast wel een klein flesje voor je
Vind ik toch niet echt tellenquote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Supermarkten hebben soms wel een slijterij in hun winkelDaar was ik!
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ookquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of Putin.quote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ook
Vanwege kerst hadden ze em sowieso open gegooid en stond er al standaard iemand in. Handig, want ik had zeker niet aangebeld!quote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind ik toch niet echt tellenZeker niet als je eerst moet aanbellen om erin te mogen
Als ik moet aanbellen en ik weet niet zeker dat ze iets hebben dat ik wil kopen sla ik het vaak gewoon meteen over. Ik heb bij die slijterijhoeken nooit het idee dat even rustig rondkijken een optie is, ook al is dat misschien wel zoquote:Op maandag 22 december 2025 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vanwege kerst hadden ze em sowieso open gegooid en stond er al standaard iemand in. Handig, want ik had zeker niet aangebeld!
MaAr MaRcO iS oNsChUlDiGquote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ook
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijkquote:
In Nederland ben je sowieso onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijk
Ja, herkenbaar. In die hoeken moeten de medewerkers ook helemaal vanuit de andere kant van de winkel naar de slijterij komen. Dan voel ik me al verplicht om iets te kopenquote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik moet aanbellen en ik weet niet zeker dat ze iets hebben dat ik wil kopen sla ik het vaak gewoon meteen over. Ik heb bij die slijterijhoeken nooit het idee dat even rustig rondkijken een optie is, ook al is dat misschien wel zo
Ik zie er minimaal 3 op Google Maps. En ach, dan heb je ook weer wat beweging gehadquote:Op maandag 22 december 2025 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. In die hoeken moeten de medewerkers ook helemaal vanuit de andere kant van de winkel naar de slijterij komen. Dan voel ik me al verplicht om iets te kopenWel een top idee om naar de slijterij te gaan. Zo'n klein flesje is eigenlijk meer dan genoeg en dan blijf ik niet zitten met allemaal rum. Volgens mij is de enige slijterij in mijn stad best een stukje fietsen, ik zal morgen eens kijken
Ja, maar twee ervan zijn eigenlijk wijn en whiskey winkels. Bij Gall & Gall heb ik meer kans dat het luktquote:Op maandag 22 december 2025 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie er minimaal 3 op Google Maps. En ach, dan heb je ook weer wat beweging gehad
quote:
quote:
Sympathiek dat je wakker bent voor de mensen die moeten werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |