Plottwistquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was niet mijn bedoeling!!![]()
Driving Home for Christmas-zanger Chris Rea (74) overleden
Nu vrees ik voor Jetney Kaagman en de leden van Scooterquote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu vrees ik voor Jetney Kaagman en de leden van Scooter
één van z`n andere nummers heet The Road to Hellquote:
quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Supermarkten hebben soms wel een slijterij in hun winkelquote:Op maandag 22 december 2025 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Supermarkten in Nederland verkopen sowieso geen flessen (of flesjes) sterke drankWant dat mag niet. Enige wat ze verkopen met meer dan 15% alcohol is sommige soorten port. De slijter heeft vast wel een klein flesje voor je
Vind ik toch niet echt tellenquote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Supermarkten hebben soms wel een slijterij in hun winkelDaar was ik!
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ookquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of Putin.quote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ook
Vanwege kerst hadden ze em sowieso open gegooid en stond er al standaard iemand in. Handig, want ik had zeker niet aangebeld!quote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind ik toch niet echt tellenZeker niet als je eerst moet aanbellen om erin te mogen
Als ik moet aanbellen en ik weet niet zeker dat ze iets hebben dat ik wil kopen sla ik het vaak gewoon meteen over. Ik heb bij die slijterijhoeken nooit het idee dat even rustig rondkijken een optie is, ook al is dat misschien wel zoquote:Op maandag 22 december 2025 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vanwege kerst hadden ze em sowieso open gegooid en stond er al standaard iemand in. Handig, want ik had zeker niet aangebeld!
MaAr MaRcO iS oNsChUlDiGquote:Op maandag 22 december 2025 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien maar eens een opmerking maken over Kanye West of Marco Borsato? Dat kan sowieso geen kwaad en wie weet doe je er nog iets goeds mee ook
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijkquote:
In Nederland ben je sowieso onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijk
Ja, herkenbaar. In die hoeken moeten de medewerkers ook helemaal vanuit de andere kant van de winkel naar de slijterij komen. Dan voel ik me al verplicht om iets te kopenquote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik moet aanbellen en ik weet niet zeker dat ze iets hebben dat ik wil kopen sla ik het vaak gewoon meteen over. Ik heb bij die slijterijhoeken nooit het idee dat even rustig rondkijken een optie is, ook al is dat misschien wel zo
Ik zie er minimaal 3 op Google Maps. En ach, dan heb je ook weer wat beweging gehadquote:Op maandag 22 december 2025 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. In die hoeken moeten de medewerkers ook helemaal vanuit de andere kant van de winkel naar de slijterij komen. Dan voel ik me al verplicht om iets te kopenWel een top idee om naar de slijterij te gaan. Zo'n klein flesje is eigenlijk meer dan genoeg en dan blijf ik niet zitten met allemaal rum. Volgens mij is de enige slijterij in mijn stad best een stukje fietsen, ik zal morgen eens kijken
Ja, maar twee ervan zijn eigenlijk wijn en whiskey winkels. Bij Gall & Gall heb ik meer kans dat het luktquote:Op maandag 22 december 2025 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie er minimaal 3 op Google Maps. En ach, dan heb je ook weer wat beweging gehad
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |