Zoals gezegd, inmiddels niet zo heel nieuw meer, maar ben er wel erg blij mee. Zitten echt lekker.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je nieuwe schoenen hebt.
En hoe lopen ze?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals gezegd, inmiddels niet zo heel nieuw meer, maar ben er wel erg blij mee. Zitten echt lekker.
[ afbeelding ]
Lopen?quote:
Nog steeds niet helemaal in je rol van nachtcrew gesetteld?quote:
Dus Nancy Sinatra heeft dat gewoon verzonnenquote:Op zondag 21 december 2025 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lopen?![]()
Kan je dat ook met schoenen aan?
Leestekens en update OP zoek ik later wel uitquote:Op zondag 21 december 2025 00:48 schreef NailQueen het volgende:
Een oproep voor alle mods: Albanië heeft een winnaar gekozen.
Momo kan de TT niet meer gelijk aanpassen. Daar moeten we nog steeds aan wennen
quote:Op zondag 21 december 2025 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lopen?![]()
Kan je dat ook met schoenen aan?
Ik heb dat weer teruggegeven aan @NailQueenquote:Op zondag 21 december 2025 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal in je rol van nachtcrew gesetteld?
Veel plezier daar! Hoelang blijven jullie? Nog wat leuke uitjes of activiteiten op de planning staan?quote:
In totaal ruim twee weken. Het was een beetje laat en spontaan besloten om nog eens te gaan. Maar hier in de buurt zijn genoeg leuke tripjes te bedenken, dus dat deel komt wel goed.quote:Op zondag 21 december 2025 08:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier daar! Hoelang blijven jullie? Nog wat leuke uitjes of activiteiten op de planning staan?
Ik zou in Shanghai wel snellere wifi verwachten eigenlijk.quote:Op zondag 21 december 2025 09:00 schreef Fred_B het volgende:
FOK werkt hier niet echt lekker trouwens. Ik heb zo’n e-sim waarmee je makkelijk het hele internet op kan zonder beperkingen. Dat gaat allemaal als een trein, en vlotter dan mijn Belgische abonnement thuis. Maar FOK heeft bezoekers die dat gebruiken automatisch geblokkeerd, dus ik kan hier nu alleen komen via de poeptrage wifi.
Dat is meestal ook wel zo, maar het thuisnetwerk van mijn schoonfamilie haalt het gemiddelde niet echt omhoog, zeg maar.quote:Op zondag 21 december 2025 09:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zou in Shanghai wel snellere wifi verwachten eigenlijk.
FOK! wil ook liever geen gebruikers.quote:Op zondag 21 december 2025 09:00 schreef Fred_B het volgende:
FOK werkt hier niet echt lekker trouwens. Ik heb zo’n e-sim waarmee je makkelijk het hele internet op kan zonder beperkingen. Dat gaat allemaal als een trein, en vlotter dan mijn Belgische abonnement thuis. Maar FOK heeft bezoekers die dat gebruiken automatisch geblokkeerd, dus ik kan hier nu alleen komen via de poeptrage wifi.
En waarschijnlijk al helemaal niet gebruikt worden door buitenlanders (of mensen in het buitenland)quote:Op zondag 21 december 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
FOK! wil ook liever geen gebruikers.
Nou, dat zeg ik niet per se. Ik heb het alleen altijd wel een vreemd liedje gevonden.quote:Op zondag 21 december 2025 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus Nancy Sinatra heeft dat gewoon verzonnen![]()
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |