Sympathiek dat je wakker bent voor de mensen die moeten werkenquote:
quote:
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoestquote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoest
Zo ben ik, dat weet je.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sympathiek dat je wakker bent voor de mensen die moeten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Uiteraard. Maar zo denkt niet iedereen erover.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet per se hetzelfde als onschuldig natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:59 schreef Yesse het volgende:
PlottwistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Beterschap! Hier is dochter ziek. Ook koortz en bijholte-ontsteking.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een tijdje onderweg. Woensdag kwam het opzetten. Dit weekend koorts (vandaar het vermoeden van griep ipv verkoudheid) en sinds zondag bijholteontsteking en hoest. Ik vraag me soms wel eens af hoe ik nog kan ademen met alle slijm die ik ophoest![]()
![]()
Bij Marco zijn het ook nog dingen die hij zelf toegegeven heeft die nogal dubieus zijn. Maar dat is men spontaan vergeten nu die is vrijgesprokenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zo denkt niet iedereen erover.
Naast Vieze Jeroentje, hebben we ook Vieze Marco.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Oh jammer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
De grijsheid heeft haar opgevreten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat vroeg Willeke zich ook ooit af.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Wij waren vandaag in Legoland Shanghai! Dat was een bijzonder vermakelijke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag in Legoland Shanghai! Dat was een bijzonder vermakelijke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb geen schoonfamilie meer dus een rustige kerstZelfs m'n eigen moeder heeft aangegeven dat het voor haar niet zo hoeft, die hele kerst. Dus ik vier het grotendeels lekker rustig alleen thuis. Maar ik maak er gewoon wat gezelligs van met wat lekker eten en zo
![]()
![]()
Ik heb ook geen schoonfamilie maar 'meer' kan ik achterwegen latenIk vier kerst met mijn familie maar dat is lekker chill en dramavrij. Oudjaarsavond blijf ik altijd lekker thuis met snacks
![]()
Ja het is het een of het ander he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij zou met kerst moeten komen, wordt het wel gelijk onder nulBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: