Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik sta wéér niet in de nieuwe levering van Epstein-files. Toch elke keer weer een opluchting
Het zal toch nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?
Ik zou bijna gaan denken dat het haast niet anders kan.quote:
Onthullingen op die grote schermen op Times Square en allesquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je dan niet juist bang dat ze naar een climax opbouwen, met jou als hoogte/dieptepunt?
Precies.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onthullingen op die grote schermen op Times Square en alles
Ja voor je het weet moeten ze jouw naam weer schrappen bij het Strani Kennedy Center for the Performing Artsquote:
En ga je dat dan in een pannetje opwarmen voor bij het kerstdiner?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:05 schreef H_T het volgende:
Ik ga morgen proberen gluhweineis te maken voor het kerstdiner
Nee, dat pannetje heb ik nodig voor de bijbehorende satésaus!quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ga je dat dan in een pannetje opwarmen voor bij het kerstdiner?
Goed gesproken NailQueenquote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoho het is vakantie! We hoeven helemaal niet naar bed![]()
[ afbeelding ]
Nou. Dan ga je niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dit nu pas, schande!quote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, schande!
Niks vakantie, er wordt gewoon gewerkt vandaag!
Ik heb net schoongemaakt in de keuken, telt dat?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:45 schreef H_T het volgende:
Kwart voor twaalf in de ochtend, uitstekend moment om glühwein op te warmenMaar wel toevallig per ongeluk een glaasje of drie gemorst in je mond hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets daarvan! Lekker uitslapen en rustig aan doen!quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doe nou niet. Anders ben jij straks weer dronken aan het postenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lust ook wel een glaasje hoor
Nog helemaal niks gemorstquote:Op woensdag 24 december 2025 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wel toevallig per ongeluk een glaasje of drie gemorst in je mond hè
Hier vandaag juist weer niet. Gisteren nog wel. En het is slechts 12 graden dus iedereen loopt rond in dikke winterjassen en mutsenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:11 schreef Redefine het volgende:
Vandaag schijnt de zon (hier) overigens wel volop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |