Ik ook, met oudjaarsavondquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:20 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb ook geen schoonfamilie maar 'meer' kan ik achterwegen latenIk vier kerst met mijn familie maar dat is lekker chill en dramavrij. Oudjaarsavond blijf ik altijd lekker thuis met snacks
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meequote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de eerste kerstdag naar mijn nichtje en haar man en twee kinderen, dat wordt gezellig. Haar schoonouders zijn er ook bij. Daar heb ik niet heel veel mee, maar het zijn wel aardige mensen, dus dat komt ook wel goed.
Tweede kerstdag heb ik (nog) niets. Ik zou het niet erg vinden als dat zo blijft, maar goed, dat zien we over drie dagen welMijn oma heeft me wel uitgenodigd, maar omdat ze op 5 minuten van mijn nichtje woont, denk ik dat ik daar gewoon even op eerste kerstdag heen ga.
Morgenavond ga ik bij vrienden eten en daarna waarschijnlijk spelletjes spelen. De 27ste heb ik met andere vrienden een potluck dinner. Dat wordt wel interessant. Sommigen kunnen goed koken en maken dan iets heerlijks en anderen nemen mini-worstenbroodjes mee
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.
Hier is het niet per se populair, met die vriendengroep is het de tweede keer. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meeIk vind het veel te veel gedoe allemaal.
Wat is een potluck dinner?👵🏻quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de eerste kerstdag naar mijn nichtje en haar man en twee kinderen, dat wordt gezellig. Haar schoonouders zijn er ook bij. Daar heb ik niet heel veel mee, maar het zijn wel aardige mensen, dus dat komt ook wel goed.
Tweede kerstdag heb ik (nog) niets. Ik zou het niet erg vinden als dat zo blijft, maar goed, dat zien we over drie dagen welMijn oma heeft me wel uitgenodigd, maar omdat ze op 5 minuten van mijn nichtje woont, denk ik dat ik daar gewoon even op eerste kerstdag heen ga.
Morgenavond ga ik bij vrienden eten en daarna waarschijnlijk spelletjes spelen. De 27ste heb ik met andere vrienden een potluck dinner. Dat wordt wel interessant. Sommigen kunnen goed koken en maken dan iets heerlijks en anderen nemen mini-worstenbroodjes mee
De 28ste ben ik bij een bingo en op 30 december ga ik - als het goed is - met mijn pubquizteam onze prijzen opdrinken.
Ah, wist niet dat het zo genoemd werdquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een "Breng-je-eigen-gerecht-mee" dinner
Voor iemand die een week of wat geleden nog helemaal nietd had heb je een behoorlijk volle agendaquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Als Nederlander kom je wel weg met een zak oliebollen toch?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja die potlucks zijn ook in mijn vriendengroep populair. Ik doe er nooit aan meeIk vind het veel te veel gedoe allemaal.
ik had alleen met kerst niets, daarbuiten zat de agenda wel volquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor iemand die een week of wat geleden nog helemaal nietd had heb je een behoorlijk volle agenda
Dat spookt hij dus uit in Singapore!quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:25 schreef Redefine het volgende:
@:Fred_B is weer bezig geweestNWS / Na voet vindt politie ook lichaam onder Freds woonboot
Shanghai is een dekmantel voor zijn criminele activiteitenquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat spookt hij dus uit in Singapore!
Ik wel nog steedsquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Ook dit jaar de Whamaggedon niet overleeft
Het was dat ik al af was, anders was ik dat vandaag alsnog toen ik de radio aanzette, gelijk Wham.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Of alleen naar Dirk. Daar draaien ze geen kerstmuziek, geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dus
Ik was vorige week ineens afquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Heeft dat überhaupt aangestaan vandaag?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft buiten het licht uitgedaan? Het is nog niet eens 16.00 uur!
Daar hoef ik voor de kerst ook niet meer naartoequote:Op dinsdag 23 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de supermarkt meer gaan dus
Bij mijn supermarkt draaien ze geloof ik helemaal geen muziek. I.i.g. nooit echt opgevallen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of alleen naar Dirk. Daar draaien ze geen kerstmuziek, geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |