SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En bedankt. Ik nu ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
Dankzij deze TT heb ik een liedje van Django Wagner in mijn hoofd.
Speaking of Twents.quote:
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Speaking of Twents.
Zijn de Twentenaren hier bekend met de "spaghettirellen" uit de jaren `60 ?
Vanavond op NPO1 is daar een film over, "Tegendraads"
Zeker! Mijn woonplaats was de hotspot voor de Spaghettirellenquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Speaking of Twents.
Zijn de Twentenaren hier bekend met de "spaghettirellen" uit de jaren `60 ?
Vanavond op NPO1 is daar een film over, "Tegendraads"
CAAAAAAAAARRRRIIIIII IK MIS JE CAAAAAAARRRIIIIIquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf je het aan om te kijken ?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker! Mijn woonplaats was de hotspot voor de Spaghettirellen
Ik heb er regelmatig over gelezen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Arizona het volgende:
@:H_TJe vergeet het belangrijksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee, we gaan lekker the Masked Singer kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Durf je het aan om te kijken ?
Ik weet niet hoe goed Holly Mae Brood haar Twents is
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Waylon nu in the masked singer.
Tenminste, dat denk ik
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijksteWitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi!quote:
We hadden vandaag een team meeting op 140 km rijden (enkele reis) en mijn autoradio staat op Radio10.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
CAAAAAAAAARRRRIIIIII IK MIS JE CAAAAAAARRRIIIII
Verdomd lekker liedje om te zingen
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschedequote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De serie over de vuurwerkramp in Enschede is grotendeels opgenomen in Koog aan de Zaan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschede
quote:AI-overzicht
De film Tegendraads is voornamelijk opgenomen in Twente (Enschede, wijk Pathmos) en bij DeFabrique in Utrecht, met scènes die het Twentse leven in de jaren '60 weerspiegelen, inclusief de historische Spaghettirellen. Ook in het buitenland werd gedraaid; in het Britse Lancashire bij het Queen Street Mill Textile Museum, dat de Twentse weverijen nabootste.
We zijn niet filmwaardig genoeg als onszelf, klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De serie over de vuurwerkramp in Enschede is grotendeels opgenomen in Koog aan de Zaan.
Het Twente van nu is het Twente van vroeger niet meer,
[..]
Ach Abbey Hoes is ooit weggekomen met een slecht Gronings accent.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik blij dat ik weinig ken van zijn oeuvrequote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk, dank je wel! Ik kijk hem later, want dit weekend ben ik nogal druk. Morgenavond optreden met de toneelclubquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe in het Twents video @:H_T
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Arizona het volgende:
@:H_TAh, dus Robert is goed bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je mag al blij zijn dat ze niet Winterswijk hebben laten zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschede
En was deze versierpoging een beetje gelukt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor vanavond afgesproken met iemand uit Sanremo. Nu jullie weer!
Dát is nog eens toewijding.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo die ga ik proberen in het café dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |