SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En bedankt. Ik nu ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
Dankzij deze TT heb ik een liedje van Django Wagner in mijn hoofd.
Speaking of Twents.quote:
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Speaking of Twents.
Zijn de Twentenaren hier bekend met de "spaghettirellen" uit de jaren `60 ?
Vanavond op NPO1 is daar een film over, "Tegendraads"
Zeker! Mijn woonplaats was de hotspot voor de Spaghettirellenquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Speaking of Twents.
Zijn de Twentenaren hier bekend met de "spaghettirellen" uit de jaren `60 ?
Vanavond op NPO1 is daar een film over, "Tegendraads"
CAAAAAAAAARRRRIIIIII IK MIS JE CAAAAAAARRRIIIIIquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf je het aan om te kijken ?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker! Mijn woonplaats was de hotspot voor de Spaghettirellen
Ik heb er regelmatig over gelezen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Arizona het volgende:
@:H_TJe vergeet het belangrijksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee, we gaan lekker the Masked Singer kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Durf je het aan om te kijken ?
Ik weet niet hoe goed Holly Mae Brood haar Twents is
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Waylon nu in the masked singer.
Tenminste, dat denk ik
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijksteWitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi!quote:
We hadden vandaag een team meeting op 140 km rijden (enkele reis) en mijn autoradio staat op Radio10.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
CAAAAAAAAARRRRIIIIII IK MIS JE CAAAAAAARRRIIIII
Verdomd lekker liedje om te zingen
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschedequote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De serie over de vuurwerkramp in Enschede is grotendeels opgenomen in Koog aan de Zaan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschede
quote:AI-overzicht
De film Tegendraads is voornamelijk opgenomen in Twente (Enschede, wijk Pathmos) en bij DeFabrique in Utrecht, met scènes die het Twentse leven in de jaren '60 weerspiegelen, inclusief de historische Spaghettirellen. Ook in het buitenland werd gedraaid; in het Britse Lancashire bij het Queen Street Mill Textile Museum, dat de Twentse weverijen nabootste.
We zijn niet filmwaardig genoeg als onszelf, klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De serie over de vuurwerkramp in Enschede is grotendeels opgenomen in Koog aan de Zaan.
Het Twente van nu is het Twente van vroeger niet meer,
[..]
Ach Abbey Hoes is ooit weggekomen met een slecht Gronings accent.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik blij dat ik weinig ken van zijn oeuvrequote:Op vrijdag 19 december 2025 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk, dank je wel! Ik kijk hem later, want dit weekend ben ik nogal druk. Morgenavond optreden met de toneelclubquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe in het Twents video @:H_T
@:H_TAh, dus Robert is goed bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je mag al blij zijn dat ze niet Winterswijk hebben laten zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het ook al niet uitstaan dat de film zich zou afspelen in Oldenzaal en dan zie je een plaatje van Enschede
En was deze versierpoging een beetje gelukt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor vanavond afgesproken met iemand uit Sanremo. Nu jullie weer!
Dát is nog eens toewijding.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo die ga ik proberen in het café dit weekend
Ohh helemaal vergetenquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En was deze versierpoging een beetje gelukt?
[..]
@:H_TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Lig je ondertussen wel dubbelgevouwen van het lachen om de opmerking?quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:12 schreef H_T het volgende:
* H_T heeft moeite geen calzone-gerelateerde opmerking te maken
Je zit alleen achter het stuur. Wie maakt je wat?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We hadden vandaag een team meeting op 140 km rijden (enkele reis) en mijn autoradio staat op Radio10.
En ze hadden meezing vrijdag. En ik betrapte mijzelf erop dat ik soms ook echt zat mee te zingen.
Misschien ook omdat het verkeer heel erg mee viel. Zowel heen als terug keurig in 1.5 uur.
Ja ik vond vooral het laatste half uurtje erg gezellig!quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer gezellig. Maar nu tijd voor bed.
Oei, daar schrik ik wel even van.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Voormalig ESF-moderator Tha_Erik (36) overleden.
Ik heb hem lang geleden gemeet, toffe gastquote:Op zaterdag 20 december 2025 05:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, daar schrik ik wel even van.
Veel mee gepraat hier in de SC en op de verschillende meets.
Gelukkig is Marbella heel verquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani kijk eens wie er heel tranquilo naar Spanje komt
Jan Smit overweegt om te emigreren naar Spanje: 'Het kriebelt'
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik was eigenlijk al begonnen.
Dat klinkt niet goed. Verdwijnen op fok bedoel je hopelijk? Zou nog steeds jammer zijn. Het was ook gezellig met jouquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mocht ik ineens verdwijnen, het was gezellig met jullie
Ja, zou ik ook jammer vinden..quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Verdwijnen op fok bedoel je hopelijk? Zou nog steeds jammer zijn. Het was ook gezellig met jou
Je kan het maar beter te vroeg zeggen dan nooit, ik vind het ook gezellig met julliequote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
Hoezo ineens?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Trein + hotel voor Londen zijn geboekt
Ik heb het idee dat @Arizona niet deze kerst naar London gaat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]kerstmarkt in London bezoeken?
Ik heb vast weer iets gemist.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat @:Arizona niet deze kerst naar London gaat.
Dat ook. Maar als je nu zou boeken voor kerst naar London betaal je de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vast weer iets gemist.
Je kent me inmiddels goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar als je nu zou boeken voor kerst naar London betaal je de hoofdprijs.
En Arizona is juist van het vooruit plannen.
Alvast veel plezier. En leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels goedWe gaan in april
Wil je wel aankondigen als je nog een keer van plan bent te verdwijnen ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik verdwijn ook nog wel eens, maar ik vind het ook best gezellig hier hoor.
Ik zal proberen eraan te denken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wil je wel aankondigen als je nog een keer van plan bent te verdwijnen ?
@:GeorgeM is hier ook al lang niet geweest. Ik hoop dat het goed gaat met haar.
We hebben het waarschijnlijk te weinig over Irama.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wil je wel aankondigen als je nog een keer van plan bent te verdwijnen ?
Laatst gepost in esf feedback, hoop niet dat ze daarom weg is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:11 schreef usagi414 het volgende:
101 meer dit jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:27 schreef zorro28 het volgende:
Ik zat even de userstatistieken van vorig jaar van deze reeks met dit jaar de vergelijken, sommige mensen zijn wel behoorlijk constant![]()
Top 10 dit jaar:
1 4309 Redefine
2 4141 Strani
3 3183 Luctor.et.Emergo
4 2478 NailQueen
5 2217 Arizona
6 2141 Fred_B
7 1819 H_T
8 1540 BillDauterive
9 869 GeorgeM
10 845 Meke
Top 10 vorig jaar:
nr aantal posts gebruiker
1 4252 Strani
2 3548 H_T
3 3082 Luctor.et.Emergo
4 3040 Redefine
5 2434 NailQueen
6 2227 Arizona
7 2161 Fred_B
8 1919 Roger_Epiales
9 1786 BillDauterive
10 1682 Em31
Is dat het Steven Kazan effect?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik verdwijn ook nog wel eens, maar ik vind het ook best gezellig hier hoor.
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van deze Steven en zijn effecten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is dat het Steven Kazan effect?
Ja, en ik post dit jaar nog wel een paar keer.quote:
Kleine verschillen ja. Uitgezonderd ik dan, maar dat kwam omdat ik vorig jaar delen van het jaar nauwelijks gepost heb..quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:27 schreef zorro28 het volgende:
Ik zat even de userstatistieken van vorig jaar van deze reeks met dit jaar de vergelijken, sommige mensen zijn wel behoorlijk constant![]()
Top 10 dit jaar:
1 4309 Redefine
2 4141 Strani
3 3183 Luctor.et.Emergo
4 2478 NailQueen
5 2217 Arizona
6 2141 Fred_B
7 1819 H_T
8 1540 BillDauterive
9 869 GeorgeM
10 845 Meke
Top 10 vorig jaar:
nr aantal posts gebruiker
1 4252 Strani
2 3548 H_T
3 3082 Luctor.et.Emergo
4 3040 Redefine
5 2434 NailQueen
6 2227 Arizona
7 2161 Fred_B
8 1919 Roger_Epiales
9 1786 BillDauterive
10 1682 Em31
Ik heb ook wel een klein verschil met vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kleine verschillen ja. Uitgezonderd ik dan, maar dat kwam omdat ik vorig jaar delen van het jaar nauwelijks gepost heb..
Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een klein verschil met vorig jaar.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een klein verschil met vorig jaar.
Ik denk vanwege mijn nieuwe schoenen.quote:
No one knows.quote:
Klinkt heel plausibel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk vanwege mijn nieuwe schoenen.
Inmiddels niet meer zo nieuw, maar vorig jaar had ik ze nog niet, dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |