Eens. Uitrusten kan wel zodra hij gepensioneerd is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat pikken we niet. Je gaat maar gewoon weer voor ons aan het werk.
Dat ja.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Uitrusten kan wel zodra hij gepensioneerd is.
Dan moet ik eerst betaald worden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat pikken we niet. Je gaat maar gewoon weer voor ons aan het werk.
Dat regelt @Strani wel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst betaald worden.
Klopt. @Luctor.et.Emergo je mag 10 procent van Redefine's inkomen voor 2025 doorsluizen naar je eigen rekening en dan hebben we het verder nergens over. Zolang je maar goed werk levertquote:
Ja, lap, dat is nog niks.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. @:luctor.et.emergo je mag 10 procent van Redefine's inkomen voor 2025 doorsluizen naar je eigen rekening en dan hebben we het verder nergens over. Zolang je maar goed werk levert
quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, lap, dat is nog niks.
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. @:luctor.et.emergo je mag 10 procent van Redefine's inkomen voor 2025 doorsluizen naar je eigen rekening en dan hebben we het verder nergens over. Zolang je maar goed werk levert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De afspraak was dat Luctor niet alles hoeft te weten hè.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. De afspraak was dat dit van jouw cocaïnehandel zou worden betaald, zodat je dat geld kunt witwassen.
Rondkomen van 3000 euro per jaar is vrij lastig in Nederland beste Straanquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]Jaarlijks hè! Dat is al snel een euro of 300!
Goed punt. Ik heb het in een spoiler gezet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
De afspraak was dat Luctor niet alles hoeft te weten hè.
Ja ik weet ook niet hoe je het doetquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rondkomen van 3000 euro per jaar is vrij lastig in Nederland beste Straan
Ah, dat kwam ik ook meldenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Het Regiosongfestival stopt ermee.
RIP. Ik ken hem niet, maar dat is wel een naar berichtquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Voormalig ESF-moderator Tha_Erik (36) overleden.
En het was zo leuk dat het naar Grunn kwam! We zullen dit pareltje nooit vergetenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Het Regiosongfestival stopt ermee.
Och jeequote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Voormalig ESF-moderator Tha_Erik (36) overleden.
En hoezo? Ik moet nog 4 dagen werken dit jaarquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor weekend. Kerstvakantie. Nooit meer werken dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoezo? Ik moet nog 4 dagen werken dit jaaren komende week zit ik nog bommetje vol ook met meetings. Het is niet eerlijk! *stampvoet.
Allemaal meetings nog, zo vlak voor kerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb maandag en dinsdag in totaal nog 4 meetingsquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal meetings nog, zo vlak voor kerst.
Dat vind ik schandalig dat ze dat nog doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb maandag en dinsdag in totaal nog 4 meetings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |