quote:Op woensdag 17 december 2025 15:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuis en ik heb weer stroom
Dat lijkt me leuk. Ik ben niet zo van Japan maar het ziet er goed uitquote:Op woensdag 17 december 2025 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen,
https://sikkom.nl/nieuws/(...)r-stad-48052812.html
(dit hoorde ik weer van een FOK!ker)
Ik weet het niet hoor, zou je niet toch beter geboren worden in een Palestijnse stal dan in Maastricht?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
In verband met de veiligheidssituatie in Palestina moesten Jozef en Maria helaas uitwijken naar Limburg, waar de situatie dan wel schrijnend is maar nog niet per se levensgevaarlijk.
Ligt er aan. Als ik HOU OP! zeg en dat kind stopt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef Momo het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/akafaceUS/status/2001038373213872499
Zouden jullie hier geduld voor hebben?
En anders terug doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als ik HOU OP! zeg en dat kind stopt is er niets aan de hand.
69.. nicequote:Op woensdag 17 december 2025 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
De helft is met glutenvrij bladerdeeg en vega worstjes. Ik heb wel medelijden met de glutenvrije collega's, het deeg smaakt prima maar is me duur zeg! Zes plakjes voor 6,69.
Mijn moeder heeft een glutenallergie. Als ik iets bak ben ik voor glutenvrij altijd meer kwijt. Mam haalt haar glutenvrij eten altijd in Duitsland weg. Veel goedkoper volgens haarquote:Op woensdag 17 december 2025 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
De helft is met glutenvrij bladerdeeg en vega worstjes. Ik heb wel medelijden met de glutenvrije collega's, het deeg smaakt prima maar is me duur zeg! Zes plakjes voor 6,69.
Om half 9 had al zoiets van, zo naar bed. Maar ik wilde de video die ik aan het kijken was op youtube nog afkijken, duurde die nog ruim een uur.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, vanavond voor 22:00 onder de wol mensen!
quote:
Is het zo groot?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd hoe ik mijn eindejaarspakket mee naar huis ga krijgen.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
NeeHet was sarcastisch.
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb al wel plannen: gewoon lekker thuiszittenquote:Op donderdag 18 december 2025 12:03 schreef NailQueen het volgende:
Mensen vragen nu ook aan mij of ik al plannen heb voor oud & nieuw. Dat heb ik nog niet omdat het nog zo ver weg voelt
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
NeeHet was sarcastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar straks hebben ze vakantie en dan kunnen ze dat niet meer.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:46 schreef Arizona het volgende:
Man man, wat een zeikdag vandaag op het werk, het ene gedram na het andere. Kunnen die mensen niet allemaal vast vakantie gaan vieren in plaats van mijn dag te verpesten?
Tijd voor een borrel. En de insteek: volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:46 schreef Arizona het volgende:
Man man, wat een zeikdag vandaag op het werk, het ene gedram na het andere. Kunnen die mensen niet allemaal vast vakantie gaan vieren in plaats van mijn dag te verpesten?
Hadden zij die insteek maar, dat is namelijk wel mijn insteekquote:Op donderdag 18 december 2025 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel. En de insteek: volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar zij willen nog net voor hun eigen vakantie alles over de schutting gooien naar een ander.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hadden zij die insteek maar, dat is namelijk wel mijn insteek
Hihiquote:Op donderdag 18 december 2025 15:09 schreef Arizona het volgende:
Iemand wil 6 of 7 januari een werksessie inplannen.
SIX SEEVVEN!
[ afbeelding ]
Nog nooit gevolgd eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, Serious Request gaat alweer van start.
Ik begon het te volgen in 2010 en toen was het wel echt heel leuk. Maar met de jaren is het minder geworden, vooral door het verdwijnen van leuke en wat scherpere DJ's.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit gevolgd eigenlijk.
Voorlopig nog aan het genieten van de Nostalgie Top 3000.
Normaal vind ik 3FM een prima radio onder het werk. Maar helaas zijn er DJ's die zichzelf erg leuk vinden. Eentje daarvan zit helaas in het glazen huis (Barend). Daar kan ik niet naar luisterenquote:Op donderdag 18 december 2025 18:01 schreef Strani het volgende:
Aan de geselecteerde DJ's te zien wordt het wel wederom een lieve bedoening allemaal. Dat rauwe randje hebben ze bij 3FM flink weggesneden hč.
Oh ja. Ik vind 'm vooral behoorlijk saai. En Sophie ook. De derde die dit jaar meedoet ken ik niet. Een jaar of 15 geleden was het natuurlijk ook wel dat je voelde dat SR iets belangrijks was dat door veel mensen gevolgd werd. Dat is nu redelijk weg, waardoor de urgentie er ook niet meer zo is.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Normaal vind ik 3FM een prima radio onder het werk. Maar helaas zijn er DJ's die zichzelf erg leuk vinden. Eentje daarvan zit helaas in het glazen huis (Barend). Daar kan ik niet naar luisteren
quote:Op donderdag 18 december 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, Serious Request gaat alweer van start.
Drukke tijden. Ik luister naar de Snob 2000. net Grandmaster Flash and the Furious Five en nu Dead Moon. Veel beter wordt het niet hoor .quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit gevolgd eigenlijk.
Voorlopig nog aan het genieten van de Nostalgie Top 3000.
Oh, dan kan je hem nu wel afzetten dan.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Drukke tijden. Ik luister naar de Snob 2000. net Grandmaster Flash and the Furious Five en nu Dead Moon. Veel beter wordt het niet hoor .![]()
Heb ik ook gedaan, want dit is een stuk minder. Ik geloof dat dit Genesis.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan kan je hem nu wel afzetten dan.
Wel met toastjes in de vorm van een vis?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een Italiaanse kerstpakket gekregen
In die jaren volgde ik het ook, zat echt zoveel mogelijk voor de tv. Rond die tijd beleefde SR ook wel zijn hoogtijdagen. Ik ben er geweest in 2012, in Enschede. Dat was ook echt heel leukquote:Op donderdag 18 december 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begon het te volgen in 2010 en toen was het wel echt heel leuk. Maar met de jaren is het minder geworden, vooral door het verdwijnen van leuke en wat scherpere DJ's.
Allora!quote:Op donderdag 18 december 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een Italiaanse kerstpakket gekregen
Jammer hč. Ik vond het ook heel leuk toen. Ik volgde het vanuit Colombia en het gaf me toen echt een kerstgevoel op een moment waar ik dat heel erg miste en nodig had. En de jaren daarna bleef het traditie om te kijken maar op een gegeven moment begon het gewoon heel erg achteruit te gaan.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
In die jaren volgde ik het ook, zat echt zoveel mogelijk voor de tv. Rond die tijd beleefde SR ook wel zijn hoogtijdagen. Ik ben er geweest in 2012, in Enschede. Dat was ook echt heel leuk.
Maar tegenwoordig vind ik er niks meer aan.
Je bent nu pas thuis? Dat moet wel een geweldig feest zijn geweest!quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, de kerstborrel is me zwaar gevallen. Maar was wel heel gezellig.
Haha nee zo erg nou ook weer niet, half 12 thuis. Onze eigen borrel duurde tot half 8, maar toen gingen we door naar een borrel van een ander team waar ze budget over hadden. En toen kwamen de shotjes.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent nu pas thuis? Dat moet wel een geweldig feest zijn geweest!
quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent nu pas thuis? Dat moet wel een geweldig feest zijn geweest!
Egeltjelamquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha nee zo erg nou ook weer niet, half 12 thuis. Onze eigen borrel duurde tot half 8, maar toen gingen we door naar een borrel van een ander team waar ze budget over hadden. En toen kwamen de shotjes.
Zo typisch weer hč, dit. Verbaast me dat ze er deze keer melding van maakten. Dit gebeurt daar dagelijks, overal.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor vanavond afgesproken met iemand uit Sanremo. Nu jullie weer!
Dįt is nog eens toewijding.
Oh ja Sanremo is wel een beetje best of both worlds inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is alleen te overtreffen door met iemand uit Roubaix af te spreken.
En heeft diegene ook mee gedaan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor vanavond afgesproken met iemand uit Sanremo. Nu jullie weer!
Dįt is nog eens toewijding.
Dat dan weer niet. Maar ze is wel een pianiste en actrice (geweest) dus misschien kan ik eens vragen of ze nog connecties heeft zodat ze mee kan doen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En heeft diegene ook mee gedaan?
Hoe moet het dan met al onze declaratiesquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor weekend. Kerstvakantie. Nooit meer werken dit jaar.
Volgend jaar weer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe moet het dan met al onze declaraties
Dat pikken we niet. Je gaat maar gewoon weer voor ons aan het werk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar weer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Eens. Uitrusten kan wel zodra hij gepensioneerd is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat pikken we niet. Je gaat maar gewoon weer voor ons aan het werk.
Dat ja.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Uitrusten kan wel zodra hij gepensioneerd is.
Dan moet ik eerst betaald worden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat pikken we niet. Je gaat maar gewoon weer voor ons aan het werk.
Dat regelt @Strani wel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst betaald worden.
Klopt. @Luctor.et.Emergo je mag 10 procent van Redefine's inkomen voor 2025 doorsluizen naar je eigen rekening en dan hebben we het verder nergens over. Zolang je maar goed werk levertquote:
Ja, lap, dat is nog niks.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. @:luctor.et.emergo je mag 10 procent van Redefine's inkomen voor 2025 doorsluizen naar je eigen rekening en dan hebben we het verder nergens over. Zolang je maar goed werk levert
quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, lap, dat is nog niks.
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. @:luctor.et.emergo je mag 10 procent van Redefine's inkomen voor 2025 doorsluizen naar je eigen rekening en dan hebben we het verder nergens over. Zolang je maar goed werk levert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De afspraak was dat Luctor niet alles hoeft te weten hč.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. De afspraak was dat dit van jouw cocaļnehandel zou worden betaald, zodat je dat geld kunt witwassen.
Rondkomen van 3000 euro per jaar is vrij lastig in Nederland beste Straanquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]Jaarlijks hč! Dat is al snel een euro of 300!
Goed punt. Ik heb het in een spoiler gezet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
De afspraak was dat Luctor niet alles hoeft te weten hč.
Ja ik weet ook niet hoe je het doetquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rondkomen van 3000 euro per jaar is vrij lastig in Nederland beste Straan
Ah, dat kwam ik ook meldenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Het Regiosongfestival stopt ermee.
RIP. Ik ken hem niet, maar dat is wel een naar berichtquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Voormalig ESF-moderator Tha_Erik (36) overleden.
En het was zo leuk dat het naar Grunn kwam! We zullen dit pareltje nooit vergetenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Het Regiosongfestival stopt ermee.
Och jeequote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Voormalig ESF-moderator Tha_Erik (36) overleden.
En hoezo? Ik moet nog 4 dagen werken dit jaarquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor weekend. Kerstvakantie. Nooit meer werken dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoezo? Ik moet nog 4 dagen werken dit jaaren komende week zit ik nog bommetje vol ook met meetings. Het is niet eerlijk! *stampvoet.
Allemaal meetings nog, zo vlak voor kerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb maandag en dinsdag in totaal nog 4 meetingsquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal meetings nog, zo vlak voor kerst.
Dat vind ik schandalig dat ze dat nog doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb maandag en dinsdag in totaal nog 4 meetings
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoezo? Ik moet nog 4 dagen werken dit jaaren komende week zit ik nog bommetje vol ook met meetings. Het is niet eerlijk! *stampvoet.
Wat voor een wordt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |