Oh ja. Ik vind 'm vooral behoorlijk saai. En Sophie ook. De derde die dit jaar meedoet ken ik niet. Een jaar of 15 geleden was het natuurlijk ook wel dat je voelde dat SR iets belangrijks was dat door veel mensen gevolgd werd. Dat is nu redelijk weg, waardoor de urgentie er ook niet meer zo is.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Normaal vind ik 3FM een prima radio onder het werk. Maar helaas zijn er DJ's die zichzelf erg leuk vinden. Eentje daarvan zit helaas in het glazen huis (Barend). Daar kan ik niet naar luisteren
quote:Op donderdag 18 december 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, Serious Request gaat alweer van start.
Drukke tijden. Ik luister naar de Snob 2000. net Grandmaster Flash and the Furious Five en nu Dead Moon. Veel beter wordt het niet hoor .quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit gevolgd eigenlijk.
Voorlopig nog aan het genieten van de Nostalgie Top 3000.
Oh, dan kan je hem nu wel afzetten dan.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Drukke tijden. Ik luister naar de Snob 2000. net Grandmaster Flash and the Furious Five en nu Dead Moon. Veel beter wordt het niet hoor .![]()
Heb ik ook gedaan, want dit is een stuk minder. Ik geloof dat dit Genesis.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan kan je hem nu wel afzetten dan.
Wel met toastjes in de vorm van een vis?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een Italiaanse kerstpakket gekregen
In die jaren volgde ik het ook, zat echt zoveel mogelijk voor de tv. Rond die tijd beleefde SR ook wel zijn hoogtijdagen. Ik ben er geweest in 2012, in Enschede. Dat was ook echt heel leukquote:Op donderdag 18 december 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begon het te volgen in 2010 en toen was het wel echt heel leuk. Maar met de jaren is het minder geworden, vooral door het verdwijnen van leuke en wat scherpere DJ's.
Allora!quote:Op donderdag 18 december 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een Italiaanse kerstpakket gekregen
Jammer hè. Ik vond het ook heel leuk toen. Ik volgde het vanuit Colombia en het gaf me toen echt een kerstgevoel op een moment waar ik dat heel erg miste en nodig had. En de jaren daarna bleef het traditie om te kijken maar op een gegeven moment begon het gewoon heel erg achteruit te gaan.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
In die jaren volgde ik het ook, zat echt zoveel mogelijk voor de tv. Rond die tijd beleefde SR ook wel zijn hoogtijdagen. Ik ben er geweest in 2012, in Enschede. Dat was ook echt heel leuk.
Maar tegenwoordig vind ik er niks meer aan.
Je bent nu pas thuis? Dat moet wel een geweldig feest zijn geweest!quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, de kerstborrel is me zwaar gevallen. Maar was wel heel gezellig.
Haha nee zo erg nou ook weer niet, half 12 thuis. Onze eigen borrel duurde tot half 8, maar toen gingen we door naar een borrel van een ander team waar ze budget over hadden. En toen kwamen de shotjes.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent nu pas thuis? Dat moet wel een geweldig feest zijn geweest!
quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent nu pas thuis? Dat moet wel een geweldig feest zijn geweest!
Egeltjelamquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha nee zo erg nou ook weer niet, half 12 thuis. Onze eigen borrel duurde tot half 8, maar toen gingen we door naar een borrel van een ander team waar ze budget over hadden. En toen kwamen de shotjes.
Zo typisch weer hè, dit. Verbaast me dat ze er deze keer melding van maakten. Dit gebeurt daar dagelijks, overal.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor vanavond afgesproken met iemand uit Sanremo. Nu jullie weer!
Dát is nog eens toewijding.
Oh ja Sanremo is wel een beetje best of both worlds inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is alleen te overtreffen door met iemand uit Roubaix af te spreken.
En heeft diegene ook mee gedaan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor vanavond afgesproken met iemand uit Sanremo. Nu jullie weer!
Dát is nog eens toewijding.
Dat dan weer niet. Maar ze is wel een pianiste en actrice (geweest) dus misschien kan ik eens vragen of ze nog connecties heeft zodat ze mee kan doen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En heeft diegene ook mee gedaan?
Hoe moet het dan met al onze declaratiesquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor weekend. Kerstvakantie. Nooit meer werken dit jaar.
Volgend jaar weer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe moet het dan met al onze declaraties
Dat pikken we niet. Je gaat maar gewoon weer voor ons aan het werk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar weer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Eens. Uitrusten kan wel zodra hij gepensioneerd is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat pikken we niet. Je gaat maar gewoon weer voor ons aan het werk.
Dat ja.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Uitrusten kan wel zodra hij gepensioneerd is.
Dan moet ik eerst betaald worden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat pikken we niet. Je gaat maar gewoon weer voor ons aan het werk.
Dat regelt @Strani wel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst betaald worden.
Klopt. @Luctor.et.Emergo je mag 10 procent van Redefine's inkomen voor 2025 doorsluizen naar je eigen rekening en dan hebben we het verder nergens over. Zolang je maar goed werk levertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |