Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
NeeHet was sarcastisch.
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb al wel plannen: gewoon lekker thuiszittenquote:Op donderdag 18 december 2025 12:03 schreef NailQueen het volgende:
Mensen vragen nu ook aan mij of ik al plannen heb voor oud & nieuw. Dat heb ik nog niet omdat het nog zo ver weg voelt
quote:Op donderdag 18 december 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
NeeHet was sarcastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar straks hebben ze vakantie en dan kunnen ze dat niet meer.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:46 schreef Arizona het volgende:
Man man, wat een zeikdag vandaag op het werk, het ene gedram na het andere. Kunnen die mensen niet allemaal vast vakantie gaan vieren in plaats van mijn dag te verpesten?
Tijd voor een borrel. En de insteek: volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:46 schreef Arizona het volgende:
Man man, wat een zeikdag vandaag op het werk, het ene gedram na het andere. Kunnen die mensen niet allemaal vast vakantie gaan vieren in plaats van mijn dag te verpesten?
Hadden zij die insteek maar, dat is namelijk wel mijn insteekquote:Op donderdag 18 december 2025 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel. En de insteek: volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar zij willen nog net voor hun eigen vakantie alles over de schutting gooien naar een ander.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hadden zij die insteek maar, dat is namelijk wel mijn insteek
Hihiquote:Op donderdag 18 december 2025 15:09 schreef Arizona het volgende:
Iemand wil 6 of 7 januari een werksessie inplannen.
SIX SEEVVEN!
[ afbeelding ]
Nog nooit gevolgd eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, Serious Request gaat alweer van start.
Ik begon het te volgen in 2010 en toen was het wel echt heel leuk. Maar met de jaren is het minder geworden, vooral door het verdwijnen van leuke en wat scherpere DJ's.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit gevolgd eigenlijk.
Voorlopig nog aan het genieten van de Nostalgie Top 3000.
Normaal vind ik 3FM een prima radio onder het werk. Maar helaas zijn er DJ's die zichzelf erg leuk vinden. Eentje daarvan zit helaas in het glazen huis (Barend). Daar kan ik niet naar luisterenquote:Op donderdag 18 december 2025 18:01 schreef Strani het volgende:
Aan de geselecteerde DJ's te zien wordt het wel wederom een lieve bedoening allemaal. Dat rauwe randje hebben ze bij 3FM flink weggesneden hè.
Oh ja. Ik vind 'm vooral behoorlijk saai. En Sophie ook. De derde die dit jaar meedoet ken ik niet. Een jaar of 15 geleden was het natuurlijk ook wel dat je voelde dat SR iets belangrijks was dat door veel mensen gevolgd werd. Dat is nu redelijk weg, waardoor de urgentie er ook niet meer zo is.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Normaal vind ik 3FM een prima radio onder het werk. Maar helaas zijn er DJ's die zichzelf erg leuk vinden. Eentje daarvan zit helaas in het glazen huis (Barend). Daar kan ik niet naar luisteren
quote:Op donderdag 18 december 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, Serious Request gaat alweer van start.
Drukke tijden. Ik luister naar de Snob 2000. net Grandmaster Flash and the Furious Five en nu Dead Moon. Veel beter wordt het niet hoor .quote:Op donderdag 18 december 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit gevolgd eigenlijk.
Voorlopig nog aan het genieten van de Nostalgie Top 3000.
Oh, dan kan je hem nu wel afzetten dan.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Drukke tijden. Ik luister naar de Snob 2000. net Grandmaster Flash and the Furious Five en nu Dead Moon. Veel beter wordt het niet hoor .![]()
Heb ik ook gedaan, want dit is een stuk minder. Ik geloof dat dit Genesis.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan kan je hem nu wel afzetten dan.
Wel met toastjes in de vorm van een vis?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een Italiaanse kerstpakket gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |