quote:Op woensdag 17 december 2025 15:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuis en ik heb weer stroom
Dat lijkt me leuk. Ik ben niet zo van Japan maar het ziet er goed uitquote:Op woensdag 17 december 2025 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen,
https://sikkom.nl/nieuws/(...)r-stad-48052812.html
(dit hoorde ik weer van een FOK!ker)
Ik weet het niet hoor, zou je niet toch beter geboren worden in een Palestijnse stal dan in Maastricht?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
In verband met de veiligheidssituatie in Palestina moesten Jozef en Maria helaas uitwijken naar Limburg, waar de situatie dan wel schrijnend is maar nog niet per se levensgevaarlijk.
Ligt er aan. Als ik HOU OP! zeg en dat kind stopt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:15 schreef Momo het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/akafaceUS/status/2001038373213872499
Zouden jullie hier geduld voor hebben?
En anders terug doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als ik HOU OP! zeg en dat kind stopt is er niets aan de hand.
69.. nicequote:Op woensdag 17 december 2025 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
De helft is met glutenvrij bladerdeeg en vega worstjes. Ik heb wel medelijden met de glutenvrije collega's, het deeg smaakt prima maar is me duur zeg! Zes plakjes voor 6,69.
Mijn moeder heeft een glutenallergie. Als ik iets bak ben ik voor glutenvrij altijd meer kwijt. Mam haalt haar glutenvrij eten altijd in Duitsland weg. Veel goedkoper volgens haarquote:Op woensdag 17 december 2025 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
De helft is met glutenvrij bladerdeeg en vega worstjes. Ik heb wel medelijden met de glutenvrije collega's, het deeg smaakt prima maar is me duur zeg! Zes plakjes voor 6,69.
Om half 9 had al zoiets van, zo naar bed. Maar ik wilde de video die ik aan het kijken was op youtube nog afkijken, duurde die nog ruim een uur.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, vanavond voor 22:00 onder de wol mensen!
quote:
Is het zo groot?quote:Op donderdag 18 december 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd hoe ik mijn eindejaarspakket mee naar huis ga krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |