Ohh helemaal vergetenquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En was deze versierpoging een beetje gelukt?
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Arizona het volgende:
@:H_TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Lig je ondertussen wel dubbelgevouwen van het lachen om de opmerking?quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:12 schreef H_T het volgende:
* H_T heeft moeite geen calzone-gerelateerde opmerking te maken
Je zit alleen achter het stuur. Wie maakt je wat?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We hadden vandaag een team meeting op 140 km rijden (enkele reis) en mijn autoradio staat op Radio10.
En ze hadden meezing vrijdag. En ik betrapte mijzelf erop dat ik soms ook echt zat mee te zingen.
Misschien ook omdat het verkeer heel erg mee viel. Zowel heen als terug keurig in 1.5 uur.
Ja ik vond vooral het laatste half uurtje erg gezellig!quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer gezellig. Maar nu tijd voor bed.
Oei, daar schrik ik wel even van.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Voormalig ESF-moderator Tha_Erik (36) overleden.
Ik heb hem lang geleden gemeet, toffe gastquote:Op zaterdag 20 december 2025 05:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, daar schrik ik wel even van.
Veel mee gepraat hier in de SC en op de verschillende meets.
Gelukkig is Marbella heel verquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani kijk eens wie er heel tranquilo naar Spanje komt
Jan Smit overweegt om te emigreren naar Spanje: 'Het kriebelt'
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik was eigenlijk al begonnen.
Dat klinkt niet goed. Verdwijnen op fok bedoel je hopelijk? Zou nog steeds jammer zijn. Het was ook gezellig met jouquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mocht ik ineens verdwijnen, het was gezellig met jullie
Ja, zou ik ook jammer vinden..quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Verdwijnen op fok bedoel je hopelijk? Zou nog steeds jammer zijn. Het was ook gezellig met jou
Je kan het maar beter te vroeg zeggen dan nooit, ik vind het ook gezellig met julliequote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
Hoezo ineens?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Trein + hotel voor Londen zijn geboekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |