abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2025 @ 21:35:37 #1
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219397549
quote:
-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiëren
en niet gewoon 2 regels kopiëren en dan ff "lullig" typen ofzo.

Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!

Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modblackpetes
quote:
Let wel: Aan topicstarters

Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.

-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.

-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.

-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.

-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.

Verder

-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.

-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.

-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.

-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.

-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
Verder geldt voor alle topics onder andere:

Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.

Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.

Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.

Zoals beloofd hebben we het gebruik van de woorden fascist, fascistoide , NSB etc. besproken op het FOK! hoofdkantoor. Omdat er vanuit moderatie en users vraag was over het gebruik van het woord genocide is dat gelijk meegenomen.

• Fascist, fascistoïde, NSB etc.- gebruiken in een post over een derde persoon of politieke stroming/partij wordt beschouwd als demoniseren. Dat is niet gewenst, dus posts met deze woorden zullen we moeten verwijderen. Dat gaat ook op voor dingen als ''linkse deugkneus'' en of het in de schoenen schuiven van daden in de hoek van een politieke stroming in het algemeen.

• Genocide- In de discussies kunnen users hun mening over Israël ventileren. Als men van mening is dat Israël zich schuldig maakt aan een genocide in de Gazastrook, zich afvraagt waarom landen de genocide in Gaza door Israël niet willen erkennen of iets over de conclusies van mensenrechtenorganisaties post is dat geen probleem. Maar opmerkingen die bedoeld zijn om te klieren in een topic, zoals ‘genocide-lover’ of ‘genocideplegend Israël’ zonder enige context of vorm van argumentatie halen we weg.

Uiteraard kijken we zoals altijd naar de context van het nieuwsitem waaronder is gepost.

Als je denkt dat iemand zit te trollen - > negeer het en zet een TR zodat de moderatie het kan beoordelen.

Disclaimer: we nemen alle feedback serieus, maar we kunnen niet overal iets aan doen.

:T

"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219397753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Jij kan ook gewoon een keer je klep houden. Je geniet van de aandacht, dat is overduidelijk.
Zulke dingen worden ook soms tegen mij gezegd. Ik vind het zelf niet correct om dit te zeggen tegen iemand.. Hou het feitelijk zou ik zeggen.. dat is beter dan op deze manier users de mond te willen snoeren..
pi_219397805
Haha, heb je er nog een
  Forum Admin dinsdag 2 december 2025 @ 22:03:57 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219397854
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Zulke dingen worden ook soms tegen mij gezegd. Ik vind het zelf niet correct om dit te zeggen tegen iemand.. Hou het feitelijk zou ik zeggen.. dat is beter dan op deze manier users de mond te willen snoeren..
Ik heb het werkelijk op elke manier geprobeerd, van dm's tot hoor en wederhoor. Het wil er gewoon niet in en dan raakt ook mijn geduld een keer op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219398021
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb het werkelijk op elke manier geprobeerd, van dm's tot hoor en wederhoor. Het wil er gewoon niet in en dan raakt ook mijn geduld een keer op.
Ja dat kan ik begrijpen.. maar dat praat zo'n reactie toch eigenlijk niet goed? Emotie moet je niet de bovenhand laten nemen naar mijn idee.. zeker niet als Forum Admin ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:00 schreef Aberkullie het volgende:
Haha, heb je er nog een
En kijk, ook weer een onnodige reactie die binnen de policy geaccepteerd wordt. Niet inhoudelijk, gewoon haha. Precies waar je op wijst waar je eigenlijk op in zou (moeten) willen grijpen.. middelvinger in haar avatar ook, gewoon omdat het kan
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 december 2025 @ 22:26:33 #6
485843 crew  Jippie
pi_219398048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:21 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja dat kan ik begrijpen.. maar dat praat zo'n reactie toch eigenlijk niet goed? Emotie moet je niet de bovenhand laten nemen naar mijn idee.. zeker niet als Forum Admin ;)
[..]
En kijk, ook weer een onnodige reactie die binnen de policy geaccepteerd wordt. Niet inhoudelijk, gewoon haha. Precies waar je op wijst waar je eigenlijk op in zou (moeten) willen grijpen.. middelvinger in haar avatar ook, gewoon omdat het kan
  Forum Admin dinsdag 2 december 2025 @ 22:28:26 #7
pi_219398061
quote:

[..]
Normaal verwijder ik dat maar je hebt het nu al quote :P

En ik ben ook maar een mens, net als andere users hier.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 2 december 2025 @ 22:53:02 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219398187
quote:

[..]
Ja, ik heb jou bericht om de situatie tot bedaren te brengen en om aan te geven dat het niks persoonlijks mag zijn.
Want jouw reacties naar mij zijn ongekend fel en oneerlijk vergeleken met hoe jij met andere users omgaat.
Maar dat is duidelijk niet aangekomen. Jammer.

Maar we kunnen weer door.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin dinsdag 2 december 2025 @ 23:04:51 #9
pi_219398236
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja, ik heb jou bericht om de situatie tot bedaren te brengen en om aan te geven dat het niks persoonlijks mag zijn.
Want jouw reacties naar mij zijn ongekend fel en oneerlijk vergeleken met hoe jij met andere users omgaat.
Maar dat is duidelijk niet aangekomen. Jammer.

Maar we kunnen weer door.
Als het persoonlijk zou zijn zou ik alles wat van jou komt afkeuren en dat doe ik niet. Het is dan ook niet persoonlijk.
  dinsdag 2 december 2025 @ 23:58:02 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219398423
Lieve mensen R&P is een deurtje verder,
spit daar al je drama, en dan help ik jullie verder.

Dus klaag, scroll en spuug je verhaal,
maar kies in bij R&P, want daar is dit normaal.

Sinterklaas keek nochtans toe, met een glimlach zo fijn,
maar stop hier met je drama, en deal daar met je pijn.

<O)
pi_219398443
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 december 2025 23:58 schreef Tengano het volgende:
Lieve mensen R&P is een deurtje verder,
spit daar al je drama, en dan help ik jullie verder.

Dus klaag, scroll en spuug je verhaal,
maar kies in bij R&P, want daar is dit normaal.

Sinterklaas keek nochtans toe, met een glimlach zo fijn,
maar stop hier met je drama, en deal daar met je pijn.

<O)
Wat is dit voor pseudo modden en dom gedrag om een discussie in Feedback maar te willen voorkomen? Vind je jezelf intelligent overkomen als je zoiets doms post?
pi_219398477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:23 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
Het probleem is dat een aantal gebruikers een zinnig weerwoord niet respecteert en dan begint te sneren.
Gelukkig snijdt alles wat jij zegt hout, toch?
Of alleen in jouw hoofd?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin woensdag 3 december 2025 @ 00:21:07 #13
pi_219398513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat is dit voor pseudo modden en dom gedrag om een discussie in Feedback maar te willen voorkomen? Vind je jezelf intelligent overkomen als je zoiets doms post?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Of alleen in jouw hoofd?
Echt waar heren? Na dit gesprek? ;)
pi_219398523
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
Echt waar heren? Na dit gesprek? ;)
Wat maakt een gesprek uit? Het gaat toch om waarheidsbevinding. Of nou ja dan maar vragen, maar het 'gedicht' van Tengano, vind je dat hier gepast? Voor mij is het raar dat zoiets doms en raars niet verwijderd wordt.
  Forum Admin woensdag 3 december 2025 @ 00:26:46 #15
pi_219398528
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat maakt een gesprek uit? Het gaat toch om waarheidsbevinding. Of nou ja dan maar vragen, maar het 'gedicht' van Tengano, vind je dat hier gepast?
Ja dit vind ik dus oprecht een stukje comedy reliëf in een serieus topic als deze..niet te zwaar aan tillen.
pi_219398536
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja dit vind ik dus oprecht een stukje comedy reliëf in een serieus topic als deze..niet te zwaar aan tillen.
Oke, ik weet niet of je gedronken hebt of drugs gehad hebt. Maar het doet al het serieuze commentaar teniet als je zoiets toestaat dat verwijst naar R&P onder het mom van humor. Misschien iets voor morgen dan.. maar ik vind het zelf wel raar dat je dat gedicht niet als ongepast beschouwt maar als komedie

Dat gedicht is juist heel raar en zoals ik ernaar kijk slecht dat het hier überhaupt blijft staan, ik begrijp niet waarom dat zo moeilijk is om te zien

Misschien is het probleem niet alleen de policy maar ook dat mensen hier de policy niet weten op te volgen, ook al denken ze dat ze het wel doen
  Forum Admin woensdag 3 december 2025 @ 00:35:23 #17
pi_219398545
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, ik weet niet of je gedronken hebt of drugs gehad hebt. Maar het doet al het serieuze commentaar teniet als je zoiets toestaat dat verwijst naar R&P onder het mom van humor. Misschien iets voor morgen dan.. maar ik vind het zelf wel raar dat je dat gedicht niet als ongepast beschouwt maar als komedie

Dat gedicht is juist heel raar en zoals ik ernaar kijk slecht dat het hier überhaupt blijft staan, ik begrijp niet waarom dat zo moeilijk is om te zien

Misschien is het probleem niet alleen de policy maar ook dat mensen hier de policy niet weten op te volgen, ook al denken ze dat ze het wel doen
Verschil van opvatting, ook dat hoort er bij.
pi_219398550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Verschil van opvatting, ook dat hoort er bij.
Nou ja zoals ik al zei, mischien morgen beter om verder te gaan. Maar het komt erop neer dat wat ik ook zeg, of ik ook gelijk heb, het afgedaan wordt op deze manier. Je maakt jezelf er wel heel gemakkelijk vanaf en dat weet je toch ook?

Als je drugs of alcohol op hebt dan heb ik daar geen probleem mee. Maar negeer dan reacties tot je nuchter bent..Nu kan iedereen alles zeggen, hoe correct het ook is, en het verandert niks

En even voor de duidelijkheid. Ik waardeer het dat je Forum Admin wou worden en als taak uitvoert. Ik denk ook dat je in het algemeen het goed doet. Alleen dat je in dit geval een paar fouten maakt en daar niet op in wil gaan..
  Forum Admin woensdag 3 december 2025 @ 00:40:44 #19
pi_219398554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:37 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja zoals ik al zei, mischien morgen beter om verder te gaan. Maar het komt erop neer dat wat ik ook zeg, of ik ook gelijk heb, het afgedaan wordt op deze manier. Je maakt jezelf er wel heel gemakkelijk vanaf en dat weet je toch ook?

Als je drugs of alcohol op hebt dan heb ik daar geen probleem mee. Maar negeer dan reacties tot je nuchter bent..Nu kan iedereen alles zeggen, hoe correct het ook is, en het verandert niks
Eh..ik denk dat het vooral verstandig is als we dit gesprek morgen voort zetten aangezien ik nuchter ben. Ik ben hier niet echt van gediend.
pi_219398557
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Eh..ik denk dat het vooral verstandig is als we dit gesprek morgen voort zetten aangezien ik nuchter ben. Ik ben hier niet echt van gediend.
Dat klinkt als een dreigement. Maar goed, morgen verder hierover praten is prima wat mij betreft. Maar ik mag wel zeggen dat je er compleet niet op ingaat (lijkt me dat ik dat mag melden) dat dat gedichtje niet echt vriendelijk was. Ook al lijkt niemand daar iets mee te willen doen..
pi_219398562
Toch wel speciaal dat je zoiets niet veroordeeld terwijl je 3 uur geleden nog maar al te duidelijk wou maken hoe zat je was van allerlei mensen op het forum etc.
pi_219398586
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
waarheidsbevinding
Het is 'waarheidsvinding', zonder 'be'.

Maar geen idee wat je punt daarmee is :?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219398685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Of alleen in jouw hoofd?
Sommige gebruikers willen niet begrijpen dat uiteenlopende levenservaringen leiden tot verschillende reacties.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 3 december 2025 @ 07:56:12 #24
485843 crew  Jippie
pi_219398973
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:37 schreef Masberum het volgende:

[..]

En even voor de duidelijkheid. Ik waardeer het dat je Forum Admin wou worden en als taak uitvoert. Ik denk ook dat je in het algemeen het goed doet. Alleen dat je in dit geval een paar fouten maakt en daar niet op in wil gaan..
Kijk eens in de spiegel en ga elders de boel lopen opruien.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 3 december 2025 @ 08:01:25 #25
485843 crew  Jippie
pi_219398990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 05:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Sommige gebruikers willen niet begrijpen dat uiteenlopende levenservaringen leiden tot verschillende reacties.
Niemand weet wat voor shitzooi een ander heeft meegemaakt daarom is het discussiëren zonder vooroordelen of sneren wel zo fijn.
pi_219399120
quote:
2s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:01 schreef Jippie het volgende:

[..]
Niemand weet wat voor shitzooi een ander heeft meegemaakt daarom is het discussiëren zonder vooroordelen of sneren wel zo fijn.
Soms hebben mensen al een bepaalde mindset. Of zijn gewoon zo.
Of hebben hulp nodig zonder het zelf door te hebben om een of andere reden.
1947-2016
pi_219400475
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Normaal verwijder ik dat maar je hebt het nu al quote :P

pi_219408928
@Starhopper; Gukdag is gezond en wel weer op honk.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  donderdag 4 december 2025 @ 18:25:10 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219409213
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef Kim-Holland het volgende:
@:Starhopper; Gukdag is gezond en wel weer op honk.
^O^
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219410900
r_one in NWS / Aangifte tegen Marco Borsato #17 Vrij zijn!

Kan dit soort gedrag ook eens aangepakt worden? Je geeft argumenten, feiten. Een ander zegt gewoon dat het nergens op slaat zonder erop in te gaan en dat is dat. Heeft gewoon geen weerwoord dus vervalt dan weer in dit gedrag zoals wel vaker. Meld het hier maar om het topic niet verder te vervuilen
pi_219410943
* Verdachte r_one meldt zich

[ Bericht 12% gewijzigd door r_one op 04-12-2025 20:31:35 ]
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219411007
Ik pleit voor vrijspraak.
.
  donderdag 4 december 2025 @ 22:30:36 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219411926
Welterusten

Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219412169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 20:32 schreef r_one het volgende:
Na juryberaad van het fok huisvrouwen recherche team, achten wij jou onschuldig.
  donderdag 4 december 2025 @ 23:08:37 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219412182
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 20:32 schreef r_one het volgende:
Hoe ga je mij omkopen maatje?
Huilen dan.
  Forum Admin donderdag 4 december 2025 @ 23:36:15 #36
pi_219412262
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Soja melk en Beyond Meat schnitzels, toch?
pi_219412301
quote:
9s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Soja melk en Beyond Meat schnitzels, toch?
FB precies zoals het is, treurig, waar zijn jullie mee bezig? FB een lolletje als het je uitkomt, ik zou het nooit zo behandelen vanuit lol
pi_219412550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:

[..]
FB precies zoals het is, treurig, waar zijn jullie mee bezig? FB een lolletje als het je uitkomt, ik zou het nooit zo behandelen vanuit lol
Jeetje, morgen pakjesavond en het is bijna kerst en oud en nieuw.
De wereld is nog niet vergaan en we zijn niet in oorlog.

Doe eens ff niet zo zuur. Serieus mag in januari.
pi_219412671
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet. Jij bent geen mod ^p^
.
pi_219412673
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jeetje, morgen pakjesavond en het is bijna kerst en oud en nieuw.
De wereld is nog niet vergaan en we zijn niet in oorlog.

Doe eens ff niet zo zuur. Serieus mag in januari.
Je vergeet Chanoeka :P
.
pi_219413800
Aberniem? :o
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_219413815
Aber! Wat doe je ons aan?!?!?! :'( :'( :'( :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219414237
;(
  vrijdag 5 december 2025 @ 14:10:50 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219415937
Aberella :'( :'( Doe niet zo gek en kom terug meid ;(
  Forum Admin vrijdag 5 december 2025 @ 14:25:14 #45
pi_219416079
Die komt wel weer terug.
  roze vrijdag 5 december 2025 @ 14:31:22 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219416124
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Die komt wel weer terug.
Die blijft nooit lang weg. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_219416176
Aberkullie beste kullie
  vrijdag 5 december 2025 @ 18:09:42 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219417584
pi_219422922
Ik ben redelijk rechts, maar dit soort posts….

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:29 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Weet ik niet maar ik heb er in dat geval wel minder medelijden voor.
Kunnen dit soort volbloedmongolen heel ver buiten NWS gehouden worden?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 6 december 2025 @ 21:52:55 #50
485843 crew  Jippie
pi_219428860
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik ben redelijk rechts, maar dit soort posts….
[..]
Kunnen dit soort volbloedmongolen heel ver buiten NWS gehouden worden?
Was het maar zo'n feest, deel topic leeggeveegd.
  zondag 7 december 2025 @ 14:13:16 #51
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219433453
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef havanagila het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat dit topic gekaapt is door wappiegeneuzel en bewuste misinformatie.
Waarom blijven dit soort offtopic sneren staan? Die hele term komt ook vanuit het niets, user was ook niet in een discussie met een andere user.
Ik heb al eerder een TR gezet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 14:17:17 #52
485843 crew  Jippie
pi_219433521
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom blijven dit soort offtopic sneren staan? Die hele term komt ook vanuit het niets, user was ook niet in een discussie met een andere user.
Er is hier geen 24/7 bezetting of bot aanwezig, dacht dat dat onderhand bekend was?

Ik zal daar gaan kijken.
  zondag 7 december 2025 @ 14:18:42 #53
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219433550
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 14:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er is hier geen 24/7 bezetting of bot aanwezig, dacht dat dat onderhand bekend was?

Ik zal daar gaan kijken.
Ik meldde dat enkel omdat ik ook wel eens terug heb gekregen dat ik een TR moet plaatsen. Ja ik kan ook langer wachten. maar dan is het niet meer actueel.

Ik bedoel het niet als sneer of aanval.

bovendien is er ook nadien nog door een moderator gepost.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 14:20:46 #54
485843 crew  Jippie
pi_219433589
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 14:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik meldde dat enkel omdat ik ook wel eens terug heb gekregen dat ik een TR moet plaatsen. Ja ik kan ook langer wachten. maar dan is het niet meer actueel.

Ik bedoel het niet als sneer of aanval.
Het stond er ook al zo'n 58 minuten en dat op zondag!

Maar Engin, iemand stelde voor dat topic maar naar VER te verplaatsen dus heb dat nu gedaan (voor even)
  zondag 7 december 2025 @ 14:24:21 #55
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219433649
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 14:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het stond er ook al zo'n 58 minuten en dat op zondag!

Maar Engin, iemand stelde voor dat topic maar naar VER te verplaatsen dus heb dat nu gedaan (voor even)
Klopt. Alleen ik vermoedde dat de TR al was afgehandeld omdat nadien een moderator nog had gepost.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 14:29:53 #56
485843 crew  Jippie
pi_219433747
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 14:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt. Alleen ik vermoedde dat de TR al was afgehandeld omdat nadien een moderator nog had gepost.
Als je als mod in een topic zit, zie je niet of er ondertussen Tr's zijn gezet. Dat is soms best vervelend.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 14:32:52 #57
485843 crew  Jippie
pi_219433809
Aberkullie is pleite gegaan, wie moet Feedback nu voorzien van kleurrijke plaatjes?

4d9a27913c3bdd6c4742084b3249e6674aa0a3df.jpg?1765114318

Voor jou *;
pi_219434179
NWS / Grote zorgen bij familie om vermiste Rene uit Heerlen

Zou een mod van Heerlen Brunssum kunnen maken? BvD
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 15:13:07 #59
485843 crew  Jippie
pi_219434660
quote:
5s.gif Op zondag 7 december 2025 14:48 schreef Kim-Holland het volgende:
NWS / Grote zorgen bij familie om vermiste Rene uit Brunssum

Zou een mod van Heerlen Brunssum kunnen maken? BvD
Aangepast ^O^
pi_219434717
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 15:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Aangepast ^O^
Bedankt!
pi_219435322
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Trollposts blijven getolereerd worden, maar wee oh wee als iemand er iets van zegt. Leuk dat discussie over Oekraïne niet meer mogelijk is.
  zondag 7 december 2025 @ 16:09:49 #62
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219435709
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 14:32 schreef Jippie het volgende:
Aberkullie is pleite gegaan, wie moet Feedback nu voorzien van kleurrijke plaatjes?

[ afbeelding ]

Voor jou *;
Respectfully, Fuck you too Jippie ;)

:D

Doe je al genoeg met je kekke kattenplaatjes.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 16:47:53 #63
485843 crew  Jippie
pi_219436125
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 16:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Respectfully, Fuck you too Jippie ;)

:D

Doe je al genoeg met je kekke kattenplaatjes.
Ik mis Kullie wel :'(

Maarreh nog 17 dagen tot Kerstmis ~:)

[ Bericht 11% gewijzigd door Jippie op 07-12-2025 17:01:07 ]
  zondag 7 december 2025 @ 17:15:48 #64
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219436392
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 16:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik mis Kullie wel :'(

Maarreh nog 17 dagen tot Kerstmis ~:)

[ afbeelding ]

Ja top. Menu is 'under construction'.
Kerst zonder carey please, dat wel.
1947-2016
  zondag 7 december 2025 @ 17:33:39 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436534
Aberkullie :'( :'( :{ :'( Waarom :'( :'( :'( :'( :'(
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:34:38 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219436541
ja nu weten we het wel he :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 7 december 2025 @ 17:35:44 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436553
quote:
88s.gif Op zondag 7 december 2025 17:34 schreef sp3c het volgende:
ja nu weten we het wel he :')
Ik wist het nog niet
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:36:11 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219436557
ja jij wist het ook wel
  zondag 7 december 2025 @ 17:36:30 #69
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219436559
quote:
9s.gif Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef Starhopper het volgende:
Aberkullie :'( :'( :{ :'( Waarom :'( :'( :'( :'( :'(
die post nu onder… })
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 december 2025 @ 17:37:38 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436568
quote:
88s.gif Op zondag 7 december 2025 17:36 schreef sp3c het volgende:
ja jij wist het ook wel
Niet. Ik ben al even niet hier geweest want ziekjes ;(
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:38:12 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219436574
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Niet. Ik ben al even niet hier geweest want ziekjes ;(
nee je bent niet ziekjes en je wist het als eerste
  zondag 7 december 2025 @ 17:38:31 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436578
quote:
88s.gif Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee je bent niet ziekjes en je wist het als eerste
Niet?
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:38:54 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219436583
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Niet?
jawel

het was jouw idee
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:39:02 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219436585
vervelende man
  zondag 7 december 2025 @ 17:39:07 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436586
quote:
88s.gif Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
jawel

het was jouw idee
Nee?
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:39:43 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219436593
jawel

iedereen weet wat er aan de hand is
  zondag 7 december 2025 @ 17:40:17 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436596
quote:
88s.gif Op zondag 7 december 2025 17:39 schreef sp3c het volgende:
jawel

iedereen weet wat er aan de hand is
Ik weet van niets. Ik schrik hier echt van.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:41:27 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219436603
nee ik ben echt teleurgesteld in je, snap niet waarom je dit hebt aangeraden

ook beetje boos op je nu
  zondag 7 december 2025 @ 17:42:17 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436610
IK WEET ER NIETS VAN!?!?!?!?!?!?! WATISDIT???? :(
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 17:43:53 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219436617
JE BENT HET MEESTERBREIN VAN DEZE OPERATIE!!!!1!!111
  zondag 7 december 2025 @ 17:48:21 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219436655
:'( :'( :'( :'( :'(
  zondag 7 december 2025 @ 17:49:26 #82
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219436664
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik weet van niets. Ik schrik hier echt van.
Ik ook niet, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 7 december 2025 @ 18:08:19 #83
459912 FlippingCoin
pi_219436781
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 17:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee?
waarom heb je dat gedaan :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 19:19:19 #84
485843 crew  Jippie
pi_219437260
  zondag 7 december 2025 @ 19:29:15 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219437340
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 19:19 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
O+
pi_219438008
5 december is de dag, dat mijn liefje zich op anoniem vergaf
  maandag 8 december 2025 @ 04:36:17 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219439223
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 07:02:45 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219439382
Afschuwelijke monsters
  maandag 8 december 2025 @ 09:24:50 #89
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219440203
quote:
Dat eerste topic gaat toch maar amper over Soedan?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 9 december 2025 @ 00:27:40 #91
485843 crew  Jippie
pi_219446196
Wie heeft de kerstboom al staan
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 00:31:15 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219446202
|:) |:) |:)
pi_219446301
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2025 00:27 schreef Jippie het volgende:
Wie heeft de kerstboom al staan [ afbeelding ]
Jij
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219447249
quote:
Ik niet, traditioneel pas op kerstavond.
  dinsdag 9 december 2025 @ 09:18:40 #95
66444 Lord_Vetinari
pi_219447274
quote:
Wij hebben 6 katten, dus geen kerstboom.
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 09:42:54 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219447429
Vreselijke beesten
  dinsdag 9 december 2025 @ 09:44:39 #97
66444 Lord_Vetinari
pi_219447447
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:42 schreef sp3c het volgende:
Vreselijke beesten
Daarom hebben we er eentje ‘Sp3c’ genoemd :Y
pi_219447449
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 09:45:50 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219447459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Daarom hebben we er eentje ‘Sp3c’ genoemd :Y
Zeker zo'n zwarte
  dinsdag 9 december 2025 @ 09:46:08 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219447461
Sowwwww
Huilen dan.
pi_219447466
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 09:54:28 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219447517
ok
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 9 december 2025 @ 10:06:41 #103
485843 crew  Jippie
pi_219447594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Die situatie herken ik, wij hadden ooit ook 6 katten. Hele taferelen zodra er een kerstboom in huis kwam. _O-

Mijn oplossing was en is onbreekbare ballen. Als ik dan toch eens één mooie glazen kerstbal in de boom plaatste werd deze er vakkundig uitgemept.

Nu nog maar 2 katten van 10 jaar, die vinden de boom nog steeds interessant maar beperken zich tot de onderste ballen en lametta in plaats van de boom in te klimmen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 9 december 2025 @ 10:09:42 #104
485843 crew  Jippie
pi_219447604
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik niet, traditioneel pas op kerstavond.
Ik hou van @Frutsel, maar niet van frutsels in mijn huis. Rond kerst is daar echter niets van te merken, vind dat gewoon gezellig (en mijn man gelukkig ook)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 9 december 2025 @ 10:11:01 #105
485843 crew  Jippie
pi_219447613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 09:44 schreef recursief het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kijk dat is nou eens een praktische én mooie oplossing _O_
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 9 december 2025 @ 10:12:27 #106
485843 crew  Jippie
pi_219447616
Ook een mooi versierde boom O+
  dinsdag 9 december 2025 @ 10:41:24 #107
66444 Lord_Vetinari
pi_219447778
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 07:02 schreef sp3c het volgende:
Afschuwelijke monsters
  dinsdag 9 december 2025 @ 10:43:25 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219447788
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb niks met die beesten (en ik ben er allergisch voor), maar helaas is dat niet wederzijds: vaak zoeken ze me op :'( !!!
Huilen dan.
  dinsdag 9 december 2025 @ 11:52:59 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219448317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Juist wel, ze komen altijd bij degenen op schoot liggen die niet van katten houden, want die gaan niet lopen frutten.
En ze willen wel de warmte van op schoot liggen, maar niet dat gefrut aan hun lijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 12:03:25 #110
8781 crew  Frutsel
pi_219448374
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2025 10:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik hou van @:Frutsel,
O+

quote:
maar niet van frutsels in mijn huis. Rond kerst is daar echter niets van te merken, vind dat gewoon gezellig (en mijn man gelukkig ook)
  dinsdag 9 december 2025 @ 19:44:30 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219451379
Mag dit topic dicht? Allemaal stomme reacties :'( :'( :'(

NWS / Nijlpaard Louise (31) overleden
  dinsdag 9 december 2025 @ 20:01:45 #112
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219451524
Kan de OP worden teruggeplaatst, ik weet niet meer waar het over gaat
Want het wetboek ken ik ook
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 20:02:54 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219451539
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:44 schreef Starhopper het volgende:
Mag dit topic dicht? Allemaal stomme reacties :'( :'( :'(

NWS / Nijlpaard Louise (31) overleden
Nee
  woensdag 10 december 2025 @ 11:27:09 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219455165
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 12:43:04 #115
485843 crew  Jippie
pi_219455820
quote:
Past zowel in NWS als in CRI, je zou het onderwerp ook in CRI kunnen plaatsen @Kim-Holland ?
pi_219455867
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Past zowel in NWS als in CRI, je zou het onderwerp ook in CRI kunnen plaatsen @:Kim-Holland ?
Zou kunnen, maar hou het liever nog ff in NWS als dat okay is?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 12:49:12 #117
485843 crew  Jippie
pi_219455887
quote:
6s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:46 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zou kunnen, maar hou het liever nog ff in NWS als dat okay is?
Ik bedoelde zowel in NWS als in CRI, maar jij bepaalt zelf wat je wil doen.

Anderen zijn vrij om over hetzelfde nieuwsfeit een topic in CRI te openen.
pi_219455919
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik bedoelde zowel in NWS als in CRI, maar jij bepaalt zelf wat je wil doen.

Anderen zijn vrij om over hetzelfde nieuwsfeit een topic in CRI te openen.
Dus gewoon een copietje van de OP naar CRI? Dat kan ik wel doen maar er komt geen hont daar.
En idd, het staat iedereen vrij om zelf een topic te openen maar het is zo gepiept.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 12:56:00 #119
485843 crew  Jippie
pi_219455959
quote:
5s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Dus gewoon een copietje van de OP naar CRI? Dat kan ik wel doen maar er komt geen hont daar.
En idd, het staat iedereen vrij om zelf een topic te openen maar het is zo gepiept.
Dank je wel _O_
  woensdag 10 december 2025 @ 13:07:32 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219456073
Het hoeft nog helemaal geen CRIme te zijn, iemand kan ook hebben zitten uitrusten/picknicken tijdens een wandeling en een hartinfarct hebben gekregen, bijvoorbeeld.
Dat de kans idd groot is dat het een dumping in criminele sfeer is, sluit niet uit dat het ook iemand geweest kan zijn die op natuurlijke wijze is overleden, en die kan dan wel vermist zijn in Hengelo (OV of GLD).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 december 2025 @ 13:12:05 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219456113
quote:
5s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Klopt, wil juist meer actie in [CRI] :D . Ik vind dat een boeiend subforum. Sorry voor de topic-kaap.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219456129
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Klopt, wil juist meer actie in [CRI] :D . Ik vind dat een boeiend subforum. Sorry voor de topic-kaap.
Het is ook een boeiend forum, zeker als er méér actie komt en dat mis ik idd. Soms duurt het dagen dat er een nieuwe reactie komt.
pi_219456233
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er valt meer dan genoeg te verifiëren.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit wekt vervolgens toch ook de vraag op waarom jij meteen met een dergelijke nuance denkt te moeten komen, waarmee je indirect voor zo'n figuur in de bres springt.
Ik heb het gequote deel uit mijn reactie weggeveegd omdat ik op de rest wel wilde antwoorden.

Van dit soort persoonlijke verdachtmakingen word ik kotsmisselijk. Het zegt dat ik (indirect?) sympatiseer met terroristen. De maat is vol voor mij. Ik stop met posten als dit soort persoonlijk gedoe van het allerellendigste soort niet keihard de kop in wordt gedrukt.

Ik heb eerder in NWS FB een post gemaakt waarin ik iets heb uitgelegd over mijn Joodse roots en dat het grootste deel van mijn voorouders omdat ze Joods waren in WO II in vernietigingskampen is vermoord. Dat heeft me heel veel moeite gekost. Als dit soort drek zonder consequenties blijft, en het gaat al heel erg lang op deze manier, dan kap ik er mee. Ik heb hier geen zin meer in, het maakt te veel los. Zet hier maar eens wat zwaardere consequenties op dat alleen een post wissen.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 10-12-2025 13:41:11 ]
pi_219456308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:26 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik heb het gequote deel uit mijn reactie weggeveegd omdat ik op de rest wel wilde antwoorden.

Van dit soort persoonlijke verdachtmakingen wordt ik kotsmisselijk. Het zegt dat ik (indirect?) sympatiseer met terroristen. De maat is vol voor mij. Ik stop met posten als dit soort persoonlijk gedoe van het allerellendigste soort niet keihard de kop in wordt gedrukt.

Ik heb eerder in NWS FB een post gemaakt waarin ik iets heb uitgelegd over mijn Joodse roots en dat het grootste deel van mijn voorouders omdat ze Joods waren in WO II in vernietigingskampen is vermoord. Dat heeft me heel veel moeite gekost. Als dit soort drek zonder consequenties blijft, en het gaat al heel erg lang op deze manier, dan kap ik er mee. Ik heb hier geen zin meer in, het maakt te veel los. Zet hier maar eens wat zwaardere consequenties op dat alleen een post wissen.
Daar grossiert die user in. Ik kreeg vandaag nog van hem deze opmerking:
quote:
Het is opmerkelijk dat je je nooit zo uitspreekt tegen Islamisten. Dan is de standaard zet helaas het in de bres springen voor zulke mensen en diens adepten en niet het veroordelen van
Maar dat je stopt met posten is juist wat dergelijke users willen en ik zou ze dat genoegen niet geven als ik jou was.
pi_219456340
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar dat je stopt met posten is juist wat dergelijke users willen en ik zou ze dat genoegen niet geven als ik jou was.
Dat is dan maar zo. Ik heb er nul komma nul plezier meer in als het zo moet.
pi_219456411
quote:

[..]

Van dit soort persoonlijke verdachtmakingen wordt ik kotsmisselijk. Het zegt dat ik (indirect?) sympatiseer met terroristen. De maat is vol voor mij. Ik stop met posten als dit soort persoonlijk gedoe van het allerellendigste soort niet keihard de kop in wordt gedrukt.
Als je denkt dat dit een 'verdachtmaking' is dan lees je mijn post niet goed. Bovendien verdraai je ook nog eens mijn woorden. Ik stel namelijk slechts een vraag, waar vervolgens het antwoord op achterwege blijft en je hier meteen je beklaag komt doen.
quote:

[..]
Wat jouw achtergrond wel of niet is heeft hier verder helemaal niets mee te maken. En het is trouwens ook nogal bedenkelijk om dit hier even selectief aan te slepen en daarmee in te zetten op 'consequenties' jegens een andere users. Je bent zelf toch echt verantwoordelijk voor wat je post en als jij bepaalde standpunten inneemt kun je daar vragen over krijgen.

En ik vind het daarnaast ook nogal curieus dat mocht het kloppen wat je hier stelt, je geregeld tijd besteed aan het verdedigen van contreien waar antisemitisme welig tiert. Als iemand die daadwerkelijk veel Joden (en Israëliërs kent) is mijn ervaring dat dit alles behalve populaire standpunten zijn binnen die kringen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219456427
Met het risico dat ik zelf een ban krijg (wat ik laf zou vinden): beloon dit soort gedrag eens met een stevige ban. Alleen een post deleten verandert niets, dan gebeurt het morgen weer.
pi_219456508
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je denkt dat dit een 'verdachtmaking' is dan lees je mijn post niet goed. Bovendien verdraai je ook nog eens mijn woorden. Ik stel namelijk slechts een vraag, waar vervolgens het antwoord op achterwege blijft en je hier meteen je beklaag komt doen.

Rot op schijnheilig figuur. Je zou om te beginnen al niet eens mijn persoonlijke motivatie ter discussie moeten stellen, Dat is gewoon een ad hominem. Dit doet me ontzettend veel. Nadat ik in he verleden voor Hamaslover, Jodenhater, antisemiet en terroristenvriendje ben uitgemaakt, direct of op suggestieve wijze, is de maat helemaal vol voor mij. Het interesseert me echt niet wat je van me vindt maar dit soort persoonlijke verdachtmakingen, door mijn motieven im Frage te stellen zijn van het allerlaagste soort. Laat dat achterwege of reageer niet meer als je je niet inhouden.

Ik ben het meer dan spuugzat en ik zou het beleid graag aangepast willen zien zodat wie zich aan dit soort persoonlijke verdachtmakingen schuldig maakt tegen een hele lange ban aanloopt.

Klaar.
pi_219456518
quote:

[..]
[..]
Waarom ga je niet eens serieus het gesprek aan hierover? Ik heb al meermaals geprobeerd en een normale discussie opgang te krijgen over wáárom jij hier met regelmaat de Islam en moslims verdedigt, maar daarentegen erg kritisch bent jegens andere groepen zoals Christenen (Israëlische) Joden en zelfs openlijk antisemitische posts een duimpje geeft.

Je zou ook kunnen onderbouwen wáárom je de standpunten inneemt die je inneemt en zo selectief bent met je religiekritiek, in plaats van boos te worden op een andere users dat die standpunten worden opgemerkt.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:43 schreef recursief het volgende:
Met het risico dat ik zelf een ban krijg (wat ik laf zou vinden): beloon dit soort gedrag eens met een stevige ban. Alleen een post deleten verandert niets, dan gebeurt het morgen weer.
Vragen om een ban voor een andere user is tegen de FOK! policy. En vragen om een ban omdat je een vraag krijgt (waarbij je die vraag ook nog eens probeert te verdraaien - ik had namelijk nergens gezegd dat je een sympathisant van terroristen bent) is al helemaal laag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219456520
Oh en ga gerust janken dat ik heb gezegd dat je op moet rotten. Ik log nu uit en ik kom over een week of twee wel eens kijken wat de moderatie hier mee gedaan heeft.
pi_219456545
quote:
Van dit soort persoonlijke verdachtmakingen word ik kotsmisselijk. Het zegt dat ik (indirect?) sympatiseer met terroristen. De maat is vol voor mij. Ik stop met posten als dit soort persoonlijk gedoe van het allerellendigste soort niet keihard de kop in wordt gedrukt.

@mods ik vind dit toch wel een serieuze (en op het eerste oog terechte) klacht.
.
pi_219456559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:51 schreef recursief het volgende:

[..]
Rot op schijnheilig figuur. Je zou om te beginnen al niet eens mijn persoonlijke motivatie ter discussie moeten stellen, Dat is gewoon een ad hominem. Dit doet me ontzettend veel. Nadat ik in he verleden voor Hamaslover, Jodenhater, antisemiet en terroristenvriendje ben uitgemaakt, direct of op suggestieve wijze, is de maat helemaal vol voor mij. Het interesseert me echt niet wat je van me vindt maar dit soort persoonlijke verdachtmakingen, door mijn motieven im Frage te stellen zijn van het allerlaagste soort. Laat dat achterwege of reageer niet meer als je je niet inhouden.

Ik ben het meer dan spuugzat en ik zou het beleid graag aangepast willen zien zodat wie zich aan dit soort persoonlijke verdachtmakingen schuldig maakt tegen een hele lange ban aanloopt.

Klaar.
Ik heb jou voor geen van deze dingen uitgemaakt. Ik heb een hele normale opmerking gemaakt over een posts die je maakt, waarna jij direct hier naar de FB komt om met een geclaimd familieverleden mij een ban aan te naaien.

Daar doe ik niet aan mee. Ik zou eens wat meer zelfreflectie tonen. En het is helaas ook niet de eerste keer dat je bij het het minste geringste dat je niet bevalt meteen naar de FB gaat in de hoop een ban voor een ander te kunnen bewerkstelligen.
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 13:56:51 #133
8781 crew  Frutsel
pi_219456567
quote:

[..]
[..]
Wat jouw achtergrond wel of niet is heeft hier verder helemaal niets mee te maken. En het is trouwens ook nogal bedenkelijk om dit hier even selectief aan te slepen en daarmee in te zetten op 'consequenties' jegens een andere users. Je bent zelf toch echt verantwoordelijk voor wat je post en als jij bepaalde standpunten inneemt kun je daar vragen over krijgen.

En ik vind het daarnaast ook nogal curieus dat mocht het kloppen wat je hier stelt, je geregeld tijd besteed aan het verdedigen van contreien waar antisemitisme welig tiert. Als iemand die daadwerkelijk veel Joden (en Israëliërs kent) is mijn ervaring dat dit alles behalve populaire standpunten zijn binnen die kringen.
Ik ben het daar in dit geval niet helemaal mee eens.
Als ik de desbetreffende post ontleedt dan vraag ik me af waarom je die ene zin erbij zet

quote:
Dit wekt vervolgens toch ook de vraag op waarom jij meteen met een dergelijke nuance denkt te moeten komen,
Dit is een vraag die je stelt nav zijn post. Die vraag mag je stellen (vind ik), dat staat je vrij

quote:
waarmee je indirect voor zo'n figuur in de bres springt.
Dit is eigenlijk jouw antwoord op de vraag die jij aan hem stelt. En hier schuurt het. Hier zet je een toon die volgens mij niet nodig is. Je doet zelf hiermee afbreuk aan de discussie en komt er met gestrekt been in. Prima dat je dit vindt, maar je hoeft het niet te zeggen om daarmee de discussie een verkeerde kant op te sturen.

Je bent mondig genoeg om je punt te maken maar dit ene zinnetje is wat mij betreft overbodig en zou ik graag zien dat je die voortaan achterwege laat. Het valt onder persoonlijke poep en gesneer die de discussie niet ten goede komen.

Ik vind jullie beide prima discussiegasten die in elk geval de moeite nemen om iets te onderbouwen en niet met die standaard one-liners te komen of om feiten, meningen of berichten aan de kaak te stellen. En dat mag, maar kijk aub ook eens in je eigen keuken hoe dat gebeurd.

De frustratie richting elkaar, richting de omgeving, richting de maatschappij zet je uit in een klein zinnetje.
"Je bent niet links, dus moet je wel rechts zijn"
"Je bent niet pro, dus moet je wel anti zijn"
"Je veroordeeld zijn actie niet, dus moet je het wel eens zijn met zijn actie"

Zo'n reactie komt ook voort uit "actie = reactie " want "och daar heb je Howard weer" of "daar komt Recursief weer aan met zijn vragen" en dan hebben we bij voorbaat al een bepaalde gedachte. Jij ziet er misschien geen kwaad in maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel zien en voor een 'normale' discussie, voor zover dat tegenwoordig nog mogelijk is, voegt het niet veel toe.

Kom op... stop daar gewoon mee en tel ff tot tien voor je alles neerzet. Laat elkaar in waarde ook al denk je totaal verschillend over een situatie. Dat mag, dat is mooi en dat is goed, maar dit ene zinnetje voegt gewoon niets toe Howard.
pi_219456612
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ik ben het daar in dit geval niet helemaal mee eens.
Als ik de desbetreffende post ontleedt dan vraag ik me af waarom je die ene zin erbij zet
[..]
Dit is een vraag die je stelt nav zijn post. Die vraag mag je stellen (vind ik), dat staat je vrij
[..]
Dit is eigenlijk jouw antwoord op de vraag die jij aan hem stelt. En hier schuurt het. Hier zet je een toon die volgens mij niet nodig is. Je doet zelf hiermee afbreuk aan de discussie en komt er met gestrekt been in. Prima dat je dit vindt, maar je hoeft het niet te zeggen om daarmee de discussie een verkeerde kant op te sturen.

Je bent mondig genoeg om je punt te maken maar dit ene zinnetje is wat mij betreft niet overbodig en zou ik graag zien dat je die voortaan achterwege laat. Het valt onder persoonlijke poep en gesneer die de discussie niet ten goede komen.

Ik vind jullie beide prima discussiegasten die in elk geval de moeite nemen om iets te onderbouwen en niet met die standaard one-liners te komen of om feiten, meningen of berichten aan de kaak te stellen. En dat mag, maar kijk aub ook eens in je eigen keuken hoe dat gebeurd.

De frustratie richting elkaar, richting de omgeving, richting de maatschappij zet je uit in een klein zinnetje.
"Je bent niet links, dus moet je wel rechts zijn"
"Je bent niet pro, dus moet je wel anti zijn"
"Je veroordeeld zijn actie niet, dus moet je het wel eens zijn met zijn actie"

Zo'n reactie komt ook voort uit "actie = reactie " want "och daar heb je Howard weer" of "daar komt Recursief weer aan met zijn vragen" en dan hebben we bij voorbaat al een bepaalde gedachte. Jij ziet er misschien geen kwaad in maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel zien en voor een 'normale' discussie, voor zover dat tegenwoordig nog mogelijk is, voegt het niet veel toe.

Kom op... stop daar gewoon mee en tel ff tot tien voor je alles neerzet. Laat elkaar in waarde ook al denk je totaal verschillend over een situatie. Dat mag, dat is mooi en dat is goed, maar dit ene zinnetje voegt gewoon niets toe Howard.
Mwah, ik zie dat laatste toch wat anders.

Wat mij betreft ga je geen simpelweg nuances aanbrengen als het om mensen gaat die overduidelijke banden hebben met een terreurbeweging. Als je dat wel doet dat spring je daar indirect voor in de bres. En dit is wat mij betreft een logische conclusie. Ik denk dat nuances over het algemeen prima zijn, maar niet als het om bewegingen zoals Hamas gaat.

En het staat een ander natuurlijk altijd vrij om mij vervolgens op een normale manier van repliek te voorzien. Maar dat deed de user in kwestie niet, hij komt meteen hier en steekt met een geclaimd familieverleden onder de arm direct in op een naar eigen zeggen 'hele lange' ban. Waarbij ook nog eens gescholden wordt.
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 14:06:41 #135
8781 crew  Frutsel
pi_219456649
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb jou voor geen van deze dingen uitgemaakt. Ik heb een hele normale opmerking gemaakt over een posts die je maakt, waarna jij direct hier naar de FB komt om met een geclaimd familieverleden mij een ban aan te naaien.

Daar doe ik niet aan mee. Ik zou eens wat meer zelfreflectie tonen. En het is helaas ook niet de eerste keer dat je bij het het minste geringste dat je niet bevalt meteen naar de FB gaat in de hoop een ban voor een ander te kunnen bewerkstelligen.
FB is er nu eenmaal voor klachten, vragen. Ook dat is het beleid en daar kan een ieder terecht.
"Iemand een ban aan naaien" is ook een gevolg van wat ik hiervoor al typte. Het is een gedachte die je al hebt over een user.
als ik elke user zou kunnen laten bannen "omdat het die user is dan was dat nie best.

Ik kan het met jou oneens zijn in een topic over Oekraïne,vuurwerk of stikstof, maar als het om bijvoorbeeld Voetbal/Israel/Amsterdam compleet eens met je zijn. Dat kan toch?

Maar dan ga ik niet in een CDA topic denken: oh daar is Howard weer, die neem ik niet serieus, want "Oekraïne -standpunt :') Dat zou wat moois zijn... dan kan ik er beter mee stoppen. De FA's bannen je niet omdat je Howard of Recursief heet, maar om datgene wat je in een bepaalde post (reeks posten) gezet hebt.

Beoordeel elkaar op de inhoud, niet op de persoon. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Maar de vooroordelen maken het dat het tegenwoordig zo persoonlijk en vals wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 10-12-2025 14:59:03 ]
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 14:09:57 #136
8781 crew  Frutsel
pi_219456687
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, ik zie dat laatste toch wat anders.

Wat mij betreft ga je geen simpelweg nuances aanbrengen als het om mensen gaat die overduidelijke banden hebben met een terreurbeweging. Als je dat wel doet dat spring je daar indirect voor in de bres. En dit is wat mij betreft een logische conclusie. Ik denk dat nuances over het algemeen prima zijn, maar niet als het om bewegingen zoals Hamas gaat.
Het gaat ook om de toon en de muziek. Dat is mijn punt. Dat zinnetje zorgt er mijn inziens voor dat je het persoonlijk maakt en hij het persoonlijk op vat simpelweg omdat de toon en de muziek over elkaar al een tijd verstoord is. Ik zou zijn antwoord afwachten en dan kan je het altijd nog anders formuleren zonder vingerwijzen. Probeer het gewoon eens algemener te stellen.

Dit is ook niet iets van nu en niet alleen bij jullie, maar in de gehele samenleving denk ik soms wel.
pi_219456693
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:02 schreef HowardRoark het volgende:

als het om mensen gaat die overduidelijke banden hebben met een terreurbeweging.
Heb ik wat gemist? :o
User @recursief is lid van Hamas? :o
quote:
En het staat een ander natuurlijk altijd vrij om mij vervolgens op een normale manier van repliek te voorzien.
Dat wordt vrij lastig als jij nuances niet tolereert.
quote:
hij komt meteen hier
Is dat niet waar FB ook voor bedoeld is, als het topic te gortig wordt?
.
pi_219456732
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:10 schreef r_one het volgende:

[..]
Heb ik wat gemist? :o
User @:recursief is lid van Hamas? :o
Nee, de discussie ging over een Palestijnse "vluchteling" die onderdak heeft gevonden in België, maar tegelijkertijd wel juichend over straat liep tijdens de aanslagen van 7 oktober 2023 en tevens met Hamas leiders op de foto staat.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dat niet waar FB ook voor bedoeld is, als het topic te gortig wordt?
En dit viel niet in die categorie.
pi_219456898
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, de discussie ging over een Palestijnse "vluchteling" die onderdak heeft gevonden in België, maar tegelijkertijd wel juichend over straat liep tijdens de aanslagen van 7 oktober 2023 en tevens met Hamas leiders op de foto staat.
Doe es effe een linkje (hoef ik niet een heel topic door te spitten).
quote:
[..]
En dit viel niet in die categorie.
User @recursief dacht daar anders over. Dat mag, dat kan.

Ik ken het topic verder niet. Maar kan je wel vertellen dat ik bij ongenuanceerde ad hominems ook heel snel in FB sta.

Het is dan aan de mods om een oordeel te vellen over de bejegening (niet over de inhoud). En dat is zojuist gebeurd.

(waar jij het vervolgens weer niet mee eens hoeft te zijn, dat kan ook, dat mag ook)
.
pi_219457021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:23 schreef r_one het volgende:

[..]
Doe es effe een linkje (hoef ik niet een heel topic door te spitten).
HowardRoark in NWS / Wapenstilstand Israel / Hamas fragiel: geweld in Gazastrook #2
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
User @:recursief dacht daar anders over. Dat mag, dat kan.

Ik ken het topic verder niet. Maar kan je wel vertellen dat ik bij ongenuanceerde ad hominems ook heel snel in FB sta.

Het is dan aan de mods om een oordeel te vellen over de bejegening (niet over de inhoud). En dat is zojuist gebeurd.

(waar jij het vervolgens weer niet mee een hoeft te zijn, dat kan ook, dat mag ook)
Dat ben ik helemaal met je eens.

Dat mag hij zeker en ik had er ook graag met hem een normale discussie over gevoerd, maar hoe het nu is gegaan is niet de manier. Hij besloot immers meteen dit naar de FB te slepen (iets waar hij helaas een handje van heeft), hierbij ook nog te gaan schelden en met een geclaimd familieverleden onder de arm in te steken op een 'hele lange ban' voor mij.
pi_219457317
quote:
For the record: ik zie hier (iemand naïef noemen) geen ad hominem in.
quote:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.

Dat mag hij zeker en ik had er ook graag met hem een normale discussie over gevoerd, maar hoe het nu is gegaan is niet de manier. Hij besloot immers meteen dit naar de FB te slepen (iets waar hij helaas een handje van heeft), hierbij ook nog te gaan schelden en met een geclaimd familieverleden onder de arm in te steken op een 'hele lange ban' voor mij.
Dat kan ik niet beoordelen.
En wat betreft de banaanvraag maakt hij zelf al een disclaimer.

"Rot op schijnheilig figuur" was inderdaad niet nodig geweest, dat kan netter.
En zijn geclaimde familieverleden is een legitiem argument vind ik.

Ik zeg 50-50 *O*
.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 14:49:03 #142
485843 crew  Jippie
pi_219457525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:43 schreef recursief het volgende:
We gaan elkaar geen ban aansmeren, doe dat dan ook niet. Beschouw de moderatie ook niet als een stel incapabelen die niet zien welke users zich regelmatig schuldig maken aan off-policy gedrag.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 14:51:54 #143
485843 crew  Jippie
pi_219457543
quote:

[..]
[..]
Heb je een TR gezet of linkje van de bewuste uitspraak tegen jou?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 14:56:26 #144
485843 crew  Jippie
pi_219457575
quote:

[..]
[..]

Het is geen enkele user toegestaan om verdachtmakingen naar andere users te uiten. Recursief niet maar ook jij niet. Gewoon geen persoonlijke aanvallen (verdachtmakingen) maken. Jullie hoeven van mij niet samen een taart te gaan bakken, maar blijf beleefd in de discussie en als dat niet lukt negeer je de ander maar.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 14:59:34 #145
485843 crew  Jippie
pi_219457592
Mijn waarde collega Frutsel was al het gesprek aangegaan zie ik nu :@
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 15:00:04 #146
8781 crew  Frutsel
pi_219457595
quote:
Jullie hoeven van mij niet samen een taart te gaan vakken, maar bleef beleefd in de discussie en als dat niet lukt negeer je de ander maar.
een taart vakken?

hoe doe je dat? :o

quote:
bleef beleefd?
typomania Jipsels
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 15:01:53 #147
485843 crew  Jippie
pi_219457610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:00 schreef Frutsel het volgende:
een taart vakken?

hoe doe je dat? :o
Door spellingcontrole :@
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 15:01:57 #148
8781 crew  Frutsel
pi_219457611
Ninja edit Jipsels... :)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 15:02:45 #149
485843 crew  Jippie
pi_219457616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:01 schreef Frutsel het volgende:
Ninja edit Jipsels... :)
pi_219457630
:')
.
  woensdag 10 december 2025 @ 15:26:42 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219457773
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:46 schreef Jippie het volgende:
Geveegd, stop ajb met dat gekibbel
Het begon met heel zeker doen alsof Ootjekatootje het allemaal precies weet. Zoals ze in elk vermissings of misdaadtopic doet. Daarna kreeg ik een sneer dat ik daar nooit geweest ben en toen ik met een kaartje liet zien hoe de situatie echt zat werd de toon anders (want er viel niets meer te ontkennen voor haar) en verweet ze mij iets moreels alsof ik degene was die over een grens ging. Terwijl ze zelf volop zit te speculeren maar ondertussen "ooh ik zit met mijn gedachte bij de nabestaanden, ooh wat ben ik een goed mens" roepen en verwijten dat ik slecht mens ben :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 15:51:57 #152
485843 crew  Jippie
pi_219457937
quote:
85s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het begon met heel zeker doen alsof Ootjekatootje het allemaal precies weet. Zoals ze in elk vermissings of misdaadtopic doet. Daarna kreeg ik een sneer dat ik daar nooit geweest ben en toen ik met een kaartje liet zien hoe de situatie echt zat werd de toon anders (want er viel niets meer te ontkennen voor haar) en verweet ze mij iets moreels alsof ik degene was die over een grens ging. Terwijl ze zelf volop zit te speculeren maar ondertussen "ooh ik zit met mijn gedachte bij de nabestaanden, ooh wat ben ik een goed mens" roepen en verwijten dat ik slecht mens ben :')
Gewoon niet kibbelen ajb
pi_219457963
Heb nu opeens enorme trek :9~

En bedankt he }:|
.
pi_219458084
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:56 schreef r_one het volgende:
Heb nu opeens enorme trek :9~
[ afbeelding ]

En bedankt he }:|
Lekker!
  woensdag 10 december 2025 @ 16:19:45 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219458111
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:51 schreef Jippie het volgende:

[..]
Gewoon niet kibbelen ajb
Ze moet gewoon normaal doen tegen andere users. Verder is het gespeculeer nogal walgelijk. Ik vraag mij af hoe ze het zou vinden als iemand zulke uitspraken over haar kinderen zou doen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 16:35:19 #156
485843 crew  Jippie
pi_219458225
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze moet gewoon normaal doen tegen andere users. Verder is het gespeculeer nogal walgelijk. Ik vraag mij af hoe ze het zou vinden als iemand zulke uitspraken over haar kinderen zou doen.
Nooit iemands kinderen erbij betrekken in een opmerking, laf!
  woensdag 10 december 2025 @ 16:38:41 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219458241
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nooit iemands kinderen erbij betrekken in een opmerking, laf!
Dat is niet laf. Dat is een spiegel voorhouden. Ze doet namelijk de meest vreselijke speculaties over andermans kinderen in vermissingstopics.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 16:53:45 #158
485843 crew  Jippie
pi_219458340
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is niet laf. Dat is een spiegel voorhouden. Ze doet namelijk de meest vreselijke speculaties over andermans kinderen in vermissingstopics.
Nogmaals je gaat niet de kinderen of overige familieleden erbij halen om een punt te maken. Genoeg andere manieren om je onvrede over gedrag van een user te uiten. Overigens zal recherche ook speculeren om tot een oplossing van een misdrijf te komen. Zet zonodig een TR in plaats van stoer te doen.
  woensdag 10 december 2025 @ 16:57:27 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219458360
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nogmaals je gaat niet de kinderen of overige familieleden erbij halen om een punt te maken. Genoeg andere manieren om je onvrede over gedrag van een user te uiten. Overigens zal recherche ook speculeren om tot een oplossing van een misdrijf te komen. Zet zonodig een TR in plaats van stoer te doen.
De recherche doet het niet op een openbaar forum waar familieleden mee kunnen lezen.

Het gaat er mij om dat ze mij onterecht wegzet maar ondertussen doet ze zelf de meest walgelijke uitspraken. En dat beseft ze blijkbaar niet?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 17:03:03 #160
485843 crew  Jippie
pi_219458393
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De recherche doet het niet op een openbaar forum waar familieleden mee kunnen lezen.

Het gaat er mij om dat ze mij onterecht wegzet maar ondertussen doet ze zelf de meest walgelijke uitspraken. En dat beseft ze blijkbaar niet?
Dan zullen de familieleden waarschijnlijk de forumbaas aanschrijven waarna er mogelijk actie volgt. Mensen mogen speculeren, zolang dat niet op een beledigende manier gebeurt.

Nogmaals laat familieleden van andere users buiten negatieve reacties
  woensdag 10 december 2025 @ 17:03:58 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219458397
Ik vind het maar stom.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 17:06:52 #162
485843 crew  Jippie
pi_219458413
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:03 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind het maar stom.
Dat mag, ik heb dagen dat ik iedereen stom vind :@
pi_219458416
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:03 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind het maar stom.
Ik vind het gewoon lekker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_219458541
  woensdag 10 december 2025 @ 20:09:45 #165
459912 FlippingCoin
pi_219460262
ippon!
  Spellchecker woensdag 10 december 2025 @ 20:11:50 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219460298
quote:
Tiptoe through the tulips :muziek:
  Forum Admin woensdag 10 december 2025 @ 20:19:57 #167
pi_219460405
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:11 schreef maily het volgende:

[..]
Tiptoe through the tulips :muziek:
Through the gardennnnnm
pi_219460951
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kom je hier in FB vertellen hoe andere users zich moeten gedragen ?
Daar zijn mods en Fa's toch voor ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 10 december 2025 @ 21:11:58 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219460995
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Kom je hier in FB vertellen hoe andere users zich moeten gedragen ?
Daar zijn mods en Fa's toch voor ?
Ah. De andere FOK! rechercheur komt zich er ook mee bemoeien hoor :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 22:18:44 #170
485843 crew  Jippie
pi_219461645
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ah. De andere FOK! rechercheur komt zich er ook mee bemoeien hoor :')
Hou nou eens op met dit gedoe. Stacey heeft een punt je was aan het pseudo-modden. Doe maar niet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 22:20:57 #171
485843 crew  Jippie
pi_219461666
Kom we gaan een kerstliedje zingen!

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 10 december 2025 @ 22:47:43 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219461827
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hou nou eens op met dit gedoe. Stacey heeft een punt je was aan het pseudo-modden. Doe maar niet.
Wtf? Pseudomodden? Nee. Ik heb een user aangesproken op haar gedrag richting mij. En wat reflectie gegeven. Of valt dat ook onder pseudomodden tegenwoordig? _O-
  woensdag 10 december 2025 @ 22:54:04 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219461869
Is het hier altijd zo gezellie?
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2025 @ 22:56:13 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219461882
Doe ik ook.
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 22:59:16 #175
485843 crew  Jippie
pi_219461899
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wtf? Pseudomodden? Nee. Ik heb een user aangesproken op haar gedrag richting mij. En wat reflectie gegeven. Of valt dat ook onder pseudomodden tegenwoordig? _O-
Ja, dat doet het al jaren.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 23:01:29 #176
485843 crew  Jippie
pi_219461909
  woensdag 10 december 2025 @ 23:02:08 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219461911
quote:
6s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
Doe ik ook.
Ja nu slaat deze post nergens meer op hè. Modjes bedankt }:|
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 23:02:54 #178
485843 crew  Jippie
pi_219461918
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 23:03:26 #179
485843 crew  Jippie
pi_219461922
quote:
9s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja nu slaat deze post nergens meer op hè. Modjes bedankt }:|
Je had het toch over een kerstliedje zingen?
pi_219461933
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je had het toch over een kerstliedje zingen?
Frozen gecanceld hier? -O-
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 23:09:18 #181
485843 crew  Jippie
pi_219461947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Frozen gecanceld hier? -O-
Geen kerst, alleen sneeuw }:|
pi_219461954
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Geen kerst, alleen sneeuw }:|
Ok -O-
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 december 2025 @ 23:12:09 #183
485843 crew  Jippie
pi_219461961
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ok -O-
Na de kerst, herstel ik Elsa in ere O+
pi_219461969
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:12 schreef Jippie het volgende:

[..]
Na de kerst, herstel ik Elsa in ere O+
^O^
pi_219462032
  donderdag 11 december 2025 @ 06:25:05 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219462335
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja, dat doet het al jaren.
Dan is iemand aanspreken op pseudomodden ook pseudomodden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 09:31:43 #187
485843 crew  Jippie
pi_219462991
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 06:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dan is iemand aanspreken op pseudomodden ook pseudomodden.
Nee, dat is iemand wijzen op pseudo-modden. Een TR zetten is overigens ook geen pseudomodden.

Heb je je kerstboom al staan?
  donderdag 11 december 2025 @ 10:55:35 #188
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219463520
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:03 schreef Jippie het volgende:
Mensen mogen speculeren, zolang dat niet op een beledigende manier gebeurt.
Nou deze keeper mag wat mij betreft wel bijgevoegd worden in de OP met de do's and don't van NWS:

NWS / [NWS feedback] de kerstgedachte!

Echt een oprecht dankjewel voor deze duidelijkheid, @Jippie, want in NWS ontspoort een topic over een ongrijpbare zaak vaak al na een dag - en in dit geval blijkbaar nog sneller. Zodra mensen zich hardop mogelijke scenario’s gaan afvragen, vallen de users die elke vorm van speculatie willen verbieden er agressief op in en ontspoort het topic in het gebruikelijke, zeer onaangename 'gekibbel'.

Terwijl het in de maatschappij, bij de koffieautomaat, en in elk praatprogramma de normaalste zaak van de wereld is dat je je hardop afvraagt wat er gebeurd kan zijn.

Dat is gewoon menselijk, en het zou inderdaad prettig zijn als er, ondanks het verbod van deze mensen, er hier toch ruimte is voor deze menselijke gewoonte - mits, zoals je terecht aangeeft, het geen beledigende intentie heeft.
  donderdag 11 december 2025 @ 13:22:06 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219464513
Ik blijf erbij dat het ongepast is om te speculeren. Zeker als het gaat om vermiste kinderen. Soms komen er hele theorieën voorbij want bepaalde users pluizen facebookpagina's van familieleden uit. En trekken dan de meest debiele conclusies omdat persoon x bijvoorbeeld niet lacht op een foto van een paar maanden geleden :')
  donderdag 11 december 2025 @ 13:23:36 #190
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219464526
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:22 schreef Starhopper het volgende:
Ik blijf erbij dat het ongepast is om te speculeren. Zeker als het gaat om vermiste kinderen. Soms komen er hele theorieën voorbij want bepaalde users pluizen facebookpagina's van familieleden uit. En trekken dan de meest debiele conclusies omdat persoon x bijvoorbeeld niet lacht op een foto van een paar maanden geleden :')
Ja, dat is triest.
Dan zet je een TR.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 11 december 2025 @ 13:51:24 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219464704
quote:
We verbieden jou ook niet om jouw veroordelende meningen hier te verkondigen toch?
  donderdag 11 december 2025 @ 14:17:49 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219464912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
We verbieden jou ook niet om jouw veroordelende meningen hier te verkondigen toch?
Dan zet je toch lekker een TR. Dat zeggen ze hier ook altijd tegen mij. Dus.
  donderdag 11 december 2025 @ 14:29:59 #193
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219464969
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:17 schreef Starhopper het volgende:
Dan zet je toch lekker een TR. Dat zeggen ze hier ook altijd tegen mij. Dus.
Ik zet alleen maar een TR als ik iets grensoverschrijdend vind, niet als iemand een andere mening, toevoeging of commentaar post waar ik het totaal!!! niet mee eens ben of die ik dom of naïef vind.

Nogmaals, als ik op een forum zou zitten waarin iedereen dezelfde (fantastische) posts zou plaatsen als ik, zou het voor mij erg saai worden en ga ik liever iets anders zoeken.

En als het voor jou beperkend is om posts te lezen waarbij je zo'n grote en ondragelijke weerstand gaat voelen, dan heb je ook de mogelijkheid om daar eens op te reflecteren en er voor jezelf iets mee te doen, ipv iedere keer je best te doen om de wereld naar je hand te zetten zodat je het niet hoeft te voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 11-12-2025 14:44:55 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 15:31:25 #194
485843 crew  Jippie
pi_219465305
quote:
Alles wat in strijd is met AVG wordt verwijderd en idiote reacties die een slachtoffer belachelijk maken haal ik ook weg. En op zich mogen mensen de meest debiele conclusies (in jouw ogen dan) trekken zolang ze niet beledigend zijn. Leer een andere mening verdragen of sla zo'n topic over.
pi_219465790
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:31 schreef Jippie het volgende:Leer een andere mening verdragen of sla zo'n topic over.
Ach schei toch uit. Ik heb niets met Starflopper maar hij/zij/het heeft gewoon gelijk op dit punt. Je zou kapot gaan als er zulke verschrikkelijke suggesties van zo’n ootjekatootje over jouw kinderen te lezen zouden zijn hier. Het is totaal schofterig en gênant dat zoiets hier allemaal maar mag. En ik kan echt prima tegen andere meningen en nee ik haal hiermee ook niet jouw familie erbij, die lachwekkende manier om kritiek te pareren sloeg nergens op.
pi_219465840
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:55 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ach schei toch uit. Ik heb niets met Starflopper maar hij/zij/het heeft gewoon gelijk op dit punt. Je zou kapot gaan als er zulke verschrikkelijke suggesties van zo’n ootjekatootje over jouw kinderen te lezen zouden zijn hier. Het is totaal schofterig en gênant dat zoiets hier allemaal maar mag. En ik kan echt prima tegen andere meningen en nee ik haal hiermee ook niet jouw familie erbij, die lachwekkende manier om kritiek te pareren sloeg nergens op.
Eens, alleen ging dit totaal ergens anders over
  donderdag 11 december 2025 @ 17:11:26 #197
66444 Lord_Vetinari
pi_219465858
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
Alles wat in strijd is met AVG wordt verwijderd en idiote reacties die een slachtoffer belachelijk maken haal ik ook weg. En op zich mogen mensen de meest debiele conclusies (in jouw ogen dan) trekken zolang ze niet beledigend zijn. Leer een andere mening verdragen of sla zo'n topic over.
Dat zou je dan ook eens moeten doen in topics waarin direct met de vinger naar bepaalde groepen gewezen wordt met opmerkingen als ‘ze zullen ook wel in de moskee gemist worden’, zoals in het topic over het ongeluk in Den Haag.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 17:51:48 #198
485843 crew  Jippie
pi_219466127
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:55 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Als een user opmerkingen maakt die niet kunnen dat zet je een TR. En volgens mij kan Starhopper niet zeggen dat ik opmerkingen die niet kunnen gewoon laat staan. En van users die kinderen/familie van een ander user in hun reactie betrekken heb ik geen hoge pet op, dat vind ik het lafste wat er is. Anders nog iets of kwam je allen hier om ook even je plasje er overheen te doen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 17:52:57 #199
485843 crew  Jippie
pi_219466152
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dat zou je dan ook eens moeten doen in topics waarin direct met de vinger naar bepaalde groepen gewezen wordt met opmerkingen als ‘ze zullen ook wel in de moskee gemist worden’, zoals in het topic over het ongeluk in Den Haag.
Ik heb in dat topic veel weggeveegd maar ben daar niet 24/7 aanwezig.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 17:54:46 #200
485843 crew  Jippie
pi_219466192
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Eens, alleen ging dit totaal ergens anders over
Klopt, maar schijnbaar moeten alle ouwe koeien uit de sloot getrokken worden om toch een punt te kunnen maken.
  donderdag 11 december 2025 @ 17:56:22 #201
66444 Lord_Vetinari
pi_219466208
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:52 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb in dat topic veel weggeveegd maar ben daar niet 24/7 aanwezig.
Of dit soort TTs gewoon laten staan:

NWS / Hamza M. probeert vrouw in auto te verkrachten
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 17:59:04 #202
pi_219466261
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Letterlijk de titel van het nieuwsbericht.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 18:01:15 #203
485843 crew  Jippie
pi_219466299
quote:

[..]

Wat klopt niet aan deze TT? Ik veeg en note reacties met discriminerende opmerkingen, maar je kunt niet vragen of ik mijn kop in het zand wil steken. De naam van de verdachte stond in het artikel en de poging tot verkrachting ook.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:29:07 #204
66444 Lord_Vetinari
pi_219466480
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:01 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat klopt niet aan deze TT? Ik veeg en note reacties met discriminerende opmerkingen, maar je kunt niet vragen of ik mijn kop in het zand wil steken. De naam van de verdachte stond in het artikel en de poging tot verkrachting ook.
Ik neem aan dat je niet zo wereldvreemd bent dat ik dit moet gaan uitleggen.

Alhoewel….
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 18:31:42 #205
485843 crew  Jippie
pi_219466496
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Alhoewel….
Volgens mij kun je mij dan wel uitleggen waarom bovengenoemde TT verkeerd is, als dit de titel bij de bron is :

Hamza M. probeert vrouw in auto te verkrachten: mannen rennen over het spoor en grijpen in

https://www.l1nieuws.nl/n(...)-spoor-en-grijpen-in
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 18:39:28 #206
pi_219466547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Alhoewel….
Vertel, user heeft simpelweg de titel van het nieuwsbericht (met rtl als bron) over genomen.

Dat dat in jouw ogen geen goede titel is kan, maar dat weiger je uit te leggen, je komt niet met een alternatief maar begin je wel (weer) met mijn mods te beledigen. Dus antwoord of tief op uit nws, helemaal klaar met dat rare gedrag van je.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 19:15:50 #207
485843 crew  Jippie
pi_219466815
Kijk, dat is nou eens een man met ballen O+
  donderdag 11 december 2025 @ 20:51:06 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219468042
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:31 schreef Jippie het volgende:
Heb je je kerstboom al staan?
Ik ga hem zaterdag neerzetten. Wil je helpen? :)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 december 2025 @ 20:54:21 #209
485843 crew  Jippie
pi_219468076
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ga hem zaterdag neerzetten. Wil je helpen? :)
Lijkt mij gezellig!
  donderdag 11 december 2025 @ 20:59:35 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219468151
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Lijkt mij gezellig!
*O*

Wij zaterdag:
pi_219472188
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:43 schreef Jippie het volgende:
Opnieuw gekibbel en off-topic ditmaal moslims, Hamas etc. zie hierboven.

Dus slotje tot er weer wat nieuws te melden is in deze zaak.

Meld het maar in Feedback als er nieuwe feiten zijn over de moord op Charlie Kirk, dan gooien we hem weer open.
NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #30

Dader stond gisteren voor het eerst voor de rechter:

https://www.ad.nl/buitenl(...)-doodstraf~ad45a1be/

Topic mag wel weer open. :lijstje:
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 10:20:32 #212
485843 crew  Jippie
pi_219472208
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]
NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #30

Dader stond gisteren voor het eerst voor de rechter:

https://www.ad.nl/buitenl(...)-doodstraf~ad45a1be/

Topic mag wel weer open. :lijstje:
Yep, heb er vanmorgen ook op de FP over gepost. Zal hem opengooien.
pi_219472221
quote:

[..]

Is een islamitische naam nu ook al een brug te ver voor je?
Moeten ze zo erg beschermd worden voor hun eigen daden?

Gaat wel heel erg ver dit.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 10:28:19 #214
485843 crew  Jippie
pi_219472257
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Is een islamitische naam nu ook al een brug te ver voor je?
Moeten ze zo erg beschermd worden voor hun eigen daden?

Gaat wel heel erg ver dit.
Is je Kerstmenu al klaar?
of je Kerstmelater
pi_219472509
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:28 schreef Jippie het volgende:

[..]
Is je Kerstmenu al klaar?
of je Kerstmelater
Kerstsfeer kan je niet forceren.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 11:20:15 #216
485843 crew  Jippie
pi_219472621
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
De benodigde boodschappen of reserveringen ook niet!
  Forum Admin vrijdag 12 december 2025 @ 11:40:30 #217
pi_219472781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bek houden en je halfgare gourmet kipfilet vreten knul
pi_219472949
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bek houden en je halfgare gourmet kipfilet vreten knul
_O-
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 19:29:55 #219
485843 crew  Jippie
pi_219481300
Kunnen de heren @AchJa en @GereDathan (in willekeurige, alfabetische volgorde) er misschien even op gewezen worden dat ze het topic blijven vervuilen met hun fittie?
.
pi_219481644
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 12:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
De enigen die het met jou eens zijn, zijn de medebewoners van je inrichting.
Kunnen de mods dit soort opmerkingen niet weghalen? Het is namelijk vervuiling van een topic.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 15:36:04 #222
485843 crew  Jippie
pi_219482725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 12:04 schreef r_one het volgende:
Kunnen de heren @:Achja en @:Geredathan (in willekeurige, alfabetische volgorde) er misschien even op gewezen worden dat ze het topic blijven vervuilen met hun fittie?
Dus moeten wij 159 reacties doorlezen omdat jij geen zin hebt om TR's te zetten?

Dan ga je onderaan de wachtlijst van alles van wat ik vandaag heb te doen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 15:37:09 #223
485843 crew  Jippie
pi_219482730
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 12:45 schreef torentje het volgende:

[..]
Kunnen de mods dit soort opmerkingen niet weghalen? Het is namelijk vervuiling van een topic.
Aangepast en bedankt voor je TR ^O^
pi_219482926
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dus moeten wij 159 reacties doorlezen omdat jij geen zin hebt om TR's te zetten?

Dan ga je onderaan de wachtlijst van alles van wat ik vandaag heb te doen.
Lolwhut? :o :?

Ik had dus een TR moeten zetten i.p.v. iets komen melden in FB maar daar had ik 'dus' geen zin in?
Owwwkeeee -O-

Lama hoor -O-
.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 16:25:43 #225
485843 crew  Jippie
pi_219482992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 16:14 schreef r_one het volgende:

[..]
Lolwhut? :o :?

Ik had dus een TR moeten zetten i.p.v. iets komen melden in FB maar daar had ik 'dus' geen zin in?
Owwwkeeee -O-

Lama hoor -O-
Zoals ik aangaf, moet ik dan 159 posts doorlezen? Je meldt hier alleen het betreffende topic.

Had er dan nog een linkje naar een van de betreffende posts bijgedaan. Als jij daar geen moeite voor doet, heb ik geen haast om dat hele topic door te spitten.
pi_219483042
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2025 16:25 schreef Jippie het volgende:
Zoals ik aangaf, moet ik dan 159 posts doorlezen?
Dat hoef je van mij helemaal niet, meestal zijn de laatste posts al tekenend.

Ik twijfelde bij welke post ik dan een TR zou zetten, er zijn (waren) er namelijk 2 aan het bekvechten, en kon geen keuze maken.

Maar bedankt dat je me daar zo 'netjes' op wijst :{
.
  zaterdag 13 december 2025 @ 16:35:14 #227
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219483093
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik twijfelde bij welke post ik dan een TR zou zetten, er zijn (waren) er namelijk 2 aan het bekvechten, en kon geen keuze maken.

Dan zet je toch een paar TR,s, dan weten de mods waar ze moeten lezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 16:40:44 #228
485843 crew  Jippie
pi_219483140
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Daar doelde ik dan ook op, 1 TR is voldoende want ik lees altijd zo'n 20 posts daarboven om te kijken waardoor iets misloopt in een discussie. 20 TR's over off-policy gedrag in een topic mag overigens ook.
pi_219483404
Oke.
.
pi_219483414
Oke
pi_219483416
Is het al weer tijd voor een kerstliedje?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 17:31:16 #232
485843 crew  Jippie
pi_219483498
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Is het al weer tijd voor een kerstliedje?
Graag, ik ga nu een topic doorspitten }:|
  zaterdag 13 december 2025 @ 17:32:51 #233
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219483509
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
Graag, ik ga nu een topic doorspitten }:|
Bekijk deze YouTube-video
pi_219483523
quote:
Volgens mij vroeg ik het

Dit heeft ook niks met liefdevolle kerstmuziek te maken
pi_219483529
pi_219483643
NWS / Alphen ad Rijn: Flat met slechte reputatie krijgt facelift

Waarom is de titel aangepast? Er stond eerst 'flat met 55 nationaliteiten'.
pi_219483660
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:50 schreef Alpha0 het volgende:

In dit topic is ook flink geveegd en zijn inhoudelijke posts die het onderliggende probleem verduidelijken verwijderd. Kennelijk mag je bepaalde zaken niet benoemen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_219483708
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 12:04 schreef r_one het volgende:
Kunnen de heren @:Achja en @:Geredathan (in willekeurige, alfabetische volgorde) er misschien even op gewezen worden dat ze het topic blijven vervuilen met hun fittie?
Zolang betrokkene de rol van de fabrikant blijft bagatelliseren met als klap op de vuurpijl een deel van de schuld bij de begeleidster neerlegt blijf ik op hem reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 13-12-2025 18:40:19 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 18:02:08 #239
485843 crew  Jippie
pi_219483726
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:18 schreef r_one het volgende:
Oke.
Afgehandeld, het gekibbel viel eigenlijk wel mee. Paar posts geveegd, ook één van jouzelf en wat knipjes her en der ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 18:05:53 #240
485843 crew  Jippie
pi_219483756
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:50 schreef Alpha0 het volgende:

De voorkeur gaat uit naar de titel van het nieuwsbericht waaruit de OP gebaseerd is, soms past de titel niet en moet hij worden aangepast.

quote:
13s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
In dit topic is ook flink geveegd en zijn inhoudelijke posts die het onderliggende probleem verduidelijken verwijderd. Kennelijk mag je bepaalde zaken niet benoemen.
Relevante zaken mogen best benoemd worden. Beledigende opmerkingen en ander off-policy gedrag niet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 18:06:38 #241
485843 crew  Jippie
pi_219483762
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 18:00 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zolang betrokkene de rol van de fabrikant blijft bagetelliseren met als klap op de vuurpijl een deel van de schuld bij de begeleidster neerlegt blijf ik op hem reageren.
Dat is ook geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 18:10:46 #242
485843 crew  Jippie
pi_219483795
quote:
O+ , precies wat ik nodig heb op een dag als vandaag.
Voor mij onbekende zangeres, maar ze heeft een prachtige stem.
pi_219484540
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2025 18:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
Afgehandeld, het gekibbel viel eigenlijk wel mee. Paar posts geveegd, ook één van jouzelf en wat knipjes her en der ^O^
Oke. ^O^

(ik mis er niet echt eentje)
.
pi_219485495
Zou het geen goed idee zijn om iedereen te verplichten aan hun reacties toe te voegen dat ze enkel reacties accepteren van gelijkgestemden, omdat een aantal users zich superieur achten boven mensen met een andere mening?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 december 2025 @ 21:16:47 #245
485843 crew  Jippie
pi_219485587
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:10 schreef torentje het volgende:
Zou het geen goed idee zijn om iedereen te verplichten aan hun reacties toe te voegen dat ze enkel reacties accepteren van gelijkgestemden, omdat een aantal users zich superieur achten boven mensen met een andere mening?
Nee, dat lijkt mij geen goed idee.
  zaterdag 13 december 2025 @ 21:50:13 #246
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219486070
Jippie weer lekker aan het modden? Je zal maar eens wat zeggen over de heilige homofielen :')
pi_219487313
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:10 schreef torentje het volgende:
Zoals bij jezelf?
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 14 december 2025 @ 00:32:49 #248
485843 crew  Jippie
pi_219487825
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:50 schreef Twiitch het volgende:
Jippie weer lekker aan het modden? Je zal maar eens wat zeggen over de heilige homofielen :')
Doe even normaal ajb
pi_219488863
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 00:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Doe even normaal ajb
Inderdaad, wereldlichtjesdag is begonnen. Om 19:00 zijn wij aan de beurt, dan herdenken we alle overleden kinderen, broertjes en zussen. Door kleine lichtjes en lieve liedjes.

We herdenken miskramen, moord, zelfmoord, ziektes en verkeersongelukken. Alle kinderen wereldwijd.

Samen met de nabestaanden. Misschien al dat gezeik op fok ook ff eens op standje bewustwording, wees gelukkig met wat je hebt en denk eens ff een dagje aan degene die we missen en door anderen gemist worden.
  zondag 14 december 2025 @ 06:15:15 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219489036
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:34 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Volgens mij vroeg ik het

Dit heeft ook niks met liefdevolle kerstmuziek te maken
Wat liefdevolle kerstmuziek is bepaal jij niet. Ik vind wat ik gepost heb liefdevol.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 14 december 2025 @ 11:59:26 #251
485843 crew  Jippie
pi_219490896
pi_219491144
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals bij jezelf?
Als jij een bericht plaatst en iemand reageert dan wordt het binnen vijf berichten persoonlijk. Daarom reageer ik ook niet meer op jou en een aantal andere users.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 14 december 2025 @ 12:38:42 #253
485843 crew  Jippie
pi_219491235
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 12:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Als jij een bericht plaatst en iemand reageert dan wordt het binnen vijf berichten persoonlijk. Daarom reageer ik ook niet meer op jou en een aantal andere users.
Als je je aan bepaalde users ergert is negeren een goede optie, scheelt ons ook een hoop geveeg :7
  zondag 14 december 2025 @ 13:00:46 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219491428
Hi,

Ik mis mijn topic over de Belarus - USA deal...
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219491501
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,

De rest van Fok niet. :W
  zondag 14 december 2025 @ 13:30:52 #256
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219491693
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 12:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat doe je nu dan?
1947-2016
pi_219491783
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 13:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat doe je nu dan?
Jij kunt je beter afvragen wat jijzelf aan het doen bent? Mijn mening m.b.t. de samenleving veranderd toch niet, pas als men zodanig bouwt dat de jongeren veel ruimte krijgen om te spelen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 14 december 2025 @ 17:04:13 #258
485843 crew  Jippie
pi_219494427
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 13:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat doe je nu dan?
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 13:40 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij kunt je beter afvragen wat jijzelf aan het doen bent? Mijn mening m.b.t. de samenleving veranderd toch niet, pas als men zodanig bouwt dat de jongeren veel ruimte krijgen om te spelen
Doe is liev
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 17:12:32 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219494490
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,

Ik zie hem gewoon
pi_219497086
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 17:04 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Doe is liev
Wie is Doe? :?
.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 14 december 2025 @ 22:02:05 #261
485843 crew  Jippie
pi_219497147
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Pseudoniem voor een onbekende of anonieme persoon. Aangezien men hier voor 99,99 % anoniem zit is iedereen liev O+
pi_219497207
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 22:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
Pseudoniem voor een onbekende of anonieme persoon. Aangezien men hier voor 99,99 % anoniem zit is iedereen liev O+
Ah, John. Of Jane :D
.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 14 december 2025 @ 22:09:50 #263
485843 crew  Jippie
pi_219497251
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef r_one het volgende:

[..]
Ah, John :D
En Jane! Alhoewel die ook wel eens aan een liaan heen en weer slingerde, waardoor geen tijd om hier te posten.
pi_219497268
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 22:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
En Jane! Alhoewel die ook wel eens aan een liaan heen en weer slingerde, waardoor geen tijd om hier te posten.
Zie Ninja-edit :s)

En die 0,01% hier is verified.png
.
pi_219497301
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 22:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
En Scooby?
pi_219497335
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 14 december 2025 @ 22:20:59 #267
485843 crew  Jippie
pi_219497361
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 22:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En Scooby?
Dat was toch Doo _O-
pi_219497374
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 22:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat was toch Doo _O-
Oh ja _O-
pi_219497489
.
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 22:40:17 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219497498
quote:

[..]
ik ben doe
  zondag 14 december 2025 @ 23:38:22 #271
511390 perseus_of_greece
slayer of monsters
pi_219497860
NWS / Groeiend moslimgeweld tegen christenen in Europa

Dit verhaal klopt niet (niet als dusdanig te vinden op Le Figaro) en is meer een opinie stuk van een nogal twijfelachtige (radicaal rechtse) site. Is nieuwrechts.nl een legitieme nieuwsbron?
pi_219497909
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 23:38 schreef perseus_of_greece het volgende:

Dit verhaal klopt niet (niet als dusdanig te vinden op Le Figaro) en is meer een opinie stuk van een nogal twijfelachtige (radicaal rechtse) site. Is nieuwrechts.nl een legitieme nieuwsbron?
Je weet als user van nog geen uur oud alle knopjes goed te vinden
  maandag 15 december 2025 @ 00:01:46 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219497953
quote:

Natuurlijk is dat geen legitieme nieuwsbron: een nieuw verdienmodel van Bart Reijmerink die we kennen van de dagelijkse standaard en blckbx.
Huilen dan.
pi_219497981
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2025 00:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat geen legitieme nieuwsbron: een nieuw verdienmodel van Bart Reijmerink die we kennen van de dagelijkse standaard en blckbx.
Er komen hier ook weleens berichten van Joop.nl voorbij. Verdienmodel van aanrander Francisco van Jole.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 02:16:50 #275
485843 crew  Jippie
pi_219498096
quote:

De Franse chef van de buitenlandse inlichtingendienst: 'Islamitisch terrorisme is een bedreiging waarmee onze samenlevingen op de lange termijn te maken zullen krijgen.'
In een interview met Le Monde maakt Nicolas Lerner, hoofd van de Algemene Directie Buitenlandse Veiligheid, de balans op van de terroristische dreiging voor Frankrijk.
Interview door Christophe Ayad

Gepubliceerd op 15 januari 2025 om 4:00 uur (Parijs)
Leestijd: 9 minuten

Lire en françaisAls directeur-generaal van de DGSE (Directie-Generaal Externe Veiligheid), de Franse dienst voor buitenlandse inlichtingen, bevindt Nicolas Lerner zich in een bevoorrechte positie om de strijd tegen het terrorisme van dichtbij mee te maken. Lerner trad in 2004 in dienst bij het ministerie van Binnenlandse Zaken en werkte ruim zes jaar bij de politieprefectuur, van 2008 tot 2014. Van 2015 tot 2017 was hij hoofd van de veiligheidsdiensten op Corsica, waarna hij plaatsvervangend stafchef werd van voormalig minister van Binnenlandse Zaken Gérard Collomb. In oktober 2018 werd hij benoemd tot hoofd van de DGSE. Op 9 januari 2024 nam hij de leiding over de DGSE . In een interview met Le Monde blikt hij terug op de huidige ontwikkelingen rond de terroristische dreiging

En voor de rest achter een paywall

https://www.lemonde.fr/en(...)-term_6737055_7.html

Het lijkt hierop, maar dit is van januari 2025
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 02:20:55 #276
485843 crew  Jippie
pi_219498098
Nicolas Lerner, hoofd van de DGSE: "Een islamistische dreiging die zich volop ontwikkelt, maar nog steeds zeer groot is." https://share.google/YxwtmXqFh2w1kVUO9EXCLUSIEF INTERVIEW - Hij spreekt zelden in het openbaar. In een interview met Le Figaro geeft het hoofd van de Directie-Generaal Externe Veiligheid, sinds december 2023, een gedetailleerd overzicht van de laatste ontwikkelingen rond de terroristische dreiging.

Tien jaar na de aanslagen in Parijs roept Nicolas Lerner op tot uiterste waakzaamheid, omdat, zo herinnert hij ons eraan, "de geschiedenis van islamitisch terrorisme cyclisch verloopt ". Frankrijk vecht meer dan ooit om de vestiging van een nieuw territoriaal kalifaat buiten zijn grenzen te voorkomen. Deze inlichtingendeskundige waarschuwt: " Elke keer dat een groep erin slaagt zich te vestigen, te organiseren en te verankeren, ontstaan ​​er vervolgens plannen om de dreiging te exporteren. "

LE FIGARO - Tien jaar na de aanslagen in Parijs tiert het islamitisch terrorisme nog steeds welig. Is een herhaling van 13 november mogelijk?

Nicolas Lerner - Deze aanslagen, waarvan de pijn nog steeds voelbaar is, vertonen de kenmerken van drie zeer specifieke werkwijzen. Ten eerste werden de aanslagen bedacht en gepland vanuit gevechtszones door een terroristische organisatie die toen – een ongekend fenomeen – een enorm gebied vlak voor onze deur controleerde. Ervaren en in het buitenland getrainde agenten dwarsboomden…

Van 12 november ook achter een paywall
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 02:26:06 #277
485843 crew  Jippie
pi_219498101
quote:

De link in het item gaat naar dit artikel op Figaro

Christenen, een belangrijk doelwit van islamitische terroristen.
Door Jean Chichizola
25 november 2025 om 19:45 uur

Ook een paywall
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')