Die situatie herken ik, wij hadden ooit ook 6 katten. Hele taferelen zodra er een kerstboom in huis kwam.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wij hebben 6 katten, dus geen kerstboom.
Ik hou van @Frutsel, maar niet van frutsels in mijn huis. Rond kerst is daar echter niets van te merken, vind dat gewoon gezellig (en mijn man gelukkig ook)quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik niet, traditioneel pas op kerstavond.
quote:
Ik heb niks met die beesten (en ik ben er allergisch voor), maar helaas is dat niet wederzijds: vaak zoeken ze me opquote:
Juist wel, ze komen altijd bij degenen op schoot liggen die niet van katten houden, want die gaan niet lopen frutten.quote:
Neequote:Op dinsdag 9 december 2025 19:44 schreef Starhopper het volgende:
Mag dit topic dicht? Allemaal stomme reacties![]()
![]()
![]()
NWS / Nijlpaard Louise (31) overleden
Past zowel in NWS als in CRI, je zou het onderwerp ook in CRI kunnen plaatsen @Kim-Holland ?quote:Op woensdag 10 december 2025 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
NWS / Lichaam gevonden in de duinen bij Hoek van Holland is een typisch topic voor [CRI].
Zou kunnen, maar hou het liever nog ff in NWS als dat okay is?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Past zowel in NWS als in CRI, je zou het onderwerp ook in CRI kunnen plaatsen @:Kim-Holland ?
Ik bedoelde zowel in NWS als in CRI, maar jij bepaalt zelf wat je wil doen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar hou het liever nog ff in NWS als dat okay is?
Dus gewoon een copietje van de OP naar CRI? Dat kan ik wel doen maar er komt geen hont daar.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik bedoelde zowel in NWS als in CRI, maar jij bepaalt zelf wat je wil doen.
Anderen zijn vrij om over hetzelfde nieuwsfeit een topic in CRI te openen.
Dank je welquote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dus gewoon een copietje van de OP naar CRI? Dat kan ik wel doen maar er komt geen hont daar.
En idd, het staat iedereen vrij om zelf een topic te openen maar het is zo gepiept.
Klopt, wil juist meer actie in [CRI]quote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dus gewoon een copietje van de OP naar CRI? Dat kan ik wel doen maar er komt geen hont daar.
En idd, het staat iedereen vrij om zelf een topic te openen maar het is zo gepiept.
Het is ook een boeiend forum, zeker als er méér actie komt en dat mis ik idd. Soms duurt het dagen dat er een nieuwe reactie komt.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, wil juist meer actie in [CRI]. Ik vind dat een boeiend subforum. Sorry voor de topic-kaap.
Ik heb het gequote deel uit mijn reactie weggeveegd omdat ik op de rest wel wilde antwoorden.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er valt meer dan genoeg te verifiëren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wekt vervolgens toch ook de vraag op waarom jij meteen met een dergelijke nuance denkt te moeten komen, waarmee je indirect voor zo'n figuur in de bres springt.
Daar grossiert die user in. Ik kreeg vandaag nog van hem deze opmerking:quote:Op woensdag 10 december 2025 13:26 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb het gequote deel uit mijn reactie weggeveegd omdat ik op de rest wel wilde antwoorden.
Van dit soort persoonlijke verdachtmakingen wordt ik kotsmisselijk. Het zegt dat ik (indirect?) sympatiseer met terroristen. De maat is vol voor mij. Ik stop met posten als dit soort persoonlijk gedoe van het allerellendigste soort niet keihard de kop in wordt gedrukt.
Ik heb eerder in NWS FB een post gemaakt waarin ik iets heb uitgelegd over mijn Joodse roots en dat het grootste deel van mijn voorouders omdat ze Joods waren in WO II in vernietigingskampen is vermoord. Dat heeft me heel veel moeite gekost. Als dit soort drek zonder consequenties blijft, en het gaat al heel erg lang op deze manier, dan kap ik er mee. Ik heb hier geen zin meer in, het maakt te veel los. Zet hier maar eens wat zwaardere consequenties op dat alleen een post wissen.
Maar dat je stopt met posten is juist wat dergelijke users willen en ik zou ze dat genoegen niet geven als ik jou was.quote:Het is opmerkelijk dat je je nooit zo uitspreekt tegen Islamisten. Dan is de standaard zet helaas het in de bres springen voor zulke mensen en diens adepten en niet het veroordelen van
Dat is dan maar zo. Ik heb er nul komma nul plezier meer in als het zo moet.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dat je stopt met posten is juist wat dergelijke users willen en ik zou ze dat genoegen niet geven als ik jou was.
Als je denkt dat dit een 'verdachtmaking' is dan lees je mijn post niet goed. Bovendien verdraai je ook nog eens mijn woorden. Ik stel namelijk slechts een vraag, waar vervolgens het antwoord op achterwege blijft en je hier meteen je beklaag komt doen.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:26 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb het gequote deel uit mijn reactie weggeveegd omdat ik op de rest wel wilde antwoorden.
Van dit soort persoonlijke verdachtmakingen wordt ik kotsmisselijk. Het zegt dat ik (indirect?) sympatiseer met terroristen. De maat is vol voor mij. Ik stop met posten als dit soort persoonlijk gedoe van het allerellendigste soort niet keihard de kop in wordt gedrukt.
Wat jouw achtergrond wel of niet is heeft hier verder helemaal niets mee te maken. En het is trouwens ook nogal bedenkelijk om dit hier even selectief aan te slepen en daarmee in te zetten op 'consequenties' jegens een andere users. Je bent zelf toch echt verantwoordelijk voor wat je post en als jij bepaalde standpunten inneemt kun je daar vragen over krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:26 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb eerder in NWS FB een post gemaakt waarin ik iets heb uitgelegd over mijn Joodse roots en dat het grootste deel van mijn voorouders omdat ze Joods waren in WO II in vernietigingskampen is vermoord. Dat heeft me heel veel moeite gekost. Als dit soort drek zonder consequenties blijft, en het gaat al heel erg lang op deze manier, dan kap ik er mee. Ik heb hier geen zin meer in, het maakt te veel los. Zet hier maar eens wat zwaardere consequenties op dat alleen een post wissen.
Rot op schijnheilig figuur. Je zou om te beginnen al niet eens mijn persoonlijke motivatie ter discussie moeten stellen, Dat is gewoon een ad hominem. Dit doet me ontzettend veel. Nadat ik in he verleden voor Hamaslover, Jodenhater, antisemiet en terroristenvriendje ben uitgemaakt, direct of op suggestieve wijze, is de maat helemaal vol voor mij. Het interesseert me echt niet wat je van me vindt maar dit soort persoonlijke verdachtmakingen, door mijn motieven im Frage te stellen zijn van het allerlaagste soort. Laat dat achterwege of reageer niet meer als je je niet inhouden.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit een 'verdachtmaking' is dan lees je mijn post niet goed. Bovendien verdraai je ook nog eens mijn woorden. Ik stel namelijk slechts een vraag, waar vervolgens het antwoord op achterwege blijft en je hier meteen je beklaag komt doen.
Waarom ga je niet eens serieus het gesprek aan hierover? Ik heb al meermaals geprobeerd en een normale discussie opgang te krijgen over wáárom jij hier met regelmaat de Islam en moslims verdedigt, maar daarentegen erg kritisch bent jegens andere groepen zoals Christenen (Israëlische) Joden en zelfs openlijk antisemitische posts een duimpje geeft.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar grossiert die user in. Ik kreeg vandaag nog van hem deze opmerking:
[..]
Maar dat je stopt met posten is juist wat dergelijke users willen en ik zou ze dat genoegen niet geven als ik jou was.
Vragen om een ban voor een andere user is tegen de FOK! policy. En vragen om een ban omdat je een vraag krijgt (waarbij je die vraag ook nog eens probeert te verdraaien - ik had namelijk nergens gezegd dat je een sympathisant van terroristen bent) is al helemaal laag.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:43 schreef recursief het volgende:
Met het risico dat ik zelf een ban krijg (wat ik laf zou vinden): beloon dit soort gedrag eens met een stevige ban. Alleen een post deleten verandert niets, dan gebeurt het morgen weer.
@mods ik vind dit toch wel een serieuze (en op het eerste oog terechte) klacht.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:26 schreef recursief het volgende:
Van dit soort persoonlijke verdachtmakingen word ik kotsmisselijk. Het zegt dat ik (indirect?) sympatiseer met terroristen. De maat is vol voor mij. Ik stop met posten als dit soort persoonlijk gedoe van het allerellendigste soort niet keihard de kop in wordt gedrukt.
Ik heb jou voor geen van deze dingen uitgemaakt. Ik heb een hele normale opmerking gemaakt over een posts die je maakt, waarna jij direct hier naar de FB komt om met een geclaimd familieverleden mij een ban aan te naaien.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:51 schreef recursief het volgende:
[..]
Rot op schijnheilig figuur. Je zou om te beginnen al niet eens mijn persoonlijke motivatie ter discussie moeten stellen, Dat is gewoon een ad hominem. Dit doet me ontzettend veel. Nadat ik in he verleden voor Hamaslover, Jodenhater, antisemiet en terroristenvriendje ben uitgemaakt, direct of op suggestieve wijze, is de maat helemaal vol voor mij. Het interesseert me echt niet wat je van me vindt maar dit soort persoonlijke verdachtmakingen, door mijn motieven im Frage te stellen zijn van het allerlaagste soort. Laat dat achterwege of reageer niet meer als je je niet inhouden.
Ik ben het meer dan spuugzat en ik zou het beleid graag aangepast willen zien zodat wie zich aan dit soort persoonlijke verdachtmakingen schuldig maakt tegen een hele lange ban aanloopt.
Klaar.
Ik ben het daar in dit geval niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit een 'verdachtmaking' is dan lees je mijn post niet goed. Bovendien verdraai je ook nog eens mijn woorden. Ik stel namelijk slechts een vraag, waar vervolgens het antwoord op achterwege blijft en je hier meteen je beklaag komt doen.
[..]
Wat jouw achtergrond wel of niet is heeft hier verder helemaal niets mee te maken. En het is trouwens ook nogal bedenkelijk om dit hier even selectief aan te slepen en daarmee in te zetten op 'consequenties' jegens een andere users. Je bent zelf toch echt verantwoordelijk voor wat je post en als jij bepaalde standpunten inneemt kun je daar vragen over krijgen.
En ik vind het daarnaast ook nogal curieus dat mocht het kloppen wat je hier stelt, je geregeld tijd besteed aan het verdedigen van contreien waar antisemitisme welig tiert. Als iemand die daadwerkelijk veel Joden (en Israëliërs kent) is mijn ervaring dat dit alles behalve populaire standpunten zijn binnen die kringen.
Dit is een vraag die je stelt nav zijn post. Die vraag mag je stellen (vind ik), dat staat je vrijquote:Dit wekt vervolgens toch ook de vraag op waarom jij meteen met een dergelijke nuance denkt te moeten komen,
Dit is eigenlijk jouw antwoord op de vraag die jij aan hem stelt. En hier schuurt het. Hier zet je een toon die volgens mij niet nodig is. Je doet zelf hiermee afbreuk aan de discussie en komt er met gestrekt been in. Prima dat je dit vindt, maar je hoeft het niet te zeggen om daarmee de discussie een verkeerde kant op te sturen.quote:waarmee je indirect voor zo'n figuur in de bres springt.
Mwah, ik zie dat laatste toch wat anders.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben het daar in dit geval niet helemaal mee eens.
Als ik de desbetreffende post ontleedt dan vraag ik me af waarom je die ene zin erbij zet
[..]
Dit is een vraag die je stelt nav zijn post. Die vraag mag je stellen (vind ik), dat staat je vrij
[..]
Dit is eigenlijk jouw antwoord op de vraag die jij aan hem stelt. En hier schuurt het. Hier zet je een toon die volgens mij niet nodig is. Je doet zelf hiermee afbreuk aan de discussie en komt er met gestrekt been in. Prima dat je dit vindt, maar je hoeft het niet te zeggen om daarmee de discussie een verkeerde kant op te sturen.
Je bent mondig genoeg om je punt te maken maar dit ene zinnetje is wat mij betreft niet overbodig en zou ik graag zien dat je die voortaan achterwege laat. Het valt onder persoonlijke poep en gesneer die de discussie niet ten goede komen.
Ik vind jullie beide prima discussiegasten die in elk geval de moeite nemen om iets te onderbouwen en niet met die standaard one-liners te komen of om feiten, meningen of berichten aan de kaak te stellen. En dat mag, maar kijk aub ook eens in je eigen keuken hoe dat gebeurd.
De frustratie richting elkaar, richting de omgeving, richting de maatschappij zet je uit in een klein zinnetje.
"Je bent niet links, dus moet je wel rechts zijn"
"Je bent niet pro, dus moet je wel anti zijn"
"Je veroordeeld zijn actie niet, dus moet je het wel eens zijn met zijn actie"
Zo'n reactie komt ook voort uit "actie = reactie " want "och daar heb je Howard weer" of "daar komt Recursief weer aan met zijn vragen" en dan hebben we bij voorbaat al een bepaalde gedachte. Jij ziet er misschien geen kwaad in maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel zien en voor een 'normale' discussie, voor zover dat tegenwoordig nog mogelijk is, voegt het niet veel toe.
Kom op... stop daar gewoon mee en tel ff tot tien voor je alles neerzet. Laat elkaar in waarde ook al denk je totaal verschillend over een situatie. Dat mag, dat is mooi en dat is goed, maar dit ene zinnetje voegt gewoon niets toe Howard.
FB is er nu eenmaal voor klachten, vragen. Ook dat is het beleid en daar kan een ieder terecht.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb jou voor geen van deze dingen uitgemaakt. Ik heb een hele normale opmerking gemaakt over een posts die je maakt, waarna jij direct hier naar de FB komt om met een geclaimd familieverleden mij een ban aan te naaien.
Daar doe ik niet aan mee. Ik zou eens wat meer zelfreflectie tonen. En het is helaas ook niet de eerste keer dat je bij het het minste geringste dat je niet bevalt meteen naar de FB gaat in de hoop een ban voor een ander te kunnen bewerkstelligen.
Het gaat ook om de toon en de muziek. Dat is mijn punt. Dat zinnetje zorgt er mijn inziens voor dat je het persoonlijk maakt en hij het persoonlijk op vat simpelweg omdat de toon en de muziek over elkaar al een tijd verstoord is. Ik zou zijn antwoord afwachten en dan kan je het altijd nog anders formuleren zonder vingerwijzen. Probeer het gewoon eens algemener te stellen.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, ik zie dat laatste toch wat anders.
Wat mij betreft ga je geen simpelweg nuances aanbrengen als het om mensen gaat die overduidelijke banden hebben met een terreurbeweging. Als je dat wel doet dat spring je daar indirect voor in de bres. En dit is wat mij betreft een logische conclusie. Ik denk dat nuances over het algemeen prima zijn, maar niet als het om bewegingen zoals Hamas gaat.
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:02 schreef HowardRoark het volgende:
als het om mensen gaat die overduidelijke banden hebben met een terreurbeweging.
Dat wordt vrij lastig als jij nuances niet tolereert.quote:En het staat een ander natuurlijk altijd vrij om mij vervolgens op een normale manier van repliek te voorzien.
Is dat niet waar FB ook voor bedoeld is, als het topic te gortig wordt?quote:hij komt meteen hier
Nee, de discussie ging over een Palestijnse "vluchteling" die onderdak heeft gevonden in België, maar tegelijkertijd wel juichend over straat liep tijdens de aanslagen van 7 oktober 2023 en tevens met Hamas leiders op de foto staat.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?![]()
User @:recursief is lid van Hamas?
En dit viel niet in die categorie.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dat niet waar FB ook voor bedoeld is, als het topic te gortig wordt?
Doe es effe een linkje (hoef ik niet een heel topic door te spitten).quote:Op woensdag 10 december 2025 14:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, de discussie ging over een Palestijnse "vluchteling" die onderdak heeft gevonden in België, maar tegelijkertijd wel juichend over straat liep tijdens de aanslagen van 7 oktober 2023 en tevens met Hamas leiders op de foto staat.
User @recursief dacht daar anders over. Dat mag, dat kan.quote:[..]
En dit viel niet in die categorie.
HowardRoark in NWS / Wapenstilstand Israel / Hamas fragiel: geweld in Gazastrook #2quote:Op woensdag 10 december 2025 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Doe es effe een linkje (hoef ik niet een heel topic door te spitten).
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
User @:recursief dacht daar anders over. Dat mag, dat kan.
Ik ken het topic verder niet. Maar kan je wel vertellen dat ik bij ongenuanceerde ad hominems ook heel snel in FB sta.
Het is dan aan de mods om een oordeel te vellen over de bejegening (niet over de inhoud). En dat is zojuist gebeurd.
(waar jij het vervolgens weer niet mee een hoeft te zijn, dat kan ook, dat mag ook)
For the record: ik zie hier (iemand naïef noemen) geen ad hominem in.quote:
Dat kan ik niet beoordelen.quote:[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Dat mag hij zeker en ik had er ook graag met hem een normale discussie over gevoerd, maar hoe het nu is gegaan is niet de manier. Hij besloot immers meteen dit naar de FB te slepen (iets waar hij helaas een handje van heeft), hierbij ook nog te gaan schelden en met een geclaimd familieverleden onder de arm in te steken op een 'hele lange ban' voor mij.
We gaan elkaar geen ban aansmeren, doe dat dan ook niet. Beschouw de moderatie ook niet als een stel incapabelen die niet zien welke users zich regelmatig schuldig maken aan off-policy gedrag.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:43 schreef recursief het volgende:
Met het risico dat ik zelf een ban krijg (wat ik laf zou vinden): beloon dit soort gedrag eens met een stevige ban. Alleen een post deleten verandert niets, dan gebeurt het morgen weer.
Heb je een TR gezet of linkje van de bewuste uitspraak tegen jou?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar grossiert die user in. Ik kreeg vandaag nog van hem deze opmerking:
[..]
Het is geen enkele user toegestaan om verdachtmakingen naar andere users te uiten. Recursief niet maar ook jij niet. Gewoon geen persoonlijke aanvallen (verdachtmakingen) maken. Jullie hoeven van mij niet samen een taart te gaan bakken, maar blijf beleefd in de discussie en als dat niet lukt negeer je de ander maar.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Wat jouw achtergrond wel of niet is heeft hier verder helemaal niets mee te maken. En het is trouwens ook nogal bedenkelijk om dit hier even selectief aan te slepen en daarmee in te zetten op 'consequenties' jegens een andere users. Je bent zelf toch echt verantwoordelijk voor wat je post en als jij bepaalde standpunten inneemt kun je daar vragen over krijgen.
En ik vind het daarnaast ook nogal curieus dat mocht het kloppen wat je hier stelt, je geregeld tijd besteed aan het verdedigen van contreien waar antisemitisme welig tiert. Als iemand die daadwerkelijk veel Joden (en Israëliërs kent) is mijn ervaring dat dit alles behalve populaire standpunten zijn binnen die kringen.
een taart vakken?quote:Jullie hoeven van mij niet samen een taart te gaan vakken, maar bleef beleefd in de discussie en als dat niet lukt negeer je de ander maar.
typomania Jipselsquote:bleef beleefd?
Het begon met heel zeker doen alsof Ootjekatootje het allemaal precies weet. Zoals ze in elk vermissings of misdaadtopic doet. Daarna kreeg ik een sneer dat ik daar nooit geweest ben en toen ik met een kaartje liet zien hoe de situatie echt zat werd de toon anders (want er viel niets meer te ontkennen voor haar) en verweet ze mij iets moreels alsof ik degene was die over een grens ging. Terwijl ze zelf volop zit te speculeren maar ondertussen "ooh ik zit met mijn gedachte bij de nabestaanden, ooh wat ben ik een goed mens" roepen en verwijten dat ik slecht mens benquote:
Gewoon niet kibbelen ajbquote:Op woensdag 10 december 2025 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het begon met heel zeker doen alsof Ootjekatootje het allemaal precies weet. Zoals ze in elk vermissings of misdaadtopic doet. Daarna kreeg ik een sneer dat ik daar nooit geweest ben en toen ik met een kaartje liet zien hoe de situatie echt zat werd de toon anders (want er viel niets meer te ontkennen voor haar) en verweet ze mij iets moreels alsof ik degene was die over een grens ging. Terwijl ze zelf volop zit te speculeren maar ondertussen "ooh ik zit met mijn gedachte bij de nabestaanden, ooh wat ben ik een goed mens" roepen en verwijten dat ik slecht mens ben
Lekker!quote:Op woensdag 10 december 2025 15:56 schreef r_one het volgende:
Heb nu opeens enorme trek![]()
[ afbeelding ]
En bedankt he![]()
Ze moet gewoon normaal doen tegen andere users. Verder is het gespeculeer nogal walgelijk. Ik vraag mij af hoe ze het zou vinden als iemand zulke uitspraken over haar kinderen zou doen.quote:
Nooit iemands kinderen erbij betrekken in een opmerking, laf!quote:Op woensdag 10 december 2025 16:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze moet gewoon normaal doen tegen andere users. Verder is het gespeculeer nogal walgelijk. Ik vraag mij af hoe ze het zou vinden als iemand zulke uitspraken over haar kinderen zou doen.
Dat is niet laf. Dat is een spiegel voorhouden. Ze doet namelijk de meest vreselijke speculaties over andermans kinderen in vermissingstopics.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nooit iemands kinderen erbij betrekken in een opmerking, laf!
Nogmaals je gaat niet de kinderen of overige familieleden erbij halen om een punt te maken. Genoeg andere manieren om je onvrede over gedrag van een user te uiten. Overigens zal recherche ook speculeren om tot een oplossing van een misdrijf te komen. Zet zonodig een TR in plaats van stoer te doen.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is niet laf. Dat is een spiegel voorhouden. Ze doet namelijk de meest vreselijke speculaties over andermans kinderen in vermissingstopics.
De recherche doet het niet op een openbaar forum waar familieleden mee kunnen lezen.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nogmaals je gaat niet de kinderen of overige familieleden erbij halen om een punt te maken. Genoeg andere manieren om je onvrede over gedrag van een user te uiten. Overigens zal recherche ook speculeren om tot een oplossing van een misdrijf te komen. Zet zonodig een TR in plaats van stoer te doen.
Dan zullen de familieleden waarschijnlijk de forumbaas aanschrijven waarna er mogelijk actie volgt. Mensen mogen speculeren, zolang dat niet op een beledigende manier gebeurt.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De recherche doet het niet op een openbaar forum waar familieleden mee kunnen lezen.
Het gaat er mij om dat ze mij onterecht wegzet maar ondertussen doet ze zelf de meest walgelijke uitspraken. En dat beseft ze blijkbaar niet?
Ik vind het gewoon lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Through the gardennnnnmquote:
Kom je hier in FB vertellen hoe andere users zich moeten gedragen ?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze moet gewoon normaal doen tegen andere users. Verder is het gespeculeer nogal walgelijk. Ik vraag mij af hoe ze het zou vinden als iemand zulke uitspraken over haar kinderen zou doen.
Ah. De andere FOK! rechercheur komt zich er ook mee bemoeien hoorquote:Op woensdag 10 december 2025 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kom je hier in FB vertellen hoe andere users zich moeten gedragen ?
Daar zijn mods en Fa's toch voor ?
Hou nou eens op met dit gedoe. Stacey heeft een punt je was aan het pseudo-modden. Doe maar niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ah. De andere FOK! rechercheur komt zich er ook mee bemoeien hoor
Wtf? Pseudomodden? Nee. Ik heb een user aangesproken op haar gedrag richting mij. En wat reflectie gegeven. Of valt dat ook onder pseudomodden tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dit gedoe. Stacey heeft een punt je was aan het pseudo-modden. Doe maar niet.
Ja, dat doet het al jaren.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wtf? Pseudomodden? Nee. Ik heb een user aangesproken op haar gedrag richting mij. En wat reflectie gegeven. Of valt dat ook onder pseudomodden tegenwoordig?
Je had het toch over een kerstliedje zingen?quote:Op woensdag 10 december 2025 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja nu slaat deze post nergens meer op hè. Modjes bedankt
Frozen gecanceld hier?quote:Op woensdag 10 december 2025 23:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je had het toch over een kerstliedje zingen?
quote:Op woensdag 10 december 2025 23:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Na de kerst, herstel ik Elsa in ere
Dan is iemand aanspreken op pseudomodden ook pseudomodden.quote:
Nee, dat is iemand wijzen op pseudo-modden. Een TR zetten is overigens ook geen pseudomodden.quote:Op donderdag 11 december 2025 06:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan is iemand aanspreken op pseudomodden ook pseudomodden.
Nou deze keeper mag wat mij betreft wel bijgevoegd worden in de OP met de do's and don't van NWS:quote:Op woensdag 10 december 2025 17:03 schreef Jippie het volgende:
Mensen mogen speculeren, zolang dat niet op een beledigende manier gebeurt.
Ja, dat is triest.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:22 schreef Starhopper het volgende:
Ik blijf erbij dat het ongepast is om te speculeren. Zeker als het gaat om vermiste kinderen. Soms komen er hele theorieën voorbij want bepaalde users pluizen facebookpagina's van familieleden uit. En trekken dan de meest debiele conclusies omdat persoon x bijvoorbeeld niet lacht op een foto van een paar maanden geleden
We verbieden jou ook niet om jouw veroordelende meningen hier te verkondigen toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:22 schreef Starhopper het volgende:
Ik blijf erbij dat het ongepast is om te speculeren. Zeker als het gaat om vermiste kinderen. Soms komen er hele theorieën voorbij want bepaalde users pluizen facebookpagina's van familieleden uit. En trekken dan de meest debiele conclusies omdat persoon x bijvoorbeeld niet lacht op een foto van een paar maanden geleden
Dan zet je toch lekker een TR. Dat zeggen ze hier ook altijd tegen mij. Dus.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
We verbieden jou ook niet om jouw veroordelende meningen hier te verkondigen toch?
Ik zet alleen maar een TR als ik iets grensoverschrijdend vind, niet als iemand een andere mening, toevoeging of commentaar post waar ik het totaal!!! niet mee eens ben of die ik dom of naïef vind.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:17 schreef Starhopper het volgende:
Dan zet je toch lekker een TR. Dat zeggen ze hier ook altijd tegen mij. Dus.
Alles wat in strijd is met AVG wordt verwijderd en idiote reacties die een slachtoffer belachelijk maken haal ik ook weg. En op zich mogen mensen de meest debiele conclusies (in jouw ogen dan) trekken zolang ze niet beledigend zijn. Leer een andere mening verdragen of sla zo'n topic over.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:22 schreef Starhopper het volgende:
Ach schei toch uit. Ik heb niets met Starflopper maar hij/zij/het heeft gewoon gelijk op dit punt. Je zou kapot gaan als er zulke verschrikkelijke suggesties van zo’n ootjekatootje over jouw kinderen te lezen zouden zijn hier. Het is totaal schofterig en gênant dat zoiets hier allemaal maar mag. En ik kan echt prima tegen andere meningen en nee ik haal hiermee ook niet jouw familie erbij, die lachwekkende manier om kritiek te pareren sloeg nergens op.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:31 schreef Jippie het volgende:Leer een andere mening verdragen of sla zo'n topic over.
Eens, alleen ging dit totaal ergens anders overquote:Op donderdag 11 december 2025 16:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Ik heb niets met Starflopper maar hij/zij/het heeft gewoon gelijk op dit punt. Je zou kapot gaan als er zulke verschrikkelijke suggesties van zo’n ootjekatootje over jouw kinderen te lezen zouden zijn hier. Het is totaal schofterig en gênant dat zoiets hier allemaal maar mag. En ik kan echt prima tegen andere meningen en nee ik haal hiermee ook niet jouw familie erbij, die lachwekkende manier om kritiek te pareren sloeg nergens op.
Dat zou je dan ook eens moeten doen in topics waarin direct met de vinger naar bepaalde groepen gewezen wordt met opmerkingen als ‘ze zullen ook wel in de moskee gemist worden’, zoals in het topic over het ongeluk in Den Haag.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alles wat in strijd is met AVG wordt verwijderd en idiote reacties die een slachtoffer belachelijk maken haal ik ook weg. En op zich mogen mensen de meest debiele conclusies (in jouw ogen dan) trekken zolang ze niet beledigend zijn. Leer een andere mening verdragen of sla zo'n topic over.
Als een user opmerkingen maakt die niet kunnen dat zet je een TR. En volgens mij kan Starhopper niet zeggen dat ik opmerkingen die niet kunnen gewoon laat staan. En van users die kinderen/familie van een ander user in hun reactie betrekken heb ik geen hoge pet op, dat vind ik het lafste wat er is. Anders nog iets of kwam je allen hier om ook even je plasje er overheen te doen?quote:Op donderdag 11 december 2025 16:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Ik heb niets met Starflopper maar hij/zij/het heeft gewoon gelijk op dit punt. Je zou kapot gaan als er zulke verschrikkelijke suggesties van zo’n ootjekatootje over jouw kinderen te lezen zouden zijn hier. Het is totaal schofterig en gênant dat zoiets hier allemaal maar mag. En ik kan echt prima tegen andere meningen en nee ik haal hiermee ook niet jouw familie erbij, die lachwekkende manier om kritiek te pareren sloeg nergens op.
Ik heb in dat topic veel weggeveegd maar ben daar niet 24/7 aanwezig.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zou je dan ook eens moeten doen in topics waarin direct met de vinger naar bepaalde groepen gewezen wordt met opmerkingen als ‘ze zullen ook wel in de moskee gemist worden’, zoals in het topic over het ongeluk in Den Haag.
Klopt, maar schijnbaar moeten alle ouwe koeien uit de sloot getrokken worden om toch een punt te kunnen maken.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Eens, alleen ging dit totaal ergens anders over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |