Of dit soort TTs gewoon laten staan:quote:Op donderdag 11 december 2025 17:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb in dat topic veel weggeveegd maar ben daar niet 24/7 aanwezig.
Letterlijk de titel van het nieuwsbericht.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of dit soort TTs gewoon laten staan:
NWS / Hamza M. probeert vrouw in auto te verkrachten
Wat klopt niet aan deze TT? Ik veeg en note reacties met discriminerende opmerkingen, maar je kunt niet vragen of ik mijn kop in het zand wil steken. De naam van de verdachte stond in het artikel en de poging tot verkrachting ook.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet zo wereldvreemd bent dat ik dit moet gaan uitleggen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat klopt niet aan deze TT? Ik veeg en note reacties met discriminerende opmerkingen, maar je kunt niet vragen of ik mijn kop in het zand wil steken. De naam van de verdachte stond in het artikel en de poging tot verkrachting ook.
Volgens mij kun je mij dan wel uitleggen waarom bovengenoemde TT verkeerd is, als dit de titel bij de bron is :quote:Op donderdag 11 december 2025 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet zo wereldvreemd bent dat ik dit moet gaan uitleggen.
Alhoewel….
Vertel, user heeft simpelweg de titel van het nieuwsbericht (met rtl als bron) over genomen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet zo wereldvreemd bent dat ik dit moet gaan uitleggen.
Alhoewel….
Ik ga hem zaterdag neerzetten. Wil je helpen?quote:
Lijkt mij gezellig!quote:Op donderdag 11 december 2025 20:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga hem zaterdag neerzetten. Wil je helpen?
NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #30quote:Op donderdag 25 september 2025 14:43 schreef Jippie het volgende:
Opnieuw gekibbel en off-topic ditmaal moslims, Hamas etc. zie hierboven.
Dus slotje tot er weer wat nieuws te melden is in deze zaak.
Meld het maar in Feedback als er nieuwe feiten zijn over de moord op Charlie Kirk, dan gooien we hem weer open.
Yep, heb er vanmorgen ook op de FP over gepost. Zal hem opengooien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #30
Dader stond gisteren voor het eerst voor de rechter:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-doodstraf~ad45a1be/
Topic mag wel weer open.
Is een islamitische naam nu ook al een brug te ver voor je?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is je Kerstmenu al klaar?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is een islamitische naam nu ook al een brug te ver voor je?
Moeten ze zo erg beschermd worden voor hun eigen daden?
Gaat wel heel erg ver dit.
Kerstsfeer kan je niet forceren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is je Kerstmenu al klaar?
of je Kerstmelater
Bek houden en je halfgare gourmet kipfilet vreten knulquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bek houden en je halfgare gourmet kipfilet vreten knul
Kunnen de mods dit soort opmerkingen niet weghalen? Het is namelijk vervuiling van een topic.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De enigen die het met jou eens zijn, zijn de medebewoners van je inrichting.
Dus moeten wij 159 reacties doorlezen omdat jij geen zin hebt om TR's te zetten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:04 schreef r_one het volgende:
Kunnen de heren @:Achja en @:Geredathan (in willekeurige, alfabetische volgorde) er misschien even op gewezen worden dat ze het topic blijven vervuilen met hun fittie?
Aangepast en bedankt voor je TRquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:45 schreef torentje het volgende:
[..]
Kunnen de mods dit soort opmerkingen niet weghalen? Het is namelijk vervuiling van een topic.
Lolwhut?quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus moeten wij 159 reacties doorlezen omdat jij geen zin hebt om TR's te zetten?
Dan ga je onderaan de wachtlijst van alles van wat ik vandaag heb te doen.
Zoals ik aangaf, moet ik dan 159 posts doorlezen? Je meldt hier alleen het betreffende topic.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Lolwhut?![]()
![]()
Ik had dus een TR moeten zetten i.p.v. iets komen melden in FB maar daar had ik 'dus' geen zin in?
Owwwkeeee
Lama hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |