NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #30quote:Op donderdag 25 september 2025 14:43 schreef Jippie het volgende:
Opnieuw gekibbel en off-topic ditmaal moslims, Hamas etc. zie hierboven.
Dus slotje tot er weer wat nieuws te melden is in deze zaak.
Meld het maar in Feedback als er nieuwe feiten zijn over de moord op Charlie Kirk, dan gooien we hem weer open.
Yep, heb er vanmorgen ook op de FP over gepost. Zal hem opengooien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #30
Dader stond gisteren voor het eerst voor de rechter:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-doodstraf~ad45a1be/
Topic mag wel weer open.
Is een islamitische naam nu ook al een brug te ver voor je?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of dit soort TTs gewoon laten staan:
NWS / Hamza M. probeert vrouw in auto te verkrachten
Is je Kerstmenu al klaar?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is een islamitische naam nu ook al een brug te ver voor je?
Moeten ze zo erg beschermd worden voor hun eigen daden?
Gaat wel heel erg ver dit.
Kerstsfeer kan je niet forceren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is je Kerstmenu al klaar?
of je Kerstmelater
Bek houden en je halfgare gourmet kipfilet vreten knulquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bek houden en je halfgare gourmet kipfilet vreten knul
Kunnen de mods dit soort opmerkingen niet weghalen? Het is namelijk vervuiling van een topic.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De enigen die het met jou eens zijn, zijn de medebewoners van je inrichting.
Dus moeten wij 159 reacties doorlezen omdat jij geen zin hebt om TR's te zetten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:04 schreef r_one het volgende:
Kunnen de heren @:Achja en @:Geredathan (in willekeurige, alfabetische volgorde) er misschien even op gewezen worden dat ze het topic blijven vervuilen met hun fittie?
Aangepast en bedankt voor je TRquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:45 schreef torentje het volgende:
[..]
Kunnen de mods dit soort opmerkingen niet weghalen? Het is namelijk vervuiling van een topic.
Lolwhut?quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus moeten wij 159 reacties doorlezen omdat jij geen zin hebt om TR's te zetten?
Dan ga je onderaan de wachtlijst van alles van wat ik vandaag heb te doen.
Zoals ik aangaf, moet ik dan 159 posts doorlezen? Je meldt hier alleen het betreffende topic.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Lolwhut?![]()
![]()
Ik had dus een TR moeten zetten i.p.v. iets komen melden in FB maar daar had ik 'dus' geen zin in?
Owwwkeeee
Lama hoor![]()
Dat hoef je van mij helemaal niet, meestal zijn de laatste posts al tekenend.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:25 schreef Jippie het volgende:
Zoals ik aangaf, moet ik dan 159 posts doorlezen?
Dan zet je toch een paar TR,s, dan weten de mods waar ze moeten lezen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hoef je van mij helemaal niet, meestal zijn de laatste posts al tekenend.
Ik twijfelde bij welke post ik dan een TR zou zetten, er zijn (waren) er namelijk 2 aan het bekvechten, en kon geen keuze maken.
Maar bedankt dat je me daar zo 'netjes' op wijst
Daar doelde ik dan ook op, 1 TR is voldoende want ik lees altijd zo'n 20 posts daarboven om te kijken waardoor iets misloopt in een discussie. 20 TR's over off-policy gedrag in een topic mag overigens ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hoef je van mij helemaal niet, meestal zijn de laatste posts al tekenend.
Ik twijfelde bij welke post ik dan een TR zou zetten, er zijn (waren) er namelijk 2 aan het bekvechten, en kon geen keuze maken.
Maar bedankt dat je me daar zo 'netjes' op wijst
Graag, ik ga nu een topic doorspittenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Is het al weer tijd voor een kerstliedje?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Graag, ik ga nu een topic doorspitten
In dit topic is ook flink geveegd en zijn inhoudelijke posts die het onderliggende probleem verduidelijken verwijderd. Kennelijk mag je bepaalde zaken niet benoemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:50 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Alphen ad Rijn: Flat met slechte reputatie krijgt facelift
Waarom is de titel aangepast? Er stond eerst 'flat met 55 nationaliteiten'.
Zolang betrokkene de rol van de fabrikant blijft bagatelliseren met als klap op de vuurpijl een deel van de schuld bij de begeleidster neerlegt blijf ik op hem reageren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:04 schreef r_one het volgende:
Kunnen de heren @:Achja en @:Geredathan (in willekeurige, alfabetische volgorde) er misschien even op gewezen worden dat ze het topic blijven vervuilen met hun fittie?
Afgehandeld, het gekibbel viel eigenlijk wel mee. Paar posts geveegd, ook één van jouzelf en wat knipjes her en derquote:
De voorkeur gaat uit naar de titel van het nieuwsbericht waaruit de OP gebaseerd is, soms past de titel niet en moet hij worden aangepast.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:50 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Alphen ad Rijn: Flat met slechte reputatie krijgt facelift
Waarom is de titel aangepast? Er stond eerst 'flat met 55 nationaliteiten'.
Relevante zaken mogen best benoemd worden. Beledigende opmerkingen en ander off-policy gedrag niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In dit topic is ook flink geveegd en zijn inhoudelijke posts die het onderliggende probleem verduidelijken verwijderd. Kennelijk mag je bepaalde zaken niet benoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |