Dat hoef je van mij helemaal niet, meestal zijn de laatste posts al tekenend.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:25 schreef Jippie het volgende:
Zoals ik aangaf, moet ik dan 159 posts doorlezen?
Dan zet je toch een paar TR,s, dan weten de mods waar ze moeten lezen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hoef je van mij helemaal niet, meestal zijn de laatste posts al tekenend.
Ik twijfelde bij welke post ik dan een TR zou zetten, er zijn (waren) er namelijk 2 aan het bekvechten, en kon geen keuze maken.
Maar bedankt dat je me daar zo 'netjes' op wijst
Daar doelde ik dan ook op, 1 TR is voldoende want ik lees altijd zo'n 20 posts daarboven om te kijken waardoor iets misloopt in een discussie. 20 TR's over off-policy gedrag in een topic mag overigens ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hoef je van mij helemaal niet, meestal zijn de laatste posts al tekenend.
Ik twijfelde bij welke post ik dan een TR zou zetten, er zijn (waren) er namelijk 2 aan het bekvechten, en kon geen keuze maken.
Maar bedankt dat je me daar zo 'netjes' op wijst
Graag, ik ga nu een topic doorspittenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Is het al weer tijd voor een kerstliedje?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Graag, ik ga nu een topic doorspitten
Volgens mij vroeg ik hetquote:
In dit topic is ook flink geveegd en zijn inhoudelijke posts die het onderliggende probleem verduidelijken verwijderd. Kennelijk mag je bepaalde zaken niet benoemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:50 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Alphen ad Rijn: Flat met slechte reputatie krijgt facelift
Waarom is de titel aangepast? Er stond eerst 'flat met 55 nationaliteiten'.
Zolang betrokkene de rol van de fabrikant blijft bagatelliseren met als klap op de vuurpijl een deel van de schuld bij de begeleidster neerlegt blijf ik op hem reageren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:04 schreef r_one het volgende:
Kunnen de heren @:Achja en @:Geredathan (in willekeurige, alfabetische volgorde) er misschien even op gewezen worden dat ze het topic blijven vervuilen met hun fittie?
Afgehandeld, het gekibbel viel eigenlijk wel mee. Paar posts geveegd, ook één van jouzelf en wat knipjes her en derquote:
De voorkeur gaat uit naar de titel van het nieuwsbericht waaruit de OP gebaseerd is, soms past de titel niet en moet hij worden aangepast.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:50 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Alphen ad Rijn: Flat met slechte reputatie krijgt facelift
Waarom is de titel aangepast? Er stond eerst 'flat met 55 nationaliteiten'.
Relevante zaken mogen best benoemd worden. Beledigende opmerkingen en ander off-policy gedrag niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In dit topic is ook flink geveegd en zijn inhoudelijke posts die het onderliggende probleem verduidelijken verwijderd. Kennelijk mag je bepaalde zaken niet benoemen.
Dat is ook geen probleem.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zolang betrokkene de rol van de fabrikant blijft bagetelliseren met als klap op de vuurpijl een deel van de schuld bij de begeleidster neerlegt blijf ik op hem reageren.
quote:
Oke.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Afgehandeld, het gekibbel viel eigenlijk wel mee. Paar posts geveegd, ook één van jouzelf en wat knipjes her en der
Nee, dat lijkt mij geen goed idee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:10 schreef torentje het volgende:
Zou het geen goed idee zijn om iedereen te verplichten aan hun reacties toe te voegen dat ze enkel reacties accepteren van gelijkgestemden, omdat een aantal users zich superieur achten boven mensen met een andere mening?
Zoals bij jezelf?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:10 schreef torentje het volgende:
Zou het geen goed idee zijn om iedereen te verplichten aan hun reacties toe te voegen dat ze enkel reacties accepteren van gelijkgestemden, omdat een aantal users zich superieur achten boven mensen met een andere mening?
Doe even normaal ajbquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:50 schreef Twiitch het volgende:
Jippie weer lekker aan het modden? Je zal maar eens wat zeggen over de heilige homofielen
Inderdaad, wereldlichtjesdag is begonnen. Om 19:00 zijn wij aan de beurt, dan herdenken we alle overleden kinderen, broertjes en zussen. Door kleine lichtjes en lieve liedjes.quote:
Wat liefdevolle kerstmuziek is bepaal jij niet. Ik vind wat ik gepost heb liefdevol.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik het
Dit heeft ook niks met liefdevolle kerstmuziek te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |