Als jij een bericht plaatst en iemand reageert dan wordt het binnen vijf berichten persoonlijk. Daarom reageer ik ook niet meer op jou en een aantal andere users.quote:
Als je je aan bepaalde users ergert is negeren een goede optie, scheelt ons ook een hoop geveegquote:Op zondag 14 december 2025 12:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij een bericht plaatst en iemand reageert dan wordt het binnen vijf berichten persoonlijk. Daarom reageer ik ook niet meer op jou en een aantal andere users.
De rest van Fok niet.quote:Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Ik mis mijn topic over de Belarus - USA deal...
Wat doe je nu dan?quote:Op zondag 14 december 2025 12:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij een bericht plaatst en iemand reageert dan wordt het binnen vijf berichten persoonlijk. Daarom reageer ik ook niet meer op jou en een aantal andere users.
Jij kunt je beter afvragen wat jijzelf aan het doen bent? Mijn mening m.b.t. de samenleving veranderd toch niet, pas als men zodanig bouwt dat de jongeren veel ruimte krijgen om te spelenquote:
quote:
Doe is lievquote:Op zondag 14 december 2025 13:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij kunt je beter afvragen wat jijzelf aan het doen bent? Mijn mening m.b.t. de samenleving veranderd toch niet, pas als men zodanig bouwt dat de jongeren veel ruimte krijgen om te spelen
Ik zie hem gewoonquote:Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Ik mis mijn topic over de Belarus - USA deal...
Wie is Doe?quote:
Pseudoniem voor een onbekende of anonieme persoon. Aangezien men hier voor 99,99 % anoniem zit is iedereen lievquote:
Ah, John. Of Janequote:Op zondag 14 december 2025 22:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pseudoniem voor een onbekende of anonieme persoon. Aangezien men hier voor 99,99 % anoniem zit is iedereen liev
Pseudoniem voor een onbekende of anonieme persoon. Aangezien men hier voor 99,99 % anoniem zit is iedereen lievquote:
En Jane! Alhoewel die ook wel eens aan een liaan heen en weer slingerde, waardoor geen tijd om hier te posten.quote:
Zie Ninja-editquote:Op zondag 14 december 2025 22:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pseudoniem voor een onbekende of anonieme persoon. Aangezien men hier voor 99,99 % anoniem zit is iedereen liev
[..]
En Jane! Alhoewel die ook wel eens aan een liaan heen en weer slingerde, waardoor geen tijd om hier te posten.
En Scooby?quote:Op zondag 14 december 2025 22:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
En Jane! Alhoewel die ook wel eens aan een liaan heen en weer slingerde, waardoor geen tijd om hier te posten.
ik ben doequote:
Je weet als user van nog geen uur oud alle knopjes goed te vindenquote:Op zondag 14 december 2025 23:38 schreef perseus_of_greece het volgende:
NWS / Groeiend moslimgeweld tegen christenen in Europa
Dit verhaal klopt niet (niet als dusdanig te vinden op Le Figaro) en is meer een opinie stuk van een nogal twijfelachtige (radicaal rechtse) site. Is nieuwrechts.nl een legitieme nieuwsbron?
Natuurlijk is dat geen legitieme nieuwsbron: een nieuw verdienmodel van Bart Reijmerink die we kennen van de dagelijkse standaard en blckbx.quote:Op zondag 14 december 2025 23:38 schreef perseus_of_greece het volgende:
Dit verhaal klopt niet (niet als dusdanig te vinden op Le Figaro) en is meer een opinie stuk van een nogal twijfelachtige (radicaal rechtse) site. Is nieuwrechts.nl een legitieme nieuwsbron?
Er komen hier ook weleens berichten van Joop.nl voorbij. Verdienmodel van aanrander Francisco van Jole.quote:Op maandag 15 december 2025 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen legitieme nieuwsbron: een nieuw verdienmodel van Bart Reijmerink die we kennen van de dagelijkse standaard en blckbx.
De Franse chef van de buitenlandse inlichtingendienst: 'Islamitisch terrorisme is een bedreiging waarmee onze samenlevingen op de lange termijn te maken zullen krijgen.'quote:Op zondag 14 december 2025 23:38 schreef perseus_of_greece het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |