abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219410794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 20:17 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waarom ga je dan niet in op de argumenten die ik geef? Maar zeg je gewoon dat ik er geen kennis van heb?
Omdat van jouw verhaal geen juridisch brood valt te bakken.

En daarnaast heb ik weinig trek om serieus met iemand in discussie te gaan die geniet van het leed van een ander. :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219411322
Is er nog een relevante talkshow met dit onderwerp vanavond?
pi_219411330
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Is er nog een relevante talkshow met dit onderwerp vanavond?
Er is nog maar 1 relevante talkshow over maat
pi_219411339
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:07 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Er is nog maar 1 relevante talkshow over maat
Vertel
pi_219411428
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 18:26 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik dacht dat als er onvoldoende bewijs is maar er niet gesteld wordt dat iemand onschuldig is het vaak naar de hogere rechter gaat om het te laten toetsen.. er was ook geen uitspraak over de betrouwbaarheid van de aangifte. En volgens mij ook dat het om een zedenzaak gaat met een minderjarige en een publiek figuur.. dan kan ik me voorstellen dat ze een extra duidelijke uitspraak willen hebben..

Zelf vind ik het ook raar hoe ze toen zogenaamd 500 uur aan materiaal hadden doorgenomen zo snel, volgens mij is dat niet zo, maar goed dat is een ander verhaal. Ik vind het allemaal een beetje te vaag
Er is geen bewijs. Dat is wel een beetje meer dan onvoldoende bewijs
pi_219411431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:08 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Vertel
Deze
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219411556
Wat laf dat al die BN'ers hem nu feliciteren, die hadden hem toch mooi laten vallen de afgelopen jaren
pi_219411642
Peter Plasman nu bij nieuwsuur die hint op hoger beroep :')
pi_219411692
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Had je van die sidekick ander verwacht? :')
.
pi_219411705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Had je van die sidekick ander verwacht? :')
Nee maar dat gaat weer minimaal een jaar duren. En denk je dat de uitspraak anders gaat worden?
pi_219411711
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:22 schreef HiZ het volgende:

[..]
Er is geen bewijs. Dat is wel een beetje meer dan onvoldoende bewijs
Waarom reageren mensen hier altijd maar op 1 van de 4 a 5 punten die iemand aandraagt? Waarom niet als een volwassen man of vrouw gewoon op alle punten ingaan behalve alleen op het ene punt waarop je iets weet te zeggen }:| Is dit normaal gedrag ofzo? Althans online hier?
pi_219411729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:57 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nee maar dat gaat weer minimaal een jaar duren. En denk je dat de uitspraak anders gaat worden?
Als het goed is niet.

Maar niet geschoten is altijd mis @Om, ik heb het Hof wel vaker een lagere rechter zien overrulen door feiten anders te wegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_219411843
Plasman is heel hard naar RTL tonight gereden, nu zit die daar weer :')
pi_219411851
Maar ook mevrouw Belleman _O_
pi_219411868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 20:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Weet iemand of Angela nog ergens aanschuift vanavond of morgen?
Nog niet voorbij zien komen, maar die gaat zeker los is die AD podcast van d’r. AD is na dat interview vorige week team Nathalie.
  donderdag 4 december 2025 @ 22:23:02 #166
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219411877
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:01 schreef r_one het volgende:

[..]
Als het goed is niet.

Maar niet geschoten is altijd mis @:OM, ik heb het Hof wel vaker een lagere rechter zien overrulen door feiten anders te wegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hoger beroep inzake deze verdenking aangaande ontucht met een minderjarige van tussen 12 en 16 op grond van wat was aangedragen, lijkt mij kansloos. Maar wil mij indenken dat het OM haar gezicht wil redden of een vermeend slachtoffer zich desondanks wil bewijzen. Borsato zelf zal ws wel (diverse) zaken aanspannen tegen hen die hem door het slijk hebben gehaald.

Als eerder gesteld, bewijs (in)direct voortkomend uit één en dezelfde bron tot aangifte is onvoldoende om iemand op te veroordelen. Dat anderen van alles van vinden omtrent (on)gepaste gedragingen, is voor rekening van de waarnemer.

Wat ik denk dat men "hoopt" dat andere getuigen - onafhankelijk in deze zaak - zich gaan melden. Voorts kijk ik uit naar de volgende column van o.a. vdHeuvel die het beter weet. Enne voor iedereen die wat vindt, in Nederland is iemand onschuldig tot dat anders blijkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 04-12-2025 22:31:27 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219411886
De Knoopjes nu bij Pauw en de Wit.
Bellemans bij RTL Tonight.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219411892
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Wat laf dat al die BN'ers hem nu feliciteren, die hadden hem toch mooi laten vallen de afgelopen jaren
Eens, Wendy van Dijk was altijd kamp Marco. Verder hebben ze hem allemaal in de steek gelaten.

Uberkut Anouk voorop.
pi_219411894
Angela de Jong na uitspraak in zaak-Borsato: 'Ik kan het niet helpen, ik vind het een treurige dag'

"Ik kan het niet helpen, ik vind het een treurige dag", schrijft Angela in haar column. Ze stelt dat opnieuw zichtbaar wordt dat een slachtoffer van seksueel grensoverschrijdend gedrag nergens heen kan om zijn of haar recht te halen. "Zolang er geen getuigen of video-opnames van het misbruik zijn en de dader ontkent, is het jouw woord tegen dat van de ander en heb je geen poot om op te staan."

"Ik moet denken aan die 26-jarige vrouw, die zo dapper was om jaren na dato op te staan en tegen een publiekslieveling te zeggen: wat jij met mij hebt gedaan toen ik nog een puber was, is gewoon niet oké."

De columniste schrijft dat de verklaring die de aangeefster via haar advocaat Peter Plasman liet voorlezen haar kippenvel gaf: "Ze beschrijft hoe moeilijk het was om de stap naar voren te zetten. Door de schaamte die ze voelde en die zo herkenbaar is voor andere slachtoffers, net als de schuld die ze bij zichzelf legde. Ze vertelde hoe bang ze was dat haar moeder ontslagen werd bij de fanclub van Borsato als ze haar mond zou opentrekken. En dat ze dan zouden moeten verhuizen. Terwijl ze al zoveel verloren was."

Volgens Angela vroeg de vrouw niet veel van de rechtbank. Ze wilde geen geld van Borsato en hij hoefde van haar ook niet de gevangenis in: "Ze wilde slechts erkenning voor wat haar is aangedaan als piepjong meisje en waar ze nog dagelijks last van had. Maar zoals zoveel vrouwen die seksueel misbruik hebben moeten ondergaan, staat ze met lege handen", besluit de columniste.

:')
pi_219411902
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:24 schreef superniger het volgende:
De Knoopjes nu bij Pauw en de Wit.
Bellemans bij RTL Tonight.
Ja lastig allemaal
pi_219411952
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:23 schreef Vallon het volgende:

[..]
Een hoger beroep inzake deze verdenking aangaande ontucht met een minderjarige van tussen 12 en 16 op grond van wat was aangedragen, lijkt mij kansloos. Maar wil mij indenken dat het OM haar gezicht wil redden of een vermeend slachtoffer zich desondanks wil bewijzen. Borsato zelf zal ws wel (diverse) zaken aanspannen tegen hen die hem door het slijk hebben gehaald.

Als eerder gesteld, bewijs (in)direct voortkomend uit één en dezelfde bron tot aangifte is onvoldoende om iemand op te veroordelen. Dat anderen van alles van vinden omtrent (on)gepaste gedragingen, is voor rekening van de waarnemer.

Wat ik denk dat men "hoopt" dat andere getuigen - onafhankelijk in deze zaak - zich gaan melden. Voorts kijk ik uit naar de volgende column van o.a. vdHeuvel die het beter weet. Enne voor iedereen die wat vindt, in Nederland is iemand onschuldig tot dat anders blijkt.
Dat laatste lijkt voor Marco niet te gelden.
En John trok vanmiddag zijn keutel weer in.

Krijgt Marco nu nog inzicht in die 500 uur tapes? Mijn vermoeden is dat er nog meer materiaal is wat kan duiden op een opzetje uit kamp Nathalie.
pi_219411967
Ook Angela de Jong, ´´Ik ben ook zo’n luie loser´´

Jep.

https://www.ad.nl/binnenl(...)A%2F%2Fwww.rtl.nl%2F
pi_219411980
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Is toch niet raar?
pi_219412001
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:38 schreef Inbox het volgende:

[..]
Is toch niet raar?
Hij is advocaat van die familie hé, geen woordvoeder van het OM
pi_219412004
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Ook Angela de Jong, ´´Ik ben ook zo’n luie loser´´

Jep.

https://www.ad.nl/binnenl(...)A%2F%2Fwww.rtl.nl%2F
Ik heb geen abonnement. Kun je het samenvatten in 3 zinnen? :@
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')