Plasman: “Daar ga ik niks over zeggen”.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gemiste kans van Pauw om niet te vragen waarom het slachtoffer eerst naar de (roddel)pers is gestapt, en pas veel later naar de politie.
Ai, en nog slecht ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:45 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het is gewoon de knuffelaar uit Alkmaar.
Ligt gevoelig en dit dan al snel, volgens allerlei volk, een gevalletje zg victim-blaming zou zijn (want "meisjes" hebben gelijk) en het makkelijker is om Borsato op allerlei wijze "vermakelijk" af te branden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gemiste kans van Pauw om niet te vragen waarom het slachtoffer eerst naar de (roddel)pers is gestapt, en pas veel later naar de politie.
Wat stel jij voor dan? Je moet ergens een grens trekken. Zodra ze haartjes krijgen kunnen ze volgepompt worden?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:41 schreef Vallon het volgende:
NB: Het blijft mij altijd wat wonderlijk dat een scherp afgebakend getal, een verdenking of de gevolgen van een (strafbaar) feit bepalen.
Volgens het verhaal van het meisje gebeurde het sowieso niet met haar instemming, dus linksom of rechtsom heb je het in dit geval nog steeds over aanranding, zelfs al was ze wel 16.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:41 schreef Vallon het volgende:
NB: Het blijft mij altijd wat wonderlijk dat een scherp afgebakend getal, een verdenking of de gevolgen van een (strafbaar) feit bepalen.
En dan komen we weer op wat voor wie vanuit en in omstandigheden, te classificeren is als hier dan iets anders; aanranding. Alles staat/valt in dit soort zedenzaken met de verhoudingen en omstandigheden die voor partijen er wel degelijk toedoen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van het meisje gebeurde het sowieso niet met haar instemming, dus linksom of rechtsom heb je het in dit geval nog steeds over aanranding, zelfs al was ze wel 16.
Hoop woorden voor "ik denk dat ze een liegende slet is"quote:Op woensdag 5 november 2025 00:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
En dan komen we weer op wat voor wie vanuit en in omstandigheden, te classificeren is als hier dan iets anders; aanranding. Alles staat/valt in dit soort zedenzaken met de verhoudingen en omstandigheden die voor partijen er wel degelijk toedoen.
Hierbij maak ik onderscheid tussen ongepast (cq grensoverschrijdend) gedrag en (uitgelokte?) handelingen tot doel om een (vooropgezet? seksueel?) misbruik haar vorm te geven.
Ik zou het hier niet zo raar vinden wanneer het mogelijk zou zijn dat zowel het vermeende slachtoffer en verdachte onderzocht worden op hun gedragingen. Ook het gebrek aan aandacht door het OM voor de omstandigheden, vind ik discutabel.
Is het meisje in haar eigen belevingen en in omstandigheden wel die onschuldige prooi en/of is Borsato dat seksuele roofdier dat van hem nu wordt geschetst ?
Ik geloof hier niet zo in een zwart/wit stelling, zeker niet als ze deel zijn van een kennelijk gangbare omgang.
Dat de wet iemand het bewijs voor 'dwang' weglaat onder de 16 jaar wil ik nog volgen maar niet dat daarmee alles dus zo zou zijn aangedaan.
Daar mag je van alles van vinden; dat verder hier niet de casus is.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoop woorden voor "ik denk dat ze een liegende slet is"
Maar even vanuit gaande dat je gelijk hebt he. Stel ze was 16, stel ze liep naakt de kamer in, sprong naakt bij Marco op schoot en smeekte hem om haar te vingeren... It takes two to tango. Dan vindt jij het dus normaal dat een man van 50 (naar eigen zeggen als een stiefvader voor haar) een meisje van 16 vingert en moeten we daar met z'n allen gewoon niets van vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |