Jij mist de pics?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:21 schreef Marsenal het volgende:
Zo veel gelul over borsten en billen maar eigenlijk heeft het amper zin om in dit topic te masturberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2025 12:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jij mist de pics?Heb wel de blote borstjes van de moeder gezien maar dit bleek niet voldoende en die foto van Marco heeft de hele opbouw verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
Dat is dus één kant van het verhaal (kamp OM) en wél "perse seksueel", keiharde aanranding zelfs.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:30 schreef matthijst het volgende:
Ze hadden het gezellig en knus, totdat Marco z'n vingers liet rondwandelen over borsten en vagina.
Misschien wat minder zelf interpreteren?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:30 schreef matthijst het volgende:
Mwah, ik interpreteerde het als "een innige band hebben"
Speciaal voor jou dan, nog een foto van de moeder (en nog een paar "andere"):quote:Op woensdag 5 november 2025 13:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb wel de blote borstjes van de moeder gezien maar dit bleek niet voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op woensdag 5 november 2025 05:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Heb je dat ook met b.v. snelheidsovertredingen?Ja, waar er wat stapsgewijze gradaties zijn en in bepaalde gevallen, nog steeds tot hangen of wurgen kan komen en de wet(gever) geen ruimte biedt voor een andere beoordeling. We zouden ook iets kunnen leren van bv de toeslagaffaire.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurd bij verkeersovertredingen ook vaak dat iemand het er maar bij laat zitten omdat bezwaar maken, naast zinloos, anders meer schade ondervindt dan het (on)recht doet.
Hier is dat flink lastiger omdat het de kern raakt van iemands integriteit.
Ik snap dat dingen ingewikkelder worden wanneer omstandigheden en de status van iemand(s zijn) er (voor mij) toe doen. Het lastige hier dat de zaak de mores (be)treft en een beoordeling al snel haar subjectieve insteek heeft. Onverlet vind ik ook dat o.a. Borsato ongepast bezig was maar wil mij indenken hoe iemand in een dergelijke fuik terecht kan komen.
Wie hem dan eerder daaruit moe(s)t halen en laat staan het minderjarig meisje beter hoorde te beschermen, is wmb niet middels veroordeling van het best zware delict "ontucht".
Een veroordeling die elders - zeker in het vrijere werkveld van o.a. "artiesten" - haar normerende gevolgen zal gaan hebben.
Waar het gaat om persoonlijk ervaren leed van/bij mensen, zijn er vaak meerdere invalshoeken en zienswijzen.
Het dan van belang wordt wie waarmee - laat staan op termijn - precies zal zijn gediend.
Hier lijkt mij een veroordeling, niemand anders te helpen dan het OM die tot haar taak, de aanklacht - tot doel - moet zien te laten zegevieren.
In alle gevallen, wel of geen veroordeling, zal iemand zich te kort voelen worden gedaan.
Het vermeende slachtoffer krijgt niet haar erkenning van Borsato die op zijn beurt verongelijkt naar het proces zal omzien."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Kijk dat stukje anders even terug.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat
Misschien wat minder zelf interpreteren?![]()
In de herhaling wordt het niet anders vanquote:Op woensdag 5 november 2025 14:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kijk dat stukje anders even terug.
quote:Pauw heeft over "intiem maar niet perse seksueel" (en Plasman knikt instemmend)
We (althans, OM en menig Fok!ker) hebben het inmiddels al over "aanranding". Jajaquote:
Ik lees twee keer exact dezelfde strekking, gek he.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:07 schreef matthijst het volgende:
"Ze hadden een behoorlijk langdurige intieme band.
En met intiem bedoel ik niet per se met een sexuele connotatie, maar wel intiem toch".
Dat begrijpend Nederlands voor jou te hoog gegrepen is, is jouw probleem. Met je kut samenvatting:
[..]
Stond hier eerst niet wat meer, over Borsato en z'n broer enzo?quote:Op woensdag 5 november 2025 14:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
In Alkmaar was het internetbedrijf Qball die de websites en apps maakte voor onder andere Borsato.
Fans konden een eigen borsato-fan-blog aanmaken, op de website Borsatoweblog.nl
Borsato's digitale imperium is in 2018/2019 weggevaagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |