abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220598084
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:26 schreef alopio het volgende:

[..]
Om met jouw worden te spreken…bron?
Het verhandelde ter zitting.
quote:
want het “onder invloed van” is natuurlijk gewoon een slap excuus als je ranzige appjes naar een kind stuurt
Wat snap je niet aan de woorden "niet kies"?
pi_220598106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Toen ze naakt hysterisch aan het schreeuwen was in bed dat ze zelfmoord ging plegen, die scène bedoel je?
Nee, ze bedoelt dat Marco er wel voor is aangeklaagd. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2026 10:58:00 ]
pi_220599143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Het verhandelde ter zitting.
[..]
Wat snap je niet aan de woorden "niet kies"?
Bron over het feit dat Marco het “onder invloed van” heeft gedaan. Dat is namelijk een aanname van jouw zijde. En buiten dat, het is een volwassen man die gewoon kan nadenken, dan is er geen excuus om ranzige appjes te sturen naar een kind. Dan is “niet kies” wel licht uitgedrukt, maar ok, daar kan en mag iedereen zijn eigen mening en waarde aan hangen natuurlijk.
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 13:37:14 #129
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220599216
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220599219
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:25 schreef alopio het volgende:

[..]
Bron over het feit dat Marco het “onder invloed van” heeft gedaan. Dat is namelijk een aanname van jouw zijde.
Nee, dat is uitgebreid besproken ter zitting: onder invloed van de moeder en haar mores (niet alcohol, sorry als ik die indruk wekte).
quote:
En buiten dat, het is een volwassen man die gewoon kan nadenken, dan is er geen excuus om ranzige appjes te sturen naar een kind. Dan is “niet kies” wel licht uitgedrukt, maar ok, daar kan en mag iedereen zijn eigen mening en waarde aan hangen natuurlijk.
Jij mag het ranzig noemen, ik noem het niet kies en ongepast.
Ranzig vind ik namelijk nog een gradatie erger (ja: het had nog vele malen erger gekund, geloof me, wat sommige kerels aan kinderen appen)..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2026 13:41:07 ]
pi_220599231
quote:
Ja duh, da's de aanklacht, da's geen feit.

:O 2
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:45:16 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220599250
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:37 schreef r_one het volgende:

Ranzig vind ik namelijk nog een gradatie erger (ja: het had nog vele malen erger gekund, geloof me, wat sommige kerels aan kinderen appen)..
Dat er nog wel grotere pedofielen rondlopen die nog smerigere dingen sturen naar kinderen is een beetje een non-argument.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 17 april 2026 @ 13:51:41 #133
35723 crew  GGMM
pi_220599276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat er nog wel grotere pedofielen rondlopen die nog smerigere dingen sturen naar kinderen is een beetje een non-argument.
Beetje gevaarlijk ook
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220599422
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]

en Marco is geen pedofiel :{w
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Beetje gevaarlijk ook
De wereld zit vol gevaren ja :Y

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2026 14:19:28 ]
pi_220600408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, dat is uitgebreid besproken ter zitting: onder invloed van de moeder en haar mores (niet alcohol, sorry als ik die indruk wekte).
[..]
Dat blijf ik echt een non argument vinden, je bent een volwassen vent, dan is het verschuilen achter “onder invloed van moeder” echt het slechtste excuus wat er is. Je bent gewoon zelf verantwoordelijk voor je daden. Weglopen is ook een optie.

En ja het kan altijd erger, is dat een excuus? Als oudere man dit soort dingen sturen en doen bij een kind is gewoon een no go, klaar. Kan je het goed praten of excuses verzinnen maar het kan niet. Ik denk als een gemiddelde onbekende leraar dit had gedaan de reacties ook wel anders waren.
pi_220600428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:34 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat blijf ik echt een non argument vinden, je bent een volwassen vent, dan is het verschuilen achter “onder invloed van moeder” echt het slechtste excuus wat er is. Je bent gewoon zelf verantwoordelijk voor je daden. Weglopen is ook een optie.

En ja het kan altijd erger, is dat een excuus? Als oudere man dit soort dingen sturen en doen bij een kind is gewoon een no go, klaar. Kan je het goed praten of excuses verzinnen maar het kan niet. Ik denk als een gemiddelde onbekende leraar dit had gedaan de reacties ook wel anders waren.
Het ging om het verschil tussen "niet kies" en "ranzig". Er is niemand (ik ook niet) die zegt dat die appjes helemaal prima waren ^O^

Dus waar wil je nou heen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2026 16:38:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')