Dat lijkt me sowieso een goeie, dan blijft de site weer langer in de lucht. En het AZ-topic kan vanavond wel wat steun gebruiken.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies! Wees verstandig, geef gewoon op en maak een FOK! account aan dus
quote:Op donderdag 16 april 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij verstandig is zou hij geen poging meer wagen inderdaad. Dat bespaart een afgang en hoongelach.
Speculatief dusquote:
Stap 1 in het proces. Het album ligt al klaar en de tour is voor 80% geregeld.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marco Borsato wil muzikale comeback maken: 'Maar ik weet niet of het fysiek gaat'
https://www.rtl.nl/boulev(...)dd-9132-633e25bcd132?
Bron?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het is prima dat hij verder wil met z’n leven en dit moet hij ook vooral doen, maar dat interview lijkt op papier toch wel weer erg op een slachtofferrol.![]()
(“Oh Leontine en de kinderen wisten altijd het echte verhaal” oid.)
De helft van Nederland wil niks meer van hem weten. En een zeer klein groepje dat over z’n hart wil strijken, krijgt nu gewoon weer jeuk.
Vieze vent die nog jammert.![]()
Zeg dan gewoon dat 6 jaar niks doen zwaar was. Maar zwijg over andere dingen.
Ah, met 'interview' bedoel je het programma met Sergio Herman. Waar nu.nl een recensie van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry vergeten.
https://www.nu.nl/achterk(...)eter-zonder-mij.html
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nu nog vinden velen het moreel verwerpelijk, dus om van trial by media te spreken vind ik zeer gezocht.
Dat was vroeger toch niet anders in de Story en de Privé?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik vind dat (ongeacht de uitkomst, guilty or not guilty) de feiten thuishoren in de rechtszaal en niet bij Roddelpraat, Coldewijer en een Angela de Jong. Die hadden hem al virtueel opgeknoopt voordat de eerste zitting begonnen was.
Die nam ik ook niet serieus. Maar "half Nederland" klaarblijkelijk wel.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch niet anders in de Story en de Privé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een fijn excuus om die vreselijke 'muziek' niet te horen op de radio, dat was een mooie bijkomstigheid. Maar het was wel een beetje vreemd ja.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Die nam ik ook niet serieus. Maar "half Nederland" klaarblijkelijk wel.
Die muziek vind ik niet ter discussie staan: kwestie van smaak, you love it or you hate it. Dát maakt Marco niet 'vies'.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was een fijn excuus om die vreselijke 'muziek' niet te horen op de radio, dat was een mooie bijkomstigheid. Maar het was wel een beetje vreemd ja.
Nu blijkt het overigens gewoon inderdaad een vieze vent en is dat ineens niet meer zo, dat vind ik wel bijzonder hypocriet.
Eens. Maar moreel verwerpelijke appjes is ook niet heel kies. In ieder geval niet de held die hij voor sommigen ineens weer werd die men naar plek 35 in de Top 2000 moest stemmen, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:59 schreef r_one het volgende:
ontucht is van een heel ander kaliber dan moreel verwerpelijke appjes. En onvergeeflijk.
Kijk, eindelijk eens een 'normale' post waar ik begrip voor kan opbrengenquote:Op donderdag 16 april 2026 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Maar moreel verwerpelijke appjes is ook niet heel kies. In ieder geval niet de held die hij voor sommigen ineens weer werd die men naar plek 35 in de Top 2000 moest stemmen, als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 16 april 2026 22:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Die nam ik ook niet serieus. Maar "half Nederland" klaarblijkelijk wel.Mensen mogen hem, zonder dat er sprake is van ontucht, ook zat zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja hoor, dat magquote:Op donderdag 16 april 2026 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen mogen zonder ontucht hem ook zat zijn hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |