En de dorpsgek laat je lekker ratelen en geef je een vriendelijk knikje.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
100%
Digitaal dorpsplein.
Wat verwacht je ook als in hetzelfde dorp dezelfde mensen wonen die op de digitale vorm ook een bezoekje komen brengen.
Zelfde breinen, zelfde volk.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En de dorpsgek laat je lekker ratelen en geef je een vriendelijk knikje.
Hier tackelen mensen die dorpsgek en leggen ze hem in een d'arce choke en terwijl diegene het bewustzijn verliest schelden ze hem ook nog even uit.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:14 schreef Red_85 het volgende:
Altijd als er een zinnige discussie is over het reilen en zeilen op NWS, komen de kekke posts weer met onzin. Gifjes, tuiniertjes.. pleur lekker op naar f&f, LIF of lief dagboek ofso. Ging hier over serieuze zaken, NWS zaken.
als jij jezelf voor vanalles en nog wat uit laat maken zonder een tr te zetten omdat je gewoon liever terug gaat zitten schelden dan faciliteer jij die omgevingquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En? Ik heb dit systeem niet uitgevonden. Als het aan mij lag hadden we hier een libertarisch forum waar ik trollen tot op de enkels afzaag. Is niet zo moeilijk - de users die dan te kakken worden gezet laten het wel om nog een keer voor lul staan. Maar met deze moderatie die inderdaad niet alles kan lezen faciliteer je een omgeving waarin schelden normaal is en actief in stand wordt gehouden. Moderatie is een doekje voor het bloeden, de schade is al aangericht.
Begrijp ik het goed dat dat nu niet kan, mensen weren/bannen die dat soort gedrag vertonen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mensen weren die er enkel op uit zijn anderen te beledigen en of te trollen. Het is een arbitraire grens, zeker wat trollen betreft ; wanneer is iets trollen? Soms hebben mensen nou eenmaal een zeer afwijkende en niet zo'n doordachte mening. Dat laatste wordt nu moedwillig misbruikt en daar ben ik klaar mee.
Net zoals ik klaar ben met dat schreeuwerige aanvallende pestgedrag van veel users.
Jawel, maar vaak niet lang genoeg om echt verschil te maken. Mensen weten het en stellen zich er ook gewoon op in "geef me die ban maar"quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:42 schreef OllieA het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat dat nu niet kan, mensen weren/bannen die dat soort gedrag vertonen?
Dat beledigen, trollen, pestgedrag niet banwaardig is?
Oprechte vraag hoor.
Ja, dat is zeker een arbitraire grens. En ik ben één van die users die soms van een geintje houd. Maar ik TR regelmatig iets, maar het komt blijkbaar niet aan. En dat zijn geen arbitraire gevallen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mensen weren die er enkel op uit zijn anderen te beledigen en of te trollen. Het is een arbitraire grens, zeker wat trollen betreft ; wanneer is iets trollen? Soms hebben mensen nou eenmaal een zeer afwijkende en niet zo'n doordachte mening. Dat laatste wordt nu moedwillig misbruikt en daar ben ik klaar mee.
Net zoals ik klaar ben met dat schreeuwerige aanvallende pestgedrag van veel users.
quote:Op zondag 30 november 2025 00:34 schreef ExTec het volgende:
Maar gelukkig doen we ook niet meer alsof het lot van de rus bevolking een factor is.
Nee, dat kunnen *bepaalde mensen* een bout hachelen, als de haatdwerg in het kremlin maar goed gedijed.
Die "Kremlin fanboi" in dat geval ben ik.quote:Op zondag 30 november 2025 01:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Inhoud?
Dat boeit kremlin fanboi 0.0.
quote:Op zondag 30 november 2025 17:44 schreef ExTec het volgende:
Mss moet je voor de gelegenheid doen alsof het milieu je boeit.
quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 10:15 schreef ExTec het volgende:
Nee, 'Sterke Mannen' luisteren niet naar het volk. 'Sterke Mannen' sturen het volk naar de grinder, en persen het volk uit met steeds hogere belastingen.
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet iedereen deelt je hang naar autocraten.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is meer dat je allerhande dom volk hebt dat gelooft dat de autocraat hun gewenste punten wel in gaat voeren.
Dat autocraten er altijd louter alleen voor zich zelf zitten en voor niemand anders, dat snappen ze niet, zijn ze te dom voor.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:44 schreef ExTec het volgende:
Waarom heb je internet nodig als je rus staatstv hebt? Kun je de hele dag naar beelden van de 'Sterke Man' kijken.
[ x ]
quote:
Het gaat nu even niet over mij. Het gaat erom dat jij in woord aangeeft dat je het gezuig en getroll zat bent, ik geef je een kleine bloemlezing waarin dat dat duidelijk aan de hand is en ineens begin je over mij?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja vriend dat heb je allemaal over jezelf afgeroepen met dat domme getroll van je. En je bent een buitencategorie, het is forumbreed gezeik met je en overal hou je je van de domme.
Als je uitspraken doet zoals jij ze doet kun je daar hele heftige reacties op verwachten. Jij herkent dit prima maar je veinst van niet.
Hoe zouden regels en policy beter kunnen aansluiten?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel, maar vaak niet lang genoeg om echt verschil te maken. Mensen weten het en stellen zich er ook gewoon op in "geef me die ban maar"
Mensen met een subforum ban die anoniem gaan waardoor het moeilijk of uberhaupt niet meer te achterhalen is waar ze een ban voor hadden of voor welk forum.
En ja, soms is iets blijkbaar toegestaan onder het motto van "moet je kunnen zeggen" terwijl je dat eigenlijk helemaal niet kan zeggen. Ook niet op een forum als FOK!
Of gewoon rustig wachten tot ze weer afgekoeld zijn om weer van voor af aan te beginnen. De regels en policy sluiten imo niet meer helemaal aan in de tijd waarin we leven en de staat waarin het forum zich nu bevind.
Niet zo mekkeren over een gebbetje of lolletje hier en daar, maar notoire galbakken voor heel lang of zelfs permanent weren. Wat je zegt klopt, en wat je dus overhoudt zijn die vocale vervelios.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe zouden regels en policy beter kunnen aansluiten?
En hoe zie jij de huidige staat van het forum?
Steeds maar weer vegen zoals nu lijkt te gebeuren lost de zaak ook niet echt op. Mijn persoonlijke indruk is dat er veel users zijn afgehaakt wegens het wangedrag van een vocale subgroep. Ik zou ook werkelijk niet weten hoe je dat zou moeten oplossen.
Het enige wat iemand als welwillende user kan doen tegen users als jij, is je negeren.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat nu even niet over mij. Het gaat erom dat jij in woord aangeeft dat je het gezuig en getroll zat bent, ik geef je een kleine bloemlezing waarin dat dat duidelijk aan de hand is en ineens begin je over mij?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
Die "Kremlin fanboi" in dat geval ben ik.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het enige wat iemand als welwillende user kan doen tegen users als jij, is je negeren.
Laat het paradoxale van mijn post even tot je doordringen, en realiseer je dat je een nihilistisch spelletje aan het spelen bent.
Zolang er geen wezenlijke verandering is op dat gebied is negeren dus de enige optie die werkbaar is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit dus.
Het enige wat er gedaan kan worden tegen, volgende de huidige regels, nare users is negeren.
Nare users worden niet aangepakt, die weten inmiddels precies hoever ze kunnen gaan met het gezuig en getrol. En wie is vervolgens de gebeten hond? Diegene die er op in gaat.
'Zet maar tr's', lees je dan. Heeft lekker veel nut als die nare user net niet een overtreding begaat...
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit dus.
Het enige wat er gedaan kan worden tegen, volgende de huidige regels, nare users is negeren.
Nare users worden niet aangepakt, die weten inmiddels precies hoever ze kunnen gaan met het gezuig en getrol. En wie is vervolgens de gebeten hond? Diegene die er op in gaat.
'Zet maar tr's', lees je dan. Heeft lekker veel nut als die nare user net niet een overtreding begaat...
Het probleem is dat een aantal gebruikers een zinnig weerwoord niet respecteert en dan begint te sneren.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zolang er geen wezenlijke verandering is op dat gebied is negeren dus de enige optie die werkbaar is.
En ik ben me zeer bewust wat ik dan van users vraag. Dus ik snap wel dat dat niet altijd lukt.
Wat zou jij willen dan? Je lijkt ergens op te broeden maar je wil maar niet concreet worden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zolang er geen wezenlijke verandering is op dat gebied is negeren dus de enige optie die werkbaar is.
En ik ben me zeer bewust wat ik dan van users vraag. Dus ik snap wel dat dat niet altijd lukt.
Niemand heeft het over je maar je voelt je telkens aangesproken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou jij willen dan? Je lijkt ergens op te broeden maar je wil maar niet concreet worden.
Wat wil je nu precies?
Een policy die users zoals ik uitsluit maar de "integere" trollen niet? Je bent al een jaar bezig met mij een ban te versieren omdat het je niet bevalt wat ik in het Oekraine topic neerplemp. En ik heb al vaak gezegd dat ik regelmatig van een geintje houd, maar jij blijft mij aanwrijven dat ik de boel daar vergal. Kijk nu eens hoe andere daar posten?
Dit geneuzel heb ik eigenlijk ook alleen maar in dat topic.
Nu houd je jezelf van de dommequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niemand heeft het over je maar je voelt je telkens aangesproken.
Ik kan gewoon de notes inzien, en verreweg de meeste notes komen uit het Oekraine vecht topic. Her en der haal ik ook elders wel notes op, maar niks spannends. Het zit'm echt in de opinie die blijkbaar absoluut niet gewenst is.quote:En ook hier weer, je snapt het niet. Je wil of kan het niet snappen, weet ik het. Het gaat niet om je mening. Ik gooi niemand er af vanwege een afwijkende mening.
Jij kan ook gewoon een keer je klep houden. Je geniet van de aandacht, dat is overduidelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu houd je jezelf van de dommeIn verkapte termen spreek jij gewoon over mij. Dat weet iedereen hier ook.
Volgens mij heeft Lyrebird een mooie aanzet gegeven over wat er speelt en wat er aan te doen is. Je kan ook gewoon die oprechte handschoen oppakken.
Echt jongen, gelukkig kan iedereen het nu zien.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu houd je jezelf van de dommeIn verkapte termen spreek jij gewoon over mij. Dat weet iedereen hier ook.
Volgens mij heeft Lyrebird een mooie aanzet gegeven over wat er speelt en wat er aan te doen is. Je kan ook gewoon die oprechte handschoen oppakken.
[..]
Ik kan gewoon de notes inzien, en verreweg de meeste notes komen uit het Oekraine vecht topic. Her en der haal ik ook elders wel notes op, maar niks spannends. Het zit'm echt in de opinie die blijkbaar absoluut niet gewenst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |