Dan hou je een forum over waar iedereen met een beetje beschaving in zijn donder verdwenen is. Zijn normale omgangsvormen teveel gevraagd? Waarom is het gelijk oorlog als er iemand meepost met wie je het hartgrondig oneens bent?quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En? Ik heb dit systeem niet uitgevonden. Als het aan mij lag hadden we hier een libertarisch forum waar ik trollen tot op de enkels afzaag. Is niet zo moeilijk - de users die dan te kakken worden gezet laten het wel om nog een keer voor lul staan. Maar met deze moderatie die inderdaad niet alles kan lezen faciliteer je een omgeving waarin schelden normaal is en actief in stand wordt gehouden. Moderatie is een doekje voor het bloeden, de schade is al aangericht.
Donequote:Op dinsdag 2 december 2025 14:30 schreef Tengano het volgende:
Kan iemand svp deze topics reeksen?
NWS / The UK on the brink of collapse
NWS / The UK on the brink of collapse #2
Daarnaast heb ik per ongeluk om 13:09 een tweede topic aangemaakt en die mag weg.
Het eerste #2 topic van @:HowardRoark, vandaag geopend om 9:30 kan dus blijven.
Bij voorbaat dank!
Hier pakketjes van Amazon in ontvangst genomenquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:08 schreef Aberkullie het volgende:
Groene aanslagreiniger over de tegels gegoten ook
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier pakketjes van Amazon in ontvangst genomen
Water. De Amazon is een rivier.quote:
Je hebt ook helemaal gelijk, wat een achterlijke vraag was dat.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Water. De Amazon is een rivier.
Verzorgingsproducten, bestel meestal op Amazon.de dat scheelt mij veel geld en een ritje naar de DM. Bij Douglas zijn de Cosrx producten 40 tot 60 % duurder.quote:
Wat weet hij nou van shoppen en verzorgingsproducten? Komt alleen maar in de bibliotheek..quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk, wat een achterlijke vraag was dat.
Leukste pakketjesquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verzorgingsproducten, bestel meestal op Amazon.de dat scheelt mij veel geld en een ritje naar de DM. Bij Douglas zijn de Cosrx producten 40 tot 60 % duurder.
Duurt het dan niet lang voordat ze vanuit Duitsland bij jou op de mat liggen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verzorgingsproducten, bestel meestal op Amazon.de dat scheelt mij veel geld en een ritje naar de DM. Bij Douglas zijn de Cosrx producten 40 tot 60 % duurder.
Nee, meestal binnen 24 uur en ik woon in Noord-Holland. Met een Prime-abo van een paar euro per maand kijk je Prime en krijg je praktisch alle bestellingen kosteloos opgestuurd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Duurt het dan niet lang voordat ze vanuit Duitsland bij jou op de mat liggen?
Ik gebruik geen foundation, heel soms een concealer. Maar ze hebben wel een Premium Beauty sectie. En niet alles is goedkoper, maar veel wel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:39 schreef Aberkullie het volgende:
Ik raakte geļnspireerd maar ze hebben daar geen Estee Lauder Double Wear dus laat maar zitten
Ik mag eigenlijk even niks meer van mezelf kopen maar een beetje rondkijken kan geen kwaadquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik gebruik geen foundation, heel soms een concealer. Maar ze hebben wel een Premium Beauty sectie. En niet alles is goedkoper, maar veel wel.
Welke handvaten zou je willen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is ook geen kritiek en heel goed te begrijpen. Troep maakt troep.
Ik wil heel graag de handvaten om er wat aan te doen, maar ik heb ze nog niet.
Mensen weren die er enkel op uit zijn anderen te beledigen en of te trollen. Het is een arbitraire grens, zeker wat trollen betreft ; wanneer is iets trollen? Soms hebben mensen nou eenmaal een zeer afwijkende en niet zo'n doordachte mening. Dat laatste wordt nu moedwillig misbruikt en daar ben ik klaar mee.quote:
Dit is dus heel lastig want ik vind een gebbetje hier en daar juist des foks.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:14 schreef Red_85 het volgende:
Altijd als er een zinnige discussie is over het reilen en zeilen op NWS, komen de kekke posts weer met onzin. Gifjes, tuiniertjes.. pleur lekker op naar f&f of lief dagboek ofso. Ging hier over serieuze zaken.
Soms he, soms moet je gewoon het gogme hebben daar even op te wachten. IRL zo, en hier ook.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is dus heel lastig want ik vind een gebbetje hier en daar juist des foks.
Zeker. Maar ik wil ook het forum niet dood slaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Soms he, soms moet je gewoon het gogme hebben daar even op te wachten. IRL zo, en hier ook.
100%quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik wil ook het forum niet dood slaan.
Feitelijk hebben we hier in het klein de problemen die de maatschappij ook heeft
Sorry maar jij hebt wel echt boter op je hoofd hoor. Ik zet bijna nooit een TR maar deze week toevallig wel omdat jij iemand doodleuk in verschillende topics uitmaakt voor pedo.quote:Op dinsdag 2 december 2025 03:27 schreef Lyrebird het volgende:
Te veel users die het niet op inhoud af kunnen gaan over op persoonlijk geneuzel of op de man spelen. Moderatie is een doekje voor het bloeden. Je moet al het persoonlijke geneuzel maar over je heen laten komen, en dan een TR zetten en soms wordt het dan weggeveegd, om de dag daarna weer tegen persoonlijk geneuzel aan te lopen.
Dit werkt niet.
Of je laat het staan en je staat toe dat wij in Reddit mode trollen zelf tot op hun enkels afzagen, of ga pro-actief modereren. Nu is het vlees noch vis. Het probleem bij Reddit is dat je de helft van de tijd met bots in discussie bent, maar je kunt er in ieder geval op een hoger niveau discussiėren zonder voor vrouwenhater of dom-rechts te worden uitgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |