Dat zeg ik ook niet. Het betekent alleen niet meteen dat je scenarios hoeft te gaan verzinnen. Religie is kut, ook zonder verzonnen verhalen van "ik ken iemand die".quote:Op maandag 15 december 2025 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De essentie van de islam is gericht op veroveren, verspreiden, volgen en onderwerpen.
Daar is niet zo veel aan verzonnen.
Er is heel veel mis met de gelijkheid van mannen en vrouwen in de islam, maar dat maakt niet dat elke moslim een jihadistische terrorist is.quote:Op maandag 15 december 2025 10:23 schreef deedeetee het volgende:
Dat eeuwige maar er is maar een heel kleine percentage van de moslims slecht. Dat is helemaal niet waar. Moslims onderdrukken vrouwen. Dat is eerder regel dan uitzondering. Als een meisje voor een niet moslim man kiest mag ze heel erg vaak niet meer thuis bij haar ouders komen. Ik ken iemand die haar moeder al 10 jaar niet heeft gezien. En ze mag nog van geluk spreken dat haar geen geweld is
aangedaan.
De islam heeft niks met vrede maar staat voor onderdrukking en schuwt geweld daarbij niet.
Helaas kunnen heel veel mensen die totaal anders in elkaar zitten en ander/normaal kunnen denken domweg niet begrijpen.
Vanwege besnijdenis? Sure.quote:Op maandag 15 december 2025 10:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Zeker is dat belangrijk, want de moslims gunnen de meisjes geen prettig seksleven.
Ah, precies zoals de RKK dus.quote:Op maandag 15 december 2025 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De essentie van de islam is gericht op veroveren, verspreiden, volgen en onderwerpen.
Waarop gebaseerd? Moslim extremisten die de term jihad hebben omgevormd?quote:Op maandag 15 december 2025 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verlichting gemist?quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarop gebaseerd? Moslim extremisten die de term jihad hebben omgevormd?
Maargoed, jij als Islam deskundige zal mij vast wel kunnen uitleggen wat de definitie van jihad is en waar de term van af stamt.
Natuurlijk niet, maar andersom wel...quote:Op maandag 15 december 2025 11:05 schreef recursief het volgende:
maar dat maakt niet dat elke moslim een jihadistische terrorist is.
Uh, okequote:Op maandag 15 december 2025 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fok'ik vind van niet, dus is het niet zo'-it
Het is niet gewoon een vraag die je stelt en dat weet je zelf volgens mij heel goed.quote:Op maandag 15 december 2025 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik stel vooral gewoon een vraag, je schijnt een kenner te zijn gezien je stellige claim
Jawel hoor, jij wilt hem vooral niet beantwoordenquote:Op maandag 15 december 2025 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is niet gewoon een vraag die je stelt en dat weet je zelf volgens mij heel goed.
quote:
Voor de mensen die weigeren om dit filmpje te bekijken dit was de text van deze minister van de Emiraten.quote:Op maandag 15 december 2025 11:36 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Deze minister van de Emiraten waarschuwde hier 8 jaar geleden al voor en benoemde toen ook al de naïviteit van linkse-liberalen die denken dat ze iets van de islam begrijpen.
Moslims zijn wel degelijk te vertrouwen, maar enkel als je zelf ook een moslim bent.quote:Op maandag 15 december 2025 10:16 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ken zelf een Marokkaanse vrouw. Ze zegt dat geen enkele moslim te vertrouwen is. Ze wil er ook niks meer mee te maken hebben.
Als ik haar in de bus zie, heeft ze vaak ook ruzie met andere islamitische vrouwen. DIe zullen wel aan het proberen zijn haar aan één of andere man te koppelen, terwijl ze nee blijft zeggen.
Vraag dat maar eens aan "afvallige" moslims of moderne, progressieve moslims!quote:Op maandag 15 december 2025 11:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Moslims zijn wel degelijk te vertrouwen, maar enkel als je zelf ook een moslim bent.
Ja, beetje hetzelfde als wat de Ayaan Hirsi Alis van de wereld zeggen dus. De enige reden waarom sommige mensen nu doen alsof dit een vaststaand feit is omdat het overeenkomt met hun eigen denkbeelden.quote:Op maandag 15 december 2025 11:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voor de mensen die weigeren om dit filmpje te bekijken dit was de text van de minister van de Emiraten.
"There will come a day that we will see far more radical extremists and terrorists coming out of europe because of lack of decision making, trying to be politically correct or assuming that they know the Middle East, and they know Islam and they know the others far better than we do. And I'm sorry but that's pure ignorance."
Maar het maakt hem wel tot mens die volgens onze maatstaven van recht en fatsoen niet deugd.quote:Op maandag 15 december 2025 11:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met de gelijkheid van mannen en vrouwen in de islam, maar dat maakt niet dat elke moslim een jihadistische terrorist is.
Apostaten zijn geen moslims en progressieve moslims bestaan niet; dat zijn ook gewoon afvalligen. De Islam biedt een soort onveranderlijk kader voor het leven en is statisch en duidelijk de gecodificeerd in de koran.quote:Op maandag 15 december 2025 11:58 schreef matspontius het volgende:
[..]
Vraag dat maar eens aan "afvallige" moslims of moderne, progressieve moslims!
Een gedeelde ethiek die voortkomt uit een enkel boek kan je niet vergelijken met een land met allerlei verschillende filosofieën en zienswijzen.quote:Op maandag 15 december 2025 10:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat het niet in jouw beeld past?
Ik ben niet van gisteren hoor, je herkent ze al van verre. Het lijstje groeit gestaag!quote:Op maandag 15 december 2025 12:04 schreef Tengano het volgende:
Trap er niet in. Don't take the bait.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |