Soms hebben mensen al een bepaalde mindset. Of zijn gewoon zo.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niemand weet wat voor shitzooi een ander heeft meegemaakt daarom is het discussiėren zonder vooroordelen of sneren wel zo fijn.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Normaal verwijder ik dat maar je hebt het nu al quote
quote:Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef Kim-Holland het volgende:
@:Starhopper; Gukdag is gezond en wel weer op honk.
Soja melk en Beyond Meat schnitzels, toch?quote:
FB precies zoals het is, treurig, waar zijn jullie mee bezig? FB een lolletje als het je uitkomt, ik zou het nooit zo behandelen vanuit lolquote:Op donderdag 4 december 2025 23:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Soja melk en Beyond Meat schnitzels, toch?
Jeetje, morgen pakjesavond en het is bijna kerst en oud en nieuw.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
FB precies zoals het is, treurig, waar zijn jullie mee bezig? FB een lolletje als het je uitkomt, ik zou het nooit zo behandelen vanuit lol
Niet. Jij bent geen modquote:
Je vergeet Chanoekaquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeetje, morgen pakjesavond en het is bijna kerst en oud en nieuw.
De wereld is nog niet vergaan en we zijn niet in oorlog.
Doe eens ff niet zo zuur. Serieus mag in januari.
Kunnen dit soort volbloedmongolen heel ver buiten NWS gehouden worden?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:29 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik heb er in dat geval wel minder medelijden voor.
Was het maar zo'n feest, deel topic leeggeveegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik ben redelijk rechts, maar dit soort posts….
[..]
Kunnen dit soort volbloedmongolen heel ver buiten NWS gehouden worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |