Soja melk en Beyond Meat schnitzels, toch?quote:
FB precies zoals het is, treurig, waar zijn jullie mee bezig? FB een lolletje als het je uitkomt, ik zou het nooit zo behandelen vanuit lolquote:Op donderdag 4 december 2025 23:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Soja melk en Beyond Meat schnitzels, toch?
Jeetje, morgen pakjesavond en het is bijna kerst en oud en nieuw.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
FB precies zoals het is, treurig, waar zijn jullie mee bezig? FB een lolletje als het je uitkomt, ik zou het nooit zo behandelen vanuit lol
Niet. Jij bent geen modquote:
Je vergeet Chanoekaquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeetje, morgen pakjesavond en het is bijna kerst en oud en nieuw.
De wereld is nog niet vergaan en we zijn niet in oorlog.
Doe eens ff niet zo zuur. Serieus mag in januari.
Kunnen dit soort volbloedmongolen heel ver buiten NWS gehouden worden?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:29 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik heb er in dat geval wel minder medelijden voor.
Was het maar zo'n feest, deel topic leeggeveegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik ben redelijk rechts, maar dit soort posts….
[..]
Kunnen dit soort volbloedmongolen heel ver buiten NWS gehouden worden?
Waarom blijven dit soort offtopic sneren staan? Die hele term komt ook vanuit het niets, user was ook niet in een discussie met een andere user.quote:Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef havanagila het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dit topic gekaapt is door wappiegeneuzel en bewuste misinformatie.
Er is hier geen 24/7 bezetting of bot aanwezig, dacht dat dat onderhand bekend was?quote:Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom blijven dit soort offtopic sneren staan? Die hele term komt ook vanuit het niets, user was ook niet in een discussie met een andere user.
Ik heb al eerder een TR gezet.
Ik meldde dat enkel omdat ik ook wel eens terug heb gekregen dat ik een TR moet plaatsen. Ja ik kan ook langer wachten. maar dan is het niet meer actueel.quote:Op zondag 7 december 2025 14:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er is hier geen 24/7 bezetting of bot aanwezig, dacht dat dat onderhand bekend was?
Ik zal daar gaan kijken.
Het stond er ook al zo'n 58 minuten en dat op zondag!quote:Op zondag 7 december 2025 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik meldde dat enkel omdat ik ook wel eens terug heb gekregen dat ik een TR moet plaatsen. Ja ik kan ook langer wachten. maar dan is het niet meer actueel.
Ik bedoel het niet als sneer of aanval.
Klopt. Alleen ik vermoedde dat de TR al was afgehandeld omdat nadien een moderator nog had gepost.quote:Op zondag 7 december 2025 14:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het stond er ook al zo'n 58 minuten en dat op zondag!
Maar Engin, iemand stelde voor dat topic maar naar VER te verplaatsen dus heb dat nu gedaan (voor even)
Als je als mod in een topic zit, zie je niet of er ondertussen Tr's zijn gezet. Dat is soms best vervelend.quote:Op zondag 7 december 2025 14:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Alleen ik vermoedde dat de TR al was afgehandeld omdat nadien een moderator nog had gepost.
Aangepastquote:Op zondag 7 december 2025 14:48 schreef Kim-Holland het volgende:
NWS / Grote zorgen bij familie om vermiste Rene uit Brunssum
Zou een mod van Heerlen Brunssum kunnen maken? BvD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |