abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219410943
* Verdachte r_one meldt zich

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2025 20:31:35 ]
pi_219411007
Ik pleit voor vrijspraak.
  donderdag 4 december 2025 @ 22:30:36 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219411926
Welterusten

pi_219412169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 20:32 schreef r_one het volgende:
Ik pleit voor vrijspraak.
Na juryberaad van het fok huisvrouwen recherche team, achten wij jou onschuldig.
  donderdag 4 december 2025 @ 23:08:37 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219412182
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 20:32 schreef r_one het volgende:
Ik pleit voor vrijspraak.
Hoe ga je mij omkopen maatje?
Huilen dan.
pi_219412262
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe ga je mij omkopen maatje?
Soja melk en Beyond Meat schnitzels, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2025 23:38:35 ]
pi_219412301
quote:
9s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Soja melk en Beyond Meat schnitzels, toch?
FB precies zoals het is, treurig, waar zijn jullie mee bezig? FB een lolletje als het je uitkomt, ik zou het nooit zo behandelen vanuit lol
pi_219412550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:

[..]
FB precies zoals het is, treurig, waar zijn jullie mee bezig? FB een lolletje als het je uitkomt, ik zou het nooit zo behandelen vanuit lol
Jeetje, morgen pakjesavond en het is bijna kerst en oud en nieuw.
De wereld is nog niet vergaan en we zijn niet in oorlog.

Doe eens ff niet zo zuur. Serieus mag in januari.
pi_219412671
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe ga je mij omkopen maatje?
Niet. Jij bent geen mod ^p^
pi_219412673
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jeetje, morgen pakjesavond en het is bijna kerst en oud en nieuw.
De wereld is nog niet vergaan en we zijn niet in oorlog.

Doe eens ff niet zo zuur. Serieus mag in januari.
Je vergeet Chanoeka :P
pi_219413800
Aberniem? :o
  Moderator vrijdag 5 december 2025 @ 09:52:04 #42
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219413815
Aber! Wat doe je ons aan?!?!?! :'( :'( :'( :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219414237
;(
  vrijdag 5 december 2025 @ 14:10:50 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219415937
Aberella :'( :'( Doe niet zo gek en kom terug meid ;(
pi_219416079
Die komt wel weer terug.
  roze vrijdag 5 december 2025 @ 14:31:22 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219416124
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Die komt wel weer terug.
Die blijft nooit lang weg. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_219416176
Aberkullie beste kullie
  vrijdag 5 december 2025 @ 18:09:42 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219422922
Ik ben redelijk rechts, maar dit soort posts….

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:29 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Weet ik niet maar ik heb er in dat geval wel minder medelijden voor.
Kunnen dit soort volbloedmongolen heel ver buiten NWS gehouden worden?
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 6 december 2025 @ 21:52:55 #50
485843 crew  Jippie
pi_219428860
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik ben redelijk rechts, maar dit soort posts….
[..]
Kunnen dit soort volbloedmongolen heel ver buiten NWS gehouden worden?
Was het maar zo'n feest, deel topic leeggeveegd.
  zondag 7 december 2025 @ 14:13:16 #51
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219433453
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef havanagila het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat dit topic gekaapt is door wappiegeneuzel en bewuste misinformatie.
Waarom blijven dit soort offtopic sneren staan? Die hele term komt ook vanuit het niets, user was ook niet in een discussie met een andere user.
Ik heb al eerder een TR gezet.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 14:17:17 #52
485843 crew  Jippie
pi_219433521
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom blijven dit soort offtopic sneren staan? Die hele term komt ook vanuit het niets, user was ook niet in een discussie met een andere user.
Ik heb al eerder een TR gezet.
Er is hier geen 24/7 bezetting of bot aanwezig, dacht dat dat onderhand bekend was?

Ik zal daar gaan kijken.
  zondag 7 december 2025 @ 14:18:42 #53
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219433550
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 14:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er is hier geen 24/7 bezetting of bot aanwezig, dacht dat dat onderhand bekend was?

Ik zal daar gaan kijken.
Ik meldde dat enkel omdat ik ook wel eens terug heb gekregen dat ik een TR moet plaatsen. Ja ik kan ook langer wachten. maar dan is het niet meer actueel.

Ik bedoel het niet als sneer of aanval.

bovendien is er ook nadien nog door een moderator gepost.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 14:20:46 #54
485843 crew  Jippie
pi_219433589
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 14:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik meldde dat enkel omdat ik ook wel eens terug heb gekregen dat ik een TR moet plaatsen. Ja ik kan ook langer wachten. maar dan is het niet meer actueel.

Ik bedoel het niet als sneer of aanval.
Het stond er ook al zo'n 58 minuten en dat op zondag!

Maar Engin, iemand stelde voor dat topic maar naar VER te verplaatsen dus heb dat nu gedaan (voor even)
  zondag 7 december 2025 @ 14:24:21 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219433649
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 14:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het stond er ook al zo'n 58 minuten en dat op zondag!

Maar Engin, iemand stelde voor dat topic maar naar VER te verplaatsen dus heb dat nu gedaan (voor even)
Klopt. Alleen ik vermoedde dat de TR al was afgehandeld omdat nadien een moderator nog had gepost.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 14:29:53 #56
485843 crew  Jippie
pi_219433747
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 14:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt. Alleen ik vermoedde dat de TR al was afgehandeld omdat nadien een moderator nog had gepost.
Als je als mod in een topic zit, zie je niet of er ondertussen Tr's zijn gezet. Dat is soms best vervelend.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 14:32:52 #57
485843 crew  Jippie
pi_219433809
Aberkullie is pleite gegaan, wie moet Feedback nu voorzien van kleurrijke plaatjes?

4d9a27913c3bdd6c4742084b3249e6674aa0a3df.jpg?1765114318

Voor jou *;
pi_219434179
NWS / Grote zorgen bij familie om vermiste Rene uit Heerlen

Zou een mod van Heerlen Brunssum kunnen maken? BvD
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 december 2025 @ 15:13:07 #59
485843 crew  Jippie
pi_219434660
quote:
5s.gif Op zondag 7 december 2025 14:48 schreef Kim-Holland het volgende:
NWS / Grote zorgen bij familie om vermiste Rene uit Brunssum

Zou een mod van Heerlen Brunssum kunnen maken? BvD
Aangepast ^O^
pi_219434717
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2025 15:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Aangepast ^O^
Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')