SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Dankzij Luctor krijgen de top-posters in deze SC prima betaald dus ik klaag er niet over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Wat heeft Luctor nou weer uitgevreten?
En hoe waren ze?quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom trouwens even vertellen dat ik vanmiddag eindelijk de Aaierbal chips geprobeerd heb.
En dankzij het feit dat ik een droom had hè!quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dankzij Luctor krijgen de top-posters in deze SC prima betaald dus ik klaag er niet over.
Ja na Martin Luther King ben jij een waardige opvolgsterquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoe waren ze?
[..]
En dankzij het feit dat ik een droom had hè!
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Wat heeft Luctor nou weer uitgevreten?
De drogisterij-artikelen, wasmiddel, kattenvoer moet je echt kopen als ze hier in de aanbieding zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Drogisterij-artikelen halen wij altijd in Duitsland.
En bier
Het is vooral erg gekruid. Het ruikt meer naar eierbal dan dat het smaakt. Maar het is erg verslavend want de zak was al snel leeg.quote:
Leuk! Heb je nog wat gekocht?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
Vandaag naar Lego World in de jaarbeurs in Utrecht geweest met mijn broer en mijn nichtjes. Was leuk
Ik zelf niet. Maar mijn broer wel voor mijn nichtjes. Een van mijn nichtjes is over een paar weken jarig, dus wel al wat goede cadeaus gezien.quote:
Een fles vodka wordt altijd goed ontvangen!quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zelf niet. Maar mijn broer wel voor mijn nichtjes. Een van mijn nichtjes is over een paar weken jarig, dus wel al wat goede cadeaus gezien.
En dan mij willen schorsen om slechte grappenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Een fles vodka wordt altijd goed ontvangen!
Ik maak helemaal geen grapquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan mij willen schorsen om slechte grappen
Oh nee het is weer pure reflectie omdat je zelf alweer een fles vodka achter de kiezen hebt vandaagquote:
Ja om 10 uur vanochtend had ik dit kunnen beamen...quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh nee het is weer pure reflectie omdat je zelf alweer een fles vodka achter de kiezen hebt vandaag
Eigenlijk werd het binnen tien uur na ingang zelfs al overtreden, maar toen werd dat nog weggemoffeld onder 'oh nee het was niet om 12 uur, maar een andere tijd'quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja om 10 uur vanochtend had ik dit kunnen beamen...
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dankzij Luctor krijgen de top-posters in deze SC prima betaald dus ik klaag er niet over.
Precies. Paar blikjes red bull erbijquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Een fles vodka wordt altijd goed ontvangen!
Ik moet nog even bedenken waar ik ze wil zetten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
Is iedereen overigens al aan het trainen om volgende week de loodzware klokken weer te verplaatsen?
In de schuur, de kelder, het balkon of in de tuin, want je hebt ze toch pas weer eind maart nodig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog even bedenken waar ik ze wil zetten.
Ik heb tegenwoordig een hangende klok, die verzet je niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
Is iedereen overigens al aan het trainen om volgende week de loodzware klokken weer te verplaatsen?
Heb je daar ook een klokring bij?quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een hangende klok, die verzet je niet.
Maar die moet je dat wel verhangen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat Luctor zegt. Dan moet je die verhangen, wat veel meer werk is. Plus dat je zeven of vijf maanden gaten in de muur hebt waar je tegenaan kijktquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die moet je dat wel verhangen.
Misschien kan je het verhangen met een schilderij.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Wat Luctor zegt. Dan moet je die verhangen, wat veel meer werk is. Plus dat je zeven of vijf maanden gaten in de muur hebt waar je tegenaan kijkt
Maar dan moet je dus twee dingen gaan verhangenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan je het verhangen met een schilderij.
Ja, dat klopt wel, maar dan hoef je niet een half jaar tegen een gat te kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus twee dingen gaan verhangen
Ja, maar dat is dan weer een oplossing voor een probleem wat er niet is met staande klokkenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, maar dan hoef je niet een half jaar tegen een gat te kijken.
Is dat de serie met Jan Roos, Dennis Schouten en Johan Pieters? Dat was ook zo slechtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worries
Precies! Jij begrijpt mijquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Precies. Paar blikjes red bull erbij
quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag heb ik trouwens dit op:
[ afbeelding ]
Dat klinkt totaal niet lekker.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij nooit een eierbal op?quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt totaal niet lekker.
Nee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij nooit een eierbal op?
Was je bij NailQueen op bezoek?quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Komt vast wel een keerquote:
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komt vast wel een keer
Ik weet zeker dat als ik je die chips zou geven zonder dat jij de smaak wist, dat je ze dan lekker zou vinden.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom trouwens even vertellen dat ik vanmiddag eindelijk de Aaierbal chips geprobeerd heb.
Ja, daarom vroeg ik hetquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]![]()
Wat leuk! Ik moet nog teruglezen, maar heb dus ook Aaierbalchips gehad vandaag.
Als ik wist dat ze zulke lekkere chips had, had ik het nog wel overwogen!quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel leuk dat Bill op bezoek was bij NQ vandaag.
Mjah. De volgende keer dat ik een eierbal eet, wil ik niet aan jouw rare verhaaltjes denken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij komt ook van de Veluwe, jij moet daar ook tegen kunnen hoor!
Nee maar dat lijkt me heel moeilijk te voorkomen!quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mjah. De volgende keer dat ik een eierbal eet, wil ik niet aan jouw rare verhaaltjes denken.
Ja. best. Tijd voor iets belangrijkers dan...quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me heel moeilijk te voorkomen!
Ja, ik kom toch ook nog niet in slaap.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
* Begint toch maar voorzichtig aan de taart
Jullie ook een stukje, @:luctor.et.Emergo en @:billdauterive ?
Gezellig! Hier heb je een stuk. Het is iets groter uitgevallen dan ik wilde maar het mes gleed een beetje wegquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik kom toch ook nog niet in slaap.
Dat meen je niet?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
Wat als ze gewoon is gaan slapen, @:billdauterive?
Goed idee! Iemand moet het doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
* Begint toch maar voorzichtig aan de taart
Jullie ook een stukje, @:luctor.et.Emergo en @:billdauterive ?
Dat denk ik wel! En de rest slaapt duidelijk ook alquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Betekent dat extra taart voor ons?
Dat geeft niet. Komt wel op.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig! Hier heb je een stuk. Het is iets groter uitgevallen dan ik wilde maar het mes gleed een beetje weg
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
Als NailQueen zo vroeg slaapt, dan is ze morgen vast wel op tijd wakker om meer taart te maken.
En dan krijgen we dan vast ook wel weer een stukje
De taart is een leugen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.
Uitstekend plan!quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.
Zolang NQ nog niet gekeken heeft, is er zowel wel als geen taartquote:
Ik zie dat we 31 taarten gaan krijgenquote:Op maandag 20 oktober 2025 07:32 schreef NailQueen het volgende:
Tast toe iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang jullie vannacht maar niet aan de spacecake zaten. Dat was even misgegaan met de laxeermiddel. Maar dat is jullie wel toe te vertrouwen
quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:32 schreef NailQueen het volgende:
Tast toe iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang jullie vannacht maar niet aan de spacecake zaten. Dat was even misgegaan met de laxeermiddel. Maar dat is jullie wel toe te vertrouwen
Ow, nee, die hebben we links laten liggen. Voor wie heb je spacecake met laxeermiddel gemaakt dan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:32 schreef NailQueen het volgende:
Ja dat ging per ongeluk. Ik had het aangezien voor slagroom. Maar hij is wel aangebroken. De echte taarten zijn nog heelquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, nee, die hebben we links laten liggen. Voor wie heb je spacecake met laxeermiddel gemaakt dan?
Wat raar. Ik ben benieuwd dan door wie! @Strani en ik hadden door dat het een spacecake was en besloten om die heel te laten. Luctor had vroeger best een heftige wietverslaving en dat wil je niet aanwakkeren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk. Ik had het aangezien voor slagroom. Maar hij is wel aangebroken. De echte taarten zijn nog heel
Precies, we wilden Luctor en zijn familie niet wéér in jarenlange ellende storten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat raar. Ik ben benieuwd dan door wie! @:Strani en ik hadden door dat het een spacecake was en besloten om die heel te laten. Luctor had vroeger best een heftige wietverslaving en dat wil je niet aanwakkeren.
Zo zie je maar, Strani en ik zijn betere mensen dan jij.
Nee dat doe ik jullie niet aan. Deze cake hebben ik apart gezet en met een bordje met Gereserveerd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, we wilden Luctor en zijn familie niet wéér in jarenlange ellende storten.
Ik vrees dat er enige verwarring is ontstaan en dat de hele SC deze ochtend aan de spacecake met laxeermiddel zit. Behalve wij drieën dan.
Voor wie precies?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee dat doe ik jullie niet aan. Deze cake hebben ik apart gezet en met een bordje met Gereserveerd.
Dat verklaart meteen waarom wij de enigen zijn die nu in de SC zijn. De rest zit nu op het toilet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, we wilden Luctor en zijn familie niet wéér in jarenlange ellende storten.
Ik vrees dat er enige verwarring is ontstaan en dat de hele SC deze ochtend aan de spacecake met laxeermiddel zit. Behalve wij drieën dan.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom wij de enigen zijn die nu in de SC zijn. De rest zit nu op het toilet.
Blijf uit de buurt van de enge clownsquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik vier vandaag mijn verjaardag in Walibi
Ik vind dat sowieso absurd dat bezorgers pakketten bij de voordeur neerzetten. Dat gebeurt hier echt nooit, je moet elk pakket persoonlijk ontvangen. In dit geval zou ik ook zeker een klacht indienen over het gedrag van de bezorger.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bezorg frustratie kwijt.
De DHl denkt dat je binnen 5 seconden bij de voordeur moet zijn. Hij zet hem gewoon bij de voordeur neer en loopt weg. Ik spreek hem daar op aan dat ik pakketten niet onbeheerd wil bij mijn voordeur met de kans dat het gestolen wordt en nu door regen nat wordt. Dan wordt ineens kwaad op mij. Dan neemt hij een foto van de galerij om te beweren dat het niet nat is. Toen heb de deur dicht gedaan vanwege dat ik niet op de foto wil.
Heb ik ook gedaan. Vorige week haalde mijn pakket zwaar beschadigd uit de bezorg kluis.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso absurd dat bezorgers pakketten bij de voordeur neerzetten. Dat gebeurt hier echt nooit, je moet elk pakket persoonlijk ontvangen. In dit geval zou ik ook zeker een klacht indienen over het gedrag van de bezorger.
Nergens last van. Ik denk dat NailQueen een stukje van die taart gehad heeft en nu - door de drugs - zelf verward is.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
Ik merk nog niks. Jij, @:billdauterive ?
Ja heel vreemd. Ik zie dat ze ook chips heeft gekocht voor vanavond maar ik denk niet dat ze die nog nodig gaat hebben vandaag. Zullen we een bakje nemen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nergens last van. Ik denk dat NailQueen een stukje van die taart gehad heeft en nu - door de drugs - zelf verward is.
Hoe dan ook, ik zou niet achter haar willen zitten in de achtbaan.
Lekker! Wat voor chips is het?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heel vreemd. Ik zie dat ze ook chips heeft gekocht voor vanavond maar ik denk niet dat ze die nog nodig gaat hebben vandaag. Zullen we een bakje nemen?
Ik geloof gewoon paprika, niet van dat Groningse spulquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor chips is het?
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon paprika, niet van dat Groningse spul
Gevonden, dat lag om de één of reden verstopt in een kluisje met daarop een post-it met 'Afblijven!!!' erop geschreven. Ik heb het slot doorgeknipt. Ik neem aan dat dat er per ongeluk op zat.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!
Ik denk dat ze die speciaal voor ons bewaard heeft. Zo lief van NQ!!quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevonden, dat lag om de één of reden verstopt in een kluisje met daarop een post-it met 'Afblijven!!!' erop geschreven. Ik heb het slot doorgeknipt. Ik neem aan dat dat er per ongeluk op zat.
Ja héérlijk! Jammer dat ze er zelf niet bij is maar ik vind het een super gezellige verjaardag zoquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die speciaal voor ons bewaard heeft. Zo lief van NQ!!
Lekker hoor.
Top feestje! Dit moeten we vaker dan een keer per jaar doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja héérlijk! Jammer dat ze er zelf niet bij is maar ik vind het een super gezellige verjaardag zo
Ik had zuurkoolschotelquote:
Wat zijn dit voor rare vragen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Mocht jij dat zelf uitkiezen vandaag?
Niets mis met bami. En dan daarna naar de bereden politie kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet nog koken, maar het wordt sweet chili chicken met bami.
Zonder! Maar wel met een knapperig kaaslaagjequote:
Nee, gehakt, zuurkool en aardappelpuree uit de ovenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat met zo'n zakje van maggi?Is dat lekker?
Ik ga er vanuit dat jij vandaag nog wel vaker in de fout zal gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo vragenHet is maar één rare vraag.
Ik zal het ook eens makenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, gehakt, zuurkool en aardappelpuree uit de oven
met?quote:
Bwuh, beterschapquote:
“Voor mij graag een kroket en een witlofje met”.quote:
WIJ COMPENSEREN JOUW LEGE MAAGquote:
Moet ik er maar niet mee beginnen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:24 schreef Arizona het volgende:
Sorry ik zal niet meer tegen je schreeuwen, je bent ziek.
Niks mis met een kaassausje oid.quote:
Nog minstens twintig keer ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij vandaag nog wel vaker in de fout zal gaan.
De Rabobank heeft een waardige opvolgerquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de schuld van NailQueen
@NailQueen, ik denk dat we erachter zijn wie er van je spacecake heeft gegeten.quote:
Croky aardgas?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!
KLB / Pan bami op mijn hoofd gehadquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets mis met bami. En dan daarna naar de bereden politie kijken.
Voor mijn graag Fromrussiawitlofquote:
Hoe durf je mij zo maar te beledigen op mijn verjaardag?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de schuld van NailQueen
Laat dan ook geen spacecake met laxeermiddelen slingeren. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe durf je mij zo maar te beledigen op mijn verjaardag?
@ijs_beer! Bruine fruitschaal! Daar knap je vast van opquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Walibi was leuk! Speciaal voor jullie heb ik nog een bruine fruitschaal geregeld!
[ afbeelding ]
Ik zie iedereen lekker snacken van de fruitschaal. Niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan ook geen spacecake met laxeermiddelen slingeren. Dan krijg je dit soort dingen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie iedereen lekker snacken van de fruitschaal. Niemand die er last van heeft.
Wat was je favoriete attractie?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Walibi was leuk! Speciaal voor jullie heb ik nog een bruine fruitschaal geregeld!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In alle achtbanen geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Eat My Dust en Drako kan je met een gerust hart overslaanquote:
Bijna allemaal behalve 2 achtbanen. Dat had te maken met dat ik aardig misselijk was geworden van de hele dag spannende attracties. Dus de laatste twee geloofde ik wel. En uiteraard waren er een paar attracties niet open vanwege onderhoud.quote:
Was het eigenlijk ook nog Halloween, of is dat alleen op speciale momenten? 👻quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijna allemaal behalve 2 achtbanen. Dat had te maken met dat ik aardig misselijk was geworden van de hele dag spannende attracties. Dus de laatste twee geloofde ik wel. En uiteraard waren er een paar attracties niet open vanwege onderhoud.
De fright nights zijn in het weekend. Nu was het wel Halloween versierd en er liepen wat zombies rond.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het eigenlijk ook nog Halloween, of is dat alleen op speciale momenten? 👻
ja die tellen ook niet echt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Eat My Dust en Drako kan je met een gerust hart overslaan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen in dit stormlooptopic!
Even rustig aan jongeman.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen in dit stormlooptopic!
Thermoskan drie staat klaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, heb je je zesde bakje koffie nog niet op?
quote:
Niet gelijk gaan vechten op jullie oude dag he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, heb je je zesde bakje koffie nog niet op?
Niks mis mee, zo blijven we scherpquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Niet gelijk gaan vechten op jullie oude dag he.
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij moet ook eens normaal gaan doen
De ene oudere is de andere oudere niet he. Je weet toch hoe fragiel die twee in elkaar zittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eens
Ah gossie. Strani is nog boos dat hij de verkeerde chips heeft gegeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo blijven we scherp
En jij moet ook eens normaal gaan doen
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eens
Hehe.wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Mooi voorbeeld dat ik oud begin te voelen. Een dag na mijn verjaardag is mijn nichtje geboren. Ik dacht die is vast 10 of 11 jaar geworden want die is niet zo lang geleden geboren. Maar nee, ze is vandaag 16 geworden. Zij komt uit 2009!
Mooi nummer van Volumia.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!![]()
Waarom koop je dan niet de juiste chips?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah gossie. Strani is nog boos dat hij de verkeerde chips heeft gegeten.
Ik vind het al heel gek dat iemand uit 1994 nu gewoon 31 isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Mooi voorbeeld dat ik oud begin te voelen. Een dag na mijn verjaardag is mijn nichtje geboren. Ik dacht die is vast 10 of 11 jaar geworden want die is niet zo lang geleden geboren. Maar nee, ze is vandaag 16 geworden. Zij komt uit 2009!
Ach arme jongen, wil je geknuffeld worden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!![]()
Ja heel graag, eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ach arme jongen, wil je geknuffeld worden?
Ik heb ook geen chips gekocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet de juiste chips?
Ja nou vertel mij wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het al heel gek dat iemand uit 1994 nu gewoon 31 is
Mopje tochquote:
Toen ze daar nog een normale president hadden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
Weten jullie nog toen Obama verkozen werd? Mensen die toen geboren zijn worden volgend jaar volwassen
En fatsoenlijke Republikeinenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ze daar nog een normale president hadden.
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand die in 2000 is geboren is nog gewoon 12 jaar hoor.
Belachelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
(En dan toch narekenen hè, of ik niet per ongeluk toch 1997 bedoel)
Die hebben dus nooit chips met flippo's gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijn
Die weten toch niet genoeg van de maatschappij om daar een gedegen stem over uit te brengenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Die hebben dus nooit chips met flippo's gehad. Ook niet de latere Pokémon-flippo's!
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanmiddag een appel knagen op het werk
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ariquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijn
Baas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanmiddag een appel knagen op het werk
Maar eigenlijk vind ik het wel onnatuurlijk gedrag van H_T, tijgers zijn helemaal geen knaagdieren!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ari
Dat ze mogen stemmen is op zich niet verkeerd, maar dan moeten ze wel op het juiste stemmen. En daar gaat het meestal fout.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat mensen mogen stemmen is natuurlijk sowieso belachelijk.
Daarom, en zolang het vaker fout gaat dan goed denk ik dat we er verstandig aan er gewoon mee te stoppen. Ook geen dictatuur hoor, gewoon helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ze mogen stemmen is op zich niet verkeerd, maar dan moeten ze wel op het juiste stemmen. En daar gaat het meestal fout.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ari
quote:
Die knagen voor geen meter! Veel te weinig geluidquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijn
Nee dus daarom doet ik dat bijna nooit dus vond ik nu dat het wel de moeite van het te vermelden waard was!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik het wel onnatuurlijk gedrag van H_T, tijgers zijn helemaal geen knaagdieren!
Een mandarijn heeft weer meer invloed op de geur in het pand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Die knagen voor geen meter! Veel te weinig geluid
Als je graag veel invloed wil hebben op de geur in het pand, dan zijn er betere dingen te verzinnen dan een mandarijn eten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een mandarijn heeft weer meer invloed op de geur in het pand.
Maar met mandarijnen komen mensen altijd veel te makkelijk weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je graag veel invloed wil hebben op de geur in het pand, dan zijn er betere dingen te verzinnen dan een mandarijn eten.
Ik heb van menig broodje osseworst niet optimaal kunnen genieten omdat een collega een sinaasappel vildequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
picnic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik vind het nu wel heen schrijnend dat ik voor morgenochtend geen mandarijnen meer in huis hebIk had naar de supermarkt kunnen gaan maar daar had ik geen zin in.
Schandalig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Albert Heijn hier levert
Stelletje Pietluttenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben het hier niet zo op die achternaam (ook niet op deze manier gespeld).
Mandarijnen ruiken wel zalig vind ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb er nog zesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik vind het nu wel heen schrijnend dat ik voor morgenochtend geen mandarijnen meer in huis hebIk had naar de supermarkt kunnen gaan maar daar had ik geen zin in.
Albert Heijn ≠ picnic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Albert Heijn hier levert
Als dat de goedkoopste supermarkt is, ja hoor. Mijn portemonnee koestert geen wrokquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou jij gaan kopen bij de Albert Alva!?
Groot gelijk, goed voor jezelf zorgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Een tijdje geleden had ik vermeld dat ik een kaartje had voor het concert van Dadi Freyr vanavond. Ik heb mijn kaartje helaas moeten annuleren. Dit is al een drukke week en dit werd even te veel van het goede. Dus helaas komt er geen recensie van zijn concert.
Voor zover ik weet niet, ze kopen er ook niet in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is picnic niet van AH? Dat dacht ik.
Kan je de recensierechten dan niet met het kaartje meeverkopen zodat we tenminste alsnog een recensie krijgen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Een tijdje geleden had ik vermeld dat ik een kaartje had voor het concert van Dadi Freyr vanavond. Ik heb mijn kaartje helaas moeten annuleren. Dit is al een drukke week en dit werd even te veel van het goede. Dus helaas komt er geen recensie van zijn concert.
Dirk-groep dacht ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is picnic niet van AH? Dat dacht ik.
Ik kan morgenavond wel een korte gratis recensie schrijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de recensierechten dan niet met het kaartje meeverkopen zodat we tenminste alsnog een recensie krijgen?
Jij mag ook heen. Er zijn nog kaartjes over!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de recensierechten dan niet met het kaartje meeverkopen zodat we tenminste alsnog een recensie krijgen?
Picnic is niet eens een supermarktquote:
quote:Online supermarkt Picnic hoeft zich voorlopig niet te houden aan de cao voor levensmiddelen, die voor supermarkten geldt. Dat heeft het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) besloten na een verzoek van het bedrijf.
Werknemers van Picnic hebben daardoor geen recht op bijvoorbeeld toeslagen als zij op zon- en feestdagen werken, zolang de huidige supermarkt-cao geldt. In 2022 en 2023 hadden zij die rechten wel, erkent Picnic-oprichter Michiel Muller, omdat het bedrijf toen is vergeten een uitzondering aan te vragen.
"Het bedrijfsmodel van online supermarkten is echt anders dan dat van zelfstandige detailhandelaren of franchisenemers", zegt demissionair minister Paul, die de uitzondering heeft verlengd. "Bestellen en bezorgen wordt steeds normaler. Het zou goed zijn als zij weer aan tafel gaan en komen tot een oplossing waarin alle partijen zich kunnen vinden."
https://nos.nl/artikel/25(...)n-aan-supermarkt-cao
Van wat ik zo snel kan vinden is Picnic International B.V. eigenaar van Picnic.quote:
Nee, voor je het weet zit je er tot je oren in en kun je niet meer terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik zo snel kan vinden is Picnic International B.V. eigenaar van Picnic.
Die zie ik niet direct ergens onder vallen, al zijn ze wel erg nauw met EDEKA.
Maar heel erg veel zin om diep in die organisatie te duiken heb ik verder ook niet.![]()
Precies. Het lijkt in de eerste plaats ook vooral gefinancierd te zijn door een paar figuren met veel geld, dus daar brand ik mijn vingers liever even niet aan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet zit je er tot je oren in en kun je niet meer terugKom je er alleen nog uit in een (sinaasappel-) kist
Piet Heinquote:
Okéquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, ze kopen er ook niet in.
(dat laatste doen ze geloof ik bij de Duitsers, dus of dat het hele gebeuren nu meteen beter maakt moet ieder maar even voor zichzelf bepalen)
Op zich niet raar gedacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
OkéGeen idee waarom ik dacht dat het bij AH hoorde.
Je hebt sowieso de keuze tussen eten kopen of geen eten kopen. Die vrijheid heb je altijd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op zich niet raar gedacht.
Ahold is best groot en als er iets is wat grote bedrijven graag doen dan is het wel doen alsof ze veel kleine bedrijfjes zijn om de illusie te wekken dat er concurrentie is en mensen iets te kiezen hebben.
Nu nog wel, zal niet lang duren voor iemand een abonnement op niet eten verzint of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt sowieso de keuze tussen eten kopen of geen eten kopen. Die vrijheid heb je altijd!
Als een honkietonkiepianissie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet zit je er tot je oren in en kun je niet meer terugKom je er alleen nog uit in een (sinaasappel-) kist
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stom, ik ben fan van Montaigne en af en toe kijk ik eens op haar discord of ze tourplannen heeft. Blijkt dat ze het voorprogramma van Dadi Freyr doet en vandaag in Nederland is.
Tja... als ik dat wist, had ik haar graag willen zien
Inmiddels 5 - 2quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:36 schreef sportfreak het volgende:
3-1 PSV en rood Napoli.
Zou het dan gaan gebeuren, een Nederlandse club die een wedstrijd in de Champions League wint.
Beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
Vreselijke keelpijn en snipverkouden. Kwam gisteravond in razend tempo opeens opzetten. En nu kan ik niet slapen
Shit hequote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
Vreselijke keelpijn en snipverkouden. Kwam gisteravond in razend tempo opeens opzetten. En nu kan ik niet slapen
Beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kaartjes voor Epica in de Ziggo Dome gekocht.
Bleh stom, beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
En dan komt er een uitslag uit, waar we niks mee kunnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met de campagnetijd. Gelukkig is het over een week klaar
Tijd voor formatie waar VVD heel moeilijk gaat doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met de campagnetijd. Gelukkig is het over een week klaar
Laten we die maar op het oppositiebankje zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor formatie waar VVD heel moeilijk gaat doen.
Ja zoiets verwacht ik ook, eerst heeel moeilijk doen waardoor ze vervolgens als helden uit de hoek kunnen komen doordat ze toch willen regerenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Standaard bij de VVDquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zoiets verwacht ik ook, eerst heeel moeilijk doen waardoor ze vervolgens als helden uit de hoek kunnen komen doordat ze toch willen regeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je NailQueen's speciale taart gegeten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
En waar de PVV bij gaat weglopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En de rest weer de schuld geeftquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar de PVV bij gaat weglopen.
Ohhh beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
Die wordt niet eens meer uitgenodigd denk ik. Dat scheelt wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die wordt niet eens uitgenodigdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
GMTAquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Die wordt niet eens meer uitgenodigd denk ik. Dat scheelt wel.
Voor de vorm waarschijnlijk nog even, en dan zegt een meerderheid dat ze dat niet willen. En dan strepen alle grote partijen even een rijtje partijen weg, waardoor er een voorkeurscoalitie van 52 zetels ofzo uitkomt, en kan het eindeloze formeren beginnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Die wordt niet eens meer uitgenodigd denk ik. Dat scheelt wel.
Wat zei hij? Ik ken hem eigenlijk amper. Zag hem laatst pas echt voor het eerst in actie tijdens een debat en hij leek eigenlijk vooral erg boos en gefrustreerd. Is 'ie dat altijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
De meest waarschijnlijke premier, Bontenballetje dus, ging wel even lelijk door de bocht met zijn visie op homo’s trouwens. Ik ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben.
Ik zag al een oproep van Robbert voorbij komen die oproept om niet op hem te stemmen vanwege dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
De meest waarschijnlijke premier, Bontenballetje dus, ging wel even lelijk door de bocht met zijn visie op homo’s trouwens. Ik ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben.
Ik vond hem gisteren op de radio prima.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik ken hem eigenlijk amper. Zag hem laatst pas echt voor het eerst in actie tijdens een debat en hij leek eigenlijk vooral erg boos en gefrustreerd. Is 'ie dat altijd?
En dan krijgen we weer zo'n compromis-kabinet en kunnen we binnen een jaar weer naar de stembusquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de vorm waarschijnlijk nog even, en dan zegt een meerderheid dat ze dat niet willen. En dan strepen alle grote partijen even een rijtje partijen weg, waardoor er een voorkeurscoalitie van 52 zetels ofzo uitkomt, en kan het eindeloze formeren beginnen.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)recht-van-gelijkheidquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik ken hem eigenlijk amper. Zag hem laatst pas echt voor het eerst in actie tijdens een debat en hij leek eigenlijk vooral erg boos en gefrustreerd. Is 'ie dat altijd?
Ten Brink?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag al een oproep van Robbert voorbij komen die oproept om niet op hem te stemmen vanwege dit.
“Als je zo nodig de homo wil spelen, rot je maar op naar een andere, niet-religieuze school” (even vrij samengevat). Dat is helaas het genot dat je er gratis bijkrijgt met confessionele partijen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)recht-van-gelijkheid
Ja die heeft nu zijn eigen ruiten er ingegooid. Nu heb ik nooit echt begrepen waarom hij als outsider werd gezien.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik vraag het me af hoor, of hem dit héél veel stemmen gaat kosten. Ik denk dat veel mensen die hier tegen ageren, toch al geen CDA-stemmers waren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die heeft nu zijn eigen ruiten er ingegooid. Nu heb ik nooit echt begrepen waarom hij als outsider werd gezien.
Rodenburg. Niet dat hij groot invloed heeft maar hij heeft wel degelijk een puntquote:
Ik wou net zeggen, waar moet ik hem van kennenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rodenburg. Niet dat hij groot invloed heeft maar hij heeft wel degelijk een punt
https://www.instagram.com/p/DQEIc7tiIUi/?igsh=cXVqd21vcTVtd3F3
Hij heeft Expeditie Robinson gewonnen en is bekend van zijn interviews.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, waar moet ik hem van kennen.
Nog nooit van gehoord.
Ah, dat verklaart het, ER kijk ik niet en zijn interviews klaarblijkelijk ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft Expeditie Robinson gewonnen en is bekend van zijn interviews.
Ik denk ook niet dat Tante Toos uit Tubbergen, die CDA wil stemmen, hier van wakker ligt. Maar in het algemeen is domme dingen doen in deze fase van de campagne niet handig. En bij logische coalitiegenoten als VVD of D66 komt dit waarschijnlijk ook niet lekker binnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, of hem dit héél veel stemmen gaat kosten. Ik denk dat veel mensen die hier tegen ageren, toch al geen CDA-stemmers waren.
Tubbergenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Tante Toos uit Tubbergen, die CDA wil stemmen, hier van wakker ligt. Maar in het algemeen is domme dingen doen in deze fase van de campagne niet handig. En bij logische coalitiegenoten als VVD of D66 komt dit waarschijnlijk ook niet lekker binnen.
Dank je wel. Nou zijn dit wat vreemde woorden van Bontenbal maar het is wel gewoon waar de vrijheid van religieus onderwijs toe leidt. Ik heb zelf ook op een streng religieuze basisschool gezeten. Ik nam het allemaal met een enorme korrel zout omdat we thuis niet religieus waren (het was de enige school in mij dorpje). Ik zie nog altijd niet de meerwaarde van religieus onderwijs in een moderne maatschappij. Religie hoort wat mij betreft niet thuis in het onderwijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)recht-van-gelijkheid
Eens. Ik denk eerder dat zijn potentiële stemmers dit sowieso al steunen. En wellicht probeert hij er nog wat anti-wokers bij te krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, of hem dit héél veel stemmen gaat kosten. Ik denk dat veel mensen die hier tegen ageren, toch al geen CDA-stemmers waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |