Beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
Vreselijke keelpijn en snipverkouden. Kwam gisteravond in razend tempo opeens opzetten. En nu kan ik niet slapen
Shit hequote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
Vreselijke keelpijn en snipverkouden. Kwam gisteravond in razend tempo opeens opzetten. En nu kan ik niet slapen
Beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kaartjes voor Epica in de Ziggo Dome gekocht.
Bleh stom, beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
En dan komt er een uitslag uit, waar we niks mee kunnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met de campagnetijd. Gelukkig is het over een week klaar
Tijd voor formatie waar VVD heel moeilijk gaat doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met de campagnetijd. Gelukkig is het over een week klaar
Laten we die maar op het oppositiebankje zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor formatie waar VVD heel moeilijk gaat doen.
Ja zoiets verwacht ik ook, eerst heeel moeilijk doen waardoor ze vervolgens als helden uit de hoek kunnen komen doordat ze toch willen regerenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Standaard bij de VVDquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zoiets verwacht ik ook, eerst heeel moeilijk doen waardoor ze vervolgens als helden uit de hoek kunnen komen doordat ze toch willen regeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je NailQueen's speciale taart gegeten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
En waar de PVV bij gaat weglopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En de rest weer de schuld geeftquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar de PVV bij gaat weglopen.
Ohhh beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |