Beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
Vreselijke keelpijn en snipverkouden. Kwam gisteravond in razend tempo opeens opzetten. En nu kan ik niet slapen
Shit hequote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
Vreselijke keelpijn en snipverkouden. Kwam gisteravond in razend tempo opeens opzetten. En nu kan ik niet slapen
Beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kaartjes voor Epica in de Ziggo Dome gekocht.
Bleh stom, beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
En dan komt er een uitslag uit, waar we niks mee kunnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met de campagnetijd. Gelukkig is het over een week klaar
Tijd voor formatie waar VVD heel moeilijk gaat doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met de campagnetijd. Gelukkig is het over een week klaar
Laten we die maar op het oppositiebankje zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor formatie waar VVD heel moeilijk gaat doen.
Ja zoiets verwacht ik ook, eerst heeel moeilijk doen waardoor ze vervolgens als helden uit de hoek kunnen komen doordat ze toch willen regerenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Standaard bij de VVDquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zoiets verwacht ik ook, eerst heeel moeilijk doen waardoor ze vervolgens als helden uit de hoek kunnen komen doordat ze toch willen regeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je NailQueen's speciale taart gegeten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
En waar de PVV bij gaat weglopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En de rest weer de schuld geeftquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar de PVV bij gaat weglopen.
Ohhh beterschapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:39 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ziek![]()
Die wordt niet eens meer uitgenodigd denk ik. Dat scheelt wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die wordt niet eens uitgenodigdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
GMTAquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Die wordt niet eens meer uitgenodigd denk ik. Dat scheelt wel.
Voor de vorm waarschijnlijk nog even, en dan zegt een meerderheid dat ze dat niet willen. En dan strepen alle grote partijen even een rijtje partijen weg, waardoor er een voorkeurscoalitie van 52 zetels ofzo uitkomt, en kan het eindeloze formeren beginnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Die wordt niet eens meer uitgenodigd denk ik. Dat scheelt wel.
Wat zei hij? Ik ken hem eigenlijk amper. Zag hem laatst pas echt voor het eerst in actie tijdens een debat en hij leek eigenlijk vooral erg boos en gefrustreerd. Is 'ie dat altijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
De meest waarschijnlijke premier, Bontenballetje dus, ging wel even lelijk door de bocht met zijn visie op homo’s trouwens. Ik ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben.
Ik zag al een oproep van Robbert voorbij komen die oproept om niet op hem te stemmen vanwege dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
De meest waarschijnlijke premier, Bontenballetje dus, ging wel even lelijk door de bocht met zijn visie op homo’s trouwens. Ik ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben.
Ik vond hem gisteren op de radio prima.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik ken hem eigenlijk amper. Zag hem laatst pas echt voor het eerst in actie tijdens een debat en hij leek eigenlijk vooral erg boos en gefrustreerd. Is 'ie dat altijd?
En dan krijgen we weer zo'n compromis-kabinet en kunnen we binnen een jaar weer naar de stembusquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de vorm waarschijnlijk nog even, en dan zegt een meerderheid dat ze dat niet willen. En dan strepen alle grote partijen even een rijtje partijen weg, waardoor er een voorkeurscoalitie van 52 zetels ofzo uitkomt, en kan het eindeloze formeren beginnen.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)recht-van-gelijkheidquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik ken hem eigenlijk amper. Zag hem laatst pas echt voor het eerst in actie tijdens een debat en hij leek eigenlijk vooral erg boos en gefrustreerd. Is 'ie dat altijd?
Ten Brink?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag al een oproep van Robbert voorbij komen die oproept om niet op hem te stemmen vanwege dit.
“Als je zo nodig de homo wil spelen, rot je maar op naar een andere, niet-religieuze school” (even vrij samengevat). Dat is helaas het genot dat je er gratis bijkrijgt met confessionele partijen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)recht-van-gelijkheid
Ja die heeft nu zijn eigen ruiten er ingegooid. Nu heb ik nooit echt begrepen waarom hij als outsider werd gezien.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik vraag het me af hoor, of hem dit héél veel stemmen gaat kosten. Ik denk dat veel mensen die hier tegen ageren, toch al geen CDA-stemmers waren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die heeft nu zijn eigen ruiten er ingegooid. Nu heb ik nooit echt begrepen waarom hij als outsider werd gezien.
Rodenburg. Niet dat hij groot invloed heeft maar hij heeft wel degelijk een puntquote:
Ik wou net zeggen, waar moet ik hem van kennenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rodenburg. Niet dat hij groot invloed heeft maar hij heeft wel degelijk een punt
https://www.instagram.com/p/DQEIc7tiIUi/?igsh=cXVqd21vcTVtd3F3
Hij heeft Expeditie Robinson gewonnen en is bekend van zijn interviews.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, waar moet ik hem van kennen.
Nog nooit van gehoord.
Ah, dat verklaart het, ER kijk ik niet en zijn interviews klaarblijkelijk ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft Expeditie Robinson gewonnen en is bekend van zijn interviews.
Ik denk ook niet dat Tante Toos uit Tubbergen, die CDA wil stemmen, hier van wakker ligt. Maar in het algemeen is domme dingen doen in deze fase van de campagne niet handig. En bij logische coalitiegenoten als VVD of D66 komt dit waarschijnlijk ook niet lekker binnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, of hem dit héél veel stemmen gaat kosten. Ik denk dat veel mensen die hier tegen ageren, toch al geen CDA-stemmers waren.
Tubbergenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Tante Toos uit Tubbergen, die CDA wil stemmen, hier van wakker ligt. Maar in het algemeen is domme dingen doen in deze fase van de campagne niet handig. En bij logische coalitiegenoten als VVD of D66 komt dit waarschijnlijk ook niet lekker binnen.
Dank je wel. Nou zijn dit wat vreemde woorden van Bontenbal maar het is wel gewoon waar de vrijheid van religieus onderwijs toe leidt. Ik heb zelf ook op een streng religieuze basisschool gezeten. Ik nam het allemaal met een enorme korrel zout omdat we thuis niet religieus waren (het was de enige school in mij dorpje). Ik zie nog altijd niet de meerwaarde van religieus onderwijs in een moderne maatschappij. Religie hoort wat mij betreft niet thuis in het onderwijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)recht-van-gelijkheid
Eens. Ik denk eerder dat zijn potentiële stemmers dit sowieso al steunen. En wellicht probeert hij er nog wat anti-wokers bij te krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, of hem dit héél veel stemmen gaat kosten. Ik denk dat veel mensen die hier tegen ageren, toch al geen CDA-stemmers waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |