SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Dankzij Luctor krijgen de top-posters in deze SC prima betaald dus ik klaag er niet over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Wat heeft Luctor nou weer uitgevreten?
En hoe waren ze?quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom trouwens even vertellen dat ik vanmiddag eindelijk de Aaierbal chips geprobeerd heb.
En dankzij het feit dat ik een droom had hè!quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dankzij Luctor krijgen de top-posters in deze SC prima betaald dus ik klaag er niet over.
Ja na Martin Luther King ben jij een waardige opvolgsterquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoe waren ze?
[..]
En dankzij het feit dat ik een droom had hè!
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Wat heeft Luctor nou weer uitgevreten?
De drogisterij-artikelen, wasmiddel, kattenvoer moet je echt kopen als ze hier in de aanbieding zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Drogisterij-artikelen halen wij altijd in Duitsland.
En bier
Het is vooral erg gekruid. Het ruikt meer naar eierbal dan dat het smaakt. Maar het is erg verslavend want de zak was al snel leeg.quote:
Leuk! Heb je nog wat gekocht?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
Vandaag naar Lego World in de jaarbeurs in Utrecht geweest met mijn broer en mijn nichtjes. Was leuk
Ik zelf niet. Maar mijn broer wel voor mijn nichtjes. Een van mijn nichtjes is over een paar weken jarig, dus wel al wat goede cadeaus gezien.quote:
Een fles vodka wordt altijd goed ontvangen!quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zelf niet. Maar mijn broer wel voor mijn nichtjes. Een van mijn nichtjes is over een paar weken jarig, dus wel al wat goede cadeaus gezien.
En dan mij willen schorsen om slechte grappenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Een fles vodka wordt altijd goed ontvangen!
Ik maak helemaal geen grapquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan mij willen schorsen om slechte grappen
Oh nee het is weer pure reflectie omdat je zelf alweer een fles vodka achter de kiezen hebt vandaagquote:
Ja om 10 uur vanochtend had ik dit kunnen beamen...quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh nee het is weer pure reflectie omdat je zelf alweer een fles vodka achter de kiezen hebt vandaag
Eigenlijk werd het binnen tien uur na ingang zelfs al overtreden, maar toen werd dat nog weggemoffeld onder 'oh nee het was niet om 12 uur, maar een andere tijd'quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja om 10 uur vanochtend had ik dit kunnen beamen...
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dankzij Luctor krijgen de top-posters in deze SC prima betaald dus ik klaag er niet over.
Precies. Paar blikjes red bull erbijquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Een fles vodka wordt altijd goed ontvangen!
Ik moet nog even bedenken waar ik ze wil zetten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
Is iedereen overigens al aan het trainen om volgende week de loodzware klokken weer te verplaatsen?
In de schuur, de kelder, het balkon of in de tuin, want je hebt ze toch pas weer eind maart nodig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog even bedenken waar ik ze wil zetten.
Ik heb tegenwoordig een hangende klok, die verzet je niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
Is iedereen overigens al aan het trainen om volgende week de loodzware klokken weer te verplaatsen?
Heb je daar ook een klokring bij?quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een hangende klok, die verzet je niet.
Maar die moet je dat wel verhangen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat Luctor zegt. Dan moet je die verhangen, wat veel meer werk is. Plus dat je zeven of vijf maanden gaten in de muur hebt waar je tegenaan kijktquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die moet je dat wel verhangen.
Misschien kan je het verhangen met een schilderij.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Wat Luctor zegt. Dan moet je die verhangen, wat veel meer werk is. Plus dat je zeven of vijf maanden gaten in de muur hebt waar je tegenaan kijkt
Maar dan moet je dus twee dingen gaan verhangenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan je het verhangen met een schilderij.
Ja, dat klopt wel, maar dan hoef je niet een half jaar tegen een gat te kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus twee dingen gaan verhangen
Ja, maar dat is dan weer een oplossing voor een probleem wat er niet is met staande klokkenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, maar dan hoef je niet een half jaar tegen een gat te kijken.
Is dat de serie met Jan Roos, Dennis Schouten en Johan Pieters? Dat was ook zo slechtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worries
Precies! Jij begrijpt mijquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Precies. Paar blikjes red bull erbij
quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag heb ik trouwens dit op:
[ afbeelding ]
Dat klinkt totaal niet lekker.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij nooit een eierbal op?quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt totaal niet lekker.
Nee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij nooit een eierbal op?
Was je bij NailQueen op bezoek?quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Komt vast wel een keerquote:
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komt vast wel een keer
Ik weet zeker dat als ik je die chips zou geven zonder dat jij de smaak wist, dat je ze dan lekker zou vinden.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom trouwens even vertellen dat ik vanmiddag eindelijk de Aaierbal chips geprobeerd heb.
Ja, daarom vroeg ik hetquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]![]()
Wat leuk! Ik moet nog teruglezen, maar heb dus ook Aaierbalchips gehad vandaag.
Als ik wist dat ze zulke lekkere chips had, had ik het nog wel overwogen!quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel leuk dat Bill op bezoek was bij NQ vandaag.
Mjah. De volgende keer dat ik een eierbal eet, wil ik niet aan jouw rare verhaaltjes denken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij komt ook van de Veluwe, jij moet daar ook tegen kunnen hoor!
Nee maar dat lijkt me heel moeilijk te voorkomen!quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mjah. De volgende keer dat ik een eierbal eet, wil ik niet aan jouw rare verhaaltjes denken.
Ja. best. Tijd voor iets belangrijkers dan...quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me heel moeilijk te voorkomen!
Ja, ik kom toch ook nog niet in slaap.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
* Begint toch maar voorzichtig aan de taart
Jullie ook een stukje, @:luctor.et.Emergo en @:billdauterive ?
Gezellig! Hier heb je een stuk. Het is iets groter uitgevallen dan ik wilde maar het mes gleed een beetje wegquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik kom toch ook nog niet in slaap.
Dat meen je niet?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
Wat als ze gewoon is gaan slapen, @:billdauterive?
Goed idee! Iemand moet het doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
* Begint toch maar voorzichtig aan de taart
Jullie ook een stukje, @:luctor.et.Emergo en @:billdauterive ?
Dat denk ik wel! En de rest slaapt duidelijk ook alquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Betekent dat extra taart voor ons?
Dat geeft niet. Komt wel op.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig! Hier heb je een stuk. Het is iets groter uitgevallen dan ik wilde maar het mes gleed een beetje weg
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
Als NailQueen zo vroeg slaapt, dan is ze morgen vast wel op tijd wakker om meer taart te maken.
En dan krijgen we dan vast ook wel weer een stukje
De taart is een leugen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.
Uitstekend plan!quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |