Alsof de partij naam het enige issue was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook beter te begrijpen dat de partij die ik met @:usagi414 @:cyan9 en @:koen66 wilde beginnen niet van de grond kwam
Nu wordt de nieuwe single van Mart Hoogkamer gedraaid. In de naam van Jezus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wéér een generatie Nederlanders verpest
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
Als Verstappen nou geen kampioen wordt weet ik het ook niet meer.
Haha nicequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
X/Twitter berichten toevoegen werkt niet meer. Dan maar zo
https://x.com/JoostNederpelt/status/1979501741210030465
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hoog tijd dat een nieuwe sterke man orde op zaken komt stellen en een nieuwe wind laat waaien.
[ afbeelding ]
(Ja, ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd)
Ik denk dat veel mensen wel problemen hadden gehad met KUFC25 ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook beter te begrijpen dat de partij die ik met @:usagi414 @:cyan9 en @:koen66 wilde beginnen niet van de grond kwam
Ja, en die meer partijen heeft gehad dan Aad de Mos afkoopsommen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?
Jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is net zo`n kansloos balletje als dat Pedro Sanchez onze nieuwe premier gaat worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil tóch nog eens een balletje opgooien over een eventuele schorsing voor @:redefine
Die stemming was omgezet in een goed gesprek tijdens onze jaarvergadering toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil tóch nog eens een balletje opgooien over een eventuele schorsing voor @:redefine
Maakt hij tegenwoordig gospel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu wordt de nieuwe single van Mart Hoogkamer gedraaid. In de naam van Jezus.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maakt hij tegenwoordig gospel?
Maar dan ben jij nog maar de enige met zo'n laag niveauquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Jawel maar je ziet dat de gemaakte afspraken gewoon opnieuw worden geschonden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stemming was omgezet in een goed gesprek tijdens onze jaarvergadering toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook daarvoor geldt, als ik er niet ben valt teveel op dat jij constant de afspraken negeertquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar je ziet dat de gemaakte afspraken gewoon opnieuw worden geschonden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil NM wel schorsen voor vanavond. Hij riep net uit het niets: “ik ga chatgpt vragen hoeveel kilo ongepelde walnoten je nodig hebt voor een halve kilo gepelde walnoten”
Hoe is jullie zaterdagavond?
En nu krijgt die net zolang geen water totdat het waterverbruik van die vraag is gecompenseerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil NM wel schorsen voor vanavond. Hij riep net uit het niets: “ik ga chatgpt vragen hoeveel kilo ongepelde walnoten je nodig hebt voor een halve kilo gepelde walnoten”
Hoe is jullie zaterdagavond?
Max gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax achter![]()
Dat somt het wel goed samen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ah iedereen presteert dus op het te verwachten niveau.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Max gewonnen![]()
Ajax achter![]()
Dat somt het wel goed samen.
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worriesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ben jij nog maar de enige met zo'n laag niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |