SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat ga ik morgen wel terugkijken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:18 schreef Yesse het volgende:
Ik heb voorkeur gegeven aan het perfecte plaatje![]()
Kans is groot ja.quote:
@Momo Dov'e la Sanremo topica?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:50 schreef Rebel- het volgende:
Is er al een 2026 San Remo topic (want ik vind het niet):
https://www.rai.it/uffici(...)dc5f8f94379-ssi.html
Zal morgen weer eens wat topics aanmaken, kreeg niet veel ESF zin van de laatste tijdquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Momo Dov'e la Sanremo topica?
Er gaan grote geruchten rond dat Tommy Cash meedoet. Dat moet op z'n minst wat reacties uitlokken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal morgen weer eens wat topics aanmaken, kreeg niet veel ESF zin van de laatste tijd
Dat lijkt zo omdat je zelf een verzuurde linkse boomer bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al slaat de balans wel heel erg naar de rechtse wappies door.
Ik kijk het nu maar wel met flinke vertraging.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Is er nog animo voor de gouden televizierring?
Ik kan niet echt een goed tv moment bedenkenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:25 schreef sportfreak het volgende:
Vreemde top 10, miste toch een aantal momenten die een stuk memorabeler waren.
De terugkeer van Arnie bij het afscheid van Laura in GTST schoot mij als eerste binnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een goed tv moment bedenken
Ja daarom hebben wij altijd ruzie met elkaar op dat balkon rechtse radicale rakker van me.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat je zelf een verzuurde linkse boomer bent.
Het splitscreen Oostenrijk-Israëlquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een goed tv moment bedenken
Kon je man de uitleg waarderen of was hij eigenlijk met iets heel anders bezig?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:34 schreef Yesse het volgende:
74% van de stemmen. Ik legde mijn man net uit waarom VI zou winnen: als er niks goeds is geweest dan overwint het stemvee.
Ze hebben een grotere percentage dan Even tot hier. En die hadden echt geen concurrentie in 2022.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:34 schreef Yesse het volgende:
74% van de stemmen. Ik legde mijn man net uit waarom VI zou winnen: als er niks goeds is geweest dan overwint het stemvee.
Ik ben wel wakker maar heb er dan ook geen seconde van gezienquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
Ja oké ik snap ook wel dat jullie direct tijdens de aftiteling naar bed zijn gegaan. Er moeten gewoon weer gearbeid worden.
Ik kan seconde 4037 erg aanraden, als je nog de kans krijgt. De andere seconden kan je wel overslaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker maar heb er dan ook geen seconde van gezien
Soundos?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:35 schreef Strani het volgende:
Hallo, wel waarschuwen voor Joling maar voor Soundos in beeld bij de winst van Eva geen alarm?
Ja ik heb haar drie keer gezienquote:
Klinkt als een mooie avond!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik heb haar drie keer gezien
Eén keer moest ze erg lachen om 'je pikkie laten zien'. Dus ja...
Ja maar die hebben minder stemvee publiekquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze hebben een grotere percentage dan Even tot hier. En die hadden echt geen concurrentie in 2022.
Precies en ze weten allemaal dat ik terug van vakantie ben, dus...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
Ja oké ik snap ook wel dat jullie direct tijdens de aftiteling naar bed zijn gegaan. Er moeten gewoon weer gearbeid worden.
Zo, kan wel wat rustiger op de vrijdag zeg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies en ze weten allemaal dat ik terug van vakantie ben, dus...
[ afbeelding ]
Aan het werk mensen, dat geslaap kan wel wachten.
Dan kun je net zo goed aan het werk gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weekend
![]()
Werd wel gewoon om 6 uur wakker.
Ik werd een beetje verdrietig toen ik Loretta Schrijver en Dieuwertje Blok zag. Het is nog steeds wennen dat zij er niet meer zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:41 schreef Strani het volgende:
Sorry voor het achterlopen maar mooie In Memoriam. Mooi fragment ook uitgekozen voor Joke Bruijs en Gerard Cox.
Kan ICT geen backup terughalen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:22 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een fout gemaakt op mijn werk, ik heb iets heel belangrijks weggegooid.![]()
Ik dacht alleen uit mijn eigen lijst, maar ik heb het voor iedereen weggegooid. Ik wist niet eens dat ik zoveel macht had
![]()
Nu zijn er twee mensen die al heel druk zijn, druk bezig om het te fixen. Ik voel me zo lullig.
Het is niet mijn week op werkgebied….
Ik denk niet dat ICT veel kan doen als je het koffiezetapparaat uit het raam gooit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ICT geen backup terughalen?
Dat was niet de oplossing, maar het is inmiddels opgelost en we hebben nu nog een betere versie van het ding dan eerst, dus eigenlijk was ik supergoed bezig. Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ICT geen backup terughalen?
Ja, lijkt me het beste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was niet de oplossing, maar het is inmiddels opgelost en we hebben nu nog een betere versie van het ding dan eerst, dus eigenlijk was ik supergoed bezig. Uiteraard!
Nou ik heb er wel wat grijze haren bij. Nu wat rondstaren tot het weekend begint, over iets meer dan een uur. Mijn collega’s zijn het met mij eens dat ik overal af moet blijven nu!
Geluk bij een ongeluk, maar oohh die stress kan ik me wel voorstellen, jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was niet de oplossing, maar het is inmiddels opgelost en we hebben nu nog een betere versie van het ding dan eerst, dus eigenlijk was ik supergoed bezig. Uiteraard!
Nou ik heb er wel wat grijze haren bij. Nu wat rondstaren tot het weekend begint, over iets meer dan een uur. Mijn collega’s zijn het met mij eens dat ik overal af moet blijven nu!
Jeetjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oefquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:22 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een fout gemaakt op mijn werk, ik heb iets heel belangrijks weggegooid.![]()
Ik dacht alleen uit mijn eigen lijst, maar ik heb het voor iedereen weggegooid. Ik wist niet eens dat ik zoveel macht had
![]()
Nu zijn er twee mensen die al heel druk zijn, druk bezig om het te fixen. Ik voel me zo lullig.
Het is niet mijn week op werkgebied….
Blijf je ook uit de buurt van de FOK! servers. Anders is de site straks weer down.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we daarna wel betere servers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijf je ook uit de buurt van de FOK! servers. Anders is de site straks weer down.
Goed puntquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we daarna wel betere servers.
Maar ik kan zulke dingen niet plannen, die overkomen mij gewoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed punt@:Arizona gooi jij de servers zo weg.
Wellicht hebben we die nu al, want tijdje terug deed FOK! het slecht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we daarna wel betere servers.
Ja net zoals die collega die je een schop gaf en liet struikelen. Dat overkwam je gewoon.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar ik kan zulke dingen niet plannen, die overkomen mij gewoon
Maar het is sindsdien wel klaar met dat geknaag. Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja net zoals die collega die je een schop gaf en liet struikelen. Dat overkwam je gewoon.
Zonder tanden kun je ook niet meer knagen nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het is sindsdien wel klaar met dat geknaag. Ik bedoel maar...
Of een lekkere beker warme chocolademelk met slagroomquote:
Ja nee het is alleen koffie of thee hier. Of een espresso machiatto.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een lekkere beker warme chocolademelk met slagroom. Heeft @:Arizona wel nodig na haar spannende dag
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:27 schreef BillDauterive het volgende:
Warme chocolademelk? Waar? Lekker.
Hete chocolademelk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
We kunnen ook wat sterkers nemen, het weekend is immers begonnen.
Ik zet dit op mijn boodschappenlijstjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een lekkere beker warme chocolademelk met slagroom. Heeft @:Arizona wel nodig na haar spannende dag
Een muntthee gaat er hier wel in, lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nee het is alleen koffie of thee hier. Of een espresso machiatto.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 17-10-2025 17:21:05 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
AH heeft de chocomelk in de reclame. Ik vind dark chocomel af en toe wel heel lekker en heb eergisteren een pak gehaald.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zet dit op mijn boodschappenlijstjeLekker voor het weekend.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Bijvoorbeeld, al dan niet met een scheutje van iets anders erin.quote:
Een scheutje olijfolie erbij lijkt mij niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, al dan niet met een scheutje van iets anders erin.
Dat weet je niet totdat je het geprobeerd hebtquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een scheutje olijfolie erbij lijkt mij niet zo'n goed idee.
Recipe-19-Hot chocolate with Honey and Olive Oilquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een scheutje olijfolie erbij lijkt mij niet zo'n goed idee.
een scheutje lauwe chocolademelk erbij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, al dan niet met een scheutje van iets anders erin.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
een scheutje lauwe chocolademelk erbij?
@Strani verklaar je naderquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Recipe-19-Hot chocolate with Honey and Olive Oil
Hot chocolate with olive oil
Decadent Spanish Hot Chocolate Recipe
(met Chipotle Olive Oil)
Ook niet met chocoladelikeur?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
chocolademelk met rum (of andere sterke drank) vind ik niet lekker
Is dat niet hoe het moet dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of gewoon chocoladelikeur opwarmen en zeggen dat het chocolademelk is.
Dat klinkt niet lekker. Ik heb zelfs al liever geen slagroom bij de warme chocolademelkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook niet met chocoladelikeur?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker. Ik heb zelfs al liever geen slagroom bij de warme chocolademelk
Dus de Ned Flanders hot chocolate is niks voor jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker. Ik heb zelfs al liever geen slagroom bij de warme chocolademelk
De enige manier om het goed te doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat niet hoe het moet dan?
Geef maar aan Luctor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus de Ned Flanders hot chocolate is niks voor jou?
[ afbeelding ]
tiramisuquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit net te kijken wat de Vomar volgende week in de reclame heeft en mijn oog valt op de pizza's van Dr. Oetker en dan vooral deze:
[ afbeelding ]
Deze wil ik eigenlijk wel proeven
Wat is dat voor een abominatie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit net te kijken wat de Vomar volgende week in de reclame heeft en mijn oog valt op de pizza's van Dr. Oetker en dan vooral deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waar zit de fabriek van Dr. Oetker eigenlijk, asking for a friend?
quote:een moderne productielocatie voor pizza's in Wittlich, Duitsland.
Wel een stukje rijden, maar het zou het wel waard zijn denk ik.quote:
Valt op zich nog mee. Het had ook ergens in Oost-Duitsland kunnen staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel een stukje rijden, maar het zou het wel waard zijn denk ik.
De onthulling van Astrid Holleeder schiet me ook te binnen. Misschien in het overzicht van volgend jaar. Het nieuwe tv seizoen begint ook in september.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De terugkeer van Arnie bij het afscheid van Laura in GTST schoot mij als eerste binnen.
Vrij recent natuurlijk, maar hoort zeker in de top 10.
Is dat de foodblog van @Straniquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Recipe-19-Hot chocolate with Honey and Olive Oil
Hot chocolate with olive oil
(met Chipotle Olive Oil)
Hmm. Je bent dus geen kloon van Koen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
chocolademelk met rum (of andere sterke drank) vind ik niet lekker
The horrorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Zijn het Italiaanse weken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Goed idee, Allora!quote:
F1 Sprint kwalificatie.quote:
Ze racen dit weekend in het land van Trumpquote:
Ja, had het ook liever wat vroeger gehad.quote:
Duitsland?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze racen dit weekend in het land van Trump
Vast niet Vrijwillig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze racen dit weekend in het land van Trump
Het is hartstikke vroeg in de ochtend, waarom ga je nu naar bed?quote:
De ochtend begint om 6:00 uur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is hartstikke vroeg in de ochtend, waarom ga je nu naar bed?
Zoiets doe je toch gewoonlijk 's avonds?
Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor Amerikanen die Mexico 'Spaans' noemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
(met Chipotle Olive Oil)
Welke smaken heb je allemaal gemaakt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef Strani het volgende:
Was gisterenavond bij een geweldige jam session. Aan het einde van de avond stonden er bijna meer musici op het podium dan wat er nog over was aan toeschouwers maar ze waren zó goed. Ik voelde me bevoorrecht dat ik dat mocht zien in zo'n intieme setting
Van alles want het was echt een creatief proces. Iemand maakte bijvoorbeeld aardbeienjam gemengd met olijfolie en chipotlequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke smaken heb je allemaal gemaakt?
Ok, interessante combi.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Van alles want het was echt een creatief proces. Iemand maakte bijvoorbeeld aardbeienjam gemengd met olijfolie en chipotle
American pov: Maar waarom streken jullie dan Mexicaans als je niet hetzelfde bent?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor Amerikanen die Mexico 'Spaans' noemen
Waarom spreken Amerikanen Engels, als ze geen Engelsen zijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
American pov: Maar waarom streken jullie dan Mexicaans als je niet hetzelfde bent?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
American pov: Maar waarom streken jullie dan Mexicaans als je niet hetzelfde bent?
Omdat ze nog steeds moeite hebben buiten hun eigen continent te denken. Ik ben bang dat een niet onaanzienlijk deel van hun daadwerkelijk denkt dat Spanje als land niet bestaat of dat het tussen de andere Spaans sprekende landen ligt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dit is inderdaad wel echt enorm ergerlijk. Nooit gesnapt waarom men daar alles wat uit Spaans-sprekende landen noemt ook Spaans noemt. Maar vooral als het om Mexico gaat.
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds moeite hebben buiten hun eigen continent te denken. Ik ben bang dat een niet onaanzienlijk deel van hun daadwerkelijk denkt dat Spanje als land niet bestaat of dat het tussen de andere Spaans sprekende landen ligt.
Daarbij hebben ze jullie natuurlijk keihard en super heroïsch verslagen in de Spanish–American War, dus is het ook helemaal niet raar om aan te nemen dat jullie niet meer bestaan. (nog steeds allemaal even uit hun pov)quote:
Nee, dat zie je verkeerd. Engelsen spreken Amerikaans met een raar accent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom spreken Amerikanen Engels, als ze geen Engelsen zijn?
wie waren er eerder?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Engelsen spreken Amerikaans met een raar accent.
Dus ik neem aan dat jij straks geen buren meer hebt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef NailQueen het volgende:
De buren hebben een tuinfeest. Baila de Gasolina komt nu voorbij en dat ene liedje van Jan Smit waar ik Strani niet mee mag pesten.
Volgens de Amerikanen?quote:
Ja, waarschijnlijk ook weer zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de Amerikanen?![]()
Aangezien zat van hun daadwerkelijk denken dat Jezus in Amerika rondliep zullen ze ook vast wel te porren zijn voor het idee dat zij eerder bestonden dan het land waar ze vandaan komen.
Dat was inderdaad niet zo'n geweldig moment in de Spaanse geschiedenisquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarbij hebben ze jullie natuurlijk keihard en super heroïsch verslagen in de Spanish–American War, dus is het ook helemaal niet raar om aan te nemen dat jullie niet meer bestaan. (nog steeds allemaal even uit hun pov)
Baila de gasolina is net zo erg trouwens. En nog erger is het als je Nederlanders hier die bijna geen woord Spaans spreken maar hier al wel jaren wonen, luid hoort meezingen op deze ellende.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef NailQueen het volgende:
De buren hebben een tuinfeest. Baila de Gasolina komt nu voorbij en dat ene liedje van Jan Smit waar ik Strani niet mee mag pesten.
Heeft Spanje wel eens oorlogen gewonnen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarbij hebben ze jullie natuurlijk keihard en super heroïsch verslagen in de Spanish–American War, dus is het ook helemaal niet raar om aan te nemen dat jullie niet meer bestaan. (nog steeds allemaal even uit hun pov)
Het is gelukkig een kinderfeest. Dan is het juist mooi dat ze op zulke jonge leeftijd al vreemde talen leren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Baila de gasolina is net zo erg trouwens. En nog erger is het als je Nederlanders hier die bijna geen woord Spaans spreken maar hier al wel jaren wonen, luid hoort meezingen op deze ellende.
De Aztecen willen even met je bellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Spanje wel eens oorlogen gewonnen?
Wéér een generatie Nederlanders verpestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is gelukkig een kinderfeest. Dan is het juist mooi dat ze op zulke jonge leeftijd al vreemde talen leren.
De oorlog van 1936-1939 is glansrijk door Spanjaarden gewonnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Spanje wel eens oorlogen gewonnen?
Dat was eerder genocide.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
De Aztecen willen even met je bellen.
Dat ligt wat gecompliceerder in dit geval. Het was een daadwerkelijke oorlog, met aan Spaanse kant ook meerdere inheemse stammen die al zeer vijandig stonden tegenover het Azteekse rijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was eerder genocide.
Oh wat leuk!! Veel plezierquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag organiseer ik een queerevent (transzwemmen) en we zitten vol. Erg leuk, maar ook wel een beetje stressvol, zeker omdat veel mensen nu nog met vragen komen. Ik heb er best veel zin in, maar kijk er ook naar uit dat het weer achter de rug is
Veel plezier (en succesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag organiseer ik een queerevent (transzwemmen) en we zitten vol. Erg leuk, maar ook wel een beetje stressvol, zeker omdat veel mensen nu nog met vragen komen. Ik heb er best veel zin in, maar kijk er ook naar uit dat het weer achter de rug is
Oe, wat ga je maken en wanneer gaan we hem opeten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens niet uitgenodigd maar dat vind ik niet erg hoor. Ik bak vanmiddag mijn eigen verjaardagstaart
De glutenvrije appeltaart staat nu in de oven! Ik kan nu even zitten na 1,5 uur in de keuken staanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, wat ga je maken en wanneer gaan we hem opeten?
Is dat dan transsport?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Het Hof van Eden was dan ook gewoon in Jackson County, Missouriquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de Amerikanen?![]()
Aangezien zat van hun daadwerkelijk denken dat Jezus in Amerika rondliep zullen ze ook vast wel te porren zijn voor het idee dat zij eerder bestonden dan het land waar ze vandaan komen.
Op basis van onder andere hiervan heb ik echt de indruk dat Nederland op instorten staatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:58 schreef H_T het volgende:
Ik heb mijn Postcodeloterij vegabon gebruikt bij de Albert Heijn, inclusief de gebruikelijke ergernis over dat je zo'n ding wel mag gebruiken voor sambal oelek maar niet voor sambal badjak en dat soort onzin, waardoor je te veel moet opletten waar dat ding wel en niet geldig voor is. Zou een stuk makkelijker zijn als je dat ding kon inruilen voor een sixpack vegetarisch bier, een fles vegawijn en twee zakken vegazoutjes
Het is hoog tijd dat een nieuwe sterke man orde op zaken komt stellen en een nieuwe wind laat waaien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van onder andere hiervan heb ik echt de indruk dat Nederland op instorten staat
De eerste keren dat ik zo'n ding kreeg heb ik er ook precies niks mee gedaanquote:
Nou ja dat we het moeten doen staat al in de partij naam, dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hoog tijd dat een nieuwe sterke man orde op zaken komt stellen en een nieuwe wind laat waaien.
[ afbeelding ]
(Ja, ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd)
Ik vond het ook allemaal maar ingewikkeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:58 schreef H_T het volgende:
Ik heb mijn Postcodeloterij vegabon gebruikt bij de Albert Heijn, inclusief de gebruikelijke ergernis over dat je zo'n ding wel mag gebruiken voor sambal oelek maar niet voor sambal badjak en dat soort onzin, waardoor je te veel moet opletten waar dat ding wel en niet geldig voor is. Zou een stuk makkelijker zijn als je dat ding kon inruilen voor een sixpack vegetarisch bier, een fles vegawijn en twee zakken vegazoutjes
Ja, ik begin nu ook beter te begrijpen dat de partij die ik met @usagi414 @Cyan9 en @Koen66 wilde beginnen niet van de grond kwamquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dat we het moeten doen staat al in de partij naam, dus dat gaat helemaal goed komen.
Een nog een geluk dat hun voornemen niet Xandra en Zacharias waren anders was het XZ21 geweest.
Alsof de partij naam het enige issue was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook beter te begrijpen dat de partij die ik met @:usagi414 @:cyan9 en @:koen66 wilde beginnen niet van de grond kwam
Nu wordt de nieuwe single van Mart Hoogkamer gedraaid. In de naam van Jezus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wéér een generatie Nederlanders verpest
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
Als Verstappen nou geen kampioen wordt weet ik het ook niet meer.
Haha nicequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
X/Twitter berichten toevoegen werkt niet meer. Dan maar zo
https://x.com/JoostNederpelt/status/1979501741210030465
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hoog tijd dat een nieuwe sterke man orde op zaken komt stellen en een nieuwe wind laat waaien.
[ afbeelding ]
(Ja, ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd)
Ik denk dat veel mensen wel problemen hadden gehad met KUFC25 ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook beter te begrijpen dat de partij die ik met @:usagi414 @:cyan9 en @:koen66 wilde beginnen niet van de grond kwam
Ja, en die meer partijen heeft gehad dan Aad de Mos afkoopsommen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?
Jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is net zo`n kansloos balletje als dat Pedro Sanchez onze nieuwe premier gaat worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil tóch nog eens een balletje opgooien over een eventuele schorsing voor @:redefine
Die stemming was omgezet in een goed gesprek tijdens onze jaarvergadering toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil tóch nog eens een balletje opgooien over een eventuele schorsing voor @:redefine
Maakt hij tegenwoordig gospel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu wordt de nieuwe single van Mart Hoogkamer gedraaid. In de naam van Jezus.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maakt hij tegenwoordig gospel?
Maar dan ben jij nog maar de enige met zo'n laag niveauquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Jawel maar je ziet dat de gemaakte afspraken gewoon opnieuw worden geschonden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stemming was omgezet in een goed gesprek tijdens onze jaarvergadering toch?
Ook daarvoor geldt, als ik er niet ben valt teveel op dat jij constant de afspraken negeertquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar je ziet dat de gemaakte afspraken gewoon opnieuw worden geschonden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil NM wel schorsen voor vanavond. Hij riep net uit het niets: “ik ga chatgpt vragen hoeveel kilo ongepelde walnoten je nodig hebt voor een halve kilo gepelde walnoten”
Hoe is jullie zaterdagavond?
En nu krijgt die net zolang geen water totdat het waterverbruik van die vraag is gecompenseerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik wil NM wel schorsen voor vanavond. Hij riep net uit het niets: “ik ga chatgpt vragen hoeveel kilo ongepelde walnoten je nodig hebt voor een halve kilo gepelde walnoten”
Max gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax achter![]()
Dat somt het wel goed samen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ah iedereen presteert dus op het te verwachten niveau.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Max gewonnen![]()
Ajax achter![]()
Dat somt het wel goed samen.
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worriesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ben jij nog maar de enige met zo'n laag niveau
Ja, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah iedereen presteert dus op het te verwachten niveau.
tquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worries
Daar zitten zelfs @Strani en ik boven ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worries
Hoeveel dat zou wegen hadden we kunnen weten als NM de juiste vraag had gesteld, maar nu weten we nog niksquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
t
Tot het formaat van een ongepelde walnoot, vermoed ik
Plus dat achterstaan tegen AZ ook weer niet heel gek is.quote:
2 tot 3 gram per helftquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel dat zou wegen hadden we kunnen weten als NM de juiste vraag had gesteld, maar nu weten we nog niks
Dan zullen we nu wel een twee keer de helft discussie gaan krijgenquote:
Ik heb dat wel eens gezien bij Rijk Hofman.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot de 0-1 vond ik az ook maar vrij matig. Maar ja, nu is het wel beslist.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat achterstaan tegen AZ ook weer niet heel gek is.
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gezien bij Rijk Hofman.
Ja, ik denk dat we het tijdens onze volgende vergadering in maart nog maar eens moeten bespreken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar je ziet dat de gemaakte afspraken gewoon opnieuw worden geschonden.
Tegen die tijd zal er wel een staakt het grappen zijn tussen @Strani en mij, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we het tijdens onze volgende vergadering in maart nog maar eens moeten bespreken.
Ajax moet wel even een puntje pakken. Anders stellen ze straks nog een trainer aan die er iets van kan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat achterstaan tegen AZ ook weer niet heel gek is.
En ook spelers die er iets van kunnen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax moet wel even een puntje pakken. Anders stellen ze straks nog een trainer aan die er iets van kan.
Precies, dan leren we hier ook eens wat een interbellum is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er wel een staakt het grappen zijn tussen @:Strani en mij, dus dat komt wel goed.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax moet wel even een puntje pakken. Anders stellen ze straks nog een trainer aan die er iets van kan.
Nou niet teveel vragen he.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook spelers die er iets van kunnen?
Er is toch wel meer uit te halen dan dit. Zet een fatsoenlijke trainer neer die het tactisch goed neerzet, en je kan best van AZ verliezen, maar in elk geval kan je dan bouwen aan het team en verbeteren over de tijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook spelers die er iets van kunnen?
Toch even wat rust tussendoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dan leren we hier ook eens wat een interbellum is.
Nou ja, deze keeper kan er ook niks van.quote:
Jaros was verder dit seizoen toch wel ok?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, deze keeper kan er ook niks van.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jaros was verder dit seizoen toch wel ok?
Nou kijk ik te weinig wedstrijden, dus zal de fouten wel gemist hebbenquote:
Huh ik dacht dat jij allang een eenzijdig staakt-het-grappen had ingesteld? Of wat was dit dan, wat je de laatste dagen hebt laten zien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er wel een staakt het grappen zijn tussen @:Strani en mij, dus dat komt wel goed.
Ik blijf in herhaling vallen. Maar dat was dus om ervoor te zorgen dat jouw lage niveau minder zou opvallenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat jij allang een eenzijdig staakt-het-grappen had ingesteld? Of wat was dit dan, wat je de laatste dagen hebt laten zien?
Dan onderschat je de anderen in dit topic wel echt heel erg hoor, als je dacht dat dat ze dan niet meer op zou vallen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik blijf in herhaling vallen. Maar dat was dus om ervoor te zorgen dat jouw lage niveau minder zou opvallen
Mocht hij binnenkort een halve kilo gepelde walnoten nodig hebben zou ik hem toch aanraden wat meer dan die 1,1 kilo ongepelde walnoten te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Klopt. Maar ik wilde je toch niet alleen laten staan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan onderschat je de anderen in dit topic wel echt heel erg hoor, als je dacht dat dat ze dan niet meer op zou vallen.
Goed idee, ik doe er ook een.quote:
Diequote:Op zondag 19 oktober 2025 01:26 schreef Strani het volgende:
Over ruim 22 uur mogen we eindelijk de taart opeten. Ik zit er nou al een tijdje naar te kijken
Nee het is gewoon dat ik 'm heel graag wil opeten maar het mag nog nietquote:Op zondag 19 oktober 2025 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Diedoet een beetje denken dat de taart ietwat mislukt is?
Je zou natuurlijk heel ondeugend een vingertje kunnen proeven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dat ik 'm heel graag wil opeten maar het mag nog niet
quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dat ik 'm heel graag wil opeten maar het mag nog niet
Ja betrapt! Ga jullie eens heel snel bij die koelkast weg!quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk heel ondeugend een vingertje kunnen proeven.
Neem ik er ook een, die gaten maken we daarna wel dicht met een stukje appel, of wat extra slagroom.
Neil is altijd vrij nuchter, niet echt geschikt om een 'spaced out' ervaring over te brengen imo.quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:58 schreef Redefine het volgende:
Geen Neil deGrasse Tyson. Valt me van je tegen @:Roger_Epiales
De mijne begon moeizaam, ik kwam niet goed in slaap omdat ik ijskoude voeten had. Maar nadat ik dikkere bedsokken had aangetrokken, heb ik best goed geslapenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie een leuke nacht gehad?
Dat laatste lijkt me wel beter dan dat ze zouden zeggen 'Nou, dan doen we het maar zonder narcose."quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De mijne begon moeizaam, ik kwam niet goed in slaap omdat ik ijskoude voeten had. Maar nadat ik dikkere bedsokken had aangetrokken, heb ik best goed geslapen. Ik had wel een stomme droom, ik droomde dat ik aan mijn rechterhand geopereerd moest worden, maar ze kregen me maar niet onder narcose, hoeveel ze ook gaven
en toen moest ik heel slaperig maar zonder operatie weer naar huis.
Maar had je wel sokken aan toen je naar huis moest?quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De mijne begon moeizaam, ik kwam niet goed in slaap omdat ik ijskoude voeten had. Maar nadat ik dikkere bedsokken had aangetrokken, heb ik best goed geslapen. Ik had wel een stomme droom, ik droomde dat ik aan mijn rechterhand geopereerd moest worden, maar ze kregen me maar niet onder narcose, hoeveel ze ook gaven
en toen moest ik heel slaperig maar zonder operatie weer naar huis.
Hangt van het soort operatie af. Als je dood gaat zonder is het een ander verhaalquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel beter dan dat ze zouden zeggen 'Nou, dan doen we het maar zonder narcose."
Ja ok, maar hoeveel zwaar levensbedreigende handaandoeningen zijn er nu helemaal?quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hangt van het soort operatie af. Als je dood gaat zonder is het een ander verhaal
Gangreen bijvoorbeeld. Je hebt er maar 1 nodig!quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoeveel zwaar levensbedreigende handaandoeningen zijn er nu helemaal?
Goeie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Gangreen bijvoorbeeld. Je hebt er maar 1 nodig!
Die zag er normaal uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goeie.
@:Arizona, weet je nog welke kleur je hand had in die droom?
Ah kijk, dat is zeer interessant.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zag er normaal uitmaar ik had er chronische pijn aan.
Risico op fantoompijn is er ook nog. Dan ben je nog slechter afquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gegeven dat die operatie de pijn zou wegnemen ten minste.
@Roger_Epiales het is gelukt! Ze denkt dat we experts zijn! Tijd om een gepeperde rekening te sturenquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:08 schreef Arizona het volgende:
Toch fijn dat er twee experts meedenken over mijn medische situatie in mijn droom!
Ben ermee bezig, wat vindt jij een beetje leuk uurtarief?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:10 schreef H_T het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales het is gelukt! Ze denkt dat we experts zijn! Tijd om een gepeperde rekening te sturen
Twaalf vijftig lijkt me leuk, maar dan uiteraard zonder komma erinquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ermee bezig, wat vindt jij een beetje leuk uurtarief?
Zoveel goedkoper zijn de boodschappen in Duitsland ook weer niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Twaalf vijftig lijkt me leuk, maar dan uiteraard zonder komma erin
Logt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoveel goedkoper zijn de boodschappen in Duitsland ook weer niet.
Maar @Arizona bespaard echt geen ¤ 1250 * 7 uur daarmee om de heren @Roger_Epiales en @H_T te betalen voor hun advies over haar droom vandaag.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halen
In principe is dat niet ons probleemquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar @:Arizona bespaard echt geen ¤ 1250 * 7 uur daarmee om de heren @:Roger_Epiales en @:H_T te betalen voor hun advies over haar droom vandaag.
Ik kan mij hier prima in vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
En hierin ook.quote:
Ik denk niet dat ik daarmee de Maserati-dealer kan overtuigenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je kan je hart laten spreken
Bekijk deze YouTube-video
6, 7 euro, niets meer!quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kantquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je kan je hart laten spreken
Bekijk deze YouTube-video
Drogisterij-artikelen halen wij altijd in Duitsland.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Logt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halen
Zeeuwquote:
O dat is een goed idee, @Luctor.et.Emergo betaalt!quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeeuw![]()
Laten we wat naar elkaar toe bewegen. Jouw bod haal ik van het mijne af en dan kom ik op 1244 euro per uur. Deal?
Als het tarief hetzelfde blijft kan ik daarmee levenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
O dat is een goed idee, @:luctor.et.emergo betaalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |