Zal morgen weer eens wat topics aanmaken, kreeg niet veel ESF zin van de laatste tijdquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Momo Dov'e la Sanremo topica?
Er gaan grote geruchten rond dat Tommy Cash meedoet. Dat moet op z'n minst wat reacties uitlokken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal morgen weer eens wat topics aanmaken, kreeg niet veel ESF zin van de laatste tijd
Dat lijkt zo omdat je zelf een verzuurde linkse boomer bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al slaat de balans wel heel erg naar de rechtse wappies door.
Ik kijk het nu maar wel met flinke vertraging.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Is er nog animo voor de gouden televizierring?
Ik kan niet echt een goed tv moment bedenkenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:25 schreef sportfreak het volgende:
Vreemde top 10, miste toch een aantal momenten die een stuk memorabeler waren.
De terugkeer van Arnie bij het afscheid van Laura in GTST schoot mij als eerste binnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een goed tv moment bedenken
Ja daarom hebben wij altijd ruzie met elkaar op dat balkon rechtse radicale rakker van me.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat je zelf een verzuurde linkse boomer bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |