SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Die moest je daardoor wel verdraaien. Maar dan krijg je er wel wat voor terugquote:
Het was het bijna waard! Sterker nog, als hij morgen geen pijn meer doet, was het het helemaal waard!quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die moest je daardoor wel verdraaien. Maar dan krijg je er wel wat voor terug
We reserveren de volgende TT wel voor je: 'Waar we de knieën van Billie negeren'quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja. Ik heb ook pijnlijke knieën, maar die worden gewoon genegeerd
Ja wie niet op deze leeftijd!quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja. Ik heb ook pijnlijke knieën, maar die worden gewoon genegeerd
Daar houd ik je aanquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
We reserveren de volgende TT wel voor je: 'Waar we de knieën van Billie negeren'
Nou, het heeft een reden! Ik was een paar dagen terug naar Doloris in Utrecht gegaan. Dat was leuk, maar het was iets meer kruipen dan ik verwacht hadquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wie niet op deze leeftijd!
Maar Ari is Ari
Is die dubbele dan bewust?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef Redefine het volgende:
Net een treinticket geboekt om eind november naar Keulen te gaan voor de kerstmarkt. Dan dan samen met broer, schoonzus en mijn nichtjes dat weekend daar![]()
Dat is een typo. Maar denk dat je beter je druk kan maken om verkeerd lidwoord gebruik, woorden die stelselmatig worden vergeten of andere kromme zinnen als je echt naar taalfouten wilt kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:12 schreef H_T het volgende:
Toch even vragen:
[..]
Is die dubbele dan bewust?
Daar ben ik ook een keer geweestquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, het heeft een reden! Ik was een paar dagen terug naar Doloris in Utrecht gegaan. Dat was leuk, maar het was iets meer kruipen dan ik verwacht had
En Ari is inderdaad Ari
Ik dacht meer aan een eventueel verband met mijn klacht over zin in inquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een typo. Maar denk dat je beter je druk kan maken om verkeerd lidwoord gebruik, woorden die stelselmatig worden vergeten of andere kromme zinnen als je echt naar taalfouten wilt kijken
Dan dan maar te hopen dat er geen reclamemakers meelezen anders krijgen we die ellende straks ook nog dagelijks op de radioquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een eventueel verband met mijn klacht over zin in in
Ja, ik had hetzelfde.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer geweestBest leuk inderdaad, maar uiteindelijk vond ik dat ik wel genoeg gekropen en geklauterd had en ben ik naar de uitgang gegaan terwijl ik wist dat ik nog niet alles gezien had
Daarom staat hij ook bovenaan in het klassement.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan niet naar bed zonder dit hier te hebben gepost hè?
Nee, anders verwachten mensen dat ik nog ga reageren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan niet naar bed zonder dit hier te hebben gepost hè?
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom staat hij ook bovenaan in het klassement.
Doe er nog een goedemiddag en goedenavond bij en de nummer 1 positie is al bijna binnen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.
En elke zondag het slechte nieuws vertellen dat het weekend weer voorbij is. Alles voor de eerste plek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.
Post voor Zaagmans op woensdag en dat zijn er weer een paar in de maandquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En elke zondag het slechte nieuws vertellen dat het weekend weer voorbij is. Alles voor de eerste plek.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:50 schreef H_T het volgende:
Post vooral mensen! Dat geeft anderen ook weer iets om op te reageren. Ook al is het iets simpels als wat je die avond gaat etenVoeg er iets aan toe qua mening of zo en er is zomaar weer iets om aan te haken
We mogen? Dus het hoeft niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen maar weer. We mogen weer aan de slag.
* Zet koffie en thee klaar
Nee, dat is maar net wat je hebt afgesproken.quote:
De Babbelbox vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een brief verstuurd?quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is maar net wat je hebt afgesproken.
Ik twee maanden geleden nog. Naar de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De Babbelbox vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een brief verstuurd?
Voor mij is het een tijd geleden, maar ik moet binnenkort een brief sturen aan mijn pensioenfonds. Zodra ik weer weet waar ik de enveloppen heb gelaten
Eerst Aké die speeltijd krijgt en nu Soundos die een prijs krijgt. #prayforBilliequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bill zal wel blij zijn dat Soundos een prijs heeft gewonnen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:11 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik deze ochtend eens met de deur in huis vallen.
Ik heb morgen een afspraak bij een tattooshop
Soundosquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bill zal wel blij zijn dat Soundos een prijs heeft gewonnen.
Een cabaretprijs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
SoundosIs het een positieve prijs? Dan is het terecht dat ze gewonnen heeft.
Ah wat leuk, een Ed Sheeran tattoo neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:11 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat voor tattoo ga je nemen?
Twee kattenpootjes op mijn arm. Voor de katten die ik heb gehad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah wat leuk, een Ed Sheeran tattoo neem ik aan?
Leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Twee kattenpootjes op mijn arm. Voor de katten die ik heb gehad.
Ik vind het wel spannend maar ik laat het maar op mij afkomen. Ik laat de tattoo pas zetten als het echt goed voelt.
Dat is gewoon een plakplaatje toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leuk!je kunt ook eerst zo'n temporary tattoo nemen die een week blijft zitten, kun je wennen aan t idee.
Ik heb toevallig zojuist een condoleancekaart verstuurd. Digitaal, via Greetz, want ik had geen kaarten en geen postzegels meer. En dan had ik daarna weer naar huis gemoeten om hem te schrijven en daarna weer op expeditie richting een brievenbusquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De Babbelbox vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een brief verstuurd?
Voor mij is het een tijd geleden, maar ik moet binnenkort een brief sturen aan mijn pensioenfonds. Zodra ik weer weet waar ik de enveloppen heb gelaten
Dat is een mooie tijdloze tattooquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel spannend maar ik laat het maar op mij afkomen. Ik laat de tattoo pas zetten als het echt goed voelt.
Geef nou maar toe dat jij een verhongerde tamagotchi op je rug hebt laten tattoeëren tijdens je goth-fase.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijdloze tattoo![]()
Ik denk nog weleens aan de nineties, toen Looney Toons zo in waren. Al die mensen die toen Tweety of Tasmanian Devil als tattoo hebben laten zetten…
(Ik ken er een aantal).
Jeetje. Een echte brief met tekst...ik denk een kwart eeuw geledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben tattoo-vrij en ik was meer van de gabber dan de goth!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jij een verhongerde tamagotchi op je rug hebt laten tattoeëren tijdens je goth-fase.
Oh johquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik ben tattoo-vrij en ik was meer van de gabber dan de goth!
Nee je opperste huidlaag verkleurt en het ziet er daardoor behoorlijk echt uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is gewoon een plakplaatje toch?
Ik vond die neptattoos bij de Donald Duckkauwgum altijd zo leukquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee je opperste huidlaag verkleurt en het ziet er daardoor behoorlijk echt uit.
En dat kan gewoon bij de tatoeëerder?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee je opperste huidlaag verkleurt en het ziet er daardoor behoorlijk echt uit.
Snap ik, het wordt opeens écht als je het erover hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:11 schreef NailQueen het volgende:
Nu ik het zo verteld heb krijg ik toch spanning voor morgen. Alsof ik nu pas besef wat ik ga doen. Ik dacht ook vorig week dat het nog wel even duurde maar toen kwam er achter dat al deze woensdag is
Lekker hoor. Morgenmiddag ben je alweer van die spanning af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:11 schreef NailQueen het volgende:
Nu ik het zo verteld heb krijg ik toch spanning voor morgen. Alsof ik nu pas besef wat ik ga doen. Ik dacht ook vorig week dat het nog wel even duurde maar toen kwam er achter dat al deze woensdag is
Muzieknoot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Wat zouden jullie nemen, als jullie een tattoo zouden laten zetten?
Weet je wat dat kost tegenwoordigquote:
Euphoria. Want die is beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Oh ja jij was juist wel positief over Soundos.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
SoundosIs het een positieve prijs? Dan is het terecht dat ze gewonnen heeft.
Een Zeeuwse vlag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Ja, als enige in Nederland.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja jij was juist wel positief over Soundos.
Ik heb ook geen hekel aan Soundos, dus nee niet heel Nederland en Spanje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als enige in Nederland.
Ik had bij jou eerder 'Het weekend is weer voorbij. ' had verwacht.quote:
Of een bedquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had bij jou eerder 'Het weekend is weer voorbij. ' had verwacht.
En bij jou Ed.quote:
Een egel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Een coupe vers mokka-ijs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit echt een brief gestuurd te hebben, hooguit een kaartje van vakantie of met kerst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Carrièreswitch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:11 schreef NailQueen het volgende:
Ja, mijn idee was het ook niet, H_T wil dat graag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost tegenwoordig
Oh ja, daar heb ik er ook wat van verstuurd de afgelopen jaren (maar dan via Hallmark)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zojuist een condoleancekaart verstuurd. Digitaal, via Greetz, want ik had geen kaarten en geen postzegels meer. En dan had ik daarna weer naar huis gemoeten om hem te schrijven en daarna weer op expeditie richting een brievenbus
Hart met een dolk erdoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Het is ook niet alleen wat het kost, maar ook hoeveel moeite het kost, in vergelijking met digitale communicatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, mijn idee was het ook niet, H_T wil dat graag.
Die lijkt te denken dat het goed is voor dit forum als we de kas van PostNL gaan zitten spekken met zijn allen.
Ik denk dat die uit mijn UI nooit mooi wordt als tattooquote:
Wel een heel lief idee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Niet Allora?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel een heel lief idee.
Maar had toch gegokt op dezeals je eerste tattoo
Als het smaakvol is gedaan kan het mooi zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
(Ben ik de enige die helemaal niets met tattoo’s heeft?)
Dit is dus niet het geheime account van Douwe Bob.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Oh juist wel, door dat zo te zeggen, zodat we denken dat hij het niet is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is dus niet het geheime account van Douwe Bob.
Nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Nee ik heb er ook weinig mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat het wel een hartverzakking was ja. Maar gelukkig klopte het wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:22 schreef Strani het volgende:
Hartverzakking net.
Ik was bezig met een Power BI-rapport dat ik zelf een aantal maanden geleden heb gemaakt. En heel even dacht ik dat de waarde voor 'schone data' eigenlijk die voor 'niet schone data' was, waardoor ik dan al maanden precies verkeerd om zou hebben gerapporteerd, met alle gevolgen vandien.
Nou blijkt dat voor de maand augustus de beide waarden door puur toeval precies hetzelfde waren. En dat zorgde voor de verwarring bij mij.
@:arizona jij snapt vast wat voor stress dit kan veroorzaken.
quote:
Onze generatie van oudere mensen is nog van de tijd dat modieuze mannen een paardenstaart of oorbel hadden. Beide hebben in elk geval het voordeel dat je er vrij makkelijk weer van afkomt.quote:
Hopelijk was het hetero-rapport wel een homogeen geheel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:22 schreef Strani het volgende:
Hartverzakking net.
Ik was bezig met een Power BI-rapport dat ik zelf een aantal maanden geleden heb gemaakt. En heel even dacht ik dat de waarde voor 'schone data' eigenlijk die voor 'niet schone data' was, waardoor ik dan al maanden precies verkeerd om zou hebben gerapporteerd, met alle gevolgen vandien.
Nou blijkt dat voor de maand augustus de beide waarden door puur toeval precies hetzelfde waren. En dat zorgde voor de verwarring bij mij.
Sticker sleevesquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het smaakvol is gedaan kan het mooi zijn.
Maar als je ziet wat bijvoorbeeld Jelka van Houten of Jacqueline Govaerts op hun armen hebben staan.
Dan zeg ik ook nee.
Oja, vreselijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:22 schreef Strani het volgende:
Hartverzakking net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja, vreselijk![]()
Je gaat door allerlei fasen. Verwarring. Ongeloof. Ontkenning. En dan de Opluchting
Haha ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder is 63 en heeft 3 tattoosquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Onze generatie van oudere mensen is nog van de tijd dat modieuze mannen een paardenstaart of oorbel hadden. Beide hebben in elk geval het voordeel dat je er vrij makkelijk weer van afkomt.
Meke is ook heel positief over Soundos. En Vlaanderen. En we weten van Vlamingen dat ze goede smaak hebben, zolang ze geen Antwerp fan zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Ho ho hoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meke is ook heel positief over Soundos. En Vlaanderen. En we weten van Vlamingen dat ze goede smaak hebben, zolang ze geen Antwerp fan zijn.
Thanks!!quote:
Ik kan het me niet herinneren MAAR WAAROMquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Heb ik al gezegd dat ik mijn canvaskerstboom weg heb gegooid![]()
Hij viel helemaal uit elkaar, en in dit huis had ik ook niet echt plek om hem op te hangenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren MAAR WAAROM![]()
Dit voelt wel een beetje laat Straan, ik had me al in een hoekje teruggetrokkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
Ter verduidelijking: Ik vind tattoos bij anderen ook niet lelijk of zo. Niet dat dat uitmaakt. Mensen nemen een tattoo voor zichzelf en niet voor anderen.
Maar voor mezelf vind ik het niet zo interessant
Nee maar dat kan sowieso nooit kwaad voor een paar uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit voelt wel een beetje laat Straan, ik had me al in een hoekje teruggetrokken
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
Oja, leuk nieuwtje!!![]()
Als het rond komt met de financiering hebben wij een huis gekochtMegaspannend en leuk!!
Gefeliciteeeeeerd! Wat leuk zeg! In de stad waar jullie al wonen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
Als het rond komt met de financiering hebben wij een huis gekochtMegaspannend en leuk!!
Thanks!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeerd! Wat leuk zeg! In de stad waar jullie al wonen?
Is daar wel weer een muur vrij voor een nieuwe canvas kerstboom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks!
Ja, echt een paar straten verderopZelfs de straatnaam is ongeveer hetzelfde
Ja maar ook genoeg ruimte voor een échte (kunstquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is daar wel weer een muur vrij voor een nieuwe canvas kerstboom?
Anders voldoet het huis sowieso niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is daar wel weer een muur vrij voor een nieuwe canvas kerstboom?
En Meke is hier al zo weinig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat kan sowieso nooit kwaad voor een paar uur
OEF. Ik hoor je hart hier zowat uit je lijf vallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:22 schreef Strani het volgende:
Hartverzakking net.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon vanuit de hoek meeposten? Alleen dan gewoon wat nederiger en treuriger.
Even duimen voor de financiering, maar hopelijk daarnaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
Haha ja het zou echt vrij desastreus zijn geweestquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:34 schreef Troel het volgende:
[..]
OEF. Ik hoor je hart hier zowat uit je lijf vallen.
Ja, als het goed is horen we het eind deze week.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even duimen voor de financiering, maar hopelijk daarna
Zou het helpen een hogere pet op te doen? Je wil het wel zo snel mogelijk weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, als het goed is horen we het eind deze week.
Maar we hebben niet zo'n hoge pet op van de adviseurDus we denken begin volgende week
Goeie tip! Ik ga het doorgevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou het helpen een hogere pet op te doen? Je wil het wel zo snel mogelijk weten natuurlijk.
Je zou bijvoorbeeld hiermee kunnen beginnen, gewoon voor de zekerheid.
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je die gevonden hebt, maar petje afquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou het helpen een hogere pet op te doen? Je wil het wel zo snel mogelijk weten natuurlijk.
Je zou bijvoorbeeld hiermee kunnen beginnen, gewoon voor de zekerheid.
[ afbeelding ]
Echt een hoofddeksels goed grapje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die gevonden hebt, maar petje af
Je doet net alsof die er met de pet naar gooitquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt een hoofddeksels goed grapje.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijdloze tattoo![]()
Ik denk nog weleens aan de nineties, toen Looney Toons zo in waren. Al die mensen die toen Tweety of Tasmanian Devil als tattoo hebben laten zetten…
(Ik ken er een aantal).
quote:
Misschien een zebra gezien je username?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig schijnt cyber sigilism helemaal in te zijn. Niet echt mijn ding.
Ik heb overigens ook geen tattoo's. Ben er ook opzich niet op tegen ofzo, maar zou ook niet echt weten wat ik dan precies op mijn lijf zo willen zette.
Het duurt nog zeker twee weken voor er een kamermeerderheid die voor het beperken van de hypotheekrenteaftrek is gekozen kan worden, dus je hebt nog wat marge.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, als het goed is horen we het eind deze week.
Maar we hebben niet zo'n hoge pet op van de adviseurDus we denken begin volgende week
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Heb ik al gezegd dat ik mijn canvaskerstboom weg heb gegooid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Wat goed! Blij voor je!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Zou dat dan de kerstversie van 'Ik ben een bloemetjesgordijn zijn'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Beuk de ballen niet uit de boom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien een zebra gezien je username?
Zou wat zijn als Meke plots een fanatieke VVD'er wordt hierdoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het duurt nog zeker twee weken voor er een kamermeerderheid die voor het beperken van de hypotheekrenteaftrek is gekozen kan worden, dus je hebt nog wat marge.
Het was wat te voorspelbaar om een ijsbeer te zeggen, daarom een ander willekeurig dierquote:
Dat is ze altijd al geweest. Die tattoo waar ze het net over had, is het logo van de VVD.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Meke plots een fanatieke VVD'er wordt hierdoor.
Nee hoor, dit is van een niveau dat Jan met de pet te boven gaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je doet net alsof die er met de pet naar gooit
ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was wat te voorspelbaar om een ijsbeer te zeggen, daarom een ander willekeurig dier
Het is hier al zo rustig. Ik stel voor dat @Redefine de Israel-behandeling van de EBU krijgt, dus dat hij ondanks al die misstappen mag blijven doorposten. Maar dat wij als fans wel ons ongenoegen laten blijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind deze grap eigenlijk wel een schorsing waard. Vind je niet?
Vragen om een kaartquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus net zoals voorheen eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier al zo rustig. Ik stel voor dat @:redefine de Israel-behandeling van de EBU krijgt, dus dat hij ondanks al die misstappen mag blijven doorposten. Maar dat wij als fans wel ons ongenoegen laten blijken.
Ja, het is nog best lastig om hier een fluitconcert in te zetten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus net zoals voorheen eigenlijk?
Als de uitslagen zoals ze nu zijn zo blijven in die poule, dan is Portugal het eerste Europese land dat zich weet te kwalificeren voor het WK.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Zo, Ronaldo heeft nummer 947 en 948 er alweer inliggen.
Sowieso wordt jullie geluid weggedraaid en vervangen door een luid applaus, dus de andere users krijgen de realiteit toch niet mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is nog best lastig om hier een fluitconcert in te zetten.
Ja daar kun je naar fluiten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maakt ook geen indruk.
Ja, het voordeel van een poule waarin de andere landen elkaar ook de nodige punten afsnoepen. Maar tegen Hongarije, Armenië en Ierland kan je zelf ook best een keer gelijkspelen, dus ze hebben het ook goed gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als de uitslagen zoals ze nu zijn zo blijven in die poule, dan is Portugal het eerste Europese land dat zich weet te kwalificeren voor het WK.
Nee die vind ik geen fluit aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Berdien is 68 ondertussen. Maar hou je niet in.
Je bent als nummer één inderdaad wel afhankelijk van wat de nummer twee in je poule doet. Als die alles wint (behalve van nummer één), dan is het wachten tot de voorlaatste wedstrijd. Of als de nummer één en twee dan nog niet beide wedstrijden hebben gespeeld zelfs tot de laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het voordeel van een poule waarin de andere landen elkaar ook de nodige punten afsnoepen. Maar tegen Hongarije, Armenië en Ierland kan je zelf ook best een keer gelijkspelen, dus ze hebben het ook goed gedaan.
België had gisteren bij de snelle achterstand tegen Wales even een Groot Probleem, maar doordat ze uiteindelijk simpel wonnen, is er nu nog één overwinning nodig op Kazachstan of Liechtenstein, dus die zijn er ook wel.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Redefine gewoon twee weken dequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier al zo rustig. Ik stel voor dat @:redefine de Israel-behandeling van de EBU krijgt, dus dat hij ondanks al die misstappen mag blijven doorposten. Maar dat wij als fans wel ons ongenoegen laten blijken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat Redefine gewoon twee weken de-smiley niet mag gebruiken.
Dat zou geen kwaad kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat Redefine gewoon twee weken niet mag gebruiken.
Hier kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee specifiek juist niet. Ik vraag meteen om een schorsing. Niet om een kaart, ook niet om een ban. Ik heb de regels heel voorzichtig gelezen.quote:
Behalve als UI.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat Redefine gewoon twee weken de-smiley niet mag gebruiken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee specifiek juist niet. Ik vraag meteen om een schorsing. Niet om een kaart, ook niet om een ban. Ik heb de regels heel voorzichtig gelezen.
Het gaat mij een beetje te ver om jouw hoofd als UI te nemenquote:
Dat klopt, zo zie ik er wel uit na elke post van jou.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat mij een beetje te ver om jouw hoofd als UI te nemen
Dat snap ik. Maar ik tracht slechts jouw lage niveau te benaderenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, zo zie ik er wel uit na elke post van jou.
Oef.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou geen kwaad kunnen inderdaad.
quote:
Ja hier was ik al bang voorquote:
Nu lijkt een reflectiemomentje van een week of vier me wel op z'n plaats voor Redefinequote:
Om zijn conditie op peil te houden, moet hij wel door blijven posten. Kan hij dat dan via DM’s met jou doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu lijkt een reflectiemomentje van een week of vier me wel op z'n plaats voor Redefine
(Wederom geen banaanvraag, slechts een steunbetuiging aan Redefine's spirituele en mentale gezondheid!)
Misschien dat we eindelijk nut hebben gevonden voor Novaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om zijn conditie op peil te houden, moet hij wel door blijven posten. Kan hij dat dan via DM’s met jou doen?
Dat heb je wel over jezelf afgeroepen jaquote:
Fred het is eerder andersom. Posten hier in de SC doe je om conditie op te bouwen om DM'en met de Straan bij te kunnen houden. Al die drek en doodsverwensingen die hij daar uitstrooit gaat je niet in je koude kleren zittenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om zijn conditie op peil te houden, moet hij wel door blijven posten. Kan hij dat dan via DM’s met jou doen?
DM's mag je niet openbaar bespreken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fred het is eerder andersom. Posten hier in de SC doe je om conditie op te bouwen om DM'en met de Straan bij te kunnen houden. Al die drek en doodsverwensingen die hij daar uitstrooit gaat je niet in je koude kleren zitten
Mjam, lekker ontbijt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok mensen, hoogste tijd om aan de slag te gaan! Gooi dat ontbijt naar binnen en aan het werk!
We hebben een mooie lange dag voor de boeg!
[ afbeelding ]
Inhoudelijk heb ik niks openbaar gemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
DM's mag je niet openbaar bespreken.
Mods!! Mods!!
Was je daarom zo lang offline?quote:
Ik heb nog nooit iets van Strani gehadquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb ik niks openbaar gemaaktBovendien weet iedereen het elke, want elke user krijgt ze van jou.
Wat een gelukkig leven moet je dan nog hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van Strani gehad
Dat is dus nu afgelopenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een gelukkig leven moet je dan nog hebben
quote:
En toen zag ik dat ik al wel ooit wat van je had, maar dat maakte dus weinig indrukquote:
Nee hoewel dat technisch een bericht van jou aan mij was met daarop een antwoord van mij, dus dat telt niet echt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:47 schreef Troel het volgende:
[..]
En toen zag ik dat ik al wel ooit wat van je had, maar dat maakte dus weinig indruk
Niet de eerste keer dat iets van Strani weinig indruk maaktquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:47 schreef Troel het volgende:
[..]
En toen zag ik dat ik al wel ooit wat van je had, maar dat maakte dus weinig indruk
Ja shit, dan heb je echt tekort geschoten!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoewel dat technisch een bericht van jou aan mij was met daarop een antwoord van mij, dus dat telt niet echt.
Nogmaals, het was koud!!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat iets van Strani weinig indruk maakt
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag allen, hoe hangt de vlag erbij vandaag?
I.i.g. niet halfstokquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij wappert fier in de wind bij jou?
Vanmorgen wapperde hij enthousiast, ik heb gezellig gewinkeld met mijn moeder en mijn dochterquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
I.i.g. niet halfstokEn bij jou?
Royariquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:57 schreef NailQueen het volgende:
Even kijken of het zo lukt. Maar de tattoo is gezet! 🐱❤️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:57 schreef NailQueen het volgende:
Even kijken of het zo lukt. Maar de tattoo is gezet! 🐱❤️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ging het? Viel het mee?
Iets wat je niet wil horen in de slaapkamer.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat iets van Strani weinig indruk maakt
Bij een kringloop winkel kan je vast nog wel een dvd speler vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders zijn ondertussen het huis aan het opruimen voor de verhuizing. Ze hadden in de kast nog veel dvds en videobanden liggen. Ik heb de dvds meegenomen van Bassie en Adriaan en een kopieerde dvd van Schippers van de kameleon. Ik heb geen dvd speler maar het is zonde om die weg te gooien
Ondersteboven natuurlijk! No farmers, no food!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag allen, hoe hangt de vlag erbij vandaag?
En een nieuwe kost iets van 30 euro als je dat liever doetquote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij een kringloop winkel kan je vast nog wel een dvd speler vinden.
Goeiequote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ondersteboven natuurlijk! No farmers, no food!![]()
Het viel eigenlijk reuze mee. De tatoeëerder had eerst een eigen ontwerp gemaakt maar die vond ik niet zo mooi. Gelukkig had ik zelf wat inspiratie opgezocht. En met een paar aanpassingen was het onderwerp zo klaar. En na ongeveer 10 minuten stond al op mijn arm. De pijn viel ook reuze mee. Ik dacht van te voren dat het iets van 2 uur ging duren maar na een half uur was het al klaarquote:
Ik had net gehaktballetjes met pindasaus, aardappels en augurkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goeie![]()
Wat voor food had je vandaag?
Gehaktballen met pindasaus vind ik echt zo lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had net gehaktballetjes met pindasaus, aardappels en augurken
Wie weet, zonder te googlen, welk liedje?quote:And I don't wanna learn another scent
I don't want the children of another man
To have the eyes of the girl that I won't forget
I won't forget
Ik moest hem googlen. Mijn dochter had het meteen gewetenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
Favoriete stukje lyrics op dit moment:
[..]
Wie weet, zonder te googlen, welk liedje?
Denk niet dat het een hele moeilijke is.
Het nummer ken ik wel, maar vanuit deze lyrics had ik daar zeker niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
Favoriete stukje lyrics op dit moment:
[..]
Wie weet, zonder te googlen, welk liedje?
Denk niet dat het een hele moeilijke is.
Ja, een bridge moet je maar net kennen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het nummer ken ik wel, maar vanuit deze lyrics had ik daar zeker niet aan gedacht
Terwijl ik echt heel hard kan snurken. Maar ja als dát al geen indruk maakt op @Meke , wat dan wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets wat je niet wil horen in de slaapkamer.
Misschien een enorm blik tomaten?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Terwijl ik echt heel hard kan snurken. Maar ja als dát al geen indruk maakt op @:meke , wat dan wel.
AI koffie? Dan ga ik ook fictief werken hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mensen, deze ochtend krijgen jullie een speciaal kopje koffie!![]()
Maar dan verwacht ik ook wel dat er daarna extra hard gewerkt wordt natuurlijk!
Heerlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mensen, deze ochtend krijgen jullie een speciaal kopje koffie!![]()
Maar dan verwacht ik ook wel dat er daarna extra hard gewerkt wordt natuurlijk!
Wel fictief hard werken dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
AI koffie? Dan ga ik ook fictief werken hoor.
Als de tandarts gewoon precies doet wat jij zegt zouden er inderdaad geen problemen moeten komen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:54 schreef H_T het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts. Ik verwacht geen grote problemen, maar het is toch altijd spannend
Stelt jouw tandarts ook vragen terwijl je met je mond open ligt? Ik vind dat zo stom altijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:54 schreef H_T het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts. Ik verwacht geen grote problemen, maar het is toch altijd spannend
Terwijl ze in je mond bezig zijn , vragen aan je stellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Stelt jouw tandarts ook vragen terwijl je met je mond open ligt? Ik vind dat zo stom altijd.
Ja oké maar voor 50 euro per beurt mogen ze van mij vragen wat ze willen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Terwijl ze in je mond bezig zijn , vragen aan je stellen.
Ja, als het gerelateerd is aan de behandeling, dus vragen of je pijn voelt ofzo dan is het nog best. Maar hoe kan je nou met je mond open en allerlei apparaten erin antwoorden dat je naar Torremolinos op vakantie gaatquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Stelt jouw tandarts ook vragen terwijl je met je mond open ligt? Ik vind dat zo stom altijd.
En nu met een gerust hart koekjes etenquote:
I'm not tossing saladquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel 1 gat hebt in je mond
Zeldenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is aan het balen wel een einde gekomen inmiddels?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik had deze middag een 'baalmiddag'. En ik had geen zin om te koken dus ben ik als troost door de McDrive gegaan
Inmiddels gaat het alweer wat beterquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Is aan het balen wel een einde gekomen inmiddels?
Kerel is ook al 50. Da's 3x zou oud als de gemiddelde deelnemer.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:10 schreef NailQueen het volgende:
Blaudzun hoeven we niet te verwachten op het ESF. En als ik zie hoe saai hij is bij De Slimste is dat ook maar goed ook
Oh dat had ik hem niet gegeven!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kerel is ook al 50. Da's 3x zou oud als de gemiddelde deelnemer.
Juist hij had daar onlangs een relletje veroorzaakt toch? Door Wierd Duk een fascist en wappie te noemen. (En de rel was dan niet dat hij daarmee één of ander staatsgeheim verklapte, maar dat iedereen inclusief Rob Jetten lachend instemde).quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:10 schreef NailQueen het volgende:
Blaudzun hoeven we niet te verwachten op het ESF. En als ik zie hoe saai hij is bij De Slimste is dat ook maar goed ook
Ik heb geen idee Wierd Duk is en of ik dat wel wil wetenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juist hij had daar onlangs een relletje veroorzaakt toch? Door Wierd Duk een fascist en wappie te noemen. (En de rel was dan niet dat hij daarmee één of ander staatsgeheim verklapte, maar dat iedereen inclusief Rob Jetten lachend instemde).
Een relletje is wel wat overdreven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juist hij had daar onlangs een relletje veroorzaakt toch? Door Wierd Duk een fascist en wappie te noemen. (En de rel was dan niet dat hij daarmee één of ander staatsgeheim verklapte, maar dat iedereen inclusief Rob Jetten lachend instemde).
Je leven is er een stuk beter door hem niet te kennen, dus houden zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Wierd Duk is en of ik dat wel wil weten
Daarvoor had die op FOK! een ban gekregenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dat is toch al een jaar of tien? een rel. Dat twaalf mensen op social media (vooral X) wat vinden en dat daarmee wordt gesteld dat het hek van de dam is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een relletje is wel wat overdreven.
Meer een "journalist" die op basis van wat X/Twitter berichten een stukje maakt.
Ja, ik zag dat in POL de derde wereldoorlog weer eens is uitgebroken. Vroeger las ik daar nog weleens mee, maar het is tegenwoordig een verzameling van verzuurde linkse boomers en schreeuwerige rechtse wappies geworden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor had die op FOK! een ban gekregen
Ja, al slaat de balans wel heel erg naar de rechtse wappies door.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat in POL de derde wereldoorlog weer eens is uitgebroken. Vroeger las ik daar nog weleens mee, maar het is tegenwoordig een verzameling van verzuurde linkse boomers en schreeuwerige rechtse wappies geworden.
Het wisselt op zich wel per onderwerp, maar Danny had in het FB topic wel een punt dat er veel mensen alleen maar hun eigen mening komen roepen, en degenen die het daar niet mee eens zijn dan maar van van alles beschuldigen (zoals dat fascist), waardoor het idee van een discussieforum nogal verloren gaat. Dan wordt het hier een soort Twitter, waar je gewoon keer op keer je onzin herhaalt, omdat een weerlegging daar toch niet meer terug te vinden is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al slaat de balans wel heel erg naar de rechtse wappies door.
Klopt wel. En het is ook zeker zo dat er users zijn te makkelijk fascisme erbij halen en/of iemand fascist noemen. Maar het slaat natuurlijk wel door als fascistische activiteiten niet meer als zodanig benoemd worden. En nog weer lachwekkender dat er users zijn, die nauwelijks kunnen posten zonder iemand die niet alle buitenlanders het land uit wil gooien en/of pro Israël voor alles en nog wat uit te maken, daar gewoon telkens mee weg komen...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wisselt op zich wel per onderwerp, maar Danny had in het FB topic wel een punt dat er veel mensen alleen maar hun eigen mening komen roepen, en degenen die het daar niet mee eens zijn dan maar van van alles beschuldigen (zoals dat fascist), waardoor het idee van een discussieforum nogal verloren gaat. Dan wordt het hier een soort Twitter, waar je gewoon keer op keer je onzin herhaalt, omdat een weerlegging daar toch niet meer terug te vinden is.
Lekker, wat heb je gehad?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik had deze middag een 'baalmiddag'. En ik had geen zin om te koken dus ben ik als troost door de McDrive gegaan
Ja, het lijkt er ook op dat de moderatie sinds een paar jaar ook nog losser is dan het al was, al dan niet door de afnemende postaantallen. Je mag best wat mensen met een tegendraadse mening hebben, of mensen die de boel een beetje opstoken. Maar er zijn zoveel figuren die alleen maar komen om te trollen, en die gewoon totaal niet worden aangepakt, dat je uiteindelijk steeds meer normale users wegjaagt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Redefine het volgende:
Wat mij zelf betreft. Het is dat deze SC leuk is en het meeste rondom het ESF en daarnaast sportevenementen volgen met FOK! de kijkervaring enorm veel leuker maakt, anders was ik allang weggeweest. Wil eigenlijk niks te maken hebben met bepaalde bijzonder dubieuze figuren hier op het forum. Niet voor niets dat het forum zo'n slechte naam heeft.
Klopt. Veel normale users zijn ook wel weggejaagd ja. Dat de moderatie losser is geworden komt overigens niet alleen door de Mods zelf, je ziet steeds vaker verwijzen naar de policy en dat ze daar aan gebonden zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er ook op dat de moderatie sinds een paar jaar ook nog losser is dan het al was, al dan niet door de afnemende postaantallen. Je mag best wat mensen met een tegendraadse mening hebben, of mensen die de boel een beetje opstoken. Maar er zijn zoveel figuren die alleen maar komen om te trollen, en die gewoon totaal niet worden aangepakt, dat je uiteindelijk steeds meer normale users wegjaagt.
Je vroeg het niet aan mij, maar wij hadden groenlof. Ik kende het ook niet, maar het is blijkbaar een vergeten groente (door mij zo enorm vergeten dat ik er nog nooit van gehoord had). De smaak was redelijk mwah. Zeg maar het B-kantje van andijvie. Op de gemeenschappelijke boerderij waar wij lid zijn, hoeven we het wat mij betreft niet nog eens te plukken.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:15 schreef Arizona het volgende:
Ik had weer een dramatische en frustrerende meeting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt dan wel druk bij de McDrive.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik heb er ook nog nooit van gehoord! Gewone andijvie vind ik wel heel lekker.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar wij hadden groenlof. Ik kende het ook niet, maar het is blijkbaar een vergeten groente (door mij zo enorm vergeten dat ik er nog nooit van gehoord had). De smaak was redelijk mwah. Zeg maar het B-kantje van andijvie. Op de gemeenschappelijke boerderij waar wij lid zijn, hoeven we het wat mij betreft niet nog eens te plukken.
Wij aten bij mijn oudersquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Wordt dan wel druk bij de McDrive.
Ah langs de McParents.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij aten bij mijn oudersmaar ik had niet zoveel honger.
In België komt het blijkbaar veel voor. Een collega van mijn vrouw had ons enthousiast gemaakt. Je betaalt 100 euro per maand, en dan mag je van alles wat er groeit plukken. Wel gewoon in gezinsvolume uiteraard, het is niet de bedoeling dat je met 50 bloemkolen thuiskomt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord! Gewone andijvie vind ik wel heel lekker.
Wat leuk, die boerderij. Dan eet je echt vers en met de seizoenen![]()
Hoe vaak mag je daar plukken?
Dat is nog eens fastfood.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
En ze waren nog sneller dan de McD, het eten stond klaar toen ik kwam
Niet echt, aangezien geen van de genomineerden ooit kijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Is er nog animo voor de gouden televizierring?
Nee. Kijk het al een aantal jaar niet meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet eens wie er genomineerd zijn. Ik zag ineens dat het vanavond isquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien geen van de genomineerden ooit kijk.
En geen Peter Pannenkoek die presenteert, dus dat is ook weer een minpunt
VI zal wel weer winnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er genomineerd zijn. Ik zag ineens dat het vanavond is
Ik heb het na deze herinnering maar opgezet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Het memorial is al zo lang dit jaarquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:29 schreef Redefine het volgende:
Enige reden om te kijken is dat dit min of meer het afscheid zal gaan zijn van Martijn Krabbé![]()
![]()
Mmmmmm McKroket, die heb ik al zolang niet gehad! Als we naar de Mc gaan, is het eigenlijk altijd in Duitsland. Die is voor ons nauwelijks verder maar heeft veel meer keus. Maar geen McKroketquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote friet, Bigmac en Mckroket. Ik had honger
Inderdaad niet goedkoop, maar daardoor ook wel juist weer een goede stimulans om veel groente te etenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België komt het blijkbaar veel voor. Een collega van mijn vrouw had ons enthousiast gemaakt. Je betaalt 100 euro per maand, en dan mag je van alles wat er groeit plukken. Wel gewoon in gezinsvolume uiteraard, het is niet de bedoeling dat je met 50 bloemkolen thuiskomt.
Maar hoewel je dat geld er objectief beschouwd niet uithaalt, als je tijd en benzine en alles mee gaat rekenen, is het oogsten een leuke activiteit, eet je standaard biologisch voedsel, en eet je ook regelmatig dingen die je niet meteen uit de winkel mee zou nemen. Bovendien smaken veel dingen ook veel beter dan in de supermarkt. Dus wat dat betreft is het voor ons wel een succes.
Jan is eigenlijk altijd Jantje gebleven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:37 schreef Fred_B het volgende:
Wat is Jan Smit eigenlijk een klein opneukertje.
Ik heb wel eens stukjes van Vandaag Inside gezien.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Ah, Vandaag Inside, Woeste Grond en Het Jachtseizoen. Van alle drie programma's nog nooit een aflevering gezien. Woeste Grond klinkt nog het meest redelijke van allemaal.
Een van die acteurs is die zanger van de Bokkers. Die zijn toch twents?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel eens stukjes van Vandaag Inside gezien.
Woeste Grond, ik cringe gewoon bij het idee van een serie over een Twentse boerenfamilie, die mislukte accenten zijn niet om aan te horen
Net nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een van die acteurs is die zanger van de Bokkers. Die zijn toch twents?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |